e38 ehk luksusautode omamise imago
Relk, sa oled selle teema kuidagi mittejälgitavaks teinud. Kes need salapärased aasia investorid on, kes lennujaama uksi käivad ainult kulutamas?
On olemas ju selline kuldne reegel, et kui klient tahab kitarri, siis ta ka saab selle. Teiseks igal suurel firmal on olemas suhtekorraldaja ja vastav eeltöö tehakse ennem ära, et mis värvi vaip veeretatakse maha jne. Lisaks Hondat üürida vastusõiduks pole mingi probleem.
Jutt käib, et kui sul on valida sama raha eest kahe erineva firma auto vahel siis mida eelistatakse.
Inimesi saab ka saja muu asja järgi hinnata; mis mobiil tal on, kui suur sõrmus, kui ilus naine jne jne.
On olemas ju selline kuldne reegel, et kui klient tahab kitarri, siis ta ka saab selle. Teiseks igal suurel firmal on olemas suhtekorraldaja ja vastav eeltöö tehakse ennem ära, et mis värvi vaip veeretatakse maha jne. Lisaks Hondat üürida vastusõiduks pole mingi probleem.
Jutt käib, et kui sul on valida sama raha eest kahe erineva firma auto vahel siis mida eelistatakse.
Inimesi saab ka saja muu asja järgi hinnata; mis mobiil tal on, kui suur sõrmus, kui ilus naine jne jne.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Relk tõi lihtsalt näite - mujal on sotsiaalne teadvus märksa arenenum kui meil. Näiteks Taanis leidub sadu kodanikke, kes võiksid endale ka uut 7. seeriat lubada, kuid sellist käitumist peetaks nende puhul liialt toretsevaks ja ülejäänud kogukond ignoreeriks neid. Samuti on selline käitumine välistatud, kus ettevõtte juht sõidab ringi luksusautoga, aga töölistel mitu kuud palk saamata.
Ka Soomes on taolised reeglid väga karmid - tean üht marketingi tegelast, kelle palk on meie mõistes üüratu + kõiksugu muud eelised. Tema ametikohal võis ta aga osta Ford Mondeo klassi keskauto, millel isegi lisavarustus (õieti selle puudumine), hind jms piinliku täpsusega kirjas. Te ei kujuta ette, millise skandaali tegi ametiühing, kui avastati, et kodaniku ameti Mondeol on elektriaknad - mis sest, et auto hind oli lubatust oluliselt madalam ja vändaga versiooni polnudki olemas!
Eesti on ses mõttes väärastunud koht - ma usun et mõned riigifirmad ostavad ka täna ettenähtud hinnapiiris 1,8 manuaal Passati (meelevaldne näide), millele ilmub esimeses korralises hoolduses juhuslikult 2,8 mootor koos automaatkastiga. Need, kes kodanik Relgule vastu vaidlevad, ei oma lihtsalt antud vallas kogemust. Kujutage endale ette, et esindate Skandinaavia firmat Baltikumis ja teie otsese bossi firmasõiduki lagi on VW Bora. Tallinnas sõidate teie talle vastu 7. seeria BMWga - olgugi et auto võib Borast olla rohkem kui 50% odavam, on küsimus signaalis mille välja annate - mingitest väga headest suhetest pole vast mõtet edasi rääkida.
Ka Soomes on taolised reeglid väga karmid - tean üht marketingi tegelast, kelle palk on meie mõistes üüratu + kõiksugu muud eelised. Tema ametikohal võis ta aga osta Ford Mondeo klassi keskauto, millel isegi lisavarustus (õieti selle puudumine), hind jms piinliku täpsusega kirjas. Te ei kujuta ette, millise skandaali tegi ametiühing, kui avastati, et kodaniku ameti Mondeol on elektriaknad - mis sest, et auto hind oli lubatust oluliselt madalam ja vändaga versiooni polnudki olemas!
Eesti on ses mõttes väärastunud koht - ma usun et mõned riigifirmad ostavad ka täna ettenähtud hinnapiiris 1,8 manuaal Passati (meelevaldne näide), millele ilmub esimeses korralises hoolduses juhuslikult 2,8 mootor koos automaatkastiga. Need, kes kodanik Relgule vastu vaidlevad, ei oma lihtsalt antud vallas kogemust. Kujutage endale ette, et esindate Skandinaavia firmat Baltikumis ja teie otsese bossi firmasõiduki lagi on VW Bora. Tallinnas sõidate teie talle vastu 7. seeria BMWga - olgugi et auto võib Borast olla rohkem kui 50% odavam, on küsimus signaalis mille välja annate - mingitest väga headest suhetest pole vast mõtet edasi rääkida.
Kaido jutus on point.
Elasin üleeelmisel aastal nädala Norras, aega oli piisavalt, et kohaliku elu-oluga tutvuga, endal selline huvi kohe uurida firmakultuuri erinevusi Eestis. Kaido juttu võib ainult kinnitada, arenenud riikides on asjad sedamoodi, et 20a sell E38 roolis kuulub nähtuste alla, millesse kohe laiema halvakspanuga suhtutakse.
Seda enam, et enamik selliseid viimase raha eest E38 ostjaid on piisaval "järjel", et auto korrashoidmiseks raha ei jätku (tõenduseks vaadake linnas liikuvaid autosid, siin olevad 2-3 erandit on vaid reegli kinnitus) või kui jätkub, siis on see saadud kas kuritegelikul teel või muid kõveraid kanaleid pidi.
Sellises välismaa-suhtumises pole midagi kadedusest (mida enesekeskne eestlane arvab), vaid nii on normaalses ühiskonnas kombeks. Ja kui võrrelda ühiskondi omavahel, siis iga kell valiksin Norra variandi Eesti oma ees.
Selle nähtuse laiem põhjus on säästlikkus, kus liigseid asju peetakse selgeks paranähtuseks.
Selle loo tegi mulle selgeks elupõline BMW-kasutaja, kes on ka sealses taustsüsteemis miljonär, tema autopark (eksite, ei olnud Bentley'de rida) kuulus ühest kolm aastat vanast 530i touringust, mis meil küll miljonäri auto pole.
Seda enam, et erinevalt 10 a tagusest ajast on igasugu esiotsa veoga rahvakotletid täiesti sõidetavaks muutunud.
Elasin üleeelmisel aastal nädala Norras, aega oli piisavalt, et kohaliku elu-oluga tutvuga, endal selline huvi kohe uurida firmakultuuri erinevusi Eestis. Kaido juttu võib ainult kinnitada, arenenud riikides on asjad sedamoodi, et 20a sell E38 roolis kuulub nähtuste alla, millesse kohe laiema halvakspanuga suhtutakse.
Seda enam, et enamik selliseid viimase raha eest E38 ostjaid on piisaval "järjel", et auto korrashoidmiseks raha ei jätku (tõenduseks vaadake linnas liikuvaid autosid, siin olevad 2-3 erandit on vaid reegli kinnitus) või kui jätkub, siis on see saadud kas kuritegelikul teel või muid kõveraid kanaleid pidi.
Sellises välismaa-suhtumises pole midagi kadedusest (mida enesekeskne eestlane arvab), vaid nii on normaalses ühiskonnas kombeks. Ja kui võrrelda ühiskondi omavahel, siis iga kell valiksin Norra variandi Eesti oma ees.
Selle nähtuse laiem põhjus on säästlikkus, kus liigseid asju peetakse selgeks paranähtuseks.
Selle loo tegi mulle selgeks elupõline BMW-kasutaja, kes on ka sealses taustsüsteemis miljonär, tema autopark (eksite, ei olnud Bentley'de rida) kuulus ühest kolm aastat vanast 530i touringust, mis meil küll miljonäri auto pole.
Seda enam, et erinevalt 10 a tagusest ajast on igasugu esiotsa veoga rahvakotletid täiesti sõidetavaks muutunud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
tegelikult kui võrrelda euroopa riikidega, siis tõesti on nii, et sellised kallimad-luxuslikumad autod on miljokate rida......kuid egas maailm ole ainult euroopa....USA-s alla suure jeebiku pole mingi masin ja suht tavaline on, et vanemad ostavad oma 16 aastasele pojale uue mustangi või siis cadilaci...
BMW M5 V10
Piuksatan vee korra sekka - seda võin küll kinnitada - mina pole näinud ühtegi asjalikku töötegijat, kes sõidab muidu ringi lääne mõistes mitteseisusekohase autoga. Näinud aga omajagu. Kui tuleb inimene töövestlusele, kus palk on some 13 000 bruto ja autoks on kurb MB vms, siis reeglina on tegemist inimesega, kellel elus on prioriteedid paigast ära ja kes ühiskondliku küpsuse saamiseks peab natuke arenema. Ja sealt vastutust nõuda on natuke vähevõitu. Kadeduse vms pole seal midagi pistmist. Lihtsalt oma kogemus praktikast, natuke mälus sorides meenuvad sellised kodanikud jutumeeste ja kehkadiveidena, kellest töö tegemisel on abi vähe. Pluss mõned sellised on ka sattunud, kelle ilmselt karm elustandard tuli (meie tagant) varastamise ja tööotste kõrvalejuhtimise arvelt.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kuna ma ise selle teema algatasin, siis tean küll millest jutt käib. Teema siiski sellest, mille Kaido S nii ilusasti kokku võttis ja millele Aare asjakohase täienduse kirjutas.Hans kirjutas:Jutt käib, et kui sul on valida sama raha eest kahe erineva firma auto vahel siis mida eelistatakse.
Kuna minu töö on paraku viimased 3-4 aastat väga tihedalt seotud inimestega, kes figureerivad forbes'i ja FT esikaantel, siis on olnud aega uurida minda erinevad inimesed asjadest arvavad. Inimesed kes suudaksid osta endale 10 tuhandeid M5'i sõidavad Peugeot 307'ga. Samas aga omavad losse. Jutt sellest et ei peeta heaks tooniks omada autosi, mis uuest peast langevad luksusauto klassi.
Ja see ongi see mis häirib, sest nii mõnegi inimese hobiks on autod ja siis on ka arusaadav, et keegi ostab E38 750'e, sest hind on hea ja autot on jalaga segada. Teised näevad selles aga ainult luksusautot ja kõik.
Tegemist lõputu teemaga Osta tuleks selline auto, et sa ise oleksid rahul, muule maailmale närvidele ei käiks, vastaks sinu firma corporate culture'le, mida sa jõuaksid vaevata ülalpidada, ei moodustaks rohkem kui 25% sinu varadest, näeks sheff välja, oleks tagasihoidlik, suure mootoriga, säästlik jne. Ühesõnaga, tuleb osta igaks otstarbeks sobiv masin, eeldusel, et sa nendele kõigile hea peremees oled
Selle definitsiooni alusel on kõik nagu paigas (ise olen väga rahul. corporate culture on selline nii ja naa, kuid siiani pole küll mingeid probleeme olnud, pigem olen ise ja ollakse rahul kuna kestab oluliselt paremini kui eelmine. vaevata ülalpidamine on selline kahe otsaga, kui lendab midagi ropp kallist nagu näiteks käigukast, siis võib keeruliseks minna, sest see maksab 100k (loomulikult pole ju tegu tüüpveaga ja saab kuskilt kasutatud jupi, auto ju ka kasutatud), aga veermik, mootor ja hoolduse osa pole hullu võrreldes eelmise autoga milleks oli saab 9-5. varadest moodustab auto väärtus 10%. näeb IMO väga sheff välja. on piisavalt tagasihoidlik võrreldes väga paljude autodega (näiteks mazda6 ja uus accord on IMO esiletükkivama joonega kui rahuliku ja konkreetse joonega E38, samuti on E39 juba selline natuke punnis ja rohkem "in your face"), sest ega suurus ei tee autot kohe esiletükkivaks. mootor on piisavalt suur ja säästlik selle kubatuuri ja kere kaalu kohta), v.a. see närvidele käimise osa, sest auto on ilmselgelt enamuse siinkommenteerijatele pinnuks silmas. Ja pole sugugi vaja igaks otstarbeks eraldi autot, sest kokku on soetusväärtus suurem nendel ja lisaks ka ülalpidamiskulud jne. Loomulikult maastikule E38-ga ei roni, aga muud asjad ajab ära küll.Ilvez kirjutas:Tegemist lõputu teemaga Osta tuleks selline auto, et sa ise oleksid rahul, muule maailmale närvidele ei käiks, vastaks sinu firma corporate culture'le, mida sa jõuaksid vaevata ülalpidada, ei moodustaks rohkem kui 25% sinu varadest, näeks sheff välja, oleks tagasihoidlik, suure mootoriga, säästlik jne. Ühesõnaga, tuleb osta igaks otstarbeks sobiv masin, eeldusel, et sa nendele kõigile hea peremees oled
Ahjaa ja ei pea sugugi olema musta äriga seotud et 2x aastas teha täishoole ja panna näiteks korra aastas 10k veermikusse (võibolla pole niigi palju vaja, oleneb kui palju keegi maha sõidab).
Ja palun mitte rääkida mingisugustest miljodest kes põhimõtteliselt ei taha mugavust, see on absurd, miks **** müüakse suurtes numbrites luksautosi maailmas, kui eliitklass neid iial ei hangi. Liigne tagasihoidlikkus miljonäride hulgas tähendab ka seda et nad pole oma ringkonnas piisavalt tõsiseltvõetavad.
Tegu siis puhtalt minu arvamusega ja tean et enamus siin tahaks et keegi ei ostaks iial luksautot ennem kui see on uunikum, või lihtsalt ülivana (näiteks e32 on juba ok ilmselt).
Nendes "vanades" Euroopa riikides pidi olema selline rusikareegel auto valimiseks - sulle seisusekohane auto on see, mille uuena väljaostmiseks suudad raha aasta ajaga mujalt eriliselt kokku hoidmata või skeemitamata kõrvale panna. Mitte see, mida Hansa liising on nõus andma või mida firmast raha kõrvale ajades osta saab-või mitte see, mida mõne aasta vanuselt jõuad osta. Punkt.
10 000 eekise brutopalga puhul üksi elades piirduks sellisel juhul valik Daciate ja Ladadega.
20 000 palgaga Corolla-Civikuga.
Ei puuduta iidvanu autosid Euroopa mõistes (üle 10a), kuna reeglina on need seal kas noorte esimesed autod, fännide nish -aga massituruna tundmatu asi
Kui vaatad mujal keskmist palka ja keskmist autot, siis umbes selline suhe ongi, valdavalt liiguvad autod, mis siin maksaks 200-300 tuhande vahel.
Tegelikult ei ole sugugi mugavalt mööda Eestit sõitmiseks tarvis vähemalt E38-t, tänapäeval pakutakse umbes võrreldavat juhi ergonoomikat ka 300 000 eest (uuena). Jah, paari aasta tagused jaapani madalama keskklassi autod sinna alla ei käi veel (viimaseid ei tea).
10 000 eekise brutopalga puhul üksi elades piirduks sellisel juhul valik Daciate ja Ladadega.
20 000 palgaga Corolla-Civikuga.
Ei puuduta iidvanu autosid Euroopa mõistes (üle 10a), kuna reeglina on need seal kas noorte esimesed autod, fännide nish -aga massituruna tundmatu asi
Kui vaatad mujal keskmist palka ja keskmist autot, siis umbes selline suhe ongi, valdavalt liiguvad autod, mis siin maksaks 200-300 tuhande vahel.
Tegelikult ei ole sugugi mugavalt mööda Eestit sõitmiseks tarvis vähemalt E38-t, tänapäeval pakutakse umbes võrreldavat juhi ergonoomikat ka 300 000 eest (uuena). Jah, paari aasta tagused jaapani madalama keskklassi autod sinna alla ei käi veel (viimaseid ei tea).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Nojah,
eks see ülim koonerlikkus ning alalhoidlikkus on tarbimise hulluse juures kohati mõistlik...samas ka natuke oksele ajav.
Kui mul kõik võimalused omale midagi lubada aga naabrimehele jätaks uus 7 seeria vale mulje, no siis ma küll ei tea. Sellepärast küll autot ostmata ei jätaks.
Pigem on see skandinaavlaste paranoia. Soomes käies näeb kasvõi X5 või 7xx seeria autosid ikka vääga harva. Tuled laevalt eestisse, vohh, kus lukslimusiinid vuravad ringi.
Mu point on see, et tõesti eestis tundub auto nagu staatusesümbol olema (üldises mõistes, ei pea kedagi siit teemas silmas). Samas ei saa hulluks minna sellega, et oma bossi ees närid küüsi ning tõmbad aukliku pintsaku selga, näidates, et küll oma olen triviaalne ja säästlik kodanik.
Aga see, et näiteks Nokia juht vw boraga sõidab, on küll natuke naljaks... ning mitte eriti usutav (näide).
eks see ülim koonerlikkus ning alalhoidlikkus on tarbimise hulluse juures kohati mõistlik...samas ka natuke oksele ajav.
Kui mul kõik võimalused omale midagi lubada aga naabrimehele jätaks uus 7 seeria vale mulje, no siis ma küll ei tea. Sellepärast küll autot ostmata ei jätaks.
Pigem on see skandinaavlaste paranoia. Soomes käies näeb kasvõi X5 või 7xx seeria autosid ikka vääga harva. Tuled laevalt eestisse, vohh, kus lukslimusiinid vuravad ringi.
Mu point on see, et tõesti eestis tundub auto nagu staatusesümbol olema (üldises mõistes, ei pea kedagi siit teemas silmas). Samas ei saa hulluks minna sellega, et oma bossi ees närid küüsi ning tõmbad aukliku pintsaku selga, näidates, et küll oma olen triviaalne ja säästlik kodanik.
Aga see, et näiteks Nokia juht vw boraga sõidab, on küll natuke naljaks... ning mitte eriti usutav (näide).
GS
Olen ka ise sellist suhtarvu kusagil pressis kohanud, eks ta laias laastus väljendab seda, kuidas mujal elatakse. Usun, et 90% eestlastest ostab masina eelkõige liisigumakse alusel, mitte lõpphinda vaadates. Üldine probleem ongi IMHO prioriteetides. Kui mujal peetakse normaalseks järjekorda: pere, maja, auto, siis meil tundub see olevat auto ja püsiväärtustele jäetakse niipalju, kui liisingu&kasko maksest üle jääb. Ja pole siis imestada, kui tekivad sellised probleemid, et autot remonditakse alles siis kui jupid küljest ära kukuvad, sõidetakse suvel siledate talvelamellidega/slikkidega, õlivahetuste arvelt hoitakse kokku ja virisetakse kõrge kütusehinna pärast. Enda vabanduseks väidetakse, et tegu on hobiga . Kui hobi toidueelarvet piirama hakkab ja üürikas sunnib elama on aeg uus hobi otsida.Aare kirjutas: 10 000 eekise brutopalga puhul üksi elades piirduks sellisel juhul valik Daciate ja Ladadega.
20 000 palgaga Corolla-Civikuga.
Kaks märkust - ma ei tea Sinu positsiooni selles koproratsioonis, aga kui tegemist on välismaiste (v.a Baltikum ja Venemaa) juurdega suurkompaniiga, kus oletame - spetsialistil või keskastme juhil peetakse sobivaks sõida E38-ga, siis seal kas korporatsiooni poliitika puudub või pole subjekt sotsiaalselt piisavalt tark ära tabamaks selle sobimatust või juhtkonna arvamust selle kohta. Eesti, Vene ja Baltkumi juurtega "korporatsioonid" siia ei käi.Alfonze kirjutas: Selle definitsiooni alusel on kõik nagu paigas (ise olen väga rahul. corporate culture on selline nii ja naa, kuid siiani pole küll mingeid probleeme olnud, pigem olen ise ja ollakse rahul kuna kestab oluliselt paremini kui eelmine. vaevata ülalpidamine on selline kahe otsaga, kui lendab midagi ropp kallist nagu näiteks käigukast, siis võib keeruliseks minna, sest see maksab 100k (loomulikult pole ju tegu tüüpveaga ja saab kuskilt kasutatud jupi, auto ju ka kasutatud), aga veermik, mootor ja hoolduse osa pole hullu võrreldes eelmise autoga milleks oli saab 9-5. varadest moodustab auto väärtus 10%.
Teine märkus - enamik inimesi (sh äriliidreid) ei tea ja ei hakkagi kunagi teadma, et E38 maksab 120 000, juppe saab Igorilt ja ise parandades on auto käigushoidmise kulud samad, mis VW Passatil. Lähtutakse margist ja selle sündmuse sisusse ei hakka keegi süüvima. Ja kuskil laiadele massidele ei tee sa kuidagi selgeks, et remondikulu on väike ja maanteel läheb bensiini samapalju kui 1.6 hondasiivikule. Nagu ei tee sa kunagis selgeks, et omades igapäevasõiduks Chevrolet Camarot pole sa Statoili hulgiklient ja sinu maailmavaade on sama, mis Peugeot 206 liisijal.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Tore jutt hakkab siit välja kooruma. Kui ma jään sinna 20 -30 eluaasta vahele kas ma siis pean bussiga ringi sõitma või mingi raipe endale ostma?
Ja pole kunagi mitte midagi liisinguga ostnud ja kui peakski ostma siis suure tõonäosusega jääb asi ära. Ja kõiki oma autosid olen kohati hoidnud paremini kui oma naist.
Ja pole kunagi mitte midagi liisinguga ostnud ja kui peakski ostma siis suure tõonäosusega jääb asi ära. Ja kõiki oma autosid olen kohati hoidnud paremini kui oma naist.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Seep see asi ongi, et mitte ainult meie, vaid ka nemad elavad oma eelarvamuste küüsis. Ja reaalsed faktid ei huvita kedagi.Aare kirjutas:Teine märkus - enamik inimesi (sh äriliidreid) ei tea ja ei hakkagi kunagi teadma, et E38 maksab 120 000, juppe saab Igorilt ja ise parandades on auto käigushoidmise kulud samad, mis VW Passatil. Lähtutakse margist ja selle sündmuse sisusse ei hakka keegi süüvima. Ja kuskil laiadele massidele ei tee sa kuidagi selgeks, et remondikulu on väike ja maanteel läheb bensiini samapalju kui 1.6 hondasiivikule. Nagu ei tee sa kunagis selgeks, et omades igapäevasõiduks Chevrolet Camarot pole sa Statoili hulgiklient ja sinu maailmavaade on sama, mis Peugeot 206 liisijal.
Tehnikast millegi jagamine pole enam eriti populaarne niikuinii.
Viimati muutis priitv8, 16.08.2005 11:10 40, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kusjuures, kes on hoolega uurinud, siis umbes sedasi tegi ka meie seltsimees president A. Rüütel.Aare kirjutas:
Teine märkus - enamik inimesi (sh äriliidreid) ei tea ja ei hakkagi kunagi teadma, et E38 maksab 120 000, juppe saab Igorilt ja ise parandades on auto käigushoidmise kulud samad, mis VW Passatil. Lähtutakse margist ja selle sündmuse sisusse ei hakka keegi süüvima.
Nimelt kui pakkumisi tehti, siis Audi andis talle veel eemise keremudeliga versiooni.
Läks natuke aega mööda, kuni ohhoo, vana mudel on uuema vastu vahetatud.
GS
See Rootsi mööblimagnaat (maailmas varadelt 1-2 kohal) sõidab vana Volvoga ja lendab ökonoomia klassis. Kui nüüd võtta tema auto hinna protsent kogu varadest: auto ehk maksab 5000eur ja varasid tal üle 100 000 000 000eur siis see teeb vist 0,000005% ehk 5senti miljoni eegu kohta Mul ei tohiks sokkegi jalas olla vist
Mu point siis selles, et päris nii ka ei maksaks võtta, et näe see rikas vend sõidab nii odava autoga ja me peame veel alla selle klassi auto ostma.
Mu point siis selles, et päris nii ka ei maksaks võtta, et näe see rikas vend sõidab nii odava autoga ja me peame veel alla selle klassi auto ostma.
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Nüüd lugejad saavad teha omad järeldused!
Kui tõsiselt kedagi hinnata ja aksepteerida vist saab.
Mõelda vaid, kui vaidlejad oleks seda suvepäevadel lahendanud.
SRY OT.
Aga väike vihje ikkagi auto suuruse määramatusse. Ikkagi see kes rooli keerab, on määrav.
See on ju tõsi.
Tervitades
ja rahulikku suhtumist sooviv
Tomso
Kui tõsiselt kedagi hinnata ja aksepteerida vist saab.
Mõelda vaid, kui vaidlejad oleks seda suvepäevadel lahendanud.
SRY OT.
Aga väike vihje ikkagi auto suuruse määramatusse. Ikkagi see kes rooli keerab, on määrav.
See on ju tõsi.
Tervitades
ja rahulikku suhtumist sooviv
Tomso
Olen ise ühe Baltikumi "juurtega" korporatsiooni liige ja nt meil algavad firma auto omamise põhimõtted sõnadega "autot soetades tuleks lähtuda eelkõige tema praktilistest vajadusest, sobivusest ametikohaga ja eraldatud autolimiidiga". Keegi küll otseselt ei keela sinu valikut soetada midagi edevamat, kuid siiani on inimesed mõistuse piires püsinud.Aare kirjutas:[Kaks märkust - ma ei tea Sinu positsiooni selles koproratsioonis, aga kui tegemist on välismaiste (v.a Baltikum ja Venemaa) juurdega suurkompaniiga, kus oletame - spetsialistil või keskastme juhil peetakse sobivaks sõida E38-ga, siis seal kas korporatsiooni poliitika puudub või pole subjekt sotsiaalselt piisavalt tark ära tabamaks selle sobimatust või juhtkonna arvamust selle kohta. Eesti, Vene ja Baltkumi juurtega "korporatsioonid" siia ei käi.
.
Eraisikuna ei ole õige tema vabadust piirata, sõitku kasvõi Lasso baari limusiiniga vabal ajal kui see kuidagi enesetunnet tõstab . Ajal, mil ta esindab ettevõtet ja tema väärtusi, peab ka sõiduvahend vastav olema. Kui on tegu üksiküritajaga, kujundab ta ise oma firma väärtused. Hoolimata oma eelavamusevabadusest ei suuda ma tõsiselt võtta mingit teenusepakkujat, kes väidab, et nende toode on efektiivne, ratsionaalne ja kulusõbralik, kui mees purjetab letti transpordivahendiga, mis on selle kõige vastand.
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...ei tea, mina tegelen oma põhitööga (olles palgatööline) ja ajan ka ÜHTE oma asja (maksan ise endale palga) - mõlemad tööd on väga korralikult tehtud. (Vastukaaluks sellele jutule, et mees, kes mitut asja teeb, ei tee kumbagi korralikult). Lihtsalt nii noorel inimesel nagu mina ei ole kohe ühe korraga võtta kuskilt algkapitali, et hakata kohe oma rida ajama.
Ja seni ei ole minu juurde ükski klient (minu oma äris) sellepärast tulemata jätnud, et mul selline auto on. Ja nagu ma ka enne ütlesin, et organistsiooni siseselt olen mina ära selgitanud kolleegidele, et selline ongi minu hobi - suured mõnusad autod, ja keegi ei vaata viltu - pigem irisesid, et pidime focusega Lätis käima mitte e38'ga (tegu oli naisterahvastega!!!)
Ja seni ei ole minu juurde ükski klient (minu oma äris) sellepärast tulemata jätnud, et mul selline auto on. Ja nagu ma ka enne ütlesin, et organistsiooni siseselt olen mina ära selgitanud kolleegidele, et selline ongi minu hobi - suured mõnusad autod, ja keegi ei vaata viltu - pigem irisesid, et pidime focusega Lätis käima mitte e38'ga (tegu oli naisterahvastega!!!)
isegi mu ema sõidab BMWga
Ingvar Kampradist kui käib jutt, siis ta on forbesi nimekirjas 6dal kohal see aasta ja auto peaks tal olema volvo 740.
http://www.forbes.com/static/bill2005/L ... ype=Person
natuke ot aga ikkagi
http://www.forbes.com/static/bill2005/L ... ype=Person
natuke ot aga ikkagi
Skandinaavias on see pidev turismiklassis lendamine pisut keerulineTom kirjutas:See Rootsi mööblimagnaat (maailmas varadelt 1-2 kohal) sõidab vana Volvoga ja lendab ökonoomia klassis.
Nimelt on nt Finnairis ilus tava, et kõik nädala sisesed sõidud on terve lennuk äriklassi pileti ja teenindusega (see erineb turismiklassist peamiselt ühe 200 g veini pärast).
Üks ots Tallinnast Oslosse oli 13 000 , siis Eesti Õhk veel sinna ei käinud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ärge võrrelge meid mingite skandinaavlastega, sest eestlastel ei ole nendega mitte midagi ühist. Mida see näitab, kui inimene kes sõidab volvo 740-ga elab majas, milles on 20 tuba ja neist kasutatakse reaalselt 5-te ja maja juurde kuuluva välibasseini soojendus maksab 2000eur/kuus. Saksas on tavaline, et keskastmejuht sõidab 5-se ja tippjuht 7-se BMW-ga. Vanade luksusautode omamist keskmisest väiksema sissetulekuga inimeste hulgas peetakse täiesti normaalseks.
Kui firmapoliitika nõuab, et sa pead sõitma VW golfiga, siis peab firma selle golfi sulle ostma. Ja siis ongi nii, et tööasju ajad golfiga ja vabal ajal sõidad 7-se bemmiga ringi. Ja aasia investorid on tegelikult vägagi maiad luksusautode järgi. Nii suurt luksus- ja sportautode konsentratsiooni kui aasia suurlinnades pole ma näinud mitte kusagil mujal maailmas.
Kui firmapoliitika nõuab, et sa pead sõitma VW golfiga, siis peab firma selle golfi sulle ostma. Ja siis ongi nii, et tööasju ajad golfiga ja vabal ajal sõidad 7-se bemmiga ringi. Ja aasia investorid on tegelikult vägagi maiad luksusautode järgi. Nii suurt luksus- ja sportautode konsentratsiooni kui aasia suurlinnades pole ma näinud mitte kusagil mujal maailmas.
Kui sa vaatad mis on aasia suurlinnades üürihinnad, siis seal ei saagi keegi teine elada kui see kes ostab poest uue 7'se.
Ega keegi ei keelaksi osta uut 7'set, kui ma ei saaks sellega tööl käia ning siis kaob selle mõte ära kuna tööpäevad on 10-14 tunnised. Ainult pühapäeval sõiduks ei tasu vist ära.
Ega keegi ei keelaksi osta uut 7'set, kui ma ei saaks sellega tööl käia ning siis kaob selle mõte ära kuna tööpäevad on 10-14 tunnised. Ainult pühapäeval sõiduks ei tasu vist ära.
Vabal ajal võin sõita kasvõi maseratiga kui mul on selline võimalus. Kui firmale ei meeldi 7ne bemm, siis on alati võimalus anda mõne corolla vms võtmed - nagu meie ettevõttes. Mul pole vajagi pidada sõda, et mis autoga kliendile vastu sõidan - firma ostab selle auto mida heaks arvab, peab ülal ja valab ka kütet sisse, minu asi on teha tööd ja sõita tööajal selle autoga. Midagi arusaamatut ei tohiks siin olla. Samas ei osta 7st bemmi, sest pean esmatähtsaks sööki, hädavajalikke kulutusi ja elamispinda.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tegelikult - minu meelest on asi nii, vähemalt minu seisukoht on selline,et igaüks ostab sellise auto, mis endale meeldib ja millele hammas peale hakkab, muidugi mitte nii, et leiva peal vorsti pole vaid et asi normaalne oleks... Kui hakata teiste arvamuse järgi elama, siis ei tule sest elukesest midagi välja...