Kinnine joon-pime oled?
Kinnine joon-pime oled?
Sõidan üldiselt iga päev nii linnas sees kui väljaspool asulat. Lobjakas ja muu mustus sõiduteel varjab teekattemärgistusi, kuid on meil ka suve ja muid aastaaegu, mil teekattemärgid peaks näha olema.
Ei taha just sellest rääkida, kuid masendav on asjaolu, et enamik juhte ei hooli teistest liiklejatest ja teevad mööda ja ümbersõite keelavast joonest hoolimata. Mõned kohad Tallinnas, Mõigus lennujaama poole sõites ei suudeta ära kannatada mil kiirendusrada lõpeb ja ikka trügitakse üle rasvase joone, Viru hotelli ees Mere pst-le sõites ei saada aru, et Narva mnt. poolt tulev parem sõidurada ei ole vasakult poolt ületatav jne....
Palju see trahv oligi eirates kinnist telgjoont ?
Vot on haige teema mis ?
Ei taha just sellest rääkida, kuid masendav on asjaolu, et enamik juhte ei hooli teistest liiklejatest ja teevad mööda ja ümbersõite keelavast joonest hoolimata. Mõned kohad Tallinnas, Mõigus lennujaama poole sõites ei suudeta ära kannatada mil kiirendusrada lõpeb ja ikka trügitakse üle rasvase joone, Viru hotelli ees Mere pst-le sõites ei saada aru, et Narva mnt. poolt tulev parem sõidurada ei ole vasakult poolt ületatav jne....
Palju see trahv oligi eirates kinnist telgjoont ?
Vot on haige teema mis ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Eestis s6ites olen seda tähele pannud samuti, et joontest eriti ei peeta. Skandinaavias olen täheldanud, et siin on jooned yliolulised- isegi kui möödas6itja maanteel näeb, et tee on pikalt ees vaba, pidevat joont ei yletata isegi siis, kui paremat suunda näitan... Teemast rääkides- väga hea, et m6ne meelest pisiasjadele siin foorumis tähelepanu pööratakse- väikestest asjadest saavadki suured...
lisaks muule, tundub, et väga paljudel on suunatulekang puudu.
kas tallinnas müüakse autosid ilma sellise vidinata või on narkomaanidel mingi uus lemmikobjekt ?
eriti hästi on näha see kohtades, kus on 2 ja enam rada.
kas tallinnas müüakse autosid ilma sellise vidinata või on narkomaanidel mingi uus lemmikobjekt ?
eriti hästi on näha see kohtades, kus on 2 ja enam rada.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Ja samaliigiliste teede ristumisala märk on tõsine puzzle paljude jaoks. Üks koht kus olen kahte suht korralikku lömmimist näinud on sakala tatari ristmik ja samas ei oleks seda sinna üldse vaja vaid võiks konkreetselt ühe peateeks teha.Viljar kirjutas:Samas ei saa minuarust vägapaljud, aru paremakäereeglist.
See viimane on lausa uskumatu teema
Üks probleem on see, et Tallinnas ei ole neid kohti palju, kust seda märki leida ja võõrastele võib see suhteliselt ootamatult tulla. Neil niigi palju tegemist liikluse jälgimise ja orienteerumisega.
Kui aus olla siis väiketänavatel mingit kohta otsides teine kord endalgi küsimus tekkinud, et krt äkki oli ees pool see märk ja igaks juhuks siis peatuma. Aga noh õnneks pole väiketänavatel tagant selga tulevaid tuututajaid nii, et on võimalus kindluse mõttes pidurdada ja kontrollida paremalt suunduvat teed.
Teine hea üllatus on see. Et olen näinud inimest kes sõitnud juba tükk aega ja tundis huvi mis tore märk see on
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Antud ristmiku eest võiks need liikluskorraldajad pukist maha võtta- seal võid paugu ka siis teha kui tunned paremakäe reeglit! Nimelt on kõnealusel ristmikul mööda tataritänavat tulles võimatu vaadata mis paremat kätt Sakalal toimub- sisuliselt pead keset ristmikku välja sõitma ja siis otsustama, et kas gaas põhja või saad oma manöövri rahulikult teha!hillarr kirjutas: Üks koht kus olen kahte suht korralikku lömmimist näinud on sakala tatari ristmik ja samas ei oleks seda sinna üldse vaja vaid võiks konkreetselt ühe peateeks teha.
Mis puutub joontesse siis mina jälle tunnen pidevalt korralikust teemärgistusest puudust! Kuigi võib siin moraalijüngrit mängida ja näidata näpuga teistele juhtidele siis tegelikult kaos teemärgistuses toob ise kaasa ka kohtades, kus märgistus olemas nende eiramise!
Ehk siis teisisõnu- probleem ei ole üksikutes juhtides vaid süsteemis!
Aga kui rääkida sellest mis on täielik jaburus on need juhid, kes ei tea milleks on kiirendus -ja aeglustusrajad!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
"Vast" ... tegelikult mitte ... tegelikult kehtib siiski parema käe reegel kui pole märkidega kehtestatud peateed ja seal liikujatele tee andmist.AARE530 kirjutas:Viltsiga enam- vähem n6us, kuigi olen ise seda meelt, et ees6igus on vast siiski nendel autodel, mis nö peateel s6idavad...
Alles oli kuskilPostimehes vms artikkel sellest, et enamus kindlustujuhtumeid tuleb parklates ja just sellest, et arvatakse, et sõidetakse "nö peateel".
Tegelikult kehtib kõige lihtsam parema käe reegel kui pole kehtestatud liiklusmärkidega teisiti.
Indrek
Ai sa vanakurjam, mule oleks vaja uut esituld, üks esitiib vajaks natuke värvimist, stange on natuke niru, ühesõnaga peab minema parklas paar tiiru tegemaIndrek_M kirjutas:"Vast" ... tegelikult mitte ... tegelikult kehtib siiski parema käe reegel kui pole märkidega kehtestatud peateed ja seal liikujatele tee andmist.AARE530 kirjutas:Viltsiga enam- vähem n6us, kuigi olen ise seda meelt, et ees6igus on vast siiski nendel autodel, mis nö peateel s6idavad...
Alles oli kuskilPostimehes vms artikkel sellest, et enamus kindlustujuhtumeid tuleb parklates ja just sellest, et arvatakse, et sõidetakse "nö peateel".
Tegelikult kehtib kõige lihtsam parema käe reegel kui pole kehtestatud liiklusmärkidega teisiti.
Läbin minagi seda ringi tihti ja olen tähele pannud, et kui tulla linna poolt mööda paldiski mnt ja plaan minna harku poole (ehk siis teisest teest välja), siis on võimalus seda manöövrit sooritada, kas mööda tesit või kolmandat rida. Kolmandat rida (ringi peal muutub, siis teiseks reaks) kasutated on see tegelikult suht riskantne, kuna mööda esimest rida sõitjad ei pruugi tihti peale teada, et esimesest reast saab ainult harku poole liikuda ja teist rida mööda, harku poole ja võid ringile edasi jääda.Tarvo kirjutas:Mind häirib igal hommikul Haabersti ringil Ehitajate teelt Paldiski mnt-le keerates, kus päris pikalt on pidev joon peale ringteed, aga ega seda ju keegi ei näe. Märgistus on seal värske ja selgelt nähtav.
Alles kolmapäeval läksin mina harku poole ja üks auto signaalitas (kellega me tulime kõrvuti linna poolt) ja vehkis rusikaga nii mis kole, kuna tema plaan oli minna tammsaare tee peale.
Mercedes EQS 450+ 2022
Tere
jJanno
Mina olen viimase aasta jooksul olnud sunnitud 3 korda paldiski mnt asemel ehitajate teele sõitma, kuna kõrvalsõitja ei tunne sealseid sõidusuunasid. Õnneks on kujunenud juba harjumus seal paremal pool kõrval sõitjat jälgida ning enne enese väljasõitu ei tee, kui pole kindel kõrvalsõitja manöövris. Suunatuli läheb loomulikult sisse õigeaegselt ;)Viljar kirjutas:Läbin minagi seda ringi tihti ja olen tähele pannud, et kui tulla linna poolt mööda paldiski mnt ja plaan minna harku poole (ehk siis teisest teest välja), siis on võimalus seda manöövrit sooritada, kas mööda tesit või kolmandat rida. Kolmandat rida (ringi peal muutub, siis teiseks reaks) kasutated on see tegelikult suht riskantne, kuna mööda esimest rida sõitjad ei pruugi tihti peale teada, et esimesest reast saab ainult harku poole liikuda ja teist rida mööda, harku poole ja võid ringile edasi jääda.
jJanno
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
See on tõesti uskumatu, kui palju sinna ringile pimedaid autojuhte satub...jjanno kirjutas:Mina olen viimase aasta jooksul olnud sunnitud 3 korda paldiski mnt asemel ehitajate teele sõitma, kuna kõrvalsõitja ei tunne sealseid sõidusuunasid. Õnneks on kujunenud juba harjumus seal paremal pool kõrval sõitjat jälgida ning enne enese väljasõitu ei tee, kui pole kindel kõrvalsõitja manöövris. Suunatuli läheb loomulikult sisse õigeaegselt
Kui veel ise Õismäel elasin, nägin ise vähemalt korra kuus taas külgepidi kokku pannud autosid seal. Lootsin, et peale suurte suunaviitade üles panemist asi paraneb, aga ilmselgelt ei ole muutunud siis midagi...
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kusjuures see parema käe reegel majade vahel jms aladel (kus igasugu "anna teed" märke nagunii pole) reaalses elus paraku või õnneks ei kehti. Sõidetakse ikka nii, et nn tunde järgi suuremal/tähtsamal teel sõitjal või T-kujulisel ristmikul otse sõitjal on eesõigus.
Aga kui matsu pannakse, siis loomulikult vaadatakse parema käe reeglit.
Tõnu
Aga kui matsu pannakse, siis loomulikult vaadatakse parema käe reeglit.
Tõnu
Driven by goa
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
Ka teemaga täitsa nõus, sest teekattemärgistus on samasugune märk nagu iga teine. Mõnevõrra teeb asja keerulisemaks ainult see, et kui tavalised liiklusmärgid on enamvähem korralikult paigas, siis teekattemärgistusega on ikka päris paljudes kohtades lood lausa si***ti (ntks Lasnamäe kanal)
Kui teema alguses sai mainitud, et põhjamaades on teekattemärgistus oluline ja sellest peetakse väga kinni, siis mida rohkem lõunapoole, siis tõesti üha vähem pööratakse sellistele asjadele tähelepanu.
Vaadake, kas märkate teekattemärgistust?
Kas märkate mõnd reeglit?
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=583
...aga kultuurikontekst on nii erinev, et nende jaouks on mingisugused jooned maas täiesti üleliigsed ja ebaolulised.
Kui teema alguses sai mainitud, et põhjamaades on teekattemärgistus oluline ja sellest peetakse väga kinni, siis mida rohkem lõunapoole, siis tõesti üha vähem pööratakse sellistele asjadele tähelepanu.
Vaadake, kas märkate teekattemärgistust?
Kas märkate mõnd reeglit?
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=583
...aga kultuurikontekst on nii erinev, et nende jaouks on mingisugused jooned maas täiesti üleliigsed ja ebaolulised.
isegi mu ema sõidab BMWga
Bmw klubile on alati olnud omane mõttetu kobin liikluskultuuri osas. Möödasõite sooritan siis kui olen selles ise kindel ja tunnen vajadust, suunda näitan samuti vaid siis kui sellest kellelegi abi on. Iseendale pole ju mõtet suunda näidata. Ühesõnaga, liigne voorus on mõistuse puudus, elage ja laske teistel elada.
Reeglid-reeglid, paljud teist tegelikult Pärnu mnt viaduktil 50ga sõidavad? Isegi 60st ei tahaks eriti rääkida.
Sellistel suvalistel väikestel ristmikel tuleb sõita nii, et enda auto terveks jääb, märgid ning teekattemärgistus ei pruugi sind selles alati aidata. Seega, sõidame ju mõistuse ning "kõhutunde", mitte ainult kuivalt LE järgi. Nagu keegi eespool ütles, on olemas ka sellised kirjutamata reeglid, mida isegi politseinikud teavad. IMO.
Sellistel suvalistel väikestel ristmikel tuleb sõita nii, et enda auto terveks jääb, märgid ning teekattemärgistus ei pruugi sind selles alati aidata. Seega, sõidame ju mõistuse ning "kõhutunde", mitte ainult kuivalt LE järgi. Nagu keegi eespool ütles, on olemas ka sellised kirjutamata reeglid, mida isegi politseinikud teavad. IMO.
Vot see ongi väga tore, kui keegi endale kirjutamata reegleid kehtestab ja on geenius !!tanelp kirjutas:Nagu keegi eespool ütles, on olemas ka sellised kirjutamata reeglid, mida isegi politseinikud teavad. IMO.
Muideks see videoklipp on hea näide sellest, mis toimuks kasvõi Järvevana/Tartu mnt ristmikul kui seal poleks foore ja sama rahvamass üritaks AUTODEGA seda läbida, elagu punalipp ja karvane /verine rind.
Sellepärast me elamegi omaarust juba poole jalaga Euroopa liidus, et tahame ajudega liigelda, mitte nii nagu külamees metsast.
Edu isemõtlejatele, kurb et paljud aru ei saa, et sõidate teistel rist jalus oma ideoloogiaga.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21