Auto läbisõidu kohta

Vaba teema
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Neil loeb ju võti ka seda kilometraaži. Teenindustes kontrollitakse selle kaudu. Aga no eks kindlasti on võimalik ka seda nö kerida. Samas kui autol pole ikka hooldusraamatut siis kukele. Pole ju ühtegi reaalset põhjust miks seda olema ei peaks.
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

Juss kirjutas:Samas kui autol pole ikka hooldusraamatut siis kukele. Pole ju ühtegi reaalset põhjust miks seda olema ei peaks.
Reaalne põhjus: auto on kolm-neli korda omaniku vahetanud ja mõni omanikest on hoolduraamatu pardatsokist välja visanud, sest võtab liigselt ruumi. Edasimüügil on lihtsalt raamat ununenud või kusagile kadunud.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

No tegelikult ju jabur jutt. Hooldusraamat on kas istme all sahtlis või kindalaekas. Kui see sealt välja visatud siis järelikult pole seda vaja olnud, mis tähendab, et autot hooldatakse ka lasnaka petsi või keila kalle juures. Loomulikult kehtib see rohkem kuni10 aasta vanadel autodele või nii.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Juss kirjutas:No tegelikult ju jabur jutt. Hooldusraamat on kas istme all sahtlis või kindalaekas. Kui see sealt välja visatud siis järelikult pole seda vaja olnud, mis tähendab, et autot hooldatakse ka lasnaka petsi või keila kalle juures. Loomulikult kehtib see rohkem kuni10 aasta vanadel autodele või nii.
Kui on korralik hooldus siis pole vahet kus hooldad.VÕi on see tähti set UMis peab käima. Samuti võivad ka teised täita seda raamatut
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Oma eelmise auto tõin šveitsist(Saab 9000 Turbo),segi mootoriga,560 000km. ees.Ehitasin nullist uue mootori,ja renoveerisin 100% veermiku.Kerisin odomeetri 100 kilo peale,seda ainult enda jaoks(arvasin,et
arendan autot edasi vähemalt 5 aastat ja hea arvestust pidada).1,5 aastaga
tõstsin võimsust etapikaupa kokku ca. 100 hj.Purustasin mootori Saksa kiirteedel,ehitasin uue ja võimsama.Dynodes käisin ja kõik oli jube tore.
Siis tahtis sõber BMW`d osta ja kammisime eesti turud läbi-istusin Raadil
praeguse liikuri rooli...... siin ma nüüd olen.Müüsin endale ülikalliks maksma läinud ja ülikorda tehtud Saabi 2 X turuhinnaga maha,kusjuures toonitasin,et olen odomeetrit usinalt kerinud ;) Kel huvi,võib saabnet.ee `st lugeda
Trionicu ja Iisaku saabiehitussaagasid.

sry,täielikult OT`ks läks :oops:
52 72 989
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ei no loomulikult on oluline kuidas tehakse ja mitte kus tehakse aga lihtsalt see jutt et ei tea kus raamat on, on alati väga kahtlane ja mina isiklikult jätaks põhimõtteliselt tehingu katki.

Samas on ka enda tutvusringkonnas kogemus, kus inimene läks MB teenindusse oma E300TD'ga mootori diagnostikasse (93 aasta) ja MB teenindus väitis, et auto on sõitnud max 150 000 km. Tegelikult oli aga läbitud 890 000 km. Kõik sõltub kuidas autot hooldada. Mina oleks selle mersu iga kell ostnud teades reaalset läbisõitu ja fakti et on 5 aastat takso olnud. Paraku aga armustin propellerisse :D
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

Juss kirjutas:No tegelikult ju jabur jutt. Hooldusraamat on kas istme all sahtlis või kindalaekas. Kui see sealt välja visatud siis järelikult pole seda vaja olnud, mis tähendab, et autot hooldatakse ka lasnaka petsi või keila kalle juures. Loomulikult kehtib see rohkem kuni10 aasta vanadel autodele või nii.
Pole see midagi nii jabur jutt. Oma igapäevasel liikuril on hooldusraamat veel kindalaekas aga esindus ei ole sinna vist enam ühtegi hoolduse sissekannet teinud peale seda, kui 100k täis sai. Pole viitsinud neile ka pinda käia. Kes tahab saab esindusest alati väljavõtte küsida. Kindalaegas on väike ja tegelikult peaks selle paberipaki sealt tuppa ära tooma, sest ega mingit erilist mõtet selle kaasavedamine ei oma.
Olen ise Saksast kolm autot erakätest ostnud. Kahe puhul on hooldusraamatu küsimise peale nõutult käsi laiutatud. Et oli aga ei tea/mäleta kuhu on saanud. Täiesti arusaadav, sest autod olid ka ca 20 aastased. Viimase auto puhul võeti viis minutit mõtlemisaega ja leiti kusagilt pööningult siiski originaalvutlaris kogu dokumentatsioon ülesse.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Propelleriga on jah see häda,et kui korraliku tiiviku korpusesse end mahutad ja seda tiivikut ringi vedav jõuallikas ka eelmist mootorit ületab,siis jääd sõnatuks,eriti,kui kauges minevikus oled omanud propellerit.

Lihtsalt OT-kui keegi viitsib süveneda saabnet.ee foorumisse,siis sealt leiab inimlikus mõttes ainulaadse seltskonna.Olles eri aliaste all ka mujal ringi sebinud,pole ma kunagi leidnud sellist seltskonda,kus ei aeta mingit suvalist möla,"rullnoklus" mürgitatakse eos,kedagi ei mõnitata,"joonele " ei kutsuta ning kogu tehniline infobaas on vabalt kättesaadav KÕIGILE liikmetele.Seal on margifriike,"rohelisi",tipp itimehi,proffe parandajaid ja muidu omanikke-fänne.Kõik on solidaarselt võrdsed.Kõik kokkutulekud on olnud super.(kõik debiilikud kustutatakse päris ruttu liikmete hulgast).
Loomulikult on terve kogukond kordades väiksem siinsest.
Mina isiklikult vihkan info varjamist-a`la mul on 7000 taala maksev Saabi
arvuti ja ma olen kunn ning küsin iga liigutuse eest X sotti,või tonni.Õnnelikuks sellest ei saa pikas perspektiivis :roll:
52 72 989
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

No siis oled ju õiges kohas. Pole küll ühelegi ametlikule üritusele jõudnud kuid niipalju, kui olen siinsete klubilaste/foorumlastega kokku puutunud, on kõik ülimalt meeldivad inimesed.
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Normaalsed inimesed on alati meeldivalt mõnusad :lol:
52 72 989
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Trionic kirjutas:Propelleriga on jah see häda,et kui korraliku tiiviku korpusesse end mahutad ja seda tiivikut ringi vedav jõuallikas ka eelmist mootorit ületab,siis jääd sõnatuks,eriti,kui kauges minevikus oled omanud propellerit.

Lihtsalt OT-kui keegi viitsib süveneda saabnet.ee foorumisse,siis sealt leiab inimlikus mõttes ainulaadse seltskonna.Olles eri aliaste all ka mujal ringi sebinud,pole ma kunagi leidnud sellist seltskonda,kus ei aeta mingit suvalist möla,"rullnoklus" mürgitatakse eos,kedagi ei mõnitata,"joonele " ei kutsuta ning kogu tehniline infobaas on vabalt kättesaadav KÕIGILE liikmetele.Seal on margifriike,"rohelisi",tipp itimehi,proffe parandajaid ja muidu omanikke-fänne.Kõik on solidaarselt võrdsed.Kõik kokkutulekud on olnud super.(kõik debiilikud kustutatakse päris ruttu liikmete hulgast).
Loomulikult on terve kogukond kordades väiksem siinsest.
Mina isiklikult vihkan info varjamist-a`la mul on 7000 taala maksev Saabi
arvuti ja ma olen kunn ning küsin iga liigutuse eest X sotti,või tonni.Õnnelikuks sellest ei saa pikas perspektiivis :roll:

Lugedes sinu juttu ma sain aru et sa oled millegi peale(kellegi peale) kas kuri või kade. Inimesi on erinevaid-- ka foorumites.

Ja keegi ei varja siin midagi-- rääkisin lihtsalt oma kogemust- et teised kes ei tea teaksid et 20a vanal autol ei ole reaalne spidol kui alla 250 000 kilti. Mina näiteks arvan et minu e28 peal on enne mind ka keritud mitu korda.
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Ei ole kuri,ega kade,lihtsalt üldistasin erinevate foorumite "käekirja" :oops:
52 72 989
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Trionic kirjutas:Propelleriga on jah see häda,et kui korraliku tiiviku korpusesse end mahutad ja seda tiivikut ringi vedav jõuallikas ka eelmist mootorit ületab,siis jääd sõnatuks,eriti,kui kauges minevikus oled omanud propellerit.

Lihtsalt OT-kui keegi viitsib süveneda saabnet.ee foorumisse,siis sealt leiab inimlikus mõttes ainulaadse seltskonna.Olles eri aliaste all ka mujal ringi sebinud,pole ma kunagi leidnud sellist seltskonda,kus ei aeta mingit suvalist möla,"rullnoklus" mürgitatakse eos,kedagi ei mõnitata,"joonele " ei kutsuta ning kogu tehniline infobaas on vabalt kättesaadav KÕIGILE liikmetele.Seal on margifriike,"rohelisi",tipp itimehi,proffe parandajaid ja muidu omanikke-fänne.Kõik on solidaarselt võrdsed.Kõik kokkutulekud on olnud super.(kõik debiilikud kustutatakse päris ruttu liikmete hulgast).
Loomulikult on terve kogukond kordades väiksem siinsest.
Mina isiklikult vihkan info varjamist-a`la mul on 7000 taala maksev Saabi
arvuti ja ma olen kunn ning küsin iga liigutuse eest X sotti,või tonni.Õnnelikuks sellest ei saa pikas perspektiivis :roll:
Väga lahe, et meie sekka asjalikke inimesi juurde tuleb :)
530d
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:Ei no loomulikult on oluline kuidas tehakse ja mitte kus tehakse aga lihtsalt see jutt et ei tea kus raamat on, on alati väga kahtlane ja mina isiklikult jätaks põhimõtteliselt tehingu katki.
Kuidas võtta. Mul ka hooldusraamat olemas, aga peale 90KKM pole enam sissekandeid tehtud. Põhjus see, et mulle meeldib õli vahetada 2x sagedamini kui kompuutri järgi peaks (ca 15KKM tagant), aga ei olnud nõus UM-le selle eest 2 x sagedamini 3500 loovutama. Samas on mul alles kogu viimase 4.5 aasta hooldusajalugu (95% UM) iga viimase kui tsekini (läbi liisingu käinud arvestus). Kas ikka on hooldusraamatus viimaste sissekannete puudumine probleem? ;)
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Uus trend vä? Et ostetakse nüüd läbisõitu koos hooldusraamatuga aga mitte autot :lol:

M: Dokumenteeritud läbisõit!
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Mina ostan alati autot, kui sellel autol puudub korralik ajalugu (paberil) siis mina isiklikult seda ei osta. See minu kiiks ja igaüks võib ju teha kuidas tema heaks arvab.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Seal raamatus on ainult pool tõde. Kui näiteks panakse korralik mats maha ja kaskot pole, mis sa arvad, et siis viiakse see auto esindusee korda tegemiseks?
Vaevalt ja hooldusraamatusse keegi seda plekki ka sisse ei taha.
Sama jutt kehtib kõigi ebakorrapäraste paranduste kohta.

Aga muidugi sul võibolla tähtsam, et õli oleks esinduses vahetatud kui see, et kere sirge.

Ja seda sa peaksid vist isegi teadma, et enamusel Saksast toodud autodel on türklaste isevolditud hooldusraamatud kaasas...
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Poetan omalt poolt ka oma 2 senti.
Esinduse hooldustemplid annavad kindlustunde, et autol on teostatud ka erinevad, kuidas neid nüüd öeldakse - tagasikutsumiste tööd. Näiteks minu vanal '94 a E36 vahetati radiaatori kork aastal kuskil 2001 vist. Lisaks ei tähenda hooldus seal vaid õlivahetust, vaid tervet pikka loetelu töödest, mida tavaliselt keegi kusagil muidu ei tee.

Kui tahad vahepeal ise õli vahetada, siis tee seda ja pane lisaks ka omakäeliselt raamatusse kirja. Ise oleksin väga rahul kui näeksin hooldusraamatut, kus tihedalt isetehtud õlivahetusi ja lisaks regulaarsed esinduses tehtud tööd.

Loomulikult, tõse autofriigi, kel kodus autotõstuk jms pudipadi olemas kohta kehtivad omad reeglid..
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Loomulikutl kuulub autoostu juurde lahutamatu osana korralik läbivaatus UM'is. See välistab ka kevara kere jms.

Seega ost toimub kui: Hooldusraamat leiab UM'is kinnitust. Läbisõidud klapivad. UM'i 24 punkti test tehtud.
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Teema on päris laiaks läind :D

Ma olen väga harva kohanud autosid millega kaasas on hooldusraamat ja kus on täidetud enamvähem. Tavaliselt täidetakse kui autol ongarantii.

Mind see ei koti kuna isa on 30a töötanud luksepana ja ka mina saan peaaegu kõigega hakkama.--- ja millegi pärast on selliseid vähe kes hooldavad ise enda autot. Mina hooldasin ja ka parandasin juba siis kui olin alla 14a vana... Õlivahetus UM-is nagu siin jutust aru sain 3.5k mulle läheks max maksma 1k - juhul kui õli kallis, muidu enda e28 peale läks maksma kuskil alla kahe soti.koos filtriga :D
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Danil523 kirjutas:Teema on päris laiaks läind :D

Ma olen väga harva kohanud autosid millega kaasas on hooldusraamat ja kus on täidetud enamvähem. Tavaliselt täidetakse kui autol ongarantii.

Mind see ei koti kuna isa on 30a töötanud luksepana ja ka mina saan peaaegu kõigega hakkama.--- ja millegi pärast on selliseid vähe kes hooldavad ise enda autot. Mina hooldasin ja ka parandasin juba siis kui olin alla 14a vana... Õlivahetus UM-is nagu siin jutust aru sain 3.5k mulle läheks max maksma 1k - juhul kui õli kallis, muidu enda e28 peale läks maksma kuskil alla kahe soti.koos filtriga :D
Ma ei kritiseeri ega midagi, aga sa algul just kirjutasid, et teema on laiaks läinud ja siis räägid pikalt-laialt oma remondikogemustest, lapsepõlvest jne :)
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Nagu ka varem öeldud, ei ole UM -i õlivahetus pelgalt õlivahetus, seal tehakse veel üht ja teist jne..
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Sellega täitsa nõus. Mais oli mul Inspection II. Käed püsti kes ise samas mahus ja samad asjad autol ära vahetab nagu manual ette näeb?
Kasutaja avatar
Leopold661
Huviline
Postitusi: 399
Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
Asukoht: paide

auto

Postitus Postitas Leopold661 »

kui vaadata selle autoplatsi müüdavaid autosid(mitte ainult bmw-d),siis saab kohe südamest naerda, kõik näidud on enam vähem 160-180 tuhat,olenemata auto vanusest
http://www.mvsautoaed.ee/
Kasutaja avatar
RIP86
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 09.01.2009 15:18 06
Asukoht: Võru

Re:

Postitus Postitas RIP86 »

alr kirjutas:Tahesttahtmata ostab 90% inimestest läbisõitu, olgu auto nii korras kui tahad ja spidol 260tkm hakkavad enamus ohkima, lased 160tkm peale ja auto läheb kaubaks.
Sul on õigus, nii see paraku on. On ka omast käest näide tuua, seisid kõrvuti kaks täpselt samasugust audi, samade väljalaskeaastatega, ainult et ühel oli läbisõit 100000 väiksem ja see väiksema läbisõiduga osteti kohe ära, teine jäigi sinna!
Kasutaja avatar
RIP86
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 09.01.2009 15:18 06
Asukoht: Võru

Re: Auto läbisõidu kohta

Postitus Postitas RIP86 »

Lisaks siia ka omalt poolt paar rida. See läbisõidu tagsikeerimine on jama asi mkyll aga sellest pole pääsu ka. Minu 96 aasta diisel bemmil oli ka algselt 175000 ees, aga ma ei vaadanud ostes seda, mainisin küll myyjale et see läbisõit on küll vale aga tema ei vastanud sellele midagi, aga mida ta olekski pidanud vastama. Minu arvamus on et nii kaua kuni seaduslikult ei karistata neid inimesi kes läbisõitu krutivad nii kaua see probleem kestab edasi. Muidugi see päris seda probleemi ära ei kaota, kuid vähendaks kindlasti seda. Mõnes riigis vist on ka võimalik selle eest karistatud saada.
Kasutaja avatar
Leopold661
Huviline
Postitusi: 399
Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
Asukoht: paide

Re: Auto läbisõidu kohta

Postitus Postitas Leopold661 »

liiga palju on ka tegelikult näiteid elust kus esinudsed ka võltsivad neid hooldusteemasid
nii et kõike ei saa ikkagi uskuda
pigem vaadata ikka autot mitte alati läbisõitu
vaatasin niisama võrdluseks soome autoportaali
seal müügisolevad 530 on võrreldes meie auto24-ga enamus poole rohkem sõitnud?
kõik 300 tuhat ja enam
meil siis 170 ikka keskmine platsidel :lol:
Audi A6 3.0tdi
Entusjast
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 07.07.2003 01:33 44
Asukoht: Keila

Re: Auto läbisõidu kohta

Postitus Postitas Entusjast »

Osaliselt on soomes müüdavate autode läbisõidud ka seepärast suuremad, et siin on vahemaad suuremad.
Samas keritakse soomes vähem, aga ega siingi 100 protsenti müügimehe juttu uskuda ei saa.
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Re: Auto läbisõidu kohta

Postitus Postitas ImreR »

Mul on hoopis selline küsimus(ei käi küll siia teemasse, aga ei hakka ka uut teemat tegema sellejaoks), et kuidas ma saaksin võimalikult väikse vaevaga oma autol läbisõitu tagasi kerida(autoks on vana "hainina" seitsmene aastast 85)? Põhjus ei ole selles, et tahan müüa ja tegeliku ls. varjata, vaid kuna vahepeal vahetati spidoplokk ära ja ls. on hetkel 360000+km. Mina, aga tean väita et ls. on 310000(see on isegi veidi liiga optimistlikult pandud, et mitte ennast petta).
Ehk siis tahaksin saada oma vanakesele originaal läbisõitu tagasi ja selleks oleks vaja -50000km kerida. Kui keegi saab aidata mind sellega, siis olen väga tänulik.
EBK Kossutiim
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Re: Auto läbisõidu kohta

Postitus Postitas Mirko »

Üldiselt olen mina teinud nii, et olen kõik tehtud hoolduste arved ja varuosade tšekid jms pannud hooldusraamatu vahele. Kui olen ise midagi teinud/vahetanud, siis olen varuosa/jupi tšeki hooldusraamatu vahele lisanud(juurde kirjutanud ka hetkeläbisõidu ja vahetuse aja).
Vasta