Krõbe pakane tulekul!

Vaba teema
Vasta
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

tartus oli hommikul - 30 auto termomeetri järgi. Käivitumine ei olnud probleem.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

kui eile veel -22 läks plärtsust käima siis täna -27 otsustas mu 525tds et tema lihtsalt ei viitsi käima minna. Hääle järgi tundus mootoris õli ka väga paks olevat ja ilmselt peaks ka akut laadima kuna ta vist ei suuda ennast nende linnasõitudega piisavalt täis laadida.
Esimest korda panin ka tähele et raskeks läksid ka sidur, käigukang ja rool, -22 näiteks ei olnud sihukest probleemi. Appi tuli sõber nöör ja naabrimees kelle abiga sai õnneks käima.

hmm, eilne pesuskäik käidavaid uksi ei mõjutanud küll aga ei tahtnud pärast avamist kinni minna yks tagauks ja tagaluuk.
cali
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 12.09.2005 14:33 50
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cali »

Mulgis samuti hommikul -30, e39 läks enamvähem normaalselt käima, aga mis ei töödand oli näidikuteblokk. Ainuke asi mis seal päles oli kässari tuli, kui selle maha võtsin, siis oli kõik pime ja vaikne... Ei spidot, tahhot, ökot, tempi-i, bensukogust, kompuutrit - mitte miski ei töödand. Ja ei hakkand ka kuskil 20km sõiduga tööle, kuigi auto selleks ajaks juba mõnusalt soe oli (20min oli majaees ka nurrund). Mõtlesin parasjagu mis see nali maksma võib minna, kas suurusjärk 5, 15 või 50K, jätsin mootori seisma, aga pulli pärast panin veel korra tööle - ja nüüd töötasid KÕIK :P Igaljuhul junni jõudis jahedaks võtta :)
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Kuna täna hommikul kulus poole pöörde asemel 2 aeglast pööret käivitamiseks, siis otsustasin minna ja uue aku osta. Keskuses tehti siis diagnostika ja öeldi, et teised tulevad ja ostavad sellise aku nagu sul peal on ja uut kindlasti vaja pole. Seega jäi aku ostmata. Öeldi et starteri aeglasemad pöörded on täiesti normaalsed selle ilmaga.

Vedas, sest uus aku E39'le on 2300 EEK'i.
bastion
Huviline
Postitusi: 164
Liitunud: 19.12.2005 21:41 02
Asukoht: Tallinn,Estonia
Kontakt:

Postitus Postitas bastion »

Juss kirjutas: Vedas, sest uus aku E39'le on 2300 EEK'i.
tere,

sind prooviti röövida. teisipäeval ostin e39 universaalile 100Ah aku alla 1000 eegu mõnikümpsi. uue ja garantiiga ikka :)

bastion
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Mitte röövida, vaid selline on originaalaku hind UM'is. Mujalt oleks olnud 1000-1500.

Minu üllatuseks on E39 aku 90ampertundi. Akukeskus soovitas üldse 110'st.

Igatahes akut polnud vaja. Käisin veel pesulast ka läbi ja ühesõnaga siiani pole autoga küll mingeid probleeme.
cali
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 12.09.2005 14:33 50
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cali »

Soovitaks kel vähegi võimalik see originaalaku osta. Minu omal oli see siiamaani peal 96a toodetud autol ja kestis kuni eilseni suurepäraselt. Seega teenis 10a. Pole paha...
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Seda kindlati. Mul ka veel originaal aku ja öeldi, et uut pole veel küll vaja.
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Hea, et meil vähemalt nii hull ei ole.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
draggo kirjutas:Hea, et meil vähemalt nii hull ei ole.
Tundub, et mõningad bitid on aga kuskil teel siiski ära külmunud.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=155310#155310
;)

Päikest,
jJanno
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

jjanno kirjutas:Tere
draggo kirjutas:Hea, et meil vähemalt nii hull ei ole.
Tundub, et mõningad bitid on aga kuskil teel siiski ära külmunud.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=155310#155310
;)

Päikest,
jJanno
Sry :oops:
Kasutaja avatar
MarianneS
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 30.06.2005 23:29 42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MarianneS »

pildid pärinevad Šveitsist, kus järvevesi tormiga veidi üle ajas... :lol:
Kasutaja avatar
Arux
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 05.11.2005 13:01 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arux »

Need õliloigud peaks olema seotud ikka metallide füüsikaliste omadustega ehk metallist mootoriplokk tõmbab kokku ning eks sealt mitte kõige uuema tihendi vahelt siis seda õli ka immitseb. endalgi väike õliloiguke hommikuks auto all :P

Aga käima läheb hästi ;)
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Oleks vist paslik koht Norrast pärinevale tarkusterale: Talvel käsipidurit ei kasutata!
hasmit
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 15.04.2005 13:06 39

Postitus Postitas hasmit »

Üks vihje akuostjatele....ärge pöörake liigset tähelepanu aku mahutavusele, vaid uurige kui suur on aku käivitusvool. Tolku malo kui sul on 100Ah aku aga käivitusvoolu nummer on 400A. Mida suurem on EN-i number seda libedamalt käima kärab.
Winners never quit, and quitters never win, but those who neither win or quit, well they're just idiots
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

hasmit kirjutas:Üks vihje akuostjatele....ärge pöörake liigset tähelepanu aku mahutavusele, vaid uurige kui suur on aku käivitusvool. Tolku malo kui sul on 100Ah aku aga käivitusvoolu nummer on 400A. Mida suurem on EN-i number seda libedamalt käima kärab.
Uuematel autodel, millel rohkem elektroonikat peaks aku ikka tehase soovitusega kokku minema. Muidu võib elektroonika segi minna.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Tugevama käivitusvooluga vaevalt segi läheb auto. Endal 100ah 860 käivitusvool akul.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

peaks kähku akubisnesisse minema, lähevad nagu soojad saiad :D
http://www.delfi.ee/news/majandus/aripa ... d=12050531
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Jarlo kirjutas:
Tarvo kirjutas: Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud...
Probleem võib olla selles, et salongiradikasse on kerge sült tekkinud,
Õige jutt. Kui siin vahepeal oli paar päeva -10C siis mul ilmselt saksast pärinev tosool külmus osaliselt ja salongi sooja ei tulnud, kuigi seier oli keskel üleval. Vahetasin siis pool 10liitrist ära ja hakkas sooja tulema.
Nüüd kui alla -25C läks temp siis oli sama värk jälle. Lasin eile 5l vana segu välja ja panin meie oludele vastavat sisse ning täna hommikul -29'ga polnud probleemi. Sooja tuli nagu peab. Vedas, et midagi lõhki ei külmunud :)
Kalla
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 15.08.2005 23:47 19
Asukoht: Saue City

Postitus Postitas Kalla »

Täna hommikul -26 kraadi ja auto käivitus poolpöördelt.Ainuke mis saba andis oli siduri töösilinder.Tund aega nokitsemist,300 krooni võrra vaesem ja uus silinder jälle paigas. :D :D :D
Life is a ......
Yamaha
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 01.11.2005 09:34 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Yamaha »

noh nii mina siis järgmine külma ohver, kõik toimis, auto käivitus, sõitis, läks soojaks, kuigi vahest tegi natuke imeliku krõginad, aga täna kui hakkasin seda neetud parkla talongi võtma, sõitis akna klaas ainult poole peale välja, siis käis kaks tugevad raksakad ja kukkus kolinal ukse sisse, külmaga vist ei maksa neid nuppe näppida, edu....
318TI
TDM850
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Nu kirjutas:
Jarlo kirjutas:
Tarvo kirjutas: Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud...
Probleem võib olla selles, et salongiradikasse on kerge sült tekkinud,
Õige jutt. Kui siin vahepeal oli paar päeva -10C siis mul ilmselt saksast pärinev tosool külmus osaliselt ja salongi sooja ei tulnud, kuigi seier oli keskel üleval. Vahetasin siis pool 10liitrist ära ja hakkas sooja tulema.
Nüüd kui alla -25C läks temp siis oli sama värk jälle. Lasin eile 5l vana segu välja ja panin meie oludele vastavat sisse ning täna hommikul -29'ga polnud probleemi. Sooja tuli nagu peab. Vedas, et midagi lõhki ei külmunud :)
mnjah, sees olev konsentraat peaks küll oma teada nagu sellist külma vabalt taluma. Tuleb seda asja uurida. Õhtul peale päev otsa seismist, läks küll juba ilusti soojaks. Aga päevaga andis ikka mitu head kraadi ka juba soojemaks.

Aga õhtuks oli gaasipedaal kinni külmunud, tugevam jalavajutus vabastas taas pedaali käigu.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

nu **** närvi ajab juba, raha ei ole,et osta omale uued eelsyytekyynlad aga noh jah pärast mingi 6 tunnsit seismist garaazis kah enam käima ei lähe :S
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Nonii, viibisin neli päeva Eestist eemal, auto oli maja ees ja eile hommikul ma autot käima ei saanud (kraade pea -30). Kuna enamasti väga lühikesed otsad, siis ilmselt aku sedavõrd kurnatud. Mis seal ikka, aku ööseks tuppa ja laadima. Ainuke jama see, et aku kättesaamiseks murdsin kapoti avades salongis selle kapotiavamise sanga ära (kapoti mehhanism oli nõnda kinni külmunud). Täna hommikul (-30) siis aku peale ja auto käivitus kenasti. Kohaltsaamisega oli ka natuke tegu kuna käsipidur oli kõik see aeg, mil auto seisis, peal ja ei tahtnud ennast lahti lasta. Muud ebameeldivat õnneks ei juhtunud.
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Mul seisis auto nädal aega pakasega koduõues ja pärast mõningast laadimist läks kohe esimesel katsetusel käima.
Esiklaas sulas näiteks täielikult üles pool tundi.
Viimati muutis Ingmar, 21.01.2006 21:50 42, muudetud 1 kord kokku.
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

Aimar kirjutas: Olen samuti parklates tähele pannud õliloike autode all ning üsna paljudel autodel linnas taga sõites viskab õlikärsaka.
Ida Virumaal -29.
Käivitus probleeme pole siiani olnud.Kolmas vända pööre ja käib.Väga rahul :D .
Vahel viskab kirja KONTROLLI PIDURI TULESI.Korra ka lähitule kohta.Kõik muidugi töötab.Eks aju külmaga segane :) .
Õli loikudele vastus ühene,karteri tuulutus kinni jäätunud.
Surve õlisüsteemis ja kusagilt peab ju õhk välja saama.
Läbielatud teema. :shock: .
'90 E34 M50B25
Wille
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 01.04.2004 16:32 46
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Wille »

kriban siis ka oma kokkupuutest külmaga....autoks 316 compact...käivitub normaalselt...roolivõim teeb algul häält aga see sellest et roolivõimu vedelik suht vana ja tõmbub paksuks...ah ja klaasipesuvedelik ka oma olekut muutnud....ning tagumised puksid, mis lähevad nii või naa soojade ilmade tulekul vahetusse....teevad mõnusaid kolksatusi aukudest läbi sõites...külm veel võimedab seda.......a üks müstika ka on veel.........auto käest saan koguaeg särakaid(saan särtsu kui autost väljun ja ust või keret puutun)
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Margusja »

Minul ilmade jahenemisega on muutunud see, et see vibra, ilmselt kardaanis ei alga enam 70 pealt vaid 80 peal. Selline kylm sobib. Hea m6nus ilma vibrata s6it linnas.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Täna polnud ka suuremaid probleeme auto käivitamisega. Peale esimest käivitust lõi korra pöörded 1500-2000 kanti ja suri välja, teisel käivitamisel jäi tööle. Soojaks muidugi ei taha eriti minna. Mõtlen siin osta rulli maalriteipi ja neerud kinni teipida, võibolla on kasu. Peale poolteteist tundi sõitmist võis ennast alles salongis mugavalt ja soojalt tunda.

Ja siis esimesed 20 sekundit teeb roolivõimendi pump ka torpeedo häält.

Akuks on mul kusagil 1.5-2 aastat vana Exide aku, 75Ah ja 760A käivitusvoolu.
Timmu
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 08.12.2002 22:06 39

Postitus Postitas Timmu »

räägitakse,et Boschis ja Bmw esinduses on akud otsas, mujal ei tea.Ja veel. VW ja audide õlijahuti vahel olevat tihendit ka Tallinnast ei saa - see tihend lendas vist päris paljudel, õlijutt taga.
MOTT
Vasta