Huvitav tähelepanuosutus klubi suunal
Huvitav tähelepanuosutus klubi suunal
Surfisin üle hulga aja aadressil http://www.bmw.ee
Seal oli tore küsimuste -vastuste rubriik
Üks küsimus koos vastusega kõlas alljärgnevalt:
eigo 01.05.2004
kust saan bmw 520 tuuning juppe ja mootori tuunimist et parem minek oleks hea oleks kui tartus kuskil oleks mingi pood? kere on e34
Vastus:
Tere,
Soovitan võtta ühendust nii nimetatud "BMW klubiga"( ei ole seotud ametliku BMW esindusega). Nemad peaksid seda tuunimise teemat tundma.
Peaks ütlema et eriliselt **** suhtumine klubisse seal majas. Kahju.
Hetke seisus arvan, et klubi kaotab sellises seisus rohkem kui esindus.
Seal oli tore küsimuste -vastuste rubriik
Üks küsimus koos vastusega kõlas alljärgnevalt:
eigo 01.05.2004
kust saan bmw 520 tuuning juppe ja mootori tuunimist et parem minek oleks hea oleks kui tartus kuskil oleks mingi pood? kere on e34
Vastus:
Tere,
Soovitan võtta ühendust nii nimetatud "BMW klubiga"( ei ole seotud ametliku BMW esindusega). Nemad peaksid seda tuunimise teemat tundma.
Peaks ütlema et eriliselt **** suhtumine klubisse seal majas. Kahju.
Hetke seisus arvan, et klubi kaotab sellises seisus rohkem kui esindus.
Re: Huvitav tähelepanuosutus
pole küll klubi liige aga loodan pea selleks saada
Eriti ajab vihale sõna nii nimetatud "BMW klubiga"( ei ole seotud ametliku BMW esindusega).
sooviks küll et bmw esindus ja bmw klubi saaks paremini läbi
Eriti ajab vihale sõna nii nimetatud "BMW klubiga"( ei ole seotud ametliku BMW esindusega).
sooviks küll et bmw esindus ja bmw klubi saaks paremini läbi
Käisin oma e30-le tagumist bemari märki ostmas. Kuna seda polnud ja tuli tellida küsisin, et mis nad jamavad, praktiliselt ühtki juppi e-30-le kohapeal pole. Vastuseks sain, et selle masina juppe küsitakse neilt nii üli harva.
See lugu ei puuduta küll otseselt klubi, aga tõsiasi on, et siine seltskond pole suutnud vast veel ühegi normaalse autoga välja tulla. Pean selle all silmas korralikult taastatud/hooldatud bmw-d. Paar meest üritavad midagi kõvasti mootori kallal ehitada, aga see langeb paraku veel sinna "tuunimise" lahtrisse. Loodan, et vähemalt Aare ja Patric oma asjad korralikult jooksma saavad. Ehk suudab Martin korraliku 750i välja tuua. Aga see on paraku ka kõik. Professionaalsest seisukohast vaadates võib kõik ülejäänu paraku teibituuningu alla liigitada.
Pikk nutulaul sai. Aga siiralt loodan, et klubi tase tõuseb vähemalt nii kõrgele, et mul mingigi värin tekiks, enne klubisse astumist tehnilise komisjoni ees.
Saan ise ka aru, et kohati on mu jutt rumal ja iga asi võtab aega, aga hetkel tundub, et klubi on läinud liikmeskonna laiendamisel lihtsama vastupanu teed - madaldades künnist. Sorry mehed.
Arvan, et päeval mil klubi suudab UMi ette rivistada vähemalt veerandi heas korras BMW mudeliseerijatest kutsutakse klubi ka sisse tassikesele teele ja ühiste tulevikuplaanide arutelule.
Aga ok, lähen parem sauna tagasi.
See lugu ei puuduta küll otseselt klubi, aga tõsiasi on, et siine seltskond pole suutnud vast veel ühegi normaalse autoga välja tulla. Pean selle all silmas korralikult taastatud/hooldatud bmw-d. Paar meest üritavad midagi kõvasti mootori kallal ehitada, aga see langeb paraku veel sinna "tuunimise" lahtrisse. Loodan, et vähemalt Aare ja Patric oma asjad korralikult jooksma saavad. Ehk suudab Martin korraliku 750i välja tuua. Aga see on paraku ka kõik. Professionaalsest seisukohast vaadates võib kõik ülejäänu paraku teibituuningu alla liigitada.
Pikk nutulaul sai. Aga siiralt loodan, et klubi tase tõuseb vähemalt nii kõrgele, et mul mingigi värin tekiks, enne klubisse astumist tehnilise komisjoni ees.
Saan ise ka aru, et kohati on mu jutt rumal ja iga asi võtab aega, aga hetkel tundub, et klubi on läinud liikmeskonna laiendamisel lihtsama vastupanu teed - madaldades künnist. Sorry mehed.
Arvan, et päeval mil klubi suudab UMi ette rivistada vähemalt veerandi heas korras BMW mudeliseerijatest kutsutakse klubi ka sisse tassikesele teele ja ühiste tulevikuplaanide arutelule.
Aga ok, lähen parem sauna tagasi.
Muhv, pole elu mitte nii kole kui paistab. mul kuni neljapäevani oli täiest korras (ideaalses võrreldes teiste, ka uuemate bmw'deda millega sõitnud olen) e28. originaalvärv ja nähtav rooste u 3 koha peal. katuseluugil täpp. esitiiva nurgas ka, aga rooste aint vihmase ilmaga tekkis, sealt värvitükk maha tulnud, plekk all läigib. ja muidugi narkarite poolt uksele tõmmatud naelatriip. mootor veermik täiesti korras. nagu selgunud nüüd termosidur libiseb ainult. aga jah neljapäeval sai hainina sirgeks sõidetud. soojad ilmad ja ilusad naised on välja ilmunud, kui te veel märganud pole. oleks seda klubi sünnipäeval isegi laiemalt näidanud, aga 'pool - manu mäng oli ja see siiski minu maailmavaatenurgast oli liiga oluline et vahele jätta.
FCUK Deutschland
Muhv meil täna suht avameelne ning murest murtud. Samas nõustun, et taset peaks tõstma. (Pärast kleepsuga märgistamist linnas teed annan ja jalakäijaid üle teen lasen, enne ka aga nüüd kohe teadlikult rohkem)
Ei saa eeldada, et kõik uute bemmidega klubis oleksid, kuid seisukord ja välimus peaks ikka korralik küll olema
Ei saa eeldada, et kõik uute bemmidega klubis oleksid, kuid seisukord ja välimus peaks ikka korralik küll olema
kurb muidugi et tehakse autode kohta järeldusi aint piltide järgi. minujaoks müstika et küsitakse arvamust auto kohta ja siis näidatakse pilte. pildil võib ka s..t sinepina näida. see kollase nahksisuga e28 oli üle värvitud, kõik nikkel ja muu vahetatav, uus külge pandud. niimoodi ei ole raske head autot teha. raske on seda originaalis säilitada. ma ei kiida siin iseennast sest, ise lõhkusin oma masina, aga originaal välimuse saaks tagasi kui kellegi oleks pakkuda carbon-schwarts kapotti. kuna olen olnud kaitseväes ohvitser, siis sihtisin kümnesse, tiivad on terved.
Ivari postituse koha pealt tekkis selline küsimus, et miks ma pole näinud ühtegi klubikleepsudega autot liikumas. ise liigun üldjuhul lubatud linnakiirusega, ja jälgin liiklust ja olen teistele eeskujuks aga seda et mõni bmw minust aeglasemalt liigub pole täheldanud. teen seda omal algatusel, pole klubiliige. paistab et ei juleta endale klubi atribuutikat külge kinnitada, sest ei suudeta piirangutest kinni pidada.
ei sobind see tekst vist siia teemasse aga kuhugi pidi end välja elama.
Ivari postituse koha pealt tekkis selline küsimus, et miks ma pole näinud ühtegi klubikleepsudega autot liikumas. ise liigun üldjuhul lubatud linnakiirusega, ja jälgin liiklust ja olen teistele eeskujuks aga seda et mõni bmw minust aeglasemalt liigub pole täheldanud. teen seda omal algatusel, pole klubiliige. paistab et ei juleta endale klubi atribuutikat külge kinnitada, sest ei suudeta piirangutest kinni pidada.
ei sobind see tekst vist siia teemasse aga kuhugi pidi end välja elama.
FCUK Deutschland
Hmm, KÕIKIDELE autodele teostatakse nö "visuaalne ülevaatus", st saadakse inimesega kokku, vaadatakse auto üle ning kui kõik sobib - siis saabki huvilisest klubiliige.Ivar kirjutas:Muhv meil täna suht avameelne ning murest murtud.
Ei saa eeldada, et kõik uute bemmidega klubis oleksid, kuid seisukord ja välimus peaks ikka korralik küll olema
Ei ütleks et meil autod kehvas seisus on.
Auto "originaali" viimine eeldab juba hoopis teisi summasid, fanatismi jne
GS
Kusjuures BMW esinduse lause on väga korrektne ja midagi valesti pole seal öeldud või väidetud.
Oma e30-netele juppe ostes olen sealt ikka aegajalt läbi astunud ja antud margi kohta pole halvustavat suhtumist varuosade müüjatelt tunnetanud. Väljaarvatud seik kui roolisambale üht 48 kroonist vidinat tellides küsiti kas b varuosana kuskilt autopoest pole saada! Võibolla... aga see oli just selline vidin mida ma tahtsin originaalina. Ma olin sinna sõitnud üle üle "Tallinna kartulipõldude" (äärmiselt halvas kohas ikka asub see UM) ja nüüd siis nemad nii küsima. Igaljuhul kargas seepeale minu taskust Hitler välja ja siis me veetsime müüjaga päris meeldiva aja ka muid nipet näpet vaadates ja kaaludes ja lõpuks ka tellides.
PS. BMW märgi võiksid nad oma kilekottidele ikka tumedama värviga trükkida.
Oma e30-netele juppe ostes olen sealt ikka aegajalt läbi astunud ja antud margi kohta pole halvustavat suhtumist varuosade müüjatelt tunnetanud. Väljaarvatud seik kui roolisambale üht 48 kroonist vidinat tellides küsiti kas b varuosana kuskilt autopoest pole saada! Võibolla... aga see oli just selline vidin mida ma tahtsin originaalina. Ma olin sinna sõitnud üle üle "Tallinna kartulipõldude" (äärmiselt halvas kohas ikka asub see UM) ja nüüd siis nemad nii küsima. Igaljuhul kargas seepeale minu taskust Hitler välja ja siis me veetsime müüjaga päris meeldiva aja ka muid nipet näpet vaadates ja kaaludes ja lõpuks ka tellides.
PS. BMW märgi võiksid nad oma kilekottidele ikka tumedama värviga trükkida.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Muhv:
Ei võtnud seda juttu isiklikult, kuna pole väga põhjust, kuid:
Kas normaalne BMW on selline, mis on käinud AINULT esinduses ja originaalpulkade vahetuses? Arvan, et selline joone maha tõmbamine ikka pisut liialt jäik on. See oleks ilus mõelda ja teha, kuid see on väga materiaalselt ebareaalne enamike jaoks.
Uute autode puhul on see loogilisem ja mõistetavam. Kuid kui me räägime siin näiteks E28, E30 ajastu mudelitest, siis oleks võibolla liialt jäik kõike seda nõuda? Vanemate autode võlu selles osaliselt seisnebki, et nendele on saada korralikke kasutatud varuosi, valida osates ka korralikke B-varuosi ja ka tehnika on lihtsam. Lihtsamaid asju pole ju patt ise teha, kui käed küljes on ja pea teab, mida teha?
Ma olen 100%-liselt nõus, et selliste pedemajakate ja fordi stangede ning lääpas ratastega isendite ning BMW-klubi nime seostamine ei tohiks kokku käia. Kuid kui asi on visuaalselt viisakas, ent inimene on otsustanud mõne tüki B-varuosana osta, siis ei tohiks teda sellepärast NII maha teha?
Ei võtnud seda juttu isiklikult, kuna pole väga põhjust, kuid:
Kas normaalne BMW on selline, mis on käinud AINULT esinduses ja originaalpulkade vahetuses? Arvan, et selline joone maha tõmbamine ikka pisut liialt jäik on. See oleks ilus mõelda ja teha, kuid see on väga materiaalselt ebareaalne enamike jaoks.
Uute autode puhul on see loogilisem ja mõistetavam. Kuid kui me räägime siin näiteks E28, E30 ajastu mudelitest, siis oleks võibolla liialt jäik kõike seda nõuda? Vanemate autode võlu selles osaliselt seisnebki, et nendele on saada korralikke kasutatud varuosi, valida osates ka korralikke B-varuosi ja ka tehnika on lihtsam. Lihtsamaid asju pole ju patt ise teha, kui käed küljes on ja pea teab, mida teha?
Ma olen 100%-liselt nõus, et selliste pedemajakate ja fordi stangede ning lääpas ratastega isendite ning BMW-klubi nime seostamine ei tohiks kokku käia. Kuid kui asi on visuaalselt viisakas, ent inimene on otsustanud mõne tüki B-varuosana osta, siis ei tohiks teda sellepärast NII maha teha?
[quote="Hans"]Kusjuures BMW esinduse lause on väga korrektne ja midagi valesti pole seal öeldud või väidetud.quote]
Vaidlen vastu. Ei ole. Niinimetatud kirjutatakse kokku, ometigi ju.. Teised antud vastused lonkavad ka
Igatahes, kui firma kodulehel antakse avaliku suhtluse volitused isikule, kes eesti keele õigekirjast suurt ei jaga, edastab ebatäielikku informatsiooni (st - viisakas oleks anda küsijale viide organisatsioonist koos ametliku nimetusega, unustades omad eelistused ja seisukohad viidetavale) - no ei tekita usaldust, mkhmm-mmm //veendunud pearaputus//
Vaidlen vastu. Ei ole. Niinimetatud kirjutatakse kokku, ometigi ju.. Teised antud vastused lonkavad ka
Igatahes, kui firma kodulehel antakse avaliku suhtluse volitused isikule, kes eesti keele õigekirjast suurt ei jaga, edastab ebatäielikku informatsiooni (st - viisakas oleks anda küsijale viide organisatsioonist koos ametliku nimetusega, unustades omad eelistused ja seisukohad viidetavale) - no ei tekita usaldust, mkhmm-mmm //veendunud pearaputus//
Re: Huvitav tähelepanuosutus
Tere
See, et E30 osasid kohapeal saada pole, on täiesti tavaline. Ma olen juba harjunud sellega, et iga varuosa tuleb oodata "Esmaspäevast 10 päeva". Nagu mulle seal hoolduses käies öeldi "Nii vanasid autosid käib meil ainult paas-kolm kuus". Ja ometigi on see auto kõigest 11 aastat vana.
jJanno
Edit: 2England Klubi kleepekat pole mu autol siiani :( Lihtsalt pole olnud juhust seda peale kleepida. Kord on ilm ilm külm ja aken märg. Teinekord jälle lihtsalt ununenud.
Kurb on see, et meid "niinimetatud klubiks " nimetatakse. See, et me ei ole seotud ametliku BMW esindusega on normaalne. Aga kuna me oleme nendega koos isegi ürituse korraldanud, peaks tähendama ikkagi, et me pole "niinimetatud klubi". Kas me siis oleme klubi või ei ole? Minu jaoks on vastus sellele küsimusele väljendatav ühe bitiga kahendsüsteemis (Ei/Jah, 0/1), kuid "niinimetatud klubi" on vist natuke rohkem, kui "Ei" ning natuke vähem, kui "Jah". Seda nimetatakse vist halliks loogikaks?BMW web kirjutas:Soovitan võtta ühendust nii nimetatud "BMW klubiga"( ei ole seotud ametliku BMW esindusega). Nemad peaksid seda tuunimise teemat tundma.
See, et E30 osasid kohapeal saada pole, on täiesti tavaline. Ma olen juba harjunud sellega, et iga varuosa tuleb oodata "Esmaspäevast 10 päeva". Nagu mulle seal hoolduses käies öeldi "Nii vanasid autosid käib meil ainult paas-kolm kuus". Ja ometigi on see auto kõigest 11 aastat vana.
jJanno
Edit: 2England Klubi kleepekat pole mu autol siiani :( Lihtsalt pole olnud juhust seda peale kleepida. Kord on ilm ilm külm ja aken märg. Teinekord jälle lihtsalt ununenud.
Viimati muutis jjanno, 16.05.2004 11:00 41, muudetud 2 korda kokku.
exTouring
kirev ja tundeküllane teema siin!
samas ei saa aru, mille üle vaidlus käib...
et kas see ja see auto on vääriline kandma BMW CLUB kleebist ja tema omanik võib foorumis tituleerida ennast klubiliikmena või piirdub tagasihoidliku huvilise aunimetusega
ühtmoodi ikka ju suhtleme siin ja tänaval käitume ikkagi samamoodi, kui kogu aeg (kroonilistele rullidele ja ülburitele on see foorum igav, arvan)
tehke mulle selgeks, millest ma ilma olen jäänud, et senini huviline olen?
arvan, et ühendab foorumlasi(klubiliikmed ja huvilised) ikkagi üks-armastus oma neljarattalise vastu, mis mittejuhuslikult BMW on
ja ei muutu auto sõiduomadused kleepsuga ka mitte
samas ei saa aru, mille üle vaidlus käib...
et kas see ja see auto on vääriline kandma BMW CLUB kleebist ja tema omanik võib foorumis tituleerida ennast klubiliikmena või piirdub tagasihoidliku huvilise aunimetusega
ühtmoodi ikka ju suhtleme siin ja tänaval käitume ikkagi samamoodi, kui kogu aeg (kroonilistele rullidele ja ülburitele on see foorum igav, arvan)
tehke mulle selgeks, millest ma ilma olen jäänud, et senini huviline olen?
arvan, et ühendab foorumlasi(klubiliikmed ja huvilised) ikkagi üks-armastus oma neljarattalise vastu, mis mittejuhuslikult BMW on
ja ei muutu auto sõiduomadused kleepsuga ka mitte
muhvi poolt oli kuidagi halvasti öeldud,et patrik ja aare ainsad tegijad on.ma üritan enda autot ka ikkagi ilusaks teha,kõik peale värvimise olen ise teinud ja teen ka edasi ja ma ei tahaks uskuda,et mu masin teiste omadele nii väga alla jääb.tegelt pole üldse tähtis mida teised arvavad sellest klubist jne,sest me teame paremini kuidas asjad tegelikult on.see foorum on juba väga hea näide,et sellel klubil pole midagi viga,kõik kes midagi teada tahavad,kust,kuidas,miks jne saavad alati oma vastused siit olge tugevad mehed
Mina arvan, et auto peab nii seest, hingest kui ka väljast korralik olema. See ei oma mingit tähtsust, et kas auto on korras A või B varuosadega, kas autol on originaal jupid (tahaks näha seda autot ja milline tema seisukord on, millel 100% tehase jupid) või uued asemele pandud. Kas auto on orig värviga, värvitud korra või 5. Tähtis on, et auto näeb välja korralik - that`s it!
Lahkame siis ikkagi seda lauset : Soovitan võtta ühendust nii nimetatud "BMW klubiga"( ei ole seotud ametliku BMW esindusega). Nemad peaksid seda tuunimise teemat tundma .
1. Lause algab positiivselt ( Soovitan võtta ühendust ) - see peaks ikkagi olema pluss meie karikasse
2. nii nimetatud "BMW klubiga"( ei ole seotud ametliku BMW esindusega). - see on otsene laim ja üleolev suhtumine UM-i poolt nagu oleks tõesti klubi üks "rullnokkade" koondühendus mis ei ole üleüldse UM-i positiivses huviorbiidis ja vaadatakse ükskõikse üleolekuga. Esiteks viib see UM-i enda mainet alla koos klubi mainega mida väidetavalt nagu ei olekski olemas !
3. Huvitav on ka lause lõpetamine ....????? ( Nemad peaksid seda tuunimise teemat tundma ) ...veelkord ??? nemad on kes ?.
Kas me saame siis UM-iga normaalselt läbi ?? või oli antud kirjutis nende poolt uneuimas kiirvastus või väljendas see ikkagi kellegi personaalset või kollektiivis väljakujunenud suhtumist ??
1. Lause algab positiivselt ( Soovitan võtta ühendust ) - see peaks ikkagi olema pluss meie karikasse
2. nii nimetatud "BMW klubiga"( ei ole seotud ametliku BMW esindusega). - see on otsene laim ja üleolev suhtumine UM-i poolt nagu oleks tõesti klubi üks "rullnokkade" koondühendus mis ei ole üleüldse UM-i positiivses huviorbiidis ja vaadatakse ükskõikse üleolekuga. Esiteks viib see UM-i enda mainet alla koos klubi mainega mida väidetavalt nagu ei olekski olemas !
3. Huvitav on ka lause lõpetamine ....????? ( Nemad peaksid seda tuunimise teemat tundma ) ...veelkord ??? nemad on kes ?.
Kas me saame siis UM-iga normaalselt läbi ?? või oli antud kirjutis nende poolt uneuimas kiirvastus või väljendas see ikkagi kellegi personaalset või kollektiivis väljakujunenud suhtumist ??
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Klubil tuleb järgmine laupäev koosolek kus ka antud teema alla käivaid probleeme räägitakse.
Kui UM ütleb meie kohta nn. klubi siis on see märk pigem meile, et peame midagi ettevõtma! See ei ole koht kus hakata UM-i sõimama!
Olen 100% nõus, et autol ei pea olema ilmtingimata tehase jupid- on teada ka fakte kus b osa on vastupidavam kui originaal (eestlasliku kilplase moraaliga muidugi peaks ikka tehase oma panema )
Sama käib ka värvi kohta- kui sul ikka mõni narkar võtmetega autole ringi peale teeb siis on ikkagi olulisem auto üle värvida kui istuda oma orig. värvi otsas.
Muhvi jutust ei saanud ma hästi aru sellest osast kus on juttu autodest- et UM jaoks ei ole klubiliikmetel piisavalt "head" autod
Mis puutub klubi moraali ja liiklemisse siis on oluline liigelda normaalselt. Normaalne juht annab teed, ei tuigerda teistel jalus ja ei tee arutuid liiklusohtlikke süste. See, et mõni vahest ristmikul kiirendab ei tähenda veel rullnoklust!
Kui UM ütleb meie kohta nn. klubi siis on see märk pigem meile, et peame midagi ettevõtma! See ei ole koht kus hakata UM-i sõimama!
Olen 100% nõus, et autol ei pea olema ilmtingimata tehase jupid- on teada ka fakte kus b osa on vastupidavam kui originaal (eestlasliku kilplase moraaliga muidugi peaks ikka tehase oma panema )
Sama käib ka värvi kohta- kui sul ikka mõni narkar võtmetega autole ringi peale teeb siis on ikkagi olulisem auto üle värvida kui istuda oma orig. värvi otsas.
Muhvi jutust ei saanud ma hästi aru sellest osast kus on juttu autodest- et UM jaoks ei ole klubiliikmetel piisavalt "head" autod
Mis puutub klubi moraali ja liiklemisse siis on oluline liigelda normaalselt. Normaalne juht annab teed, ei tuigerda teistel jalus ja ei tee arutuid liiklusohtlikke süste. See, et mõni vahest ristmikul kiirendab ei tähenda veel rullnoklust!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Samas BMW tehas ise (Mobile Tradition osakod) lausa tegeleb selliste klubidega ja isegi omab ametlikke võimalusi klubide toetamiseks. Selleks peab enne muidugi pääsema nende vaatevälja.
Aga UM-ile tuleks klubi juhatusel teha ametlik koostööettepanek, koos konkreetse tegevusplaaniga. Nemad kui äriettevõte võib-olla pelgavad lihtsalt, et tullakse ainult raha küsima?
Ja mis peakski neid motiveerima esimesena initsiatiivi näitama?
Aga UM-ile tuleks klubi juhatusel teha ametlik koostööettepanek, koos konkreetse tegevusplaaniga. Nemad kui äriettevõte võib-olla pelgavad lihtsalt, et tullakse ainult raha küsima?
Ja mis peakski neid motiveerima esimesena initsiatiivi näitama?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Poetaks kah paar sõna, olen poliitiliselt indiferentne, ei ole klubi liige.
Stereotüüpset suhtumist BMW-klubisse kui nn rullnokkade klubisse ei saa muuta need vähesed, kel on tahtmist, võimalusi ja maitset oma BMW'd ehitada.
Ausalt öeldes ei näe ma mingit märki, et asi paremuse poole muutuks - e30 on asendunud e34 ja e36'ga ning sama story läheb edasi. Linnas normaalselt liikleval autol ei näe keegi seda BMW-klubi kleepekat, tähelepanu osaliseks saavad need, kes liikluses negatiivselt silma paistavad. Need BMWd loovad selle maine.
Ja Muhvi kommentaar selle kohta, et siin klubis (okei, ma pole klubi liige, kuid siiski foorumi aktiivne kasutaja, ka "lugejate autode" all) pole põhimõtteliselt keegi suutnud midagi korralikku teha, käis päris valusalt ka minu pihta. Mul ei ole 100% originaal BMW, olgugi et ma üritan originaalset välimust - olustikku säilitada. Mul ei ole kaugeltki kõik asjad välja kukkunud (vähemalt esimese korraga) nagu tahaks. Samuti pole mul kuskilt võtta sellist ressurssi, et UMist iga asi soetada. Ka on tegemist minu esimese projektiga, millest ma loodan saada kogemusi ja ratsionaalset mõtlemist ehk järgmistele. Minu arvates peaks selle klubi/foorumi mõte olema ühiste huvide-teadmiste jagamine. Ja kui asjad väga ilusasti edenevad, siis võibolla ka flashing-bmw'de UMi ees esitlemine. See oleks kui tulemus, mitte eesmärk.
UMi töötaja kommentaar oli justkui suunatud just selle posti alguses olevale tüüpilisele BMW kirjeldusele, mis ehk näitab tema subjektiivset arvamust, teisalt ka võibolla kogu UMi suhtumist - UMi personal koosneb ka tavalistest eestlastest, kellele jäävad liikluses ja politseisaates "raport" silma-kõrva just needsamad "tuuninguga" BMW'd millest enne juttu oli. Neile mõjub see ehk samamoodi masendavalt, kuna sõna BMW kasutamine tekitab 20+ aastastel inimestel tihti automaatselt vastureaktsiooni.
Stereotüüpset suhtumist BMW-klubisse kui nn rullnokkade klubisse ei saa muuta need vähesed, kel on tahtmist, võimalusi ja maitset oma BMW'd ehitada.
Ausalt öeldes ei näe ma mingit märki, et asi paremuse poole muutuks - e30 on asendunud e34 ja e36'ga ning sama story läheb edasi. Linnas normaalselt liikleval autol ei näe keegi seda BMW-klubi kleepekat, tähelepanu osaliseks saavad need, kes liikluses negatiivselt silma paistavad. Need BMWd loovad selle maine.
Ja Muhvi kommentaar selle kohta, et siin klubis (okei, ma pole klubi liige, kuid siiski foorumi aktiivne kasutaja, ka "lugejate autode" all) pole põhimõtteliselt keegi suutnud midagi korralikku teha, käis päris valusalt ka minu pihta. Mul ei ole 100% originaal BMW, olgugi et ma üritan originaalset välimust - olustikku säilitada. Mul ei ole kaugeltki kõik asjad välja kukkunud (vähemalt esimese korraga) nagu tahaks. Samuti pole mul kuskilt võtta sellist ressurssi, et UMist iga asi soetada. Ka on tegemist minu esimese projektiga, millest ma loodan saada kogemusi ja ratsionaalset mõtlemist ehk järgmistele. Minu arvates peaks selle klubi/foorumi mõte olema ühiste huvide-teadmiste jagamine. Ja kui asjad väga ilusasti edenevad, siis võibolla ka flashing-bmw'de UMi ees esitlemine. See oleks kui tulemus, mitte eesmärk.
UMi töötaja kommentaar oli justkui suunatud just selle posti alguses olevale tüüpilisele BMW kirjeldusele, mis ehk näitab tema subjektiivset arvamust, teisalt ka võibolla kogu UMi suhtumist - UMi personal koosneb ka tavalistest eestlastest, kellele jäävad liikluses ja politseisaates "raport" silma-kõrva just needsamad "tuuninguga" BMW'd millest enne juttu oli. Neile mõjub see ehk samamoodi masendavalt, kuna sõna BMW kasutamine tekitab 20+ aastastel inimestel tihti automaatselt vastureaktsiooni.
Väga hea arutelu on alanud.
1. Ma ei soovinud kellegi peale näpuga näidata
2. Teise postituse "karmus" tulenes soovist pisut utreeritult tähelepanu pöörata üldisele tasemele
Sügavam mõte peitus ehk selles, et hoolimata klubi küllaltki kobedast keskmisest tasemest (kui see oleks pisut viletsam tasuks vist kohe laiali minna) on ääretult vähe nö tähtautosid, mis ka esinduse tähelepanu pälviksid.
Mis on tähtauto minu arvates.
1. Tegemist on kindlalt palju aega ja raha nõudnud projektiga (teisiti pole see võimalik)
2. 99,9% on asi taastatud A-juppidega, tuuningprojekti korral pole kasutatud igori juurest pärit nukke (nagu ka Aare tavatseb rõhutada)
3. Auto on puhas, sile ning roostevaba nii seest kui väljast.
Iga pühendunud klubiliikme auto eesmärk võiks olla saada tähtautole võimalikult ligilähedasse seisu. Enam kui suhe A ja B juppide vahel peaks panema rõhku terviklikule üldilmele. Kui ikka auto näeb välja nagu 50 kasutajaga müügimehe corolla, siis tegemist ei ole klubiliikme autoga.
Kuid taas. Need on minu mõtted, mis ei pretendeeri ainutõele.
Miks siis kirjutan. Klubi maine on niru. Tahaksin astuda klubisse mille maine on kõrge. Linna peal on veel mitmeid gruppe, kes peavad end ka bmw huvilisteks. Tõsi, peamiselt väljendub see üle paari aasta uue masina ostmises UM-ist, kuid väga mõnus on nendega näiteks erinevate lisavarustuste teemadel rääkida. Võib ju mõelda ega nendesuguste au ja uhkus luba siis nö vanaauto klubiga liituda, kuid nii see vist päris ka pole. Viskasin siin mõni aeg tagasi ühe uue 530i omaniku e30-ga koju. Mees oli siiralt üllatunud, et kuidas üks vana rullar võib nii normaalne olla (enda autot ma EI PEA mingiks täheks).
Point lihtne, võtkem eeskuju näiteks ameerika masinate ehitajatest. Sisuliselt mingist nõmedast vanaraua kummardamisest on üles töötatud selline prestiizne ettevõtmine, et vähe pole.
Lõpetuseks. Millal tuleb esimene bmw klubi autonäitus Saku suurhallis?
1. Ma ei soovinud kellegi peale näpuga näidata
2. Teise postituse "karmus" tulenes soovist pisut utreeritult tähelepanu pöörata üldisele tasemele
Sügavam mõte peitus ehk selles, et hoolimata klubi küllaltki kobedast keskmisest tasemest (kui see oleks pisut viletsam tasuks vist kohe laiali minna) on ääretult vähe nö tähtautosid, mis ka esinduse tähelepanu pälviksid.
Mis on tähtauto minu arvates.
1. Tegemist on kindlalt palju aega ja raha nõudnud projektiga (teisiti pole see võimalik)
2. 99,9% on asi taastatud A-juppidega, tuuningprojekti korral pole kasutatud igori juurest pärit nukke (nagu ka Aare tavatseb rõhutada)
3. Auto on puhas, sile ning roostevaba nii seest kui väljast.
Iga pühendunud klubiliikme auto eesmärk võiks olla saada tähtautole võimalikult ligilähedasse seisu. Enam kui suhe A ja B juppide vahel peaks panema rõhku terviklikule üldilmele. Kui ikka auto näeb välja nagu 50 kasutajaga müügimehe corolla, siis tegemist ei ole klubiliikme autoga.
Kuid taas. Need on minu mõtted, mis ei pretendeeri ainutõele.
Miks siis kirjutan. Klubi maine on niru. Tahaksin astuda klubisse mille maine on kõrge. Linna peal on veel mitmeid gruppe, kes peavad end ka bmw huvilisteks. Tõsi, peamiselt väljendub see üle paari aasta uue masina ostmises UM-ist, kuid väga mõnus on nendega näiteks erinevate lisavarustuste teemadel rääkida. Võib ju mõelda ega nendesuguste au ja uhkus luba siis nö vanaauto klubiga liituda, kuid nii see vist päris ka pole. Viskasin siin mõni aeg tagasi ühe uue 530i omaniku e30-ga koju. Mees oli siiralt üllatunud, et kuidas üks vana rullar võib nii normaalne olla (enda autot ma EI PEA mingiks täheks).
Point lihtne, võtkem eeskuju näiteks ameerika masinate ehitajatest. Sisuliselt mingist nõmedast vanaraua kummardamisest on üles töötatud selline prestiizne ettevõtmine, et vähe pole.
Lõpetuseks. Millal tuleb esimene bmw klubi autonäitus Saku suurhallis?
Muhv üks asi jääb siiski arusaamatuks sinu nõudmistes !!! Kas A jupp tähendab UM-ist ostmist või sama detaili mujalt hankimist ja tunduvalt soodsama hinnagta ja lühema tarneajaga ??. Nimelt käisin enda e30-le ostmas mootorijuppe mida UM-is pakuti pea 2 korda kallima hinnaga kui Aaves ja detaili tootja oli sama ! UM-ist oleksin pidanud 2 nädalat ootama teisest kohast sain asja kohe kätte ! .
Ise tegelen ka teatud varuosade tellimistega ja tean väga hästi , et originaalosad ja mõningad nn b osad on samad. Lihtsalt saab ka mujalt sama tehase kraami kätte. A osa hinna kujundab enamusjaolt ikkagi kaubamärk kes selle endale külge krudib. Loomulikult ei saa keredetaile A osana mujalt , kuid pigem mitteroostetav B osa kui pankrottiajav originaaldetail.
See jutt et kas autol on 100 % originaalvärv on lausa naeruväärne kuulata. Seda juttu võib rääkida vaid võhik ! Isegi poest uut autot ostes võid saada näiteks Eestis ülevärvitud auto ja seda sa ei saagi kunagi teadma kui näiteks kõksu ei tee ja pahtlikihti alt ei leia.
Tähtis on et auto näeb korralik välja mitte ei ole " eesti kaitsevägi" kus on aerosooliga tehtud jubedaid värviparandusi ja munakiviga ei oleks plekimölke välja surutud.
Mingi autopärast nüüd ka lolliks minna ei tohiks. Elus on paremaidgi asju nautida kui päevotsa lapiga mööda kapotipealset käiia ja oheldamatult pisiviigasid likvideerida.
Sorry , aga minule meeldib rohkem vaadata kuidas lapsed kasvavad ja jaanipäevaaegu maasikaid peenralt noppida saaks. Pikad nädalavahetused garaaziz ei ole kümnendikkugi sellest muust mõnust mida muu elu pakub.
Inimeste omavaheline suhtlemine on tähtsam !
UM võiks ka oma BMW margi esindamisega paremini suhtuda samat automarki esindavasse klubisse.
Ise tegelen ka teatud varuosade tellimistega ja tean väga hästi , et originaalosad ja mõningad nn b osad on samad. Lihtsalt saab ka mujalt sama tehase kraami kätte. A osa hinna kujundab enamusjaolt ikkagi kaubamärk kes selle endale külge krudib. Loomulikult ei saa keredetaile A osana mujalt , kuid pigem mitteroostetav B osa kui pankrottiajav originaaldetail.
See jutt et kas autol on 100 % originaalvärv on lausa naeruväärne kuulata. Seda juttu võib rääkida vaid võhik ! Isegi poest uut autot ostes võid saada näiteks Eestis ülevärvitud auto ja seda sa ei saagi kunagi teadma kui näiteks kõksu ei tee ja pahtlikihti alt ei leia.
Tähtis on et auto näeb korralik välja mitte ei ole " eesti kaitsevägi" kus on aerosooliga tehtud jubedaid värviparandusi ja munakiviga ei oleks plekimölke välja surutud.
Mingi autopärast nüüd ka lolliks minna ei tohiks. Elus on paremaidgi asju nautida kui päevotsa lapiga mööda kapotipealset käiia ja oheldamatult pisiviigasid likvideerida.
Sorry , aga minule meeldib rohkem vaadata kuidas lapsed kasvavad ja jaanipäevaaegu maasikaid peenralt noppida saaks. Pikad nädalavahetused garaaziz ei ole kümnendikkugi sellest muust mõnust mida muu elu pakub.
Inimeste omavaheline suhtlemine on tähtsam !
UM võiks ka oma BMW margi esindamisega paremini suhtuda samat automarki esindavasse klubisse.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Panen oma mõtted seoses teemaga kah kirja.
Klubi mainekujundust igapäevasõidukiks oleva e30/e34'ga ei tee, sõida kasvõi nagu omaaegne "automi" kuldliige. Õigeid masinaid on vaja. Muhv tõi võrdluseks ameerika autod. Kumb püüab rohkem pilke kas kesises korras '69 Ford Mustang või briljantses korras, ainult orig. osadega hooldatud e30? Oluline ei ole üldsegi auto seisukord - vana ja omapärane masin tõmbab sooje pilke ka b-osade ja siit-sealt ligadi-logadi olukorraga. Ma pean just silmas masinaid, mis on toodetud enne 80-nendaid. Kui palju on meil klubis näiteks 02 seeria masinaid, mis mujal maailmas bmw klubide põhituumiku moodustavad? Või siis neue klasset, rääkimata näiteks 3,0 CSi'st või 2000 C'st. E21'tede osas hakkab juba lootust andma.
Seega klubi prestiiž ja esinduse või minu poolest ka peakorteri huvi võiks tõusta meie ürituse vastu siis, kui meie kätte on jõudnud arvestatav hulk silmapaistvaid masinaid
Klubi mainekujundust igapäevasõidukiks oleva e30/e34'ga ei tee, sõida kasvõi nagu omaaegne "automi" kuldliige. Õigeid masinaid on vaja. Muhv tõi võrdluseks ameerika autod. Kumb püüab rohkem pilke kas kesises korras '69 Ford Mustang või briljantses korras, ainult orig. osadega hooldatud e30? Oluline ei ole üldsegi auto seisukord - vana ja omapärane masin tõmbab sooje pilke ka b-osade ja siit-sealt ligadi-logadi olukorraga. Ma pean just silmas masinaid, mis on toodetud enne 80-nendaid. Kui palju on meil klubis näiteks 02 seeria masinaid, mis mujal maailmas bmw klubide põhituumiku moodustavad? Või siis neue klasset, rääkimata näiteks 3,0 CSi'st või 2000 C'st. E21'tede osas hakkab juba lootust andma.
Seega klubi prestiiž ja esinduse või minu poolest ka peakorteri huvi võiks tõusta meie ürituse vastu siis, kui meie kätte on jõudnud arvestatav hulk silmapaistvaid masinaid
Re: Huvitav tähelepanuosutus
Jõudu!Muhv kirjutas:
<snip>
Vastus:
Tere,
Soovitan võtta ühendust nii nimetatud "BMW klubiga"( ei ole seotud ametliku BMW esindusega). Nemad peaksid seda tuunimise teemat tundma.
Peaks ütlema et eriliselt **** suhtumine klubisse seal majas. Kahju.
Hetke seisus arvan, et klubi kaotab sellises seisus rohkem kui esindus.
Minu arust pole selles vastuses küll midagi BMW klubi halvustavat. See ortograafiliselt küündimatu "nii nimetatud" on mõeldud ilmselt rõhutama sulgudes toodud täpsustust. Või siis on täpsustus sulgudesse peale mõttepausi lisatud ja lause üle lugemata jäetud.
Eks igaüks remondib ja hooldab auto võimaluste piires! Suuremal enamusel pole raha puuga seljas!! Nii ka minul ja seetõttu katsungi tehniliselt heas korras hoida. Kõige jaoks lihtsalt raha ei jätku ja kui investeerida siis juba esmajoones veermikku korrasolekusse - just turvalisuse ja sõidumugavust silmas pidades. Ja kui raha/aega üle jääb siis vastavalt vajadusele ja enda nägemusele mujale paigutada. Eks mulgi on auto kere ajahammast ja ilmastiku oludest räsitud kuid see ei tee minust halba ja hoolimatut auto-omanikku kes sõiduvahendist ei hooli. Eks mõlke ja kriime ja mõnigaid roostetäppe ole suhteliselt palju kuid vahatamisega ja tiheda pesemisega saab imet teha:)
Ehk siis jutu point, pole mõtet hukka mõista neid kel auto kere räsitud ja värv pleekinud ,see ei tähenda ,et auto tehniliselt halvas seisukorras oleks.
Ehk siis jutu point, pole mõtet hukka mõista neid kel auto kere räsitud ja värv pleekinud ,see ei tähenda ,et auto tehniliselt halvas seisukorras oleks.
Lancer EVOLUTION 9
Jutt kisub juba pisut OT-ks
Minule jäi ka pisut arusaamatuks, mida peeti silmas selle "originaalvärvi" all. Fakt on, et bmwdel (ka uutel) esineb roostet, mis näiteks garantiikorras kõrvaldatakse. Küll pean ma tunnistama, et ei Hiteh, Benefit ega miski ARKi taga paiknev koht ei ole suutnud teostada ligilähedaseltki sama kvaliteedi ja värvi kokkulangevusega tööd kui UM. See selleks.
Teen ettepaneku, et pakuksime nüüd välja erinevaid tsenaariume mille eesmärgiks oleks klubi maine tõstmine. Kuidas muuta kogu tegevust väljast vaatlejale huvipakkuvamaks.
Originaaljupp on originaaljupp. Ka minu avataris olev BabyRacer II ei ole ostetud UMist vaid eestlaste vanast autoparadiisist Utrechtist.Cardo kirjutas:Kas A jupp tähendab UM-ist ostmist või sama detaili mujalt hankimist
...See jutt et kas autol on 100 % originaalvärv on lausa naeruväärne kuulata. Seda juttu võib rääkida vaid võhik !
Minule jäi ka pisut arusaamatuks, mida peeti silmas selle "originaalvärvi" all. Fakt on, et bmwdel (ka uutel) esineb roostet, mis näiteks garantiikorras kõrvaldatakse. Küll pean ma tunnistama, et ei Hiteh, Benefit ega miski ARKi taga paiknev koht ei ole suutnud teostada ligilähedaseltki sama kvaliteedi ja värvi kokkulangevusega tööd kui UM. See selleks.
Teen ettepaneku, et pakuksime nüüd välja erinevaid tsenaariume mille eesmärgiks oleks klubi maine tõstmine. Kuidas muuta kogu tegevust väljast vaatlejale huvipakkuvamaks.