Kuno_T kirjutas:Kütusekulu on 100% korrelatsioonis heitmetega.
Kui nüüd täpsem olla, siis 99+% on korrelatsioonis CO2-ga.
Mürgised ühendid võib kõik taandada või mitte taandada, küttekulu sellest eriti ei muutu.
Mürgiste ühendite osakaal on muidugi alla 1%, seetõttu ei saa üks-ühele CO2ga võtta.
Kui NOxi on BMWl 7 korda rohkem lubatust, on see ikkagi alla 1% kõikidest heitmetest.
VW skandaal tõmbas ainult tähelepanu sellele probleemile. Meie siin ju teadsime
(seekord ilma jutumärkideta) ja teadsid ka kümned tuhanded. Aga vot nüüd teavad
miljonid ja võibolla midagi juhtub ka.
Nüüd on kaks teed: jahtub maha, tehakse paar noomitust ja asi läheb vanamoodi edasi.
VÕI jäävad praktiliselt kõik oma heitmete idealiseerimisega vahele. Võetakse kiiremini
kasutusele uus metoodika (minu PDF lingis võib täpsemalt lugeda), sunnitakse uusi tulemusi
avalikustama ja arvestama uusi tulemusi igasuguste boonuspakettide jagamisel.
Ja kus on kurja juur? Ikka seesama NEDC tsükkel. Sealt saadakse küttekulu näitajad linnas
ja maanteel, kõikide heitmete näitajad. NEED KÕIK ON VALED. Ja on olnud. Üle kümne aasta.
Kusjuures ma pigem paneks vastutama NEDC tsükli ja kes iganes on selle vastutav organ.
Autotootjad tegelikult pidid andma andmed selle tsükli põhjal. See, et mõõtmise käigus
eemaldatakse küljepeeglid, rehvid pumbatakse maksimumi, sõidukiiruseks on spidomeetri
näit, mitte gps, sõidetakse aku ja mitte kütuse abil, seda kõike tehakse praktiliselt
juhendi järgi. kui konkurent teeb nii, siis ei jää muud üle kui ise ka samamoodi teha,
muidu saab mittevõrreldava tulemuse.
Ja loodan, et foorumlasi ei üllata, kui prantslased ja hiinlased ja itaallased näitavad varsti
samasuguseid valeandmeid. See oli juba ammu teada.
Millal võib öelda, et heitmete piirnormide kontrollmetood on usutav?
Vastus: siis kui piirnormi läbib vähem kui 100% sõidukitest NING mõõtja ei olnud tootja ise.
BMW BC ei näita valesti, vähemalt mitte algselt. Vana vaidlus ja teises teemas juba ajatud.