2. leht 2-st

Re: DSC ja talv

Postitatud: 10.01.2011 01:03 27
Postitas nm5
Jah, viimasel ajal olen ise ka leidnud, et ASCst on isegi aegajalt kasu. Eriti olen ma täheldanud, et tagurdamisel, kui võtab ühe ratta ringi (ilma ASCta), on mõttekas ASC sisse lülitada ja on tekkinud üsna sujuv 2 ratta vedu (ei tea kas e39 on ka mingi selline diffrilukku imiteeriv funktsioon?). Samas linnas peab ta ikka suht väljas olema, ei saa kohe mitte liikuma... :D

Re: DSC ja talv

Postitatud: 10.01.2011 08:11 03
Postitas Pille
Mul ASC stabiilselt sees. Välja lülitan selle ainult väga lumerohketes parklates, kus läbivus on raske. Töötab väga hästi.

Re: DSC ja talv

Postitatud: 10.01.2011 09:31 55
Postitas alx
Minu kogemus - eelmine talv E46 318Ci maanual: ASC oli stabiilselt sees, hoidis auto kurvides stabiilsena, kohalt sai alati probleemideta minema ja lumes sumbates oli sellest ka kasu. Autot nõksutades on ka rohkem lootust välja saada, kui see ilma ASC-ta.


See talv - 530i Touring automaat: DSC - asendamatu asi minuarust. Võimsama mootoriga + aut.kast ja ilma DSC-ta? kurvides oleks vist koguaeg külg ees. Aga DSC toimetab väga intelligentselt ja ei piira midagi liiast. Pigem piirab läbivust aut.kasti olemasolu.

Re: DSC ja talv

Postitatud: 10.01.2011 09:37 29
Postitas Mirko
alx kirjutas: See talv - 530i Touring automaat: DSC - asendamatu asi minuarust. Võimsama mootoriga + aut.kast ja ilma DSC-ta? kurvides oleks vist koguaeg külg ees. Aga DSC toimetab väga intelligentselt ja ei piira midagi liiast. Pigem piirab läbivust aut.kasti olemasolu.
+1

E70-l olen linnas sõites tavaliselt ühekordse nupuvajutusega DTC välja lülitanud, saab tunduvalt paremini kohalt minema, kuna ei piirata veojõudu.

Re: DSC ja talv

Postitatud: 10.01.2011 19:22 39
Postitas ErkiS
Ühekordne nupuvajutus lülitab DSC välja ja jätab aktiivseks ainult DTC.

Re: DSC ja talv

Postitatud: 10.01.2011 20:11 44
Postitas Weix
enda autol ASC lumiste ilmadega stabiilselt sees nii linnas kui mnt-l aga praeguse sula/plögaga ei saa ASCga kõrvaltänavatelt kuidagi minema. Siinkohal ka väike küsimus, et isegi välja lülitatuna hakkab libedal teel armatuuris tuld vilgutama kas tähendab see seda, et süsteem rakendub automaatselt?

Re: DSC ja talv

Postitatud: 10.01.2011 20:18 01
Postitas Mirko
E70-l ütleb pärast ühekordset nupulevajutust, et DTC off ja DSC restricted, mis tähendab, et auto stabiilsus tagatakse ilma veojõudu katkestamata. Tegelikkuses aga kui väga kõvasti külge ette suruda, siis ikkagi piiratakse ka veojõudu, kuid väikestel kiirustel ja startides on nii tunduvalt stabiilsem sõita. Päris OFF-i saab kui nuppu all hoida.

Re: DSC ja talv

Postitatud: 10.01.2011 22:20 16
Postitas ErkiS
Mirko kirjutas:E70-l ütleb pärast ühekordset nupulevajutust, et DTC off ja DSC restricted
Kas ei peaks ütlema "DTC activated, DSC restricted"?

Re: DSC ja talv

Postitatud: 10.01.2011 22:34 05
Postitas Mirko
Sorry, mõte jooksis vähe kokku, activated mõtlesin jah.

Re: DSC ja talv

Postitatud: 15.01.2011 10:26 52
Postitas str
Enda E38-ga oli nii, et suvel ta ei häirinud mind üldse kui töötas. Ei võtnud kordagi maha. Nüüd täpselt enne talve otsustas koostöö lõpetada. Ütleme nii, et need korrad mis ta otsustanud on töötada olen tähele pannud, et tõesti, koha pealt KIIRESTI ära saamiseks võib ta vabalt välja lülitada. Samas on ka ette tulnud situatsioone kus on kasulik olnud. Paksu lume sees olen mina ta alati välja lülitanud ja siis kui ei liigu auto ei edasi ega tagasi siis olen ta niiöelda manuaalselt ise sisse lülitanud ja tulemus on ikka see, et ei aita ta sind paksust lumest läbi. Üldiselt mu jutu point oli selles, et suvel on ta mul sees ja talvel siiski võiks ka sees olla. Kui välja lülitada, siis ainult koha pealt startides või paksu lume sees. Lihtsalt mul on hetkel see teema, et kui ta juba autole on paigaldatud siis võiks ka töötada.

Re: DSC ja talv

Postitatud: 19.01.2011 01:55 28
Postitas Spectral
DSC ja DTC on ikka pigem abiks tulnud. Linnas mitmeid kordi tunda andnud, kuidas aidata üritab. Kuigi jah mõnikord tekitab ka ohtlike olukordi, kui kuskil vaja kiiresti kiirendada, siis kägistab mootorit nii et vähe ei ole . :?

Re: DSC ja talv

Postitatud: 24.01.2011 11:23 24
Postitas max55
Endal igapäevasõiduks esiveoline ja automaatkastiga Mazda 6. Maanteel alati kontrollid peal, lumistes kohtades nagu parklad ja väiksemad teed aga lülitan välja, lisaks kast manuaali peale ning vajadusel käsipidur ka abiks kurvide läbimisel. Kontroll väljas ja 2.käik ning läheb lumehangest nagu nuga läbi või. Monica ajal istus naabrimees X3-ga tee peal kinni, ma sõitsin mööda ja häda polnud midagi. Ka lumehange kinni jäädes pole veel igasugu elektroonilistest abimeestest kasu olnud, aga ilma neid kasutamata ronib natukese aja pärast välja nagu mürin. Paksus lumes ja äkilist reageerimist vajavas olukorras lülitan välja, sest muidu on tulemus vastupidine soovitule. Kunagisel manuaalkastiga Mazda 6 2.3GT-l oli kontroll kuidagi tolerantsem ja sekkus suhteliselt harva, lumes sai möllata nagu soovisid. Avensisega samas kohas proovides ei jõudnud kuhugi, see kägistas mootorit nagu jaksas.
BMW-l aga hoidsin kogu aeg elektroonilised abimehed peal. Tagaveoiline 530d automaat oli ilma nagu lehm libedal jääl. 1,8 tonni tühimassi kui ikka liuglema läks, siis seda andis pidama saada.

Re: DSC ja talv

Postitatud: 27.01.2011 15:30 46
Postitas Ultron
Volum kirjutas:ASC -> DSC on ka kuidagi võimalik teha? :roll:
Fred kirjutas:DSC ongi ASC edasiarendus, mis lisaks tagaratastele pidurdab vajadusel ka esimesi rattaid.
DSC tahab trajektoori kontrollida ja selle eelduseks on võimekus kõiki rattaid ükshaaval pidurdada. Minu ASC'ga preVANOS e39'l see võimekus näiteks esiratastel puudub nagu line locki vahele surades mul selgus. VANOSega versioonidel on see võimekus olemas ja DSC tugi tuleb koos sellega.
MartenL kirjutas:Kas keegi oskab öelda midagi DSC ja LSdifri koosmõju kohta?
Quaife diff vahel kahe ratta vedu tegemas teist talve. Toimetab täitsa hästi. ASC peal siis rattaid keerlema taga korraga ei lase ja külge ette raske võtta. Suvel kaob enamus tulukese vilkumist üldse ära, ehkki siis meeldib endal pidevalt ASC maas sõita. Mul vaikselt hakkab mälestus üherattaveolisega talvel sõitmisest kustuma ... meenub kuidas ABSi anduri üles öeldes sai alles kolmandal katsel ühe rattaga kaapides libedast tõusust üles ... et siis ega midagi head sellest ajast mäletada küll pole :lol: Aastaid ainult BMWsid remontiv mehaanik imestas eelmine talv kuidas mu auto lörtsise ilmaga igast pisikesest asfalditükist pidamise üles leidis. Eks tuleb tunnistada et ilma kahe ratta veota ma vist praeguste pastelde lamellidega sõita ei tahakski. Lumes on ka hulka lõbusam ja kontrollitum hullamine aga see rataste keerutamine ei mõju hästi keskmisele küttekulule :mrgreen: