11. leht 24-st

Postitatud: 09.05.2007 22:57 49
Postitas AARE540
Krt kui nende pandud andur kohe otsad andis, siis peaks nagu vast ilma järjekorrata saama kuidagi, minu loogika ütleb nii...

Postitatud: 09.05.2007 23:51 58
Postitas Leho
AARE530 kirjutas:Krt kui nende pandud andur kohe otsad andis, siis peaks nagu vast ilma järjekorrata saama kuidagi, minu loogika ütleb nii...
Nu kui ajad ette kinni pandud siis ei saa ju ?

Postitatud: 10.05.2007 00:19 09
Postitas Marko_J
losto kirjutas:
AARE530 kirjutas:Krt kui nende pandud andur kohe otsad andis, siis peaks nagu vast ilma järjekorrata saama kuidagi, minu loogika ütleb nii...
Nu kui ajad ette kinni pandud siis ei saa ju ?
siiski peaksid nad leidma selle aja (kas mõne töö vahele või mis iganes), see ei ole normaalne kui uus andur kohe läbi ja siis ootad uuesti 3 nädalat :roll:

Postitatud: 10.05.2007 00:29 05
Postitas Leho
Marko_J kirjutas:
losto kirjutas:
AARE530 kirjutas:Krt kui nende pandud andur kohe otsad andis, siis peaks nagu vast ilma järjekorrata saama kuidagi, minu loogika ütleb nii...
Nu kui ajad ette kinni pandud siis ei saa ju ?
siiski peaksid nad leidma selle aja (kas mõne töö vahele või mis iganes), see ei ole normaalne kui uus andur kohe läbi ja siis ootad uuesti 3 nädalat :roll:
nujah. ma vist harjunud et tellin miskit või panen kuhugi aja kirja siis ooteaeg 1-2 nädalat . :?

Postitatud: 21.06.2007 14:42 53
Postitas prelude20
siiamaani olen pärnu UM küll rahul töö tehti kiirelt ja korralikult. teenindus ka viisakas

Postitatud: 23.06.2007 10:09 19
Postitas visla
Tallinnas teeninduses vastuvõtjad ennast täis, teeninduse aegadega on lood väga halvad. Järjekorrad 1,5 kuud enne kui saad. Töö tehakse ülepeakaela, sest uus töö pressib peale. Tegeltakse pornoga, st. kui vaja miski raskem töö ära teha(töö mis nõuab oskusi ja kogemusi) siis tavaliselt korralikult hakkama ei saada, meelsamini vahetavad kojamehi ja regullitakse tulesid.

Tartus inimesed hoolduses palju sõbralikumad ja vastutulelikumad. Aegadega pole ka nii jama olukord. Pigem Tartus jääb meestel kogemustest vajaka.

Postitatud: 23.06.2007 10:32 28
Postitas jyri373
UM talati eenindus on 3 aasta jooksul meeldiv olnud. Aga kiire elutempo juures ei jõua küll 1,5 kuud teenindusse minekut ette planeerida. Ja oodata ;)
On ka teisi häid tegijaid Tallinnas, kus jõutakse ka süveneda ja põhjalikud olla. Näiteks Valdek või Patrik.

Postitatud: 25.06.2007 11:34 37
Postitas Mihkel_O
kahju, et Tartus BMW-le spetsialiseerunud teisi tegijaid pole. UMi töö hind on natuke kõrge. aga niikaua, kui ei ole, tuleb UMis käia. Siiani on kõik ok olnud, viimane kord aga õlivahetusel pandigi 6,5 liitrit õli, kuigi ma enne ütlesin ka veel, et 8 liitrit läheb kindlasti. :evil: sõitsin mitu päeva nii ringi, et õlitase oli tugevalt alla miinimumi. ei tulnud selle peale, et taset vaadata kohe kui auto teenindusest välja veereb. positiivne oli muidugi see, et aknapesu paak täideti ära, arvel see ei kajastunud :)

Postitatud: 01.07.2007 20:01 15
Postitas andra318
Käisin viimati UMis talvel.Kõik oli väga peen nagu alati, aga teenindus nendel küll jama.Nagu teada on 1h teenindust 760eeku ja kui öeldakse, et tulge 1 tunni pärast tagasi ,aga juhtus nii et jõudsin 30 min varem ja mu auto oli juba teenindusest väljas.Lisaks sellele ootasin 40 min, et üldse keegi minuga tegeleks.Minu arvamist mööda võiks teenindus olla seal veidi kliendisõbralikum. :)

Postitatud: 04.07.2007 23:49 52
Postitas Keith120
jyri373 kirjutas:UM talati eenindus on 3 aasta jooksul meeldiv olnud. Aga kiire elutempo juures ei jõua küll 1,5 kuud teenindusse minekut ette planeerida. Ja oodata ;)
On ka teisi häid tegijaid Tallinnas, kus jõutakse ka süveneda ja põhjalikud olla. Näiteks Valdek või Patrik.
selle peale ütleks ,et welcome do the club

Postitatud: 08.07.2007 23:43 31
Postitas KristjanT
Käisin nädal tagasi Tln UM`is.
Riiberg võttis töö vastu - tiptop teenindus.

24p test, kliima kontroll, veermiku kontroll.

Sillas 3 viga. Täpsemalt 2 õõtsa ja üks stabikavarras. Helistati, öeldi, et suvel soodushinnad ja kas vahetavad kohe ära. Olin nõus.

Siis helistati uuesti, küsiti kas vahetavad kliimaventika ka ära 4950.- . Seda ma ei soovinud, kuna elukallis ikka.

Siis tuli veel üks kõne paari asja kohta ning viimane kõne, et tulge autole järgi.

Kohale jõudsin, näidati kõik pisemad vead ka ära a la pidurivedeliku vahetus tulemas, näidikuploki pikslid kadunud, esimesed pidurikettad veidi kõverad, roolikarbis üliväike lõtk ja veel...

Siis küsiti kas hinnapakkumist soovin neile asjadele ja anti tehtud töökohta arve. Kassasse, makstud, võtmed käes ja head aega.

Ainuke probleem, et hinnapakkumine pole ikka saabunud.

Muidu teenindus ja suhtumine klientidesse 5.

K.

Postitatud: 09.07.2007 00:35 27
Postitas Indrek_M
Pikad järjekorrad imevad vilinal.
Kaks nädalat tagasi keeldus kliima järjekordselt külma andmast (kliimaga sellel aastal juba aprilli algusest saadik 3x UM-is käinud), järgmine teeninduseaeg juuli lõpuks - siis alles vaadatakse, et mis seekord viga on. Noh ja siis remondiaja saan kuhugi septembri keskpaika tõenäoliselt, mil kliimast pole mul enam ei sooja ega külma.
Ehk siis kui avastasin aprillis, et kliima ei tööta, läheb selle remondiga rõõmsalt sügiseni välja ja töötavat kliimat olen saanud nautida umbes nädala ... tõsiselt masendav.
Loodetavasti ma siis järgmisel kevadel jälle ei avasta, et ei tööta :lol:

EDIT: Juuli lõpp käes, jälle esinduses käidud - seekord läks vahetusse kliima radikas. Hetkel kliima isegi külmutab.

Postitatud: 09.07.2007 21:13 59
Postitas Cardo
Täna sain kätte 2tk uued e28 tagumised BMW märgid ja mõlemal olid küljed mõlkis või muljutud :( , Priit ka puhkab, tuleval nädalal lähen lasen uued tellida.

Postitatud: 27.07.2007 16:46 26
Postitas Indrek_M
Uus negatiivne kogemus UM-iga käes.

Aprillis sai lastud kõpitseda tagaluuki - võeti luuk täiesti paljaks ja pandi kokku tagasi. Nüüd aga vahelduseks auklikke teid pidi täristades avastasin, et tagaotsas jubedalt nagiseb - asjauurima asudes selgus ... tagumise akna ümbruse plastikud nagisesid ja põhjus ka "vahva".
Ülemine katteplastik peaks kinnituma 6-st kohast aga kinnitus ainult otstest kuna keskmised 4 kinnitust olid puru, parempoolne katteplastik kinnitus ainult ülevalt otsast, alumised kinnitused puru ja alt otsast hoidis katteplastikut kinni törts musta silikooni. Vasakult poolt luugil veel üks kinnitustüübel puudu ning hingede juurest puru katteplastik - püsis paigal ainult tänu sellele, et oli otsapidi teise plastikliistu taga kinni.
Kohapeal käies hakati umbes rääkima juttu, et äkki olid need juba enne katki. Mina luuki lahti võtnud pole ja seega neid plastikuid ära ei lõhkunud aga ... ega väga ei huvita kas olid enne katki või tehti lahti võtmise käigus katki - point on selles, et niimoodi ei panda asju kokku. Kui on katki või läks katki, siis öeldagu, leiame kompromissi, need katteplastikud ei maksa suurt midagi, kokku veidi üle tuhande ... aga minu nägemises margiesindus ei tohiks panna katkiseid tükke lihtsalt vaikselt külge.

Hetkel seis selline, et UM pidi katteplastikud tellima ning välja mõtlema kelle süül need katki on, seejärel võetakse ühendust ja arutame kuidas probleem lahendada.

EDIT: Lõpp hea, kõik hea - tagumise luugi plastikud vahetatud, arvet tehtu eest ei esitatud, mina lahendusega rahul :)

Postitatud: 06.08.2007 09:10 18
Postitas Arne_P
Nii, käisin Tallinna UM-is veermiku kontrollis. Tehti asi ära ja lubati hinnapakkumine saata. Pakkumine tuligi, aga vahetatavaid detaile kuidagi väga vähe. Saadan siis maili tagasi, et äkki läks midagi sassi. Ja tuligi uus pakkumine, sedakorda siis nimekiri kolm korda pikem. Sealt aga olid puudu osad detailid, mis mul täiesti kindlalt omadega läbi olid ja osad müstilised detailid, mida seal poleks pidanud olema. Sai siiber ja mõtlesin, et proovin Pärnu UM-iga, kuna nagunii aegajalt sinnakanti asja. Leppisin aja kokku, vaadati auto üle ja tehti pakkumine. Kõik tore, märgati ka purunemise äärel pidurivoolikuid, mida Tallinnas tähele ei pandud. Lähen siis õhtul autole järgi, esimene asi mida märkasin, et ohooo, ilukilbid on puudu. Peale mainimist otsiti need kuskilt kiiresti välja. Noh okei, ununes, pole hullu. Lähen siis oma korras veermikku testima. Esiteks avastan et ennäe imet, rool on viltu. Tagasi ei jõudnud enam minna, kuna UM juba siis kinni oli pandud. Seejärel vaatan, et tagumise istme seljatoe ääres olevad padjad või mis iganes asjad on naljakalt, täpselt üle tagumiste turvavööde kinnituskohtade. Uurin siis lähemalt, lahti kistud ja siis valesti tagasi pandud. Ometigi ei ole seal ju mingit tuumafüüsikat, iga mitte autoremondiinimene mõtleb ka välja kuidas need sinna käivad. Miks neid üldse kisuti, ma päris aru ei saanudki. Kuna vahetati ka numbrimärgi tuli, siis ilmselt vaadati ennem juhtmed üle või midagi :S Enivei, lisaks sellele oli seal veel see kummist junn mille keskelt august peaks juhtmed läbi minema, aga see oli sinna lihtsalt suvalt kuidagi sinna auku juhtmete vahele tagasi topitud :| Krt ja see peaks nüüd siis esindus olema. Ma saan aru, et suvaline külasepp sellist pornot teeb. Aga kui ma pean peale esinduses käiku hakkama ise autot üle vaatame, et mis nüüd puudu ja valesti on ?! :roll: Lisaks on veel mingi vibra rooli juurde tekkinud peale esindust. Pole ju ka aega iga päev seal käia ja seletada, mida nad pe**se keerasid. Vot selline lugu siis!

Postitatud: 07.08.2007 14:06 41
Postitas Ingmar
Mul möödus kuu eelmisest veermikukontrollist, vead olid likvideeritud, kuid mitte UM-is ja tahtsin lasta uuesti üle kontrollida, kasvõi südamerahuks.
Ei jõudnud esinduse eest äragi veel minna, kui juba auto kontrollist tagasi veeres.
Veermiku seisukorra kohta üteldi, et ühtegi viga pole, kuid puuduvad summuti kinnitused pidin ikka ise üles leidma.
UM ei avastanud neid ka teist korda veermiku kontrollides.

Postitatud: 07.08.2007 14:08 26
Postitas aise
Ingmar kirjutas:Mul möödus kuu eelmisest veermikukontrollist, vead olid likvideeritud, kuid mitte UM-is ja tahtsin lasta uuesti üle kontrollida, kasvõi südamerahuks.
Ei jõudnud esinduse eest äragi veel minna, kui juba auto kontrollist tagasi veeres.
Veermiku seisukorra kohta üteldi, et ühtegi viga pole, kuid puuduvad summuti kinnitused pidin ikka ise üles leidma.
UM ei avastanud neid ka teist korda veermiku kontrollides.
misajast veermiku kontrollis sumbutit kontrollitakse, järgmine kord küsi summuti-veermikukontrolli vms

Postitatud: 07.08.2007 14:28 56
Postitas Ingmar
No see peaks ikka silma hakkama.
Kvaliteetne ja usaldatav firma ei jätaks seda kliendile mainimata.
Kümne minutiga (selle aja sees ka sõit maja eest maja taha) ei olegi võimalik auto veermiku korralikult kontrollida.
Olgu see veermiku kontrollimine tasuta või mitte, aga töö peab ikkagi korralikult tehtud olema.

Postitatud: 07.08.2007 14:45 44
Postitas Tarmo
Ma viisin täna hommikul auto UM-i kus siis üritatakse tuvastada miks ta mul tahmab tagant.
Hetkeseisuga on auto seal 5h ja ma ei tea mis sellega tehakse.
Hmmmmmmm

Aga eks kui kätte saan siis annan teada kuidas teenindus oli.

Postitatud: 08.08.2007 08:45 04
Postitas Tarmo
Nonii , eile siis oli minu masin UM-is 7h.
Selle ajaga suudeti tuvastada päris mitmeid vigu.

Tegelikult ise arvasin , et murelapseks on EGR klapp , aga tuli välja et see töötab laitmatult.
Kuna täpset viga ju teada ei olnud siis nad proovisid erinevaid asju vahetada ja peale seda tehti aga uued testid ja lõpuks siis tuli välja et vigane on ikkagi õhukulumõõtja.

See vahetati ära ja samas vahetati ära ka turbo rõhuregulaator, õhufilter ja õhukuluandur.

Mainiti veel et turbol on pikilõtk ja et võiks hakata vahetusele mõtlema.
:evil: hind on 22-24K

Teeninduse kohapealt väga 5+ ja jälle kord kiidusõnad Tarmo Riibergile.
Temaga on alati väga mugav ja viisakas asju ajada.

Nüüd on ka minu auto taga sõitjatel suurem võimalus oma esiklaasist midagi välja näha ja minu arust on ka kiirendus autol nüüd parem.

Postitatud: 20.08.2007 23:46 45
Postitas ivar4
Pärnu UM-is väga kliendisõbralikud ja abivalmis inimesed. Midagi halba ega nurisemist väärt ei olnud seal. Silmailu pigem :)

Postitatud: 21.08.2007 00:03 29
Postitas Tarmo
Pean jälle laulma kiidulaulu Tarmo Riibergile tallinna UM-ist , kuna oli vaja ühel kaunil bmw-l viga tuvastada ja kutsus mind kohe samal päeval kohale ja vaadati asi üle.
Oleks mul omal rohkem aega olnud , siis oleks kohe ka jupid ära vahetatud.

Aga kuna mul omal oli kiire, siis leiti sellele kaunitarile aeg teisipäevaks.

Postitatud: 21.08.2007 00:22 49
Postitas Ain
Ka minu poolt jälle kiidusõnad Tallinna UM'i Tarmo Riibergile ja Priit Möldrile. Sellist suhtumist annab kuskilt otsida. Olen 2 nädala jooksul autoga UM'is kolm korda käinud ja alati on mulle aeg leitud. Varuosad on saabunud DHL'iga ja väga ruttu. Kiire diagnoos, kiire arutelu, kiire varuosade tellimine ja kiire paigaldus. 5+ :!:

Ja see nädal üritaks jälle löögile saada :D Varuosade tellimus sai eelmine nädal sisse antud :D

Postitatud: 21.08.2007 10:25 45
Postitas umptsik
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.

Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel :)

Postitatud: 21.08.2007 17:09 28
Postitas Tauri
vot ei jää mul need nimed meelde aga mina ei kurda küll midagi. (või kurdaks :roll: ) - vaatasin, et kompuuter käsib 3000 km pärast õli vahetada ja helistasin UM-i. Järjekorrad pidid ju olema 1 kuu+. Juba järgmisel nädalal valati uued mahlad sisse ja vahetati filtrid- kiired poisid!

PS! Kuna teine 3.0d BMW oli sama protseduuri tehes Westlandis siis peaks mainima, et hiljem arveid võrreldes suurt erinevust ei olnud!

Postitatud: 21.08.2007 22:01 15
Postitas Kristjan_K
Tauri kirjutas:vot ei jää mul need nimed meelde aga mina ei kurda küll midagi. (või kurdaks :roll: ) - vaatasin, et kompuuter käsib 3000 km pärast õli vahetada ja helistasin UM-i. Järjekorrad pidid ju olema 1 kuu+. Juba järgmisel nädalal valati uued mahlad sisse ja vahetati filtrid- kiired poisid!

PS! Kuna teine 3.0d BMW oli sama protseduuri tehes Westlandis siis peaks mainima, et hiljem arveid võrreldes suurt erinevust ei olnud!
Palju siis UM -is sellise harjutuse eest küsitakse?
Ses suhtes, et üks alternatiiv oleks ka Valdeku juurde tulla ju.
Tõenäoliselt oleks õlivahetus odavam, õli ja filter sama ning õlivahetus käib elavas järjekorras.

Postitatud: 21.08.2007 22:30 42
Postitas Zipp
varuosa letis on küll imo nii,et lähed naerul nöol sinna ütled tere ja vastatakse samaga aga kui "e36" mainid(isiklikult) siis tehakse siuke nägu "et mida sa vend tahad siit..." :roll: e46 hoopis teine suhtumine...

Postitatud: 21.08.2007 23:00 53
Postitas Ain
Zipp kirjutas:varuosa letis on küll imo nii,et lähed naerul nöol sinna ütled tere ja vastatakse samaga aga kui "e36" mainid(isiklikult) siis tehakse siuke nägu "et mida sa vend tahad siit..." :roll: e46 hoopis teine suhtumine...
Nu kuidas nüüd võtta. Olen enda e30'le sealt viimase aastaga väga palju juppe ostnud ja kunagi ei ole sellise suhtumise osaliseks saanud.

Postitatud: 21.08.2007 23:08 16
Postitas Kristjan_K
Tarvo kirjutas:Minule on küll TLN UM varuosaletis E30 kohta öeldud, et see on ju nii vana auto - kust ma tean, mis sinna käima peab.
Kes seda ütles?

Postitatud: 21.08.2007 23:13 49
Postitas Tarvo
Küsi Valdeku käest - ta tahtis teda minu küsimuse peale kohe näha lausa :lol: