14. leht 24-st

Postitatud: 28.10.2007 08:10 40
Postitas ruut
Kristjan_K kirjutas:
ruut kirjutas:..kui just roolil õhkpatja pole.
See ei muuda mitte midagi.
Töö tegemise aega ehk ikka muudab. Kas ei pidanud mitte peale aku juhtme eemaldamist oootama mingi veerand tundi enne, kui padja kallale võis asuda.

Postitatud: 06.11.2007 17:30 47
Postitas ryan

Postitatud: 07.11.2007 00:05 51
Postitas kapa
ruut kirjutas:
Kristjan_K kirjutas:
ruut kirjutas:..kui just roolil õhkpatja pole.
See ei muuda mitte midagi.
Töö tegemise aega ehk ikka muudab. Kas ei pidanud mitte peale aku juhtme eemaldamist oootama mingi veerand tundi enne, kui padja kallale võis asuda.
Ega ikka ei oota küll keegi .Kui kardate et bag lahti lendab siis seda ei juhtu , ja kui armatuuris jääb airbagi tuli põlema ,kustutatakse see hiljem arvutiga.

Postitatud: 07.11.2007 18:52 50
Postitas Karol
Loodan, et ma ei tundu tüütusena, kuid edaspidi võiks kõik lisada täpsema UM kontori /linna/. Lugesin algusest selle teema läbi ja suhteliselt raske on arusaada. Paljudel pole avatari all ka elukohta märgitud. Asi nimelt selles, et minu auto on algusest peale UM-is hooldatud ja ma kavatsen seda traditsiooni jätkata. Auto on mul sõitnud nullist alates Eestis.

Postitatud: 07.11.2007 19:07 52
Postitas Henrik88
Kui on pobleeme siis tuleb suu lahti teha ja rääkida. kui esinduses ei saa hakkama siis tuleb Tarbijakaitsesse pöörduda !!!

Postitatud: 07.11.2007 19:39 14
Postitas Leho
Ok rooli asi rooli asjaks.nagu ühel siin kogemus oli. Aga enamjagu sa ikkagi järelkontrolli ei tee et kas jupid ikka vahetati ära uute vastu või ei vahetanud. Päeva sõidad ringi praguste ilmadega ja sillajupp on näiteks sama sitane kui vana juppki. Lisaks arvan et UM ei saa endale lubada sellist jama et mindi asi vana vastu vahetakse välja. Selline asi avalikuse ees toob firmale tohutu kahjumi.

Postitatud: 08.11.2007 14:05 54
Postitas gun
Hei

Mul ka väike kommentaar. Nimelt tagaluuk näitas, et on lahti, konsoolil. Käisin testis UM-is. Lootsin, et ehk väike viga, mikrokontroller vms, sel hetkel veel polnud kursis et kindalaeka all on keremoodul, mis seda tööd juhib.

Ühesõnaga testiti, öeldi et on keremoodul läbi. Testimine maksis ca 3K, sain kaasa pakkumise 5K pluss töö oli vist 1,5K. Küsisin siis neilt, et miks nii palju testimise eest, vastus oli, et viga otsiti pool päeva.

Ilma, et oleks UM-i intsidendist rääkinud, helistasin patrikule. Ütlesin mis viga ning ta arvas, et keremooduli viga. Läksin kohale, võttis karbi lahti (max 5 min kokku) vaatas et niiskuskahjustus. Ostsin sauelt uue jupi (800.-) ja korras. Kuidas on võimalik diagnoosida sellist viga pool päeva??? Kogukulu oli siis 800+500.

Teine case oli esitulega, lasin reflektorit parandada. Tüüblid olid puruks. Järgmine päev avastasin, et just selle tule alt on iluliist kadunud (auto on kodus garaazis ja tööl kinnises parklas. Selle päeva jooksul ei käinud ka avalikes kohtades (poes vms) autoga. Seda ei anna tõestada aga kaldun kuidagi arvama, et see jäi panemata. See ei kuku niisama ära ning kangutamisjäljed oleks näha jäänud. Eks oma lollus, ei märka ju pimedas tsekata kõiki liiste üle. Aga see selleks, ehk keegi varastas siis sõidupealt ära...müstika. Summa summaarum, kuidagi halb noot jääb kõlama kui mõelda UM-i peale. Kahju.

Postitatud: 08.11.2007 14:08 21
Postitas hanno
gun kirjutas:Teine case oli esitulega, lasin reflektorit parandada. Tüüblid olid puruks. Järgmine päev avastasin, et just selle tule alt on iluliist kadunud (auto on kodus garaazis ja tööl kinnises parklas. Selle päeva jooksul ei käinud ka avalikes kohtades (poes vms) autoga. Seda ei anna tõestada aga kaldun kuidagi arvama, et see jäi panemata. See ei kuku niisama ära ning kangutamisjäljed oleks näha jäänud. Eks oma lollus, ei märka ju pimedas tsekata kõiki liiste üle. Aga see selleks, ehk keegi varastas siis sõidupealt ära...müstika. Summa summaarum, kuidagi halb noot jääb kõlama kui mõelda UM-i peale. Kahju.
Kas sa oled UM-st küsinud, ega üks liist sinna ei jäänud?

Postitatud: 08.11.2007 14:32 16
Postitas gun
Jep, küsisin väideti et ei jäänud. Ma ei saa siiani aru, kust ja kuidas see pihta siis pandi. Aga eks jääb ka võimalus, et ei kinnitatud korralikult ja kukkus ära lihtsalt.

Ah ei taha rohkem sellele mõelda, miski liistaka eest tehti sealsamas kohe ka pakkumine ~750EEk, elame üle.

Postitatud: 08.11.2007 20:13 01
Postitas Keith120
Mulle tundub,et UM-is oleneb töö kvaliteet ja suhtumine teenindajast, ühesõnaga sellest kes sult auto võtab ja sinna töökotta sõidab. Nimelt juba mitu aastat käinud UM-is ja koguaeg ainult positiivsed kogemused. Aga viimane kord siis oli e-46 325 esisilla remont .Vahetati rooli vardad ,1sarniir ,õõtsa puksid, arve oli midagi üle 10 kilo. Algul tundus,et kõik oli korras, aga mingi nädal peale remonti hakkas esisillas midagi kääksuma , ja seda päris tugevalt, sellise kummi kriuksumise häälega nagu. Ja müstika ,peale pesulas käiku oli vait see kriuksumine ja mõne päeva pärast jälle kriuksus ja kui vihma sadas siis oli ka vait ,nii kui paar kuiva ilma hakkas kriuksuma. Ise arvasin ,et õõtsa puks ja tundus ka nagu sealt tulevat,et niiskusega on vait ja kui kuiv siis hakkab krudisema. Nii läksin um-i , rääkisin neile oma probleemi ära , tuli mees välja ,kuulas jah krudiseb tõesti. Aeti mu auto siis teenindusse tõstuki peale, ja umbes 15 minuti pärast tuldi öeldi,et mu autol põhja kaitsmed hakkavad kuivaga krudisema,et siis nagu hõõruma omavahel. Ma eriti ei uskunud seda ,et tundus täpselt selline kuiva kummi krudin olevat. Tegin siis katse maal kanali peal, juhtus ka just kuiv ilm olevat,et krudinat oli hästi kuulda. Võtsin kõik põhja kaitsmed ära ja siis tasakesi aukudesse venima ,täpselt sama moodi krudises . Uuesti kanali peale ,viskasin õõtsapuksid ja üldse kõik kummi puksid ja otsad seal esisillas veega üle ja oh imet , sõitma minnes oli natukese aja pärast vaikus.Pika jutu kokkuvõte siis selline ,et poleks vaja olnud jama ajada kui ei viitsitud probleemi süveneda ja isegi põhja kaitsmeid ära võtta. Arvati ,et ega loll klient nagunii ei hakka neid kaitsmeid ise ära võtma, ajaks talle mingit jama. Täpselt sellise mulje jättis nende suhtumine.

UM

Postitatud: 08.11.2007 20:46 57
Postitas lyydik
minul eriti head arvamust pole, läksin ostma õli filtrit ja müüja ei oskand öelda milline mulle sobib ja siis pidin ostma kaks erinevat ja raha sellega kinni panema.öeldi et kui see mis ei sobi ostavad hiljem tagasi, kuid minul sel ajal raha pole ja mina pean leidma vaba aja , et minna ja nendega kaubelda. veidi kahtlane , kui müüja ei tea täpsete andmete põhjal milline läheb.kuid loodan, et kunagi asi paraneb.

Postitatud: 08.11.2007 21:26 38
Postitas MuiduMees
mul ka üldiselt UM-iga olnud positiivsed kogemused, kuid hiljuti kui hakkasin omale neid uusi tulesid külge panema, ning oli vaja esitule tüübleid ostma hakata, siis ei suutnud mind keegi õieti aidata. kord pakuti reguleerimiskruvide hinnaks esiteks ligi 60 kr/tk, teinekord mingi 30 kr kanti.
samas teenindus oli ikkagi väga sõbralik ja abivalmis, arvestades et mina raiusin ühte kangekaelselt, et tüübleid on selline hulk vaja, UM-is öeldi aga teine hulk :D
lõpuks ostsin igaks juhuks varuks terve hulga tüübleid ja reguleerimiskruvisid. ja kui paika hakati panema ja oleks UM-i öeldu järgi ostnud, siis poleks nendest piisanud :|
et siis panigi mõtlema et kui UM ei tea kes siis veel teab ! :)

Postitatud: 08.11.2007 23:07 18
Postitas Tarvo
MuiduMees kirjutas:mul ka üldiselt UM-iga olnud positiivsed kogemused, kuid hiljuti kui hakkasin omale neid uusi tulesid külge panema, ning oli vaja esitule tüübleid ostma hakata, siis ei suutnud mind keegi õieti aidata. kord pakuti reguleerimiskruvide hinnaks esiteks ligi 60 kr/tk, teinekord mingi 30 kr kanti.
samas teenindus oli ikkagi väga sõbralik ja abivalmis, arvestades et mina raiusin ühte kangekaelselt, et tüübleid on selline hulk vaja, UM-is öeldi aga teine hulk :D
lõpuks ostsin igaks juhuks varuks terve hulga tüübleid ja reguleerimiskruvisid. ja kui paika hakati panema ja oleks UM-i öeldu järgi ostnud, siis poleks nendest piisanud :|
et siis panigi mõtlema et kui UM ei tea kes siis veel teab ! :)
Mul oli sama teema - läksin lugesin enne ostu veel kord poe ees parklas tulede kinnitused üle. Kataloogi järgi ostes oleks puudu tulnud. Imestati ka, et ei või ikka olla.

Postitatud: 08.11.2007 23:43 48
Postitas Mikk_O
kirjutaks siis ka siia oma murest.
autoks siis 750ia 95a.
viisin auto Tallinna UM-i täishooldusele + veermiku kontroll ja vigaste juppide vahetus. remondi arve läks peaaegu 30k. lootuses et kõik on korras võtsin auto vastu ja sõitsin minema. esimesena hakkas silma see, et rool on viltu peal. hiljem kodus selgus, et arvele oli lisatud veel karterituulutusklappide vahetus, kuid need olid nädal enne Pärnu UM-is vahetatud, see selleks. läksin siis UM-i tagasi, et pange palun rool otseks ja kontrollige rataste seadenurgad üle, sest auto kisub ja loobib tagaotsa ka, ning samas parempoolsed rehvid kuluvad külgedelt. Siis hakkas tulema, et amordid on vanad ja rehvid on vanad ja üleüldsegi võtan ma ringteedel liig suure kiirusega kurvi. Pakkusin neile, et võtku võtmed ja proovigu sõita, kuid nemad vastu, et nende viga ei ole jne...
sai siis helistatud UM-i üld telefonile ning ülemust küsitud. Rääkisin talle oma mure ära, tema rääkis omakorda meistriga, kes selle autoga siiani tegelenud oli ja vastuseks tuli, et tuleb tulla sillastendi. Sillastendis käidud, öeldi et nende viga polnud, sillastendi eest raha ka ei taha. ok, võtsin auto. esimesena märkasin, et rool ei ole enam viltu, keerasin UM-i eest välja, seal (tänavanime ei tea) ühesõnaga polnud see just kõige parema teekattega tänav. auto ei ujunud enam ja kiskumine oli ka kadunud. kuidas seda seletada?? tõesti võis tunduda, et ma olen mingi noor nolk, kellele vanemad on semjorka ostnud ja nüüd ma käin ja rallin sellega, kuid nii see ei ole. Meistri nimi oli siis Tarmo Riiberg

Postitatud: 09.11.2007 09:11 20
Postitas Tõnis
i-bmw-i kirjutas:kirjutaks siis ka siia oma murest.
autoks siis 750ia 95a.
Ma käisn kunagi e32 750 sillakontrollis Pärnu UMs ja sain ka pähe et vana pann ning kõik jupid põhhjaall läbi. Tehti ka peale pikka kaklemist poolik hinnapakkumine 70 tuhandele, tööraha seal ei olnudgi veel sees. Pärast hiljem selgus et ainukene vea põhjustaja mille pärast üdse kontrolli läksin oli lahtine pendelhoova puksi polt, seda nad ei näinud. Olen nüüd pea 2 aastat sõitnud "täiesti otsas" veermikuga, kusagilt ei kolise, rehvi ei söö, jookseb ilusti :lol: .

Postitatud: 09.11.2007 09:28 42
Postitas tanel25
UM-i mehed oskavad ainult pirne vahetada. :lol: :lol:

Postitatud: 09.11.2007 09:49 25
Postitas hanno
tanel25 kirjutas:UM-i mehed oskavad ainult pirne vahetada. :lol: :lol:
Sellist mõtetut pläma paluks edaspidi siia mitte postitada.

Postitatud: 09.11.2007 09:56 29
Postitas Mirko
Üldiselt ei ole mul midagi Um-i teeninduse ega töö kohta halba õelda kui väike "eksitus". Nimelt kui auto ostsin siis käisin kohe ka UM-is veermikukontrollis, sealt öeldi, et roolilatt on omadega õhtal. Vahetada seda tol hetkel ei lasknud, kuna turbo vahetus nõudis suht suurt väljaminekut. Nüüd umbes 3 kuud tagasi käisin jälle veermikukontrollis ja küsisin nimelt ka roolilati kohta ja oh imet, roolilatt oli korras. :P Iseparanev roolilatt... :lol: Tegelikult oli viga krigisevas otsapuksis, aga noh ega UM ei peagi asju parandama.

Postitatud: 09.11.2007 14:12 33
Postitas erx37
Enda arvamus antud firmast kujuneb ka rohkem sinna negatiivse poole.
Oli soov paigaldada tempomat.
Tartus aeg teenindusse kirja. Lubati, et aega läheb 3h.
3h pärast tagasi minnes ei oldud autot isegi ette võetud.
Kuna aega oodata ei olnud, siis sai lahkutud ja Tallinna UM'i aeg kinni pandud.
Tartu UM lubas Tallinna UM'is paigaldamise arve oma kanda võtta. Vähemalt üks positiivne asi.
Sai siis auto Tallinna omasse viidud. Aeg oli broneeritud kella 9-ks.
Helistan siis mina kella 14-st (5h möödund, tööaeg pidi olema 3h).
Ja taaskord.... autot pole ettegi võetud. Elektrikut pole :?
nagu.. wtf?...
Mis mõttega nad üldse pakuvad selliseid aegu välja ja broneerivad sellisele ajale, kus meest, kes antud tööd teeks, pole kohalgi?
Väga ebaprofesionaalne käitumine peaks mainima.

Postitatud: 09.11.2007 14:17 09
Postitas kapa
pange ka kirja kes oli teie töö vasutvõtja .Nagu informatiivsem see jutt siin teha .

Postitatud: 09.11.2007 14:29 24
Postitas erx37
kapa kirjutas:pange ka kirja kes oli teie töö vasutvõtja .Nagu informatiivsem see jutt siin teha .
Auto sai üle antud:
Tartu - Andrus Kuusik
Tallinn - Raimo Lang
Kuid ega süüd saa siis neile ainult panna. Broneeringu võis vastu võtta ka keegi teine.
Pigem sellele, kuidas töö terves firmas organiseeritud on.
Miks lastakse teha üldse broneering ajal, kui nad teavad, et nad seda sel ajal ette võtta ei saa.

EDIT: Tallinna põhjus: elektrikul perekondlikud probleemid. Seega andestatav.

Postitatud: 09.11.2007 15:00 22
Postitas Veljo_V
Minul isiklikult siiani ainult positiivsed kogemused-isegi varuosad on saabunud max. 4 päevaga.
Veljo@ülimalt.rahul.siiani.ee

Postitatud: 10.11.2007 00:06 42
Postitas IPSU
hanno kirjutas:
tanel25 kirjutas:UM-i mehed oskavad ainult pirne vahetada. :lol: :lol:
Sellist mõtetut pläma paluks edaspidi siia mitte postitada.
aga nii see ju on, ma olen käinud 2 korda tartu umis nad ei oska isegi telefoni võtta ja klendile teatada et peale töö vastu võtmist jäid päeva pealt kolm remontijat haigeks, mul käis ainult diagnostis, ja sama targalt tulin sealt tagasi. 2 h seisis auto parklas ja selle ajaga ei suudetud midagi teha, ja kui autole järgi läksin siis tehti kiire diagnost aga arvuti ei tundnud autot ära,
ühesõnaga um on viimane koht kuhu ma oma auto viin remonti.

Postitatud: 10.11.2007 11:26 58
Postitas Provokaator
Vähe teemast küll kõrvale, aga hanno! Võta veidi tagasihoidlikumalt sõna. Lubad liigset sõnavalikut oma arvamiste väljaütlemistes. Kujuta vähem ette ja vali sõnu veidi hoolikamalt. :evil: :evil: :evil:

Mis UM-i puutub, siis on see ilmselgelt orjenteeritud uute autode hooldusele/remondile. Eks see kipub nii olema, et UM-is küsitakse nii varuosadest kui teenusest suhteliselt krõbedamat hinda. Töömeeste oskustest ei oska ma midagi arvata. Olen UM-i teenuseid kasutanud ja tulemuseni jõudnud milleks sinna mindud. Jah, küsitud summa muidugi ületas igasuguse normaaluses piiri, aga kas küsimus on siis liialt kallis teenuses? Vahest liiga väikses sissetulekus :lol:

Postitatud: 10.11.2007 11:49 40
Postitas Indrek_M
Provokaator kirjutas:Vähe teemast küll kõrvale, aga hanno! Võta veidi tagasihoidlikumalt sõna. Lubad liigset sõnavalikut oma arvamiste väljaütlemistes. Kujuta vähem ette ja vali sõnu veidi hoolikamalt. :evil: :evil: :evil:
Mis osas hanno nüüd midagi valesti ütles? Kui keegi lahmib stiilis "UM-i mehed oskavad ainult pirne vahetada" siis on see pläma. Kui ei olda millegagi konkreetselt rahul siis öeldagu välja kus ja is ja kes - lihtsalt lahmida pole mõtet, jätab lahmijast lolli mulje.

Postitatud: 10.11.2007 12:16 58
Postitas Provokaator
Sorry, aga no häirib mõne tüübi kohati liiga vaba sõnakasutus kaaskodanike ühe või teise tahtlikult solvavate väljenditega nimetamine. Üritaks kuidagi tähelepanu juhtida asjaolule, et millegi suhtes on meil arvamus ja see miski võib saada kriitika osaliseks kas siis leebemate või karmimate sõnadeläbi. Arvamine isikust ei peaks nüüd küll olema selline nagu juures olavalt pildilt, hanno väljendusest näha on. Kui ma õieti aru olen saanud, siis julgevad mõned kodanikud ja ühistest üritustest osa võtta ja no mis õhustik saab olla üritusel kui mingi osa tegelasi kujutab ette, et nimetab valimatult kaaslasi siin suhteliselt riivavate sõnadega. Olge nüüd mehed ja lõpetage see titelik lahmimine! Kui on erimeelusest või kogemustest saadud negatiivsed suhtumised, siis see pole küll koht kus isiklikult kedagi solvata.
UM on koht kus aegajalt suurem osa siinsetest käib ja saab siis kogemuse. Kes siis millise. No miks peab positiivseid kogemusi kui jumalat siin tänama ja mõne tegelase negatiivset kogemust maatasa tallama! Pigem see negatiivne kogemus näitab objektiivsemalt asja sisu ja kui mõnel sellest kehvast kogemusest "sarved punaseks" lähevad, siis no mis sellest. Seni kui rahulolematus ei solva kedagi isiklikult pole ka midagi pahasti.

Postitatud: 10.11.2007 12:28 13
Postitas Indrek_M
Mõttetu pläma jääb mõttetuks plämaks, sry. Kui inimene ütleb oma arvamuse välja (eriti kui see on kedagi halvustav), siis tuleks seda ka põhjendada. Püüame Eesti BMW Klubi foorumis mitte Defli debiilikute tasemele langeda.
Lisaks on siin enamus halvustamisi sellised, kus esimese asjana tullakse foorumisse nutma, selle asemel, et teisele osapoolele oma pretensioon esitada ja üritada asja lahendada - tihti on tegemist mingi vastastikuse arusaamatusega.
PS. Ärme kleebime inimeste sõnavõttudele mingit isiklikku viha/sõpruse alatooni külge.

Postitatud: 10.11.2007 12:34 28
Postitas Indrek_M
Provokaator kirjutas:Pigem see negatiivne kogemus näitab objektiivsemalt asja sisu.
:) Millist sisu näitab kellegi negatiivne kogemus stiilis "UM-i mehed oskavad ainult pirne vahetada". :lol: Ma ei näe sellises mõtteavalduses üldse mingit sisu, veel vähem mingit objektiivsust.

Postitatud: 10.11.2007 12:45 53
Postitas Provokaator
Indrek_M! Mõttetu on tallata maatasa kellegi kogemust idiootliku tuututamisega. Kodanik hanno positiivse eeskujuna oleks pidanud põhjendusi paluma, aga miskil põhjusel lubab tegelane omale lahmimist.
Kus see piir nüüd jookseb? Kui tatninad (hanno,Ain jne) <-- sorry! paugub, siis tuleb neil lambid kinni lüüa. On see nüüd see piir? Vahest täpsustaks mis ja kui palju väljaütlemist on lubatud ja mismoodi on reguleeritud see nn sõnavabadus?
Kui ma siin foorumis näen sapisust ja magedust, siis kahjuks tükib see tulema just foorumi kujundajatelt.
..aga teema on siiski UM ;)

Postitatud: 10.11.2007 12:51 37
Postitas Indrek_M
Provokaator kirjutas:Indrek_M! Mõttetu on tallata maatasa kellegi kogemust
Millist kogemust? Selles postituses polnud mitte mingisugust kogemust mida sealt välja lugeda oleks võinud. Millega UM-i mehed siis konkreetselt hakkama ei saanud? Tule pirni vahetamisega said UM-i mehed nagu näha siis ideaalselt hakkama. Kuigi ma isegi ei usu, et see kodanik käis esinduses tulepirne vahetamas.
Millega nad siis hakkama ei saanud? Sina tead? Millest selline negatiivne arvamus? Valgusta teisi ka.