Maanteeameti saamatus!

Vaba teema
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Minu teada on soomes, rootsis ja saksas ära määratud ja piiratud rekka teljekoormus mitte aga üldmass ning see oli minu teada väiksem kui eestis. :roll:
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Relk kirjutas:Minu teada on soomes, rootsis ja saksas ära määratud ja piiratud rekka teljekoormus mitte aga üldmass ning see oli minu teada väiksem kui eestis. :roll:


Sellega on selline värk, et ka Eestis on ära määratud nii teljekoormus kui ka üldmass, samas on need suht tihti üksteist välistavad numbrid, st. et tavaliselt teljekoormus on max täismassi puhul lubatud kõvasti väiksem, lubatud 10t teljekoormuse puhul oleks loogiline, et täismass oleks sõltuvalt sildade arvust 50- 60t, nagu ka Soomes ja Rootsis. Järeldused võite ise teha, kas on siis autod/koormad liiga suured või on ikkagi teede aluspõhi kehv... Ise siiski kaldun seda teist varianti pooldama...

Paar näidet siis- see on Rootsis-Soomes igapäevane pilt, et sellised ''krokodillid'' liiguvad
http://imagebank.scania.com/pic_c/ER41346.jpg

Sellised on Eestis ja enamus Euroopas lubatud
http://imagebank.scania.com/pic_c/ER40592.jpg

Vaadake nüüd siis seda Rootsi varianti ja öelge , et ma eksin, kui ma ütlen, et asi ikkagi on teedeehituse kvaliteedis kinni.Nagu siin keegi just ütles, et Euroopas (eriti olen seda näinud Rootsis ja Norras) remonditakse- taastatakse selliseid teid, mis Eesti mõistes on ideaalsed ja kõik see käib Eestiga võrreldes valguskiirusel. Kusjuures minu teada ei panda maha uut asfalti, vaid maha läheb seesama asfalt mis üles võeti, seega ei tohiks see nii megakallis variant olla... Või ma eksin? :roll:
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Postitus Postitas Pille »

no lihtsalt pole sõnu enam! Olen viimase poole aasta jooksul saanud kolm tõsist kivi: esimene esiklaasi - klaas jooksis triibuliseks; teine ka esiklaasi - ühe triibu alla, auk, aga veel ei jookse; kolmas kivi udutulesse - eile sai avastatud, et parem udutuli on katki!!!

Vot nüüd küll olen tige, krt, kui on 30 või 50 maanteel, siis see kehtib ka idiootidele!! Sõidavad vastu või mööda 30 alast vähemalt 60ga ja kivirahe saan mina kaela. Ma pole mitte ükski aasta saanud nii palju kivisid - tegelikult olen varem saanud ainult ühe kivi ammuammu.

(lihtsalt pidin väljendama oma viha praegu, sest asi läheb üle käte juba, kolm kivi on ikka liiga palju poole aasta jooksul!)
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

AARE530 kirjutas:
Relk kirjutas:Minu teada on soomes, rootsis ja saksas ära määratud ja piiratud rekka teljekoormus mitte aga üldmass ning see oli minu teada väiksem kui eestis. :roll:


Sellega on selline värk, et ka Eestis on ära määratud nii teljekoormus kui ka üldmass, samas on need suht tihti üksteist välistavad numbrid, st. et tavaliselt teljekoormus on max täismassi puhul lubatud kõvasti väiksem, lubatud 10t teljekoormuse puhul oleks loogiline, et täismass oleks sõltuvalt sildade arvust 50- 60t, nagu ka Soomes ja Rootsis. Järeldused võite ise teha, kas on siis autod/koormad liiga suured või on ikkagi teede aluspõhi kehv... Ise siiski kaldun seda teist varianti pooldama...

Paar näidet siis- see on Rootsis-Soomes igapäevane pilt, et sellised ''krokodillid'' liiguvad
http://imagebank.scania.com/pic_c/ER41346.jpg

Sellised on Eestis ja enamus Euroopas lubatud
http://imagebank.scania.com/pic_c/ER40592.jpg

Vaadake nüüd siis seda Rootsi varianti ja öelge , et ma eksin, kui ma ütlen, et asi ikkagi on teedeehituse kvaliteedis kinni.Nagu siin keegi just ütles, et Euroopas (eriti olen seda näinud Rootsis ja Norras) remonditakse- taastatakse selliseid teid, mis Eesti mõistes on ideaalsed ja kõik see käib Eestiga võrreldes valguskiirusel. Kusjuures minu teada ei panda maha uut asfalti, vaid maha läheb seesama asfalt mis üles võeti, seega ei tohiks see nii megakallis variant olla... Või ma eksin? :roll:
Ei no teed on meil loomulikult saastad. Panin veidi teemast mööda. Asi ju polegi sellest et ei osataks teha vaid ei tahetagi teha. Eestis on 5 korda rohkem teedeehitus ettevõtteid kui mujal euroopas. Kui nüüd hakata teed väga korralikult ehitama, siis oleks neist ju poole varsti pankrotis. See on selline jabur süsteem mis iseennast toidab ja kes ikka endal tooli alt ära lööb??? :roll: :roll: :roll:
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

hetkel olen soomes ja lausa lust on kruisida :P
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Diana
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 06.03.2003 13:23 00
Asukoht: Tallinn/Tabasalu

Postitus Postitas Diana »

see teema muutub juba halenaljakaks minu arvates. alati on kõige kergem igas asjas poliitikuid kiruda aga see siin on juba ausalt öeldes imelik! otsustage siis lõpuks ära, kes halbades teedes süüdi on. ma olen siit välja lugenud juba nii Savisaare, Paltsu, Songissepa kui ka kogu Riigikogu :roll:.
BMW 316iA
Vasta