1. leht 2-st

Bussiread Tallinnas

Postitatud: 03.08.2012 17:38 14
Postitas iiv6l
Tere

Huvitab kuulda, et mida arvatakse siin foorumis uute ja toredate bussiridade mahajoonistamisest. Kas selline "anname vitsa" stiilis asjade peale surumine ajendab kedagi ka näiteks kasutama ühistransporti või pigem tekitab trotsi? Võrdluseks võib tuua, et isegi Soomes pole kahte bussirida kõrvuti ja seal on väga hea ja töötav ühistransport.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 03.08.2012 17:46 06
Postitas MardoV
Hullemat lollust andis ikka välja mõelda!

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 03.08.2012 17:51 10
Postitas iiv6l

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 03.08.2012 20:27 03
Postitas pancho villa
pole mul sellest suurt midagi aga järgmiste valimiste ajal siis ikka lähme valima, mkay?

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 03.08.2012 21:22 23
Postitas MargusA
Pilt


Kuulsin et tulemas on veel rajad turvafirmale USS ja Keskerakonna valijatele RUS...lisaks ei pole välistatud et mõni hommik on ka jalakäijate rajad BUSsiks tehtud---

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 03.08.2012 22:00 27
Postitas MardoV
kindlasti valima ja mitte savisaare poolt.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 04.08.2012 11:50 55
Postitas Sander S.
Tee ikka facebooki community ka , siis kui tuhat like koos kaovad bussiread ära :D

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 04.08.2012 20:47 27
Postitas prelude20
Mulle meeldivad. Nüüd mingidki jooned mille järgi sõita. Narva mnt oli vahel küll tunne, et kus krt ma olen või pean olema.
Lolliks pole mõtet sõimata aga mina kui mitte tallinnlane siis tõesti ei tea kus lohu tagant pean hiilima :mrgreen:
Ja mis veel positiivsem. Ma pean taluma seda jaburust vaid nädal kahe kuu jooksul :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 05.08.2012 21:15 16
Postitas Leho
Kesklinna läbimini autoga on muudetud kordades aeglasemaks. Ehk siis potentsiaalsed ummikud nüüd saavad realselt tekkida . Kõik selleks et bussid ei peaks ummikus istuma.

Kõigetoredam on see et kui sõidad bussirajal siis bussijuhtidel on täiesti savi. Võivad julmalt tagant sisse sõita ja süüdi jääd sina sest olid bussirajal. Olen kuulnud paarilt tuttavalt et seda lausa tehtud.

viimane lause ei pretendeeri absoluutsele tõele.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 05.08.2012 21:28 11
Postitas MargusA
Niipalju kui mina lugenud kuulnud siis need äärmised read mis bussidele on mõeldud on kanalisatsiooni luuke,auke ja ära vajunud tee millel pole ka bussijuhid nõus sõitma.Samas kolmandas reas mis tehti ei saa ka sõita sest sealt ei pääse peatusesse sest keskel on sõidukite ummik ja vahele ei lasta.See kui sa seal rajal sõidad siis politsei sind niikuinii ei trahvi.Buss sulle ka nüüd tagant otsa ei sõida ja süüdi ka sa ei jää kui ütled et tahtsid järgmisest parempööret teha.
oma kogemus oli et paljud ikkagi sõitsid pärnu mnt bussireas,seisid autod ja seisid bussid ummikus.Pigem peaks kartma kui linna sisse sõitvatele teedele pannakse märgid nagu juba pärnu mnt pandi :mrgreen: :mrgreen:

Pilt

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 08.08.2012 11:25 17
Postitas Reino_R
Pärnu mnt märk on minu mäletamist mööda olnud seal vähemalt 3 aastat. Huvitav, et seda alles nüüd märgati.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 13:16 20
Postitas dellu
Esimene BMW Klubi kleepsuga "sangar - ajuinvaliid" (E39 touring tumedam)jäi täna peale 8t silma bussi rajal silma. Kindlasti ei sattunud ta sinna kogemata, sest minust möödus juba coca-cola plaza kandis ja ringil oli samuti bussirajal ja peale Viru tänavat ka ilusti "Laste Maailma" poole ka sealt bussipeatustest. Peale seda miskipärast trammi teel olevale BUS rajale ei julgenud minna.
Mitte et ma neid radu heaks kiidaks või õnnelik oleks, aga noh reeglid on siiski reeglid ja teised ei pea tühja passima samal ajal.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 15:44 03
Postitas Madis.
Mina suure bussirea huvilisena liiklesin täna seal.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 15:52 39
Postitas Henri.
Ei laida, kuna ilmselget lollust on raske laita (pean silmas siis mitte bussiridadel sõitmist vaid bussiridasid alternatiive välja pakkumata).

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 15:59 46
Postitas dellu
Alternatiiv on bussiga sõita, mis liigub nüüd kiiremini ju. Sa ei saa väita et midagi pole välja pakutud. Iseasi kuidas see teoorias töötab. Praktikas siiski aga on see kaasliiklejatele näkku sülitamine sellises kohas kui sealt mööda vurad ja siis vahele vajud. Kindlasti on kohti kus see rada on lollus ja takistab mõnda muud manöövrit, näiteks Kaarli pst allatulek ja sealt pööre Pärnu maanteele, isegi politseiga kakelnud ja lõpuks õigeks mõistetud (seal on tegelt bussipeatused tavarida, aga buss oli peatuses ees).
Aga leian et sellise tegevuse avalikustamine küll ei pea olema "keelatud", aga kohaselt sain ise ühe teise karistuse küll foorumist (OK eksisin reeglite vastu, sest üheski teises foorumis seda pole), aga huvitav on kes seda märkas kohe kui temast juttu tehti :).

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 19:00 15
Postitas pancho villa
dellu siis ise bussirajal sõita ei julge aga julgematel ka ei tahaks lubada :lol:

sõidan ka ise bussiradadel, kui vaja, kuna see ei kujuta endast solvangut kaasliiklejate suhtes, vaid kodanikuallumatust kretinismi vastu. samas lasen kõiki vahele, annan teed ja suunda ja ei tõmble asjatult, elik liiklen viisakalt.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 19:03 23
Postitas Henri.
Buss sõidab endisest marginaalselt kiiremini küll aga mitte autost kiiremini.
Võrdlus: autoga mööda Tuukri tn tööle enne bussiridasid: 8-10min
Sama marsruut peale bussiridade rajamist: 15min.
Bussiga tööle enne bussiridasid: 45-50min.

Ei usu, et bussid nüüd 3x kiiremini kohale jõuavad seega reaalne alternatiiv siiski puudub!

Näkku sülitamine pole mitte mööda bussirida sõit vaid nt Narva mnt läbilaskevõime arutu piiramine mille tõttu on Tuukri tn nii umbes, et hommikuti maja eest välja saada on peaaegu võimatu. Peale koolide algust olen ilmselt sunnitud kolima.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 19:21 45
Postitas Henri.
dellu kirjutas:leian et sellise tegevuse avalikustamine küll ei pea olema "keelatud", aga kohaselt sain ise ühe teise karistuse küll foorumist (OK eksisin reeglite vastu, sest üheski teises foorumis seda pole).
Ei vaidle vastu, et kui selline soov on siis keelatud ei tohiks see olla. Samas ei tasu ka kõikjal tonti näha (kui signatuuri pead silmas). foorumis on lihtsalt käputäis inimesi kellel see õigus on, et neid eemaldada ;)

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 20:38 29
Postitas Riivo
Isegi klubiliikmena ütlen et mina ajuvabadust ei aktsepteeri enamasti..see mis toimub on ajuvabadus ja millelegi olulisele kaasa ei aita...pushitakse hambad ristis mingit jama ja alternatiividele ei mõelda...võiks tegeleda asjadega mis tegemist nõuaksid Tallinna liikluses mitte genereerida ajuvabadusi, loodame aint et mitte kauaks...S*ta ajab keema tegelikult.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 22:30 46
Postitas dellu
pancho villa kirjutas:dellu siis ise bussirajal sõita ei julge aga julgematel ka ei tahaks lubada :lol:

sõidan ka ise bussiradadel, kui vaja, kuna see ei kujuta endast solvangut kaasliiklejate suhtes, vaid kodanikuallumatust kretinismi vastu. samas lasen kõiki vahele, annan teed ja suunda ja ei tõmble asjatult, elik liiklen viisakalt.
Nii äge, muidu olen õudsalt seadusekuulekas, aga ühte punkti ei täida. Vähe silmakirjalik ei tundu? No ma ei tea, kui ma lõpuks kaotan näiteks ühe tsükli, siis ikkagi on solvang. Kuhu sa sealt bussirealt siis lähed? Lõpuks pressid ikka tavaritta ja sisuliselt lükkad kõiki autosid ühe võrra tahapoole kui nad tegelikult peaks olema, sest ega kesklinnas väga kuskile võita pole tänu sellele (tipptunnil), sest miski foori taga seisad ikka. Seega lõpuks ikkagi niiöelda rea viimane kaotab sinu tõttu. Noh loodame, et politsei su allumatuse siis peagi ära karistab. Või mõni eriti seadusekuulekas kodanik, kes viitsib politseile avalduse kirjutada ja samal ajal autos kaamera ka eluolu salvestamas, et kohe tõendusmaterjal olemas. Seejärel juba tuleb politseist kutse ülekuulamisele ja palutakse sul ennast ilusti süüdi ära tunnistada.

Mis puutub Tuukri -> töö (kus iganes see poleks), siis kus sul see kasv nii suur on olnud? Ma ise olen kasutanud muidugi Narva maanteed ainult Gonsiori remondi ajal ja suubun sinna Kreutzwaldist ja ei ütleks küll et kaotus väga suur on. Enamasti korra tuleb seista jah, kuna tsükkel kuskil enne Coca-Cola plazat kipub lühem olema kui Pro kapitali poolt peale saab. Ülejäänud osa liigub ilusti ühes rivis ja ima suuremate seisakuteta. Viimsi poolt alustades võib tõesti asi hullem olla. Aga seal kandis ühe tsükli kaotusega küll ei saa vahe nii suur tulla. Bussi ja auto kiirust sa ei saagi ju võrrelda, aga kui linna eesmärk on kesklinna liikluskoormuse vähendamine ja ÜT kiiruse tõstmine, siis öeldakse et kasuta alternatiivseid marsuute, mis ei tähendagi et sa pead sama kiirelt punktist A punkti B saama. See et seda tehti ajal kui ülemiste on piiratud, Gonsiori kinni jne on muidugi jama. Õige kino hakkab alles paari nädala pärast, aga selleks ajaks peaks Gonsiori juba lahti ka olema ja tõmbab natuke koormust Narva maanteelt ära ka.

Aga noh teema seisukohal ei oska väga seisukohta võttagi. Ma saan aru, et enamusel on muidugi kõik K vastane ambus, et ainult saaks ära panna. Linn teeb müügimaksu, riik tühistab. Nüüd siis on võetud liiklusseadus ette, et ühissõidukitele lisaks lubada sinna ka turvafirmad jne. Eriti tore oli IRL väide, et see on autojuhtide diskrimineerimine ja lubaksime 3 ja enam inimesega autod ka sinna. Kui see lollus vastu võetakse, siis ütlen mina et see on autojuhtide diskrimineerimine. Mis moodi on üks autojuht parem kui teine. Kas kõik või mittemidagi. Tühistagu siis üldse selline asi nagu ÜT rada ära, aga ühtesid teistele eelistada pole ka vaja. Siis valin mina küll järgmine kord Keski juba põhimõtte pärast, sest riiklik lauslollus oleks samasugune seejärel. Ühistranspordiga sõidab siiski oluliselt rohkem inimesi kui autodega, seega nende eelistamine on ju sisuliselt õige. Auto foorumist on muidugi keeruline nende eelistamist loota. Kui mõistlikult ühistransport üles ehitatud on, on muidugi küsitav. Tundub suht mõttetu ju et kõik lasnamäe bussid alustavad kesklinnas, kõik Pirita suuna bussid jne. Pigem võiks olla mingi linnaosa sisene ümberistumine ja kesklinnas veaks miski efektiivsem vahend palju korraga. Aga noh tänases majandussituatsioonis on seda palju loota, ainuke mis teha sai oligi ÜT prioriteet. Kui tõesti tasuta transport tuleb, eks siis peab keegi selle kinni maksma. Noh näiteks linnasõidu maks lähivaldade elanikele on üks selline kuulujutu mõte olnud. Miks muidu need loendurid sellistesse kohtadesse topiti. Eks vaadatakse mis koormus on. Ja noh teisalt miks mitte, kasutavud ju sisuliselt linna hüvesid, aga ise oma tulud viivad sinna teise valda (Viimsi jne). Ehk linna teid kulutatakse, aga tagasi ei anta sisuliselt midagi, linn ainult lappigu ja teised elanikud oodaku nende taga ummikus. Jah Viimsis on firmajuhid jne, kes annavad linnale tohutult töökohti jne tuleb nüüd (Teises foorumis jõuti selleni).

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 22:46 27
Postitas pancho villa
dellu kirjutas: Nii äge, muidu olen õudsalt seadusekuulekas, aga ühte punkti ei täida. Vähe silmakirjalik ei tundu? No ma ei tea, kui ma lõpuks kaotan näiteks ühe tsükli, siis ikkagi on solvang. Kuhu sa sealt bussirealt siis lähed? Lõpuks pressid ikka tavaritta ja sisuliselt lükkad kõiki autosid ühe võrra tahapoole kui nad tegelikult peaks olema, sest ega kesklinnas väga kuskile võita pole tänu sellele (tipptunnil), sest miski foori taga seisad ikka. Seega lõpuks ikkagi niiöelda rea viimane kaotab sinu tõttu. Noh loodame, et politsei su allumatuse siis peagi ära karistab. Või mõni eriti seadusekuulekas kodanik, kes viitsib politseile avalduse kirjutada ja samal ajal autos kaamera ka eluolu salvestamas, et kohe tõendusmaterjal olemas. Seejärel juba tuleb politseist kutse ülekuulamisele ja palutakse sul ennast ilusti süüdi ära tunnistada.
.
paistab, et dellule maitseb demagoogia sama hästi, kui k-kohuke aga ei, pole kunagi väitnud, et oleksin väga seaduskuulekas, samas üldine liiklusviisakus polegi eeskirjadega üks-ühele. väita, et kaotades poole linna läbiva magistraali radadest on läbivus sama kipub olema päris juhm ning siirdudes peda juurest bussireale, lahkun ma sealt vabaduse platsis (ühe näitena lihtsalt). no ma loodan ka, et mind risti lüüakse selle eest, saab dellu higiseid peokesi roolirattasse surudes kibestunud irvet forsseerida :mrgreen:

muidu paljudes riikides on ühissõidukiraja asemel hov (high occupancy vehicle), ehk 2-3+. barcelonas miskipärast ka veoautod

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 22:58 54
Postitas dellu
Ah las ta jääda, nagu paraolümpial oleks. Miks üldse siia algselt postitasin selle numbri oli see, et mulje nagu jäänud, et BMW Klubi sümboolikaga peab väga hästi käituma. A la ei tohi isegi illegaalsetel kiirendustel käia, aga nüüd selline rikkumine siis. Tuleb välja, et teatud asju tolereeritakse ilma jututa.

Aga viskan veel ühe hea artikli teile BMW omanikele:
http://pealinn.ee/index.php?pid=104&lang=5&nid=10005" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 23:17 21
Postitas Riivo
see on juba habemega nali ja selline pastakast imetud habemega ütlus ei pane siin enam kedagi muigamagi :P...fakt on see kes liigub autoga see liigub autoga, meie ühistransport ei ole ja ei saagi olema selline et seda kasutama kutsuks normaalset inimest...mul on nt päevas liiga vähe tunde selleks et seda ebamugavalt bussides loksudes raisata...vähemalt veel praegu...kül pensieas on aega tasuta ühistransporti nautida.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 23:38 54
Postitas dellu
Noh eks see auto kui lukuseseme omamine ei peagi lihtne olema. Nagu teises foorumis leiti, siis ongi meil veel auto omamine liiga odav lõbu. Ei ole mingeid automakse jne. Ja kui võtta sinu E34 disla, siis sellega vist paljudesse Saksa suurlinnade keskustesse (või isegi üldse kogu lunna) sul asja polegi:

standard
(Euro norm)
Polluant
Class
Initial vehicle
rigistration
passenger cars
Sticker
Diesel engine
Euro 1 or older
1
before 01.01.1997
none
Euro 2 / Euro 1 + filter
2
from 01.01.1997
to 31.12.2000
Euro 3 / Euro 2 + filter
3
from 01.01.2001
to 31.12.2005
Euro 4 / Euro 3 + filter
4
from 01.01.2006

Kusjuure Berliin on suisa 4-s, turistidele on 3-s ka veel lubatud. Aga päris paljudes linnades on vähemalt 2-e nõutud. Seega tõesti meil on veel päris hea elu.

Kui auto on ka töövahend, siis loomulikult teine asi. Enda elutempo ka selline, et ei kujutaks ette bussiga tööl käimist. Kuna auto on ka lao eest ja õhtuti peale kontoritööd veel päris tihti garaazis nokitsemised. Samas ma ei tea, midagi eluhullu seal ühistranspordis nagu ka pole (V.a jah see ülesehitus ja kohati palju aega võtab, aga autoga 1:1 ei saagi võrrelda).
Samas kui mõelda mis kulud auto omamisele tegelt läheb, siis oleks ikka bussiga väga hea ja odav sõita.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 23:43 21
Postitas pancho villa
mhm, ise ei sõidaks aga te rotid kolksuge aga spaininfoga ja hoidke suu kinni :lol:

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 10.08.2012 23:53 20
Postitas TambetB
Täna sai siis ise ka kesklinna liigutud ja peab mainima, et häirib tõesti see bussirida. Oleks siis teedki korras.
Sõitsin ikka "omas" reas, kui naine kõrvalt mainis, et see on nüüd bussirida, peale mida tuligi seda tõestav märk teel. Vastik, vastik, vastik....

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 11.08.2012 08:44 23
Postitas TarmoV12
dellu, sa kuulud keskerakonda või ?

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 11.08.2012 08:50 23
Postitas Supriim
TarmoV12 kirjutas:dellu, sa kuulud keskerakonda või ?
:lol:
Ta ulub igas foorumis.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 11.08.2012 10:26 09
Postitas dellu
Supriim kirjutas:
TarmoV12 kirjutas:dellu, sa kuulud keskerakonda või ?
:lol:
Ta ulub igas foorumis.
Ma ei tea mida sa mõtled teistes foorumites ulgumise kohta, aga vaatasin sinu 34 sisutihedat posti läbi ja ma ei leidnud sealt midagi asjalikku. Kui sa minu teiste foorumite postitusi vaatad, siis suhteliselt palju on nõuandeid tehnilise osas, eriti just elektroonika pool.

Ja pean kurvastama, kahjuks Keskerakonnas ma ka ei ole ja pole neid kunagi valinud ka, aga see pidev vingumine hakkab ka juba ära tüütama. Iga päev on jälle mingi uus uudis ja kommentaarides jälle see lõputu sama hala. Kui ma koos kanakarjaga kaasa ei kaaguta, et kõik on nõme ja sõidame seal po..uilt edasi, siis nimetatakse seda lihtsalt "ulgumiseks" nüüd? OK, jäägu siis nii. Või nagu teine härra siin just mainis, et teda "häiris" see. Mida veel, järgmiseks on häiriv ka invakoht poe ukse juures ja ka sinna võib vabalt parkida? Või näiteks kuskile on 30 märk pandud ja see on ju ka häiriv ja kütame sealt ka ikka täiega edasi. Neljapäeva õhtul just vaatasin, et Järvevanal oli midagi lapitud ja kohati oli 30, paar autot tuiskasid mööda ja kui 50 peale läks olid nad juba jalus. No milleks.
Ma ei ole üheski postituses öelnud, et mulle need rajad meeldiks, samas ei ole ma ka täheldanud, et elukvaliteet nüüd tohutult langenud oleks. Ei ole küll üle paari minuti rohkem pidanud ootama. Muidugi praegu ei ole veel tipphooaeg pihta ka hakanud, kui kõik oma võsukesi kooli hakkavad vedama, aga äkki olekski aeg neil õppida ise koolis käima. Ma olen muidugi selleks juba liiga vana (niiöelda vene ajal algas koolitee), aga ei veetud mind küll kunagi kooli. Teises klassis olles käisin pidevalt Sakust linna vanemate tööjuurde, ei eksinud kunagi ära või midagi muud. Peale seda kolisime linna ja uude kooli, elukoht oli samuti selline kus buss käis korra 1.5h tagant, kilomeetrike jalutades oli valik juba palju suurem. Enamasti saigi seda varianti kasutatud, sest parimal juhul võitsid oma 1h. Nüüd miskipärast ei saa need võsukesed millimeetrit ka jala liikuda, näen seda isegi paaril juhul kõrvalt.
Loomulikult oleks ju mugavam, kui autosid saaks rohkem liikuda, aga kui on otsustatud et proriteet on ühistranspordil, siis ei jää ju ka elu seisma. Paaris kohas on asi isegi paremaks läinud. Vanasti Luisest mustamäe poole liikudes enamasti Suur-Ameerikast tulev troll sõitis lihtsalt Luise poolse otsa kinni, kuna tal kuskile minna ei olnud. Nüüd vähemalt oma rada pidi saavad nad jalust ära. Ehk siis Luise poolt tulev vool ei kannata enam niipalju.
Kolm-neli korda aastas olen ikka ise ka ühistransporti kasutanud ja mina aru ei saa mis selles nii õutsat on. Enamasti olen kasutanud lennujaama saamiseks ja täitsa hea ju kui hommikul ei pea autode taga rivis istuma ja muretsema, et mis kell ma nüüd jõuan kuskile. Tuleksin siis ise ka lauluväljaku mägi -> kesklinn suunal ja VIru Keskuse juurest siis Lennujaama. Tegelikult saaksin teist viisi pidi ka, aga see tundub mugavam. Ma tean jah et mõnel on elumoto kohe, et ühistranspordiga ma ei sõida, aga ükskord sõitis üks selline küll kaks peatust kui me juba tükk maad jala olime kõmpinud.
Ühesõnaga mulle sai nüüd selgeks, et BMW-ga võib siiski ÜT rajal sõita ja selle kohta mul ei tohi kobisemist olla. Vahet pole mida seadus sätestab ja mida ülejäänud sellest kaotavad/võidavad.

Re: Bussiread Tallinnas

Postitatud: 11.08.2012 12:56 35
Postitas Henri.
Ühistransport oleks autoga võrreldes ja kuukaarti kasutades ikka väga soodne, ei vaidle. Enamikule paneb ilmselt asja paika siiski ümberistumised ja päeva jooksul muud tegemised linna peal, mida bussiga lihtsalt ei jõua (näiteks lõuna ajast) teha. Pensionäridel ja nendel, kes tööl ei käi, on ilmselt rahulikult aega tiksuda näiteks tagant Mustamäelt Keskturule, et seal tükike liha ja värsket puuvilja osta ning siis koju tagasi veereda. Kui isiklikult sellist marsruuti peaks läbima tööl käies, siis ei oleks ÜT puhtalt ajakulu tõttu aksepteeritav variant.
dellu kirjutas:Mis puutub Tuukri -> töö (kus iganes see poleks), siis kus sul see kasv nii suur on olnud? Ma ise olen kasutanud muidugi Narva maanteed ainult Gonsiori remondi ajal ja suubun sinna Kreutzwaldist ja ei ütleks küll et kaotus väga suur on.
Paldiski Mnt on sihtkoht ja kasv on nii suur seetõttu, et kui varem keerasin maja eest välja ja sain Tuukris halvemal juhul 1x foori taga seistud, siis nüüd oota 1-2 foori, et saaks välja keerata ja enamasti tuleb siis mõne-auto-haaval liikudes 3-4 foori kindlasti ära oodata. Jah, saaks ka praegu tegelikult kohe linnapoolsesse suunda kohe vahele aga mulle ei meeldi nahaalselt reasootavale autojuhile risti ette keerata (ja sedaviisi BMW-ga mainet kujundada). Põhiline probleem minu seisukohalt on Pro-Kapitalist Narva Mnt-d pidi edasiliikuvad sõidukid, kuna sealt läheb ainult 1 rida ja kes seal oodata ei jaksa kasutavadki Tuukrit alternatiivina (mida ka ise Pirita poolt tulles loomulikult teeks). Ei eeldagi, et Maailm ümber minu keerleks, seega siinkohal rohkem ülaltoodut ei puuduta.

Mõistlike bussiridade vastu pole mul samas midagi, Pirita teel olevast ei kujutaks küll ette, et hommikul südamerahuga võiks igapäevaselt sõita. Samas Metodisti Kiriku juurest Viru Väljakuni ja sealt edasi... no andke andeks, ei ole ratsionaalne ruumikasutus ja ei usu ma ka seda, et need bussid seal väga meeletult aega kaotasid ummikutes seistes (võib-olla tõesti, ei tea). Nagu pole Tallinna Linnal ühtegi arukat uuringut ega statistikat ette näidata, pole seda ka minul.
dellu kirjutas:Aga viskan veel ühe hea artikli teile BMW omanikele:
http://pealinn.ee/index.php?pid=104&lang=5&nid=10005" onclick="window.open(this.href);return false;
See on muidugi eriti okei, et Tallinna (taaskord Tasuta!) ametlik ajaleht ikka-ja-jälle kindla automargi endale hambusse on võtnud :roll: :?
Oliver Õunmaa kirjutas:Niisiis võib bussisõitja rahulikult oma kõrgelt istmelt ummikus toppavale bemmivennale ülevalt alla vaadata.
Kadedus on ikka üks jube asi küll.