Elektriautorubriik

Vaba teema

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Kas sul on kodus oma parkimiskoht?

Hääletus lõppes 31.12.2015 02:28 45

Jah (või ainult talvel määran oma koha mida koristada)
49
63%
Ei, kuid vajadusel saaksin ühele kohale parkima jääda
9
12%
Ei, selleks on kindlasti vaja ühistu abi, olen juba proovinud
12
15%
Pole tähelepanu pööranud, ei tea veel
8
10%
 
Hääli kokku : 78

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7611
Liitunud: 11.01.2011 22:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 13.11.2013 02:28 45

Mina kui BMW pooldaja, seisan raske tuleviku ees küsimusega: Mis nüüd saab?
Uurin ja puurin ja ei lea mina luksuslike sõidukite klassist 2013a seisuga BMW-d,
mis oleks parem kui uustulnuka Tesla Motors-i mudel nimega S.
Hind on parem, minek on parem, sõita on odavam, ohutum, huvitavam.
Järgmisel aastal (2014), hakkab Euroopa teid avastama auto, mis on
oma tehnoloogiaga peajagu parem kui kõige "innovaatilisemad" i-seeriate BMW-d.
Enamik autotootjaid mängivad ainult lisavidinatega, nagu adaptiivsed täistuled,
massaažiga istmed, start-stop-süsteemid, kuid südameks on ikka masuudipress.

Tooge mulle näiteid, miks üks mõistusel eurooplane peaks siiski ostma tutika BMW
ja mitte Tesla, võttes arvesse, et antud mudel S ei ole võrreldav metsasõidukitega
ja 1-3 seeria kompaktautodega. Mõistusel ei tähenda keskkonnahull ega pururikas.Pilt
KSP - kõrgsurvepump

Kustas
Huviline
 
Postitusi: 3391
Liitunud: 11.02.2004 03:31 21

Postitus 13.11.2013 06:47 30

arnis kirjutas:Järgmisel aastal (2014), hakkab Euroopa teid avastama auto, mis on
oma tehnoloogiaga peajagu parem kui kõige "innovaatilisemad" i-seeriate BMW-d.


Milles see 'peajagu parem' siis täpsemalt kajastub, kui tohib küsida?
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11632
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 13.11.2013 11:24 49

arnis kirjutas:Hind on parem, sõita on ohutum


Arvestades, et neid massiliselt müüdud ei ole, siis minumeelest on natuke veider väita, et nad on ohutumad, kui 3tk on juba avariis põlema läinud:
1) http://www.carscoops.com/2013/10/tesla- ... crash.html
2) http://www.carscoops.com/2013/10/anothe ... -time.html
3) http://www.carscoops.com/2013/11/owner- ... -fire.html

tramtram
Huviline
 
Postitusi: 655
Liitunud: 15.09.2007 14:40 24

Postitus 13.11.2013 11:43 28

uus bmw läheb avariita põlema :)

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7611
Liitunud: 11.01.2011 22:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 13.11.2013 13:03 23

Henri. kirjutas:
arnis kirjutas:Hind on parem, sõita on ohutum


Arvestades, et neid massiliselt müüdud ei ole, siis minumeelest on natuke veider väita, et nad on ohutumad, kui 3tk on juba avariis põlema läinud:
1) http://www.carscoops.com/2013/10/tesla- ... crash.html
2) http://www.carscoops.com/2013/10/anothe ... -time.html
3) http://www.carscoops.com/2013/11/owner- ... -fire.html


About 30-45 seconds later, there was a warning on the dashboard display saying, "Car needs service. Car may not restart." I continued to drive, hoping to get home. About one minute later, the message on the dashboard display read, "Please pull over safely. Car is shutting down."

Põhimõtteliselt kõik avariid on samasuguse efektiga, kus minut või kümmekond minutit PÄRAST kokkupõrget, annab auto teada, et nüüd on kõik ja palun mine välja. Kui vaid sisepõlemismootoriga autod pärast ebanormaalset kokkupõrget rusudega kiirteel nii hästi teeksid.
Samas, ei saa öelda, et neid autosid on tehtud käputäis. Hetkel on müüdud kümneid tuhandeid. Statistika puudumisel ei tohiks öelda, et 3 autot on palju. Üks avariidest oli purjus juht, kes sõitis ikka täiega vastu betooni. Ma arvan, et kui auto läheb 10 minutit hiljem põlema, see on täiesti normaalne. Ülejäänud on siis kokkupõrked teravate objektidega asfaldil, mis võivad tavalisel autol lausa salongi sisse murda.
Crash-test-ide organisatsioon andis Tesla S-ile maksimaalse hinde igas kategoorias. Nalja viluks võiks öelda, et see seade, millega mõõdetakse salongi katuse purunemist auto ümberminemisel, mõõtis 3-kordse normi ja siis läks ise katki :D
Ohutust mõõdetakse ikka ohutust sõitjatele, jalakäijatele, mitte ohutust autole endale. Nendes kümnetes tuhandetes sõitvates Tesla S-ides pole ikka veel ükski inimene surma saanud. See pole enam üldse normaalne tulemus.

"Peajagu parem" näiteks võib tuua selle, et M5, mille mootor on kõvasti võimsam, saab ikka kotti 0-100 puhul, olenemata, et Tesla S on raskem. Ja sellise varustusega BMW on ikka peajagu kallim. Miks? Kas see tehnoloogia masuuti pressida, on liiga kallis või on mõnetolline LCD liiga kallis või on alumiiniumveermik liiga kallis?
KSP - kõrgsurvepump

toomik
Huviline
 
Postitusi: 198
Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: 530d E39

Postitus 13.11.2013 14:05 23

Neid Teslasid on oma jagu müüdud. Tehnika Maailmas kuu, või 2 tagasi kirjutati, et see olevat Norras enim müüdud auto. Seda peamiselt riigi toetuste ja automaksu soodustuste tõttu.

Seda, et auto sõidab akupakiga varda otsa ja läheb 10 minutit hiljem põlema ei saa küll ju probleemiks lugeda. Sisepõlemismootoritega autosid on ka avarii tagajärjel põlema läinud küll ja veel.

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7611
Liitunud: 11.01.2011 22:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 13.11.2013 14:07 25

Ja ongi Norra enimmüüdud, VW Golf kukkus teiseks :arrow:
KSP - kõrgsurvepump

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11632
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 13.11.2013 14:15 31

arnis kirjutas:Samas, ei saa öelda, et neid autosid on tehtud käputäis. Hetkel on müüdud kümneid tuhandeid.

Võrdluseks, kui palju on müüdud BMW-sid? Ainuüksi 2012 aastal: 1845200 tk. Ütleks, et need kümned tuhanded on siiski käputäis.

http://annual-report2012.bmwgroup.com/r ... gures.html

Millest selline Teslapropaganda / -huvi üldse?

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7611
Liitunud: 11.01.2011 22:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 13.11.2013 14:30 52

Ainult selle pärast, et olen pettunud, et teised tootjad
(BMW, Audi, MB, VW, Toyota jne) müüvad miljoneid,
teenivaid miljardeid ja tootearendus on unaruses.
Tesla sai jalad alla ainult ühe inimese ideest.
Müüb veel väga vähe ja omab kõige kõige kõige autot.

Tesla Motorsi põhieesmärk ei ole kasumit teenida. Ettevõtte eesmärk
esimesest päevast alates on olnud progressi kiirendamine. Tesla tahab
tõestada, et elektriauto on ja saab olla parem kui masuudikad.
KSP - kõrgsurvepump

Jokker
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 823
Liitunud: 04.06.2010 10:44 23

Postitus 13.11.2013 14:52 21

Hea videoülevaade missuguse autoga täpsemalt tegu: http://www.youtube.com/watch?v=aWG6q2IQGD0

Minu arust see elektriauto teema veel veidi toores. Hetkel need akud tekitavad selle n.ö pudelikaela effekti. Kui akude valdkonnas mingi murranguline areng tekib siis küll tegutsevad aktiivemalt ka teised, s.h BMW.
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97

Kustas
Huviline
 
Postitusi: 3391
Liitunud: 11.02.2004 03:31 21

Postitus 13.11.2013 15:13 55

arnis kirjutas:"Peajagu parem" näiteks võib tuua selle, et M5, mille mootor on kõvasti võimsam, saab ikka kotti 0-100 puhul, olenemata, et Tesla S on raskem. Ja sellise varustusega BMW on ikka peajagu kallim. Miks? Kas see tehnoloogia masuuti pressida, on liiga kallis või on mõnetolline LCD liiga kallis või on alumiiniumveermik liiga kallis?


Fine. Palun ära muuda sujuvalt oma mõtet ja läheme sinu esialgse väidetu juurde tagasi, et Tesla S on peajagu parem, kui i3/i8. Fakte palun :).
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979

coley
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3862
Liitunud: 07.06.2009 15:58 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW

Postitus 13.11.2013 16:06 55

arnis kirjutas:Tesla Motorsi põhieesmärk ei ole kasumit teenida


Iga ettevõtte eesmärk on kasumit teenida! Vastasel juhul poleks mõtet ettevõtet luuagi. Autotööstuses arendusse investeeritavad vahendid (Tesla S'i arendus maksis u. $400 miljonit) on ju vaja tagasi teenida. Investorid kes selle raha on andnud tahavad ju lisaks selle pealt teenida.

Ma ei saa ka aru mis Tesla propaganda siin järsku hakkas. Oled sa sõitnud selle autoga, oled sa isegi oma silmaga mõnda tänavapildis näinud? Mina näiteks ei ole.

Samuti ei usu ma väga, et meil siin foorumis just palju kasutajaid on kes saaksid endale lubada midagi sellist - ja ma ei mõtle lubamise all seda, et võtad liisingusse ja siis hambad risti üritad oma maksetega hakkama.

MSW
Huviline
 
Postitusi: 727
Liitunud: 16.10.2004 21:19 49
Asukoht: Jüri/Tallinn

Postitus 13.11.2013 16:09 18

Ma üldse ei hakkaks Tesla Model S-i ja BMW-d võrdlemagi. BMW-l lihtsalt pole midagi kõrvale panna. i3 on ikka paras käkk Tesla kõrval.
Samas on tõesti kummaline, et ükski suurem tootja pole mingi tõsiselt võetava elektriautoga turule tulnud :roll:

Tesla foorumit lugeda, siis tuleb välja, et varsti on üks Model S ka Eesti teedel liikumas :cool:

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7611
Liitunud: 11.01.2011 22:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 13.11.2013 16:44 28

Varsti on esimene S tõesti Eestisse tulemas.
Ma ei võrdlekski i3-ega, see i3 on sarnane 1-3 seeriaga, kompaktne, linnasõiduk. Tesla S on aga täisväärtuslik luksusmahtsedaan (7-kohaline). Ma otsin S-le paremat BMW-d üldiselt.
Ma mainisin, et ettevõtte visioon ei olnud kasumi teenimine. Kasumit on vaja teenida, et täita visioon, mitte vastupidi.

Seoses pudelikaelaga, on nüüd lõpuks Tesla puhul olemas fakt, et see ei sõida kõvasti vähem ühe tankimisega kui samasuguses klassis sisepõlemismootoriga sõidukid (üle 300kW BMW ei sõida paagiga kordades rohkem kui Tesla S, 500km) Teiseks on siis tankimine, mis ei võta enam tunde, vaid soovitavalt kuni pool tundi. Pool tundi peale 4tunnist sõitu on vägagi soovitatav, eriti juhile. Eesti jaoks läbida 400km ühe ropsuga on harv juhus :D
Mul pole ühtegi halba sõna, kui ma ühe ropsuga saan sõita kuni 250km, sest üle selle ma niikuinii ei jaksa sõita. Tahan burgerit, tahan puhkust. 400km ei viitsiks ma ka kõrvalistujana sõita ilma autost välja tulemata. Aga Tesla S sõidab isegi veel rohkem, seega, ei saa öelda, et see on pudelikael.
Tesla enda laadimisvõrgustik alles jõuab Euroopasse, Norra, Saksamaa, Holland jne 2014, sinnamaani võib kasutada Eestis neid tavalisi laadimisjaamu.

Majanduslik aspekt on samuti küsimärgi all juba. Kui autoostja sõidab aastas näiteks 30 000 km, siis oleks puhtalt kütuse peale vaja kulutada peaaegu 3000€ aastas. Lisaks või unustada kõik külmad käivitusprobleemid mis pitsitavad odavklassi autosid (BMW-dega küll mitte jah) ja "jälle see õlivahetus" teema. Seega, 5 aasta pöödudes on tagasi tiksunud 15 000€, oleneb, kas sõidad vähe või palju. Lisaks saab jõhkralt alla rohelistelt poistelt. Keegi võiks teha kalkulatsiooni, mis võiks olla umbkaudne hind eestlasele ja kui palju jääb peale 200 000km läbimist, mida esimene omanik tavaliselt ikka täis sõidab.
Lisaks, auto väärtus langeb aeglasemalt, kuna kere ei roosteta (alumiinium). Aku on jah kallis, aga sellele on garantii, et see paugupealt ära ei koole. Ja nendele, kes muretsevad, et 1-2 aasta möödudes on pool akust läinud, siis neile ka südamerahuks näide, et 5a vanad Tesla Roadsterid on umbes kaotanud kümnendiku aku mahutavusest, ehk 50km vähem kui tutikas :shock: Selle jaoks, et aku mahtuvus langeks poole võrra, on vaja seda päevast päeva surnuks sõita ja seda äärest ääreni, vähemalt 3-5 aastat. 100km-ste otste puhul teeb aku vabalt kümmetuhat tsüklit. Kuid ka sisepõlemismootorid ei kannata enam pool miljonit läbisõitu ilma kapitaalhoolduseta (statistiliselt võttes), eriti pooletunniseid põristamisi hommiku/õhtu ummikutes.
KSP - kõrgsurvepump

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3376
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 13.11.2013 17:28 14

See Tesla S tundub igati ok liikur Eesti piires sõitmiseks. Aga mingeid pikemaid reise sellega teha ei tundu mulle mõistlik. Ma küll väga täpselt asja ei uurinud aga mulle tundub, et see varem viidatud 30 minutiline laadimisaeg on vaid spets laadijaga, mida igast bensukast ei leia ja pagasiruumis seda kaasa ei vea.

Ehk siis reaalselt peaks ikkagi arvestama selle 6 tunnise laadimisega iga 370 km tgant (ühes videos oli viidatud, et reaalselt sõidavad need suure akuga Tesla S-id 265 miili ühe laadimisega). Seega sellist trippi nagu suvel tegin, kus sai sõidetud 24 tunniga Tallinnast Horvaatia piirini, selle autoga tänasel päeval teha ei ole mõistlik.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

MSW
Huviline
 
Postitusi: 727
Liitunud: 16.10.2004 21:19 49
Asukoht: Jüri/Tallinn

Postitus 13.11.2013 17:39 39

20 mintutiga on võimalik laadida pool aku mahtuvusest. Toimib see ainult "Supercharge" võrgus ja laadimine on TASUTA. Loomulikult Eestisse neid laadimisjaamu ei tule niipeagi(kui üldse kunagi)
http://www.teslamotors.com/supercharger

Kustas
Huviline
 
Postitusi: 3391
Liitunud: 11.02.2004 03:31 21

Postitus 13.11.2013 17:40 26

Ma ei tea, kas sa üritad minu postitust ignoreerida, või sa ei olegi võimeline argumenteerima oma väidet? Mis tehnoloogia sellel autol siis peal on, mis on i3/i8-sa omast peajagu üle? Elektriauto huvilisena see mind väga huvitab.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7611
Liitunud: 11.01.2011 22:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 13.11.2013 19:19 54

Oi, siin on nii palju tagasisidet, et ma ei jõua kõigel silma peal hoida.
Ütleme esiteks on supercharger-i võimalus, see on ikka suur samm.
Teiseks, aku suurus/mahutavus. Miks mitte i8 puhul teha 1 ja väga hea
mitte 2 ja okei ajamit. i8 väga meenutab Volvot, kus ühte silda liigutas
elektrimootor, teist silda aga sisepõlemismootor, ei miskit uut tegelikult.
320kW on peajagu rohkem kui i8 100kW (vist oligi nii vähe ainult).
Ja i8 jaoks oli akut ainult mõniKÜMMEND kilomeetrit, halloo Prius :lol:
i8 pole peaaegu üldse elektriauto, tavaline hübriid, ainult välimus väga uus.
i3 on kökats. Väiksem võimsus, väiksem suurus, väiksem aku, kesine hind.
S-i raskuskese on katastroofiliselt hea. Ei i3 ega i8 ei oma sellist.

Tesla S tundub igati ok liikur 2012 seisuga USA, 2013 lõpuks USA ja natuke
Saksamaad ja Norrat. 2014 on Saksamaa 100% kaetud, laieneb naabritele.
2015 ei ole oodata progressi seisma jäämist, pole lihtsalt põhjust. Kardan,
et Eestisse esimene ei jõuagi lähima paari aasta jooksul, aga vaevalt see
nüüd tulemata jääb. Milline teine auto muutub aastatega paremaks? Kui
2014 ostad Eestis Tesla ja 2016 saad juba paaris kohas tasuta laadida? See
on areng, mitte vananemine. Ja kui sõita näiteks Euroopa tripile 2015. aastal,
siis vaevalt nüüd kusagil kinni jääb.

UUDIS mulle, elmo kodukalt lugesin, et võrgustik, mis meil siin välja aretatud,
on 50kW, mis pole sugugi väga vähe, võrreldes Tesla EU Superchargeritega, 135kW.
Kui aku on 85kW, siis 1 tunniga saada 200-300km on vägagi pandav ka mitte
superchargeri kohta :shock: :)
Horvaatia reis ei jää tegemata selle autoga. Kas sa keerasid rooli 24 tundi jutti :|
See küll mõistlik polnud :roll: Aga, kui see reis 300€ odavam oleks, kas sa mitte
ei eelistaks 10 tundi tasuta puhata, kui sa teeniksid tunnis 30€ :D See on muidugi
2013 aasta seisuga, kuna hiljem lisanduvad Superchargerid.

Miks küll kõik kardavad oma unistuste reiside teostamisest elektriautoga ;)
Euroopas pole riiki, kus elektrit ei leiduks, kõhklen, et leidub riiki, kus tavalised
kiirlaadijad puuduvad. Muidugi, kui i3 sõidab kordades vähem, võib reis liiga
pikaks venida ja tõesti, 5€ tunnis ootamise eest ei oleks nagu kasulik, tingimusel,
et selliseid reise teostada iga nädal, mida rohkem kui 99% elanikkonnast ei teosta.
KSP - kõrgsurvepump

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3376
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 13.11.2013 20:03 11

Arnis - ma saan aru küll, et fännad seda Teslat aga esiteks fännad sa seda vales foorumis ja teiseks oled sa liialt kinni oma soovunelmates. Iga majandust natukenegi jagav inimene mõistab, et tasuta lõunaid ei saa lõpmatuseni pakkuda. Seega ei ole võimalik tasuta rajada üle Euroopa laadimispunkte sama tihedusega nagu täna leiab kütuse tanklaid (laadimispunktide all oleva maa eest tuleb raha maksta, laadimispunkte tuleb hooldada, nende akusid uuendada jne) ja kahtlen ka selles, kas on võimalik lõpmatuseni pakkuda tasuta laadimist (meie kliimas on see kindlasti küsitav, sest päikeseenergiat meil talvisel ajal vägagi napib ja tuulegeneraatorit igale tänavanurgale ju ei topi).

*Mitme juhiga on võimalik kenasti 24h järjest autoga sõita. 2000 km läbimiseks oleks vaja Teslat min. 5 korda sõidu ajal laadida ja 5*6h = 30 tundi. Puhkuse aeg on ikkagi mõeldud puhkamiseks ja mitte tanklates konutamiseks. Aga minu näide oli vaid teoreetiline, sest võib eeldada, et uue Tesla omanik jaksab vast osta kogu perele lennukipiletid ja võib üürida sihtkohas liiklemiseks endale ka sobiva sõiduki.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

amd power
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 56
Liitunud: 23.04.2007 21:00 42
Asukoht: Ida-Blokk

Postitus 13.11.2013 20:48 42

Mina näen Tesla S iga päev (Oslos). Ja ütleme nii ,et ikka väga vinge masin. Väga efektne on keskonsoolis asuv ekraan mis on hiiglaslikult suur :shock: . Pildi pealt ei tundu auto nii sünge kui oma silmaga nähes/ katsudes :)

stevent
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 500
Liitunud: 25.03.2005 19:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus 13.11.2013 21:06 21

Isegi Norras kohanud seda, pani imestama küll kui selline takso ette sõitis :D

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7611
Liitunud: 11.01.2011 22:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 13.11.2013 21:12 23

Ega see laadimine ka kõige kallimas olukorras kallis ole.
Aga kui sa süveneksid päikeseenergiast energia tootmisesse,
siis saaksid teada, et pilvise ilmaga pole kaugeltki asi halb.
Ja laadimisjaamades ei ole akusid, mida peaks hooldama.
Ma isegi ei ootaks, et Eestis oleks rohkem kui 2 Superchargerit,
kuna ka saksamaa hakkab olema kaetud 300km-te vahedega.
Superchargerid on paigutatud strateegiliselt "transiidiks",
ehk sõita näiteks Tallinnast Berliini, on need alati abiks.
Ei olegi kellelgi plaanis neid igasse külakolkasse paigaldada.
Ma arvan, et pealkiri on piisavalt siiras, et seda just siin
foorumis küsida.
Räägime nüüd mõistlikest inimestest? Autot ostes ei tohiks oma
trumpe tuhandete kilomeetriste reiside peale jaotada. Neid lihtsalt
ei ole iga kuu. Samas jääb nii palju raha üle, et tõesti on mõistlik
Horvaatiasse lennata, mitte sõita, kuigi sõita on seekord odavam :mrgreen:

TAKSO :shock: WOW
KSP - kõrgsurvepump

stevent
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 500
Liitunud: 25.03.2005 19:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus 13.11.2013 21:43 04

Pilt Siin ta on :)

marek555
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2406
Liitunud: 12.12.2005 13:12 29
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW

Postitus 13.11.2013 21:55 52

arnis kirjutas:["Peajagu parem" näiteks võib tuua selle, et M5, mille mootor on kõvasti võimsam, saab ikka kotti 0-100 puhul, olenemata, et Tesla S on raskem.
Millel see väide põhineb, ühel Youtube videol? Ja palju seda 0-100 reaalset vaja on, palju huvitavam oleks 100-200 võrdlus, siis näeks mida M5 tegelikult suudab. Ehk bahnil pole Tesla S roolis vaja kordagi hakata mõtlema, et küll ma nüüd seda M5-t hakkan kottima :)
Tehase andmetel Tesla S 4,6 sek 0-100, tippkiirus 212 km/h (ja siinkohal küsiks ka vastu, nagu M5 puhul, et mootoril kW kõvasti aga ei suuda rohkemat kui üks suvaline 110 kW bensukas).
M5 4,4 sek 0-100 (ja on ka saadud 4.0 seki ligidale või alla selle isegi), tippkiirus piiratud 305 km/h (M driver pakett).

Leopold661
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 399
Liitunud: 12.11.2004 13:52 13
Asukoht: paide

Postitus 13.11.2013 21:59 30

Paar nädalat tagasi lugesin artiklit,et see autofirma võngub pankroti serval. Tegelikult huvitaks see teema mind rohkem kui see auto on 5 a vana(akude ja el mootorite kestvus).

Aga Norras pidi selle auto ostmisel laadimine tasuta olema,nii et oleks Eestile midagi eeskujuks.
Audi A6 3.0tdi

Oldirty
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 176
Liitunud: 18.11.2011 20:15 40

Postitus 13.11.2013 22:12 45

Norras on sellepärast hästi müüdav auto just elektriauto kuna need võivad bussi reas sõita, kes oslo lähedal elavad, siis teavad milline trügimine ja ummik kogu aeg seal on, enam pole nii lihtne taksodel ja bussidel omas reas :D

MSW
Huviline
 
Postitusi: 727
Liitunud: 16.10.2004 21:19 49
Asukoht: Jüri/Tallinn

Postitus 13.11.2013 22:41 01

Leopold661 kirjutas:Paar nädalat tagasi lugesin artiklit,et see autofirma võngub pankroti serval.


Ajad midagi segamini. Tõenäoliselt mõtlesid Fisker Karmat.

Teslal läheb väga hästi ja pankrotist on asi kaugel :)

Ma®tin
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2042
Liitunud: 05.11.2009 13:50 40
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Passat CC 3.6

Postitus 13.11.2013 22:47 45

Sinna ongi koer maetud :mrgreen:

Kõik on ilus ja tore küll, aga siin seda Teslat ülistama hakata on ikka tase omaette.
Ega see aeg tulemata jää, kui suured autotootjad ka midagi korralikku valmis teevad, järelikult pole praegu selleks veel piisavalt vajadust.

Ja olgugi et Tesla näeb täitsa hea välja, on suur ja praktiline ning on ehtne elektrikas normaalse "range"-ga, siis mul juba i8 pilte vaadates ununeb see kõik hetkega :)

MartenL
Huviline
 
Postitusi: 2505
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Alltrack

Postitus 13.11.2013 23:29 17

Tesla mudel S on ülikõva auto. Mudel kui selline tuli juba paar? aastat tagasi.

Mind huvitaks pigem see, kas laadimispistikud kattuvad või pean alati kodus laadima.

Siinkohal viskaks tõesti kivi BMW kapsaaeda: i3 no kas paremat tõesti ei suutnud või tahtnud :roll:

Pilt

Aln1
Huviline
 
Postitusi: 68
Liitunud: 28.05.2012 22:28 37
Peamine sõiduk: toyota

Postitus 13.11.2013 23:37 18

Näen ka Teslasid iga päev liikumas, mõnda on ka veidi lähemalt uuritud ja peab tõdema ega kellelgi pole sellele midagi vastu panna hetkel. Ainuüksi välimus on lihtsalt suprer, muust rääkimata.

Järgmine

Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole