Elektriautorubriik

Vaba teema
Vasta

Kas sul on kodus oma parkimiskoht?

Hääletus lõppes 31.12.2015 01:28 45

Jah (või ainult talvel määran oma koha mida koristada)
49
63%
Ei, kuid vajadusel saaksin ühele kohale parkima jääda
9
12%
Ei, selleks on kindlasti vaja ühistu abi, olen juba proovinud
12
15%
Pole tähelepanu pööranud, ei tea veel
8
10%
 
Hääli kokku: 78
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas arnis »

Muhv kirjutas:Tesla X turuletulek lükkus taas edasi. Kas on teada, miks?

Odavad, tänavavalgustuspostide külge kinnitatavad laadijad: http://www.bimmertoday.de/2014/11/06/bm ... lichtmast/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Sest Elon on perfektsionist ja talle ei meeldi kui laseb välja toote, millel on märgatavad puudused.
In anticipation of this effort, we now expect Model X deliveries to start in Q3 of 2015, a few months later than previously expected. This also is a legitimate criticism of Tesla – we prefer to forgo revenue, rather than bring a product to market that does not delight customers. Doing so negatively affects the short term, but positively affects the long term. There are many other companies that do not follow this philosophy that may be a more attractive home for investor capital. Tesla is not going to change.
Ükskõik milline EVSE sobib postile kinnitamaks. Asi peitub idees kasutada olemasolevat taristut?
Ma pole küll süvenenud, kuid minuarust ei ole valgustuse jaoks mõeldud kaablid pingestatud päeval :roll:
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas Muhv »

Elonil läheb asi enne käes hapuks kui perfektseks saab. Kurb. Gen 3 paistab ka umbes seal, kus juba uut i3 mudelit võib ootama hakata.

Tänavavalgustus on tänapäeval siiski vist kuidagi juhtimispõhiselt lahendatud. Ka BMW plaanib terveid poste pakkuma hakata ja asjal on jumet siis kui see evse nö pool tasuta kaasa tuleb. Isiklikult arvan, et see kast oleks võinud olla peidetud posti sisse. Muidugi, on võimalik, et tegemist on BMW uue ja odava DC laadijaga, mis posti külge on kruvitud. See oleks raju.
Kasutaja avatar
Annely
Klubiliige - admin
Postitusi: 1828
Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas Annely »

arnis kirjutas:Parkimismaja juttu on juba diskuteeritud. Parkimismajade lagi ei ole 2m peal.
Sai siin suvel üks väike Euroopa trip tehtud, muuhulgas Itaalia suuremad linnad. Sõidukiks MB Viano + järelkäru, kõrgus paberite järgi mõni cm üle 2m. Reaalsus aga see, et Roomas õnnestus meil peale vähemalt tunniajast otsimist leida 1 parkla, kuhu meie karavan sisse mahtus ja ka siis maksis sealne parkimine 10€/tund. Kõik ülejäänud olid 2,1m piiranguga ja sinna ei julgenud me sisse pressida.

Loo moraal: igal teemal ei piisa arvamisest või eeldamisest, tuleb ikka kogemuse pealt tulistada.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas ttsys »

Model X ei ole kõige olulisem Tesla strateegia jaoks. Teisest küljest on tegemist klass $120 000 maksva sõidukiga, mille ostja ei taha näha seal midagi, mis nõrkust või puudust demonstreerib. Asi ei olegi lihtsalt 1 mehe perfektsionismis vaid väheste (eriliste) ostjate hinnangute ning nõudlusega. Kui vaja siis seda tähtaega pikendadatakse veelgi ning kõike seda kasvõi selle hinnaga, et tuleb hoopis uus Model X versioon. Model S ja Model X ostjad on erinevast "puust" ning see ei hakka olema a la igamehe BMW X5 või Audi Q7 vm. Muide Q7 mainides meenub nende esimene müügiversioon, mis oli Audi premium klassi arvestades näiteks siseviimistluse osas väga viisakalt öeldes - hale. Meenub hästi, et olin jahmatanud, kui esmaesitlusel Q7 ukse avasin ja vastu vahtisid absoluutselt valede füüsiliste vormidega uksepolstrid, mis ei läinud kokku ukse kujuga/profiiliga. Olin jahmatanud ning see sundis tähelepanelikumalt kogu Q7 sisu vaatama ning vigu hakkas aina lisanduma. See nullis Audi kui kvaliteedisümboli mõiste pikaks ajaks ning eelarvamus pole tänaseni lahtunud.
Kasvõi vot sellise asja juhtumist ei taha Tesla omale lubada. Tesla ei valmista ise autokoostedetaile, mida Mudelid S ning ka X kannavad. Ka sealt tuleb palju ülesandeid, mida on vaja kõigepealt käima joosta. Teatavasti MB-lt ostetakse üksjagu detaile jne. See kõik võib lisaks paras "sõda" olla nii tarnetingimuste, kui ka kvaliteedi osas.
Ja veel; unustada ei maksa seda, et Tesla alustas koodnimega "Dark Star", mis on Tesla Roadster. Teine projekt sai olema "White Star", mis on luxklass 4 uksega sedaan ehk Model S. Kolmas strateegiline projekt on "Blue Star" igamehe elektriauto ehk Model 3, mis tuleb kuskil aastal 2017.
Vot see igamehe Model 3 ehk hinna mõttes taskukohane elektriauto on Tesla hetkel kõige olulisem, strateegiline tükk, mida ära teha ning kuhu jõuda. Model X on vähestele ja ma isegi ütleksin valitutele, kelle nimel kannatab nii pinget kerida, kui ka ülimalt ettevaatlik olla, sest see seltskond on väike (võrreldes S ja 3 ostjatega) aga kordades häälekam ning igas mõttes ka saatuslik kogu konsernile.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas Muhv »

Ttsys - 120k$ maksva auto kohta mõtled sa üle. See on tavaline Porsche klass, kus ei ole midagi erilist. Sama palju ja enam maksavad ka X5 sportlikumad variandid.

Tesla S on nii nigela siseviimistlusega, et ei rahulda isegi bemmi - audimehi. Mingist luksusest rääkida on kohatu. Makstakse vaid erilisuse eest, mis sisaldab näiteks head müügi ja klienditeenindust. Osad maksavad ka sportlikuse eest. Selles osas on Tesla tubli.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas ttsys »

Model S P85D (kõik rattad ja 2 mootorit) ehk sama idee platvormi juurutuse klassi hind on täna märgitud $120 000.
Model X hinda ei tea aga oletan, et "vaestele" mõeldus X hakkab sealt pihta ning reaalsele päris ostjatele hõljub raskerelvastuses kuskil $400 000. Helikopterite ja lennukitega ilmselt samas hoovis.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas Muhv »

Ei noh! kui sellest 400k maksvat masinat voolitakse, siis lasku käia. Ongi Bentley´le konkurentsi vaja. Muidugi, siis võiks juba sama moodi toota ka - käsitööstuslikult ja mitte igasugu vormidega liigselt jahmerdada. :D

Pricing for the Model X has yet to be announced, but Tesla has said the least-expensive version will start somewhere close to the Model S’s post-$7500 tax credit $49,900 sticker. Expect to dole out a lot more for the additional range afforded by the higher-capacity battery pack, and more still for the Performance version.
http://www.caranddriver.com/news/2015-t ... -info-news" onclick="window.open(this.href);return false;
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas ttsys »

Küll see 1 heal päeval sinna tekib: http://www.teslamotors.com/models/design
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas arnis »

Ikka ja IKKA ja IKKA VEEEL võrreldakse elektriautot üks ühele benapõletajatega.
Päris kuri olen selle vähe läbimõeldud hala peale.
Kui on soovi võrrelda elektriautot ja masuudipressi võrdses hinnakategoorias,
siis elektriauto hinnast lahutada maha aku hind. Punkt.
Päris taun on vaadata neid ameerika reportereid kes päevast päeva halavad:
"this 100 000 $ car lacks some quality compared to same price MB" vms.

Ja huvitav on ka see, et X on disaini poolest tehtud mitte pisikestele Pariisi tänavatele,
kus on parkimiseks piisavalt ruumi Smardile, aga "plusse/miinuseid" otsitakse just
nendelt tänavatelt, kuhu X-pole loodud. Ärge võrrelge labidaid kühvlitega.
Elon on maininud, et X on rohkem USA-tüüpi ajurakkudele, kellele pikkus laius kõrgus ja kaal
on uhkuse pikenduseks.
Kõik ülejäänud olid 2,1m piiranguga

Ja X-il rohkem vaja ei olegi. 2,1m piirang tähendab seda, et kogu parkimisterritooriumi
ulatuses pole kohta, kust 2,1m sõiduk läbi ei mahu. See aga ei tähenda, et 90% ulatuses
lagi 3,5m kõrgusel pole. Ma muretseks rohkem selle üle, et auto on 5m pikk. Norrakas
Bjorn on käinud "kitsastes parklates" - isegi S ei mahu sisse, räägime pikkusest ja laiusest.
See fakt peaks punkti panema X-i mõõtmete halale. X pole kompaktauto.

X-i hind oli juba jutuks igasugustel konverentsidel. Põhimõte jääb sinna, et tehnoloogia on
väga sarnane. Sisu on samuti sarnane, küll on mõõtmed erinevad. Hind kasvab veidi koos
mõõtmetega, olles 1-1,5 kordne võrreldes sarnase S-iga. Samuti müüginumbrid, ka need ei
tõuse taevasse. Tesla ei vajagi seda. Tesla tahab 3. mudelit. X-i edasilükkamine, nagu ka
ametlikus kirjas mainitud, ei tee pikas perspektiivis grammigi haiget. Niikuinii ei jätku neil
ei akudest ega tooteliini võimsusest, et paugu pealt täita kõigi X-i ettetellijate unistus.

Ja igaks juhuks uuesti: kellele on luksus ilusad õmblused ventilatsiooniava ümber ja värvilised
niidid roolinahal, see ei tea, mida tähendab mugav auto laadimapanemise protsess.
Kui Tesla X/S puhul peaks samamoodi n*ssima nagu Leafi või i3/i8 laadimisluugiga, vot siis
oleks küsimärk, mida põrgut Tesla insenerid aretavad.
Need kel ei ole elektriautot, ma toon teile paraleeli. Elektriauto puhul on laadima panemine
täpselt samasuguse tähtsusega protsess nagu uste lukustamine autol. Tesla puhul võiks arengu
taset võrrelda puldiga keskluku olemasoluga, i3 või Leaf või e-Golf vms puhul on tegemist umbes
samasuguse olukorraga, kus autol on küll kesklukk, aga seda saab rakendada ainult kasutades
võtit läbi ukselingi juures oleva lukusüdamiku ja isegi lisavarustuses ei pakuta puldiga kesklukku.
Merss ja BMW on oma kesklukku putitanud paarkümmend aastat ja ikka veel pole see nii hea nagu
on see Tesla-l. On nad ka käivitussüsteemi aretanud sada aastat, aga ikka veel pole see nii hea
nagu Teslal. On nad ka käiguvahetust putitanud sadakond aastat,aga ikka on see halvem kui Teslal.
Mürasummutus, istumismugavus ja õmblused on tõesti neil paremad, aga seda on
natuke vähe nende aastate ja miljardite peale. Pole mõtet aretada lehmanahka ja niite ja
ventilatsioonivõrede disaini kui autol puudub puldiga kesklukk.
Ja nüüd korrake, Tesla S miinus aku hind on liiga kallis, et mingisugusest luksusest rääkida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas Muhv »

Arnise juttu seekord ei viitsi kommenteerida, see on noh... Las olla.

Oluliselt lõbusam lugemine on seekord postimehe kommentaariumis:
majandus24.postimees.ee/2981935/tesla-suurendas-nii-toodangut-kui-ka-kahjumit
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas RaikoK »

Mis uute bemmide kesklukul,käivitusel ja käiguvahetusel viga on ?? Olen 2014 5.seeriaga sõitnud ja küll midagi kurta ei saanud
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas Ma®tin »

Kuskil eelmistel lehtedel vb välja toodud, aga ei viitsi lapata - palju akupakk maksab?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas arnis »

Ma®tin kirjutas:Kuskil eelmistel lehtedel vb välja toodud, aga ei viitsi lapata - palju akupakk maksab?
Erinevad akumahud erinevad hinnad, aga mitte kõige värskemad andmed olid 350$/kWh.
No kui olla eriti optimistlik, siis äkki see võiks olla 300$/kWh (ilma Gigafactory igasuguse abita).
Kuna kWh on suurel akul 85, siis sealt võib tuletada hinda.

RaikoK vastus:
Mina ei ole nii uue buumeriga sõitnud, eks ma siis küsin:
kas
a) tuled auto juurde, uksed on juba lukust lahti?
b) kui auto juurest ära lähed, kas pead ise uksi lukustama?
c) kas käivitamiseks on vaja teha midagi veel peale selle, et puudutad piduripedaali?
d) kas käiguvahetusest tulenevat väände kadu on dünostendi graafikutest näha?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas Muhv »

Mina ei ole nii uue buumeriga sõitnud, eks ma siis küsin:
kas
a) tuled auto juurde, uksed on juba lukust lahti? JAH
b) kui auto juurest ära lähed, kas pead ise uksi lukustama? EI
c) kas käivitamiseks on vaja teha midagi veel peale selle, et puudutad piduripedaali? See on selgelt ohtlik! Nõutud on koordineeritud tegevus pidur + start-stop nupu vajutamine
d) kas käiguvahetusest tulenevat väände kadu on dünostendi graafikutest näha? Ei tea, aga uute automaatide puhul vahetust enam sisuliselt tunda ei ole.

Ainus, millega EV lööb on ühtlane vääne kohe algusest lõpuni välja. See on omapärane.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas ttsys »

E65 on see kõik olnud ikka väga ammu juba, sh pole ka mingit nuia (lõbupulka) 2 istuja vahel, mis uutel alles jäetud. :D
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas arnis »

Sa eeldad, et c) oleks ohtlik. Kriitiline mõtlemine on antud olukorras kõvasti abiks.
Kui auto käivitumine on ohtlik protsess, siis tuleks alustada sellest, et see ei oleks.
Ma toon lisaks näite. BMW E39 vihmaandur on peale süüte välja võtmist uuesti autot
käivitades mitteaktiivne. Selle aktiviseerimiseks on vaja automaatne režiim välja
lülitada ja uuesti sisse lülitada. See on kindla peale ohutust tagav liigutus, mitte viga.
Nissan Leafil sellist idiootsust tegema ei pea. Kujutate ette, kui te peaksite automaatsete
tulede kasutamiseks iga kord tuled peale autosse istumist korraks välja lülitama.
Kujutate ette, et iga kord kui te autosse istute, peate te põhjendamatult tegema veel midagi,
peale sõidusuuna valimise. Nüüd leidke põhjendus, miks peaks tegema?

d) No kui ei tea siis ei tea. Käigukasti primaarseks ülesandeks on veojõu edasi kandmine
erinevate ülekandearvudega. Kui automaatkastil on soojusvaheti olemas,
siis see juba mainib midagi mingisugusest raiskamisest.

Ja minnes tagasi "luksuslikkusesse" (või millest siin jutt käib), siis ei sära pea ükski
tänapäeva sisepõlemisajam ja automaatne käigukast oma "pommikindlusega". Küsimus, miks?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas ttsys »

Sellepäerast, et kui BMW E39 klaasimooduli rakendas siis Leaf-i insenerid tegid alles püksi. Su see moodul teeb idikat, kuna oled selle omal vabal soovil käivitusjärgselt aktiivseks teinud. Muuda see seade nagu see oli 1996-2001 mõeldud ja sul ei teki sellist küsimust. Selle süsteemi saab tööle ka nii nagu oled soovina kirjeldanud aga selleks on vaja integraali muuta. Mulle meeldib, et iga restardiga "unustab" selle aktiivseks tegemise, sest kunagi ei tea, mis ilm on siis, kui uuesti rooli istud jne.
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas RaikoK »

Mulle näiteks meeldib see kui saab käivitamiseks nuppu vajutada :P Ning lisaks meeldib mulle automaatkast,olen mitme variaatorkastiga autoga sõitnud ja no kohe üldse ei meeldi see . Selle vihmaanduri teemaga pean nõustuma , e60l ja e90l lülitab ta ka ise välja , eitea kas uuel see "viga" parandatud
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas arnis »

Leafi puhul võib ilm ilus olla kasvõi nädal otsa, kojamehed omaette pühkima ei hakka ju.
Ma ei ole midagi muutnud, aga RaikoK juba kinnitas, et default on nii nagu mainisin.
Ja mis sätetest jutt käib, pole midagi sellist silma hakanud :roll:
Võibolla uutematel pillidel on see tõesti olemas :?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas ttsys »

Selle saab käivitusjärgselt kohe aktiivseks progeda aga see ei ole hea mõte. Näiteks, kui kojamehed on autolt eemaldatud. Insenerid peavad selliste "lambafaktoritega" arvestama. Uskuge - neid lambaid jätkub, ja ikka täiega. :D
Kasutaja avatar
2XX5
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 07.09.2010 10:25 49

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas 2XX5 »

Vastuseks teema pealkirjale:
S, X, Y vms. Kui auto maksab nii palju kui ta maksab(ja ta maksab palju), siis ma pean saama ükskõik mis ajahetkel sõita Tallinnast kuskile Leedu karuperse kus pole elektrit. Lisaks eeldan ma et selle sõiduvahendi salongi disain, kasutatud materjalid ja koostekvaliteet ei tekita minus vältimatut vajadust haarata oksekoti järele. Seniks kuniks Tesla ei suuda sellist kombot pakkuda on parem ükskõik milline uus BMW. Eriti 4.8 X5.

P.S.Muhv, kui E70 vanaks jääb, siis X-drive 50 F15 on poeletilt saadaval...
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas arnis »

Lambafaktorid ei kuulu garantii alla. Kui omanik teeb lolluse, siis ta peab ka maksma selle eest.
Sellise "overengineeringu" tõttu miljonid (otseses mõttes) kannatavad ebamugavuses.
Täpselt samasuguse "overengineeringu" tõttu nagu Muhv mainis: "jumala eest on vaja
kontrollitavaid tegevusi auto käivitamiseks" kannatavad miljonid (jälle, otseses mõttes).
Olen omanik (pult olemas), istud toolil (omanik autos), tead kuidas autot peatada (pidur peal),
miks on vaja vajutada mingit lisanuppu. Kui põhjust pole, siis põhjust pole. Mingi ohutust
see nupp reaalsuses ei lisa. Kui see oleks sõrmejäljelugejaga, OLGU SIIS JAH ;)

ttsys, mis moodulit kodeerima peab? NCS expert toimib?
Ja lõppkokkuvõttes, kui seda autos valida ei saa, siis lihtinimesele ei ole "parem" versioon olemas.

2XX5, tekitad ultimaatumi, kõige debiilsema ultimaatumi,
mida elektriauto vihkaja räpane fantaasia ette võib kujutada :lol:
"Sõida kuhugi autoga, mis sõidab A-kütusega, kus ei ole A-kütust"
Selliste vastu me siin tasuta vaktsiini pakumegi :cool:
Mine sõida kuhugi oma autoga, mis sõidab B-kütusega, kus ei ole B-kütust :lol:
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas ttsys »

Selle mooduliga pead mängima, mis varrel selle rohelise dioodi aktiviseerib.
Aga jälle; miks-miks-miks peab nii-või-naa tegema. Ikka sellepärast, et piisab 1 hüperaktiivsest, et terve põlvkond a la peegleid graveerima panna. Tesla järgiks vähemalt sama, mida BMW, MB jne on teostusena rakendanud. IPhone tööle lülitamiseks ei ole tõesti mitut vajutust vaja aga siiski on ka seal oma "jura", mida peab tingimuslikult täitma. Kasvõi ekraani nahka omava kehaosaga paitamine jne. Pakun, et mõne aasta pärast on selline rakendus miljonitele inimeste meelest lihtsalt idiootne, et peab talvel nina või mõne muu kohaga ekraani hõõruma. Sama jutt ka vihmaandurite teemal. Mõni elab +30c kliimas aga mõni elab -40c kliimas. Mõnel on kojamehed putukate klaasilt pesuks, ainult või kui sedagi. Mõni istub külmunud kojameestega auto rooli ja tahab sõita ning temas "lammas" ei tea sellest midagi, mida klaasipuhastajate süsteem peab "üle elama" kuni kõik see asjandus ükskord üles sulab ja liikuma saab. Kui garantii ajal luuamootorid ära surevad siis, kes maksab? Kas "lammas" saab üldse aru, et ta on lammas?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas arnis »

E39-el sellist võimalust ei ole, ei ole ka rohelist dioodi.
Jälle mingi üle mõtlemine. Kui mul on aktiivne automaatne režiim, siis ma tahan,
et aktiivne oleks automaatne režiim. Millest siit insener aru ei saa ma-aru-ei-saa.
Kui leidub "no nii ja no naa mehi 500 evrot", siis see pole minu probleem, ostku Dacia.
Ma tahan, et oleks nii. Ma tahan, et autoga sõitma alustamine oleks võimalikult
mugav. Ma ei ole ainuke, kes nii tahab. Aga ikka on vaja vajutada mingit nuppu,
mille vajutamine vajalik ei ole. "no nii- no naa 500 evro".
Tesla S on kõigest tõestus sellele, et maailm ei saa otsa, kui auto ise midagi ära teeb.
Leaf on tõestus sellele, et kui kojamehed ongi jääs ja mootor üritab pühkida, siis ei
käi pauku, no ei käi lihtsalt. Ja juba E39 jäätunud kojamehed panevad kirja veakoodi:
wiper blocked, ei mingit pauku. Ja kui elektrimootori blokeerimine teeks pauku, siis
peaksid aknatõstukid igapäevaselt paugutama. Kuna need lõpetavad töötamise just
tolle ampritõusu tulemusel, aga sa teadsid seda juba ammu, mille jaoks ma seda kirjutan.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas ttsys »

E60, E90 jne saab selle progeda kohe aktiivseks nagu ka cruise control osa, mis on neil juba tehasest standardis aktiivne (võrreldes E46 jne). E39, E46 elu teine ja seal ei saa iga regiooniga-/mooduliga neid asju jah/ei viisil tööle. E39 korral vaja ka selle lülitusega tegeleda.
Sa protestid minuarust pealkirjana pigem selle vastu, et miks on kasutajat alahinnatud ning pole võimaldatud iseseisvaid otsusi tegema(?) See on väga peen teema ja põhjusi on rohkem, kui meeled tunnetavad. Kontseptsiooni loomine nii annab kui võtab. Autod alles muutuvad nö tarkvarapõhisteks ja see on alles algus (kuigi mõnele võib juba tunduda, et ilgelt targaks kõik tehtud).
Mis sa arvad, kaua läheb selleni, et auto hakkab olema nagu telefon, mida saab kuskilt putkast osta ning, kui "tühjaks" saab siis suunad prügikasti (sulatusse) ning võtad uue? 90'ndate alguses 5kg mobiiltelefoni osas läks umbes 20 aastat. Kui kaua võib siis minna "IPhone autodega"? Ilmselt kiiremini. Aastal 2030 on see aga ilmselt juba reaalsus ja siis seisneb konkurents absoluutselt teistel alustel.
PS: Aastaks 2030 on ka energiajaotuse tehnoloogia kindlasti absoluutselt teistel alustel ning energia indutseerimine on tehnoloogiliselt võimalik uutes mastaapides, mis tähendab ka seda, et süsteem laeb ennast dünaamiliselt sealt, kus saab. Juhtmed ja pistiku kuju on 'out' ning ühistranspordi vahendiks on siis ilmselt "juhtmevabad trollibussid". Meeldib või ei meeldi aga selles suunas käib poliitika ja tehnoloogia nügimine. Nokia on täna Bill Gates'i aknake ja BMW, MB, Tesla, Kia jne on 1 heal päeval näiteks Siemens, BBC, Sony, LG. Masendav, kas pole? :lol:
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas Muhv »

Arnis, saa pisut vanemaks ja tee mõni laps valmis, siis saad ehk aru, mis peab ohutu olema ja mis mitte. Kui auto käivitub vaid pidurile vajutuse peale, siis on isal ka isadepäeval põhimureks mitte start nupu vajutamine vaid signapuldi peitmine, et juunior kogemata autosse mängima ei satuks.

Ttsys toob õige võrdluse mängu. Tänane teema ei ole võtmevaba sisenemine vaid isesõitvad autod. Isegi Tesla on nüüd selle tehnoloogia kasutusse võtnud - muide täpselt sama, mis BMW- l juba mitmed aastad kasutuses on olnud. (Tarnija sama)
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas arnis »

Paranoia on see, mitte isadus. Sellist vabandust ma enamvähem ootasingi, absurdne paranoia.
Kui sa arvad, et ilus läikiv nupp, mida issi on vajutanud lapse silmade ees sadu kordi,
peatab auto käivitamise eest, siis sa mõtled väga, väga mitte-nii-nagu-laps.
Mismoodi sa endale ette kujutad, peaks start-nupp peatama lapsel auto käivitamist?

Ja oot oot, räägi mulle sellest "sama tarnija" ja "täpselt sama tehnoloogia" jutust :roll:
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
2XX5
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 07.09.2010 10:25 49

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas 2XX5 »

arnis kirjutas:Ikka ja IKKA ja IKKA VEEEL võrreldakse elektriautot üks ühele benapõletajatega.
Päris kuri olen selle vähe läbimõeldud hala peale.
Kui on soovi võrrelda elektriautot ja masuudipressi võrdses hinnakategoorias,
siis elektriauto hinnast lahutada maha aku hind. Punkt.
Et teed võrdluse elektriauto versus sispõlemismootoriga auto, jõuad järeldusele et üks või teine on parem või halvem. Ja siis paned elektriautole pisikese tärni ja luubiga loetava teksti juurde, et aga kui kasutada tahate, siis peate veel aku ka ostma? Võrrelda saad ju sarnaseid tooteid- sõitvaid, reaalselt kasutatavaid sõidukeid. See et täna maksab aku just niipalju kui ta maksab on elektrifännidele paha lugu, aga ju ta ühel päeval muutub piisavalt odavaks ja massidele kättesaadavamaks. Või mis su loogika on?

arnis kirjutas:2XX5, tekitad ultimaatumi, kõige debiilsema ultimaatumi,
mida elektriauto vihkaja räpane fantaasia ette võib kujutada :lol:
"Sõida kuhugi autoga, mis sõidab A-kütusega, kus ei ole A-kütust"
Selliste vastu me siin tasuta vaktsiini pakumegi :cool:
Mine sõida kuhugi oma autoga, mis sõidab B-kütusega, kus ei ole B-kütust :lol:.
Pff...
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas ttsys »

BMW, MB ja teised premium autotootjad on alailma peksupoisid turvalisust silmas pidades seaduseloojate ja lõivureguleerijate silmis. Asi ei olegi mingi NCAP või terveks jäetud jalakäija vm vaid hoopis teises kategoorias turvakaalutlused. Nende ärandamine on kõige suurem valupunkt. Lisaks veel 9/11 kontekst pärast mida ei ole maailm enam sama koht, mis päev enne. Olgu kasvõi huumor aga täna on äranduse osas kõige turvalisem auto ca 4-6 sekundit vastu pidav sõiduk (see on süsteemi käivituseni 1 premium mudel), siis sellele vaatamata võib arenenud ühiskonnas kõige turvalisemaks sõidukiks lugeda siiski Peugeot või Nissani, millele pole ka alarmi vaja, sest seda lihtsalt ei taheta niisamagi. Samas on nad jällegi väga vajalikud, et pakkumist ülal hoida ning ka nõudluse poolel lasta tagasisidet anda ehk näidata, mida ostja eelistab ja hindab. Seni, kuni autol on oluline materiaalne väärtus + omanikul riskivastutus, ei ole võimalik lihtsalt 1 pedaalipuudutusega midagi liikvele või lendu lasta. Küll tuleb ka see aeg muidugi aga siis on inimesel selleks ajaks juba kiip naha all või kolmanda silma asemel, mis selle kõik kontrolli alla võtab. ;)
coley
Huviline
Postitusi: 3880
Liitunud: 07.06.2009 15:58 34
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?

Postitus Postitas coley »

Krt Arnis osta oma Tesla ükskord ära - mida sa kiibitsed siin foorumis. Kui see nii hea on siis miks sa ikka veel oma E39'ga sõidad? Süda läheb pahaks juba sellest tekstist siin. :evil:
Vasta