3. leht 4-st

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 22.03.2018 13:02 57
Postitas ttsys
Turvalisuse valdkonda jääb Tussiku poolt taastatav "turvaraam". Pealegi selles videos ei vasta enamus remondivõtteid BMW remondistandardile. Katuse teema on veel eraldi tõsine turvarisk. Lühidalt igatahes ei ole sellel taastatul autol enam alles minimaalset 20 000NM/kraadi kohta, mis on uuel seitsmesel pealegi ligi 30000NM/kraadile. See ei ole enam elavate inimeste transpordi vahend, millele BMW on teo ja vormi andnud. Selles mõttes liigitub samasse ritta kõige muu rämpsuga selles loetelus. Reaalsus on see, et inimesed ostavad rõõmuga uusi autosid, mis ei anna 2018 välja 20000NM ja ei adu, et on rämpsu ostnud. Ennustan, et see saab olema lähiaastatel järjekordne *gate ehk skandaal dieselgate järel, sest tänane seadusandlus laseb autotootjatel lihtsalt lolli mängida ja see kestab täpselt nii kaua, kui mõnes registris näiteks laipade arv kriitilise massi ületab või mõni näljane ajakirjanik teemale tornaado külge seob. Kui täna minna näiteks Eesti enam müüdavate autode salongi ja küsida sealt valju häälega sõidukite NM/kraad andmeid siis jooksevad need margiesindajad nagu prussakad valguse eest peitu. BMW on üks väheseid tootjaid maailmas, kes NM/kraadi reaalseid testiandmeid kontrollib. Valdav osa autotootjaid peidab neid andmeid, mis on pealegi ainult teoreetilised ehk simuleeritud arvutused.

PS: Printsess Diana oleks täna meie seas, kui sellised Tussikud oma andeid elavate inimeste jaoks realiseeriks.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 22.03.2018 13:14 16
Postitas Jaakk
Ei taha küll vaielda aga videos öeldi, et BMW remondimanuaal näeb samalaadsetest kohtades lõikamisi ja punktkeevituste lahtipuurimist aga ta ei öelnud, et asi käib BMW remondimanuaali järgi- seal on vahe sees.
BMW remondijuhend ei näe kindlasti ette sellisel moel B piilarite vahetust nagu tema seda teeb, et lõikab teiselt autolt jupi ära ja sobitab sinna kus temal liiga palju deformeerunud on vaid BMW vahetaks ära terve suure jupi, et tagada kvaliteet.
Muigama ajab ka see, et ta võtab küllaltki tihti doonorautolt veidi vähem kahjustada saanud jupi ja taob selle sirgeks ja paneb külge.
Lanseka kohta- on ikka väga suur vahe kas sul on deformeerunud metall või nõuete kohaselt keevitatud uus lansekas külge - nagu enamus tema lansekasirutusvideote puhul on näha, siis lansekad deformeeruvad kindla koha pealt ehk siis nende kohtade pealt kus lansekas on disainitud lööki enda peale võtma ja kui ta nüüd selle kinni keevitab nii, et hea oleks, siis see koht enam ei tee oma tööd (nagu ta selle tagasi liimitud katusega muutis katuse deformatsioonipunktid olematuks).
Kui sa nüüd uueti loed mis ma ennist kirjutasin, siis ma pole näinud, et turvavarustust tagasi pannakse ja väga kaheldav, et nad seda ka tagasi paneks, siis mina isiklikult juba ainult selle pärast ei julgeks kellelegi sedalaadi parandatud autot soovitada.
Kui sellel 7sel on näiteks turvakardinad, istmete, rooli, armatuuri, c-piilari, uste turvapadjad, roolialune põlveturvapadi, turvavööde püropadrunid, siis kogu see krempel vajab väga palju raha, isegi doonorautolt.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 22.03.2018 13:19 22
Postitas ttsys
Selle jaoks käivitab Tussik turu nõudluse-pakkumise jada, kus samasuguse auto vargusega otsitakse vaste nõudlusele, et sealt turvavarustus hankida. Huvitav, miks Tussik Leedus tegutseb(?) Juhus?
Jaakk kirjutas: Kui sellel 7sel on näiteks turvakardinad, istmete, rooli, armatuuri, c-piilari, uste turvapadjad, roolialune põlveturvapadi, turvavööde püropadrunid, siis kogu see krempel vajab väga palju raha, isegi doonorautolt.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 22.03.2018 13:43 14
Postitas Jaakk
Oh ole nüüd, üks takisti teeb oma töö ja problem solved.
Leedus on autode maaletoomine ja arvele võtt nii lebo, pigem ikka sellepärast seal selline turg.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 22.03.2018 13:50 21
Postitas ttsys
Selle põlvkonna BMW-l ei saa nii hõlpsalt kõiki asju passiivelementidega vaigistada. Ülevaatuse võib muidugi mingis asendis ja rahaga ära petta, aga niipea, kui see auto BMW võrku lülitada hakkavad kirjad jooksma. Üks on kindel - vastav "peaehitus" peab olema, et sellist autot enda kasutuses omada ja tarbida.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 22.03.2018 14:21 09
Postitas Jaakk
Täpselt selles ju Arturi leib seisebki, USAs müüakse sellised autod oksjonitel maha ja tegelikult sellise klausliga, et need peaks lammutus ostma aga Artur teeb oma kätega imet ja eelnevast raskest kahjustusest pole väliselt midagi aru saada- sellega muidugi Arturi osa ka üldjuhul lõppeb (vahest teeb ka nö enda autosid) ja kuna väliselt näevad väga head välja siis müük edeneb.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 22.03.2018 14:21 39
Postitas Riivo
ttsys kirjutas:PS: Printsess Diana oleks täna meie seas, kui sellised Tussikud oma andeid elavate inimeste jaoks realiseeriks.
Sa really arvad et ainult mingise taastatud masina ga avarii pärast Diana pole meie seas? Nelli Teatajast lugesid v?

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 22.03.2018 14:27 56
Postitas ttsys
Selle kohta on juurdlusandmed. Nelli Teataja kohta ei tea midagi, aga võid ise sellega edasi töötada: https://www.nelli.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
Riivo kirjutas:
ttsys kirjutas:PS: Printsess Diana oleks täna meie seas, kui sellised Tussikud oma andeid elavate inimeste jaoks realiseeriks.
Sa really arvad et ainult mingise taastatud masina ga avarii pärast Diana pole meie seas? Nelli Teatajast lugesid v?

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 31.03.2018 02:18 05
Postitas varts203
tere

95% siinsetest meestest/poistest ei saaks sellise kvaliteediga taastamisest isegi aru sest tehtud väga kõrgel tasemel mis siis et kahest või kolmest üks ,sellised videod jõuavad läti ,leedu,poola ning venemaa poolt siia ja me arvame,et need sitasti tehtud .arvake palun uuesti väga suur osa nendest tehakse siinsamas ei ole vahet kas siis kindlustuse poolt maha kantud autodest või nendest mis teada ei anta kuid ise eelistaks naaber riikides taastatud autosi kuna (vabandan kui kedagi solvan)eestis on võibolla 5 inimest kes saaksid hakkama arturi tööga ,seega olge õnnelikud kui teile satub mõni tema taastatud auto mitte mõni pahteldatud lansekatega 60 jne ,avariilised autod on ja jäävad vähemalt 20a.nii et harjuge ära sellega et 80%välismaalt toodud autodest on avariilised või maha kantud kiriku õpetaja auto. sellisel tasemel taastatud autoga nagu artur teeb tunneksin end turvalisemalt kui eestis poole väiksema paugu puhul taastatud autoga.
VABANDAN NENDE EES KES TUNDSID END PUUDUTATUNA ,kuid nii see on


martin
580887288

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 31.03.2018 11:50 01
Postitas Jaakk
Plekitöö oskuses ei kahtle keegi aga hea, et sa ise ütlesid turvaliselt ja see ongi kõige suurem probleem, turvavarustust pole ju ollagi, kuidas sellises autos ennast turvaliselt tunda kui ühtegi airbagi pole ja lansekad ei tee enam oma tööd otse tuleva löögi osas.
Ostke endale parem Kia ja jääd ellu.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 31.03.2018 13:56 07
Postitas ttsys
Milline KIA? Enamus nn rahvaautod on tugevalt alla 20 000Nm/kraadi turvapuuridega ehk maanteekiirustel eluohtlik. Vööd, padjad, kardinad on abiks ainult linnakiirusel kui sedagi. Täpselt sama käib valdavas enamikus Toyota, Honda, Daewoo/Chevrolet jnejne kohta. Teiste sõnadega väga palju Inimesi on suures teadmatuses, et nende täiesti uhiuus auto, millega nad liiklevad ei kaitse neid ega jäta lootust avarii korral oma elu eest võidelda - hullema korral lahtise kirstuga matustest rääkimata. Otsige üles talvel 2 prantslase elukaotus Tartu mnt-el Toyota-ga ja see räägib enda eest. Ei taha endale vastu rääkida, aga siiski osad Tussiku poolt taastatud BMW-d ületavad vähemalt selliste KIA-Toyota-Honda-aasiaatide puuriturvalisuse.
Jaakk kirjutas: Ostke endale parem Kia ja jääd ellu.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 01.04.2018 12:13 21
Postitas LauriH
Kas keegi üldse peale BMW veel turvalisi autosid toodab?
Ma oskan ainult Euro NCAP tulemusi vaadata, aga seal on suht kõigil uutel autodel viis tärni.
Mis näitaja see Nm/kraad on ja kust selle kohta rohkem infot saaks (autode turvalisuse kontekstis mitte füüsikaõpikust)?

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 01.04.2018 13:11 18
Postitas AARE540
Ükspäev tuli mul vennaga autode turvalisusest juttu ning ta ütles, et on uudistes on olnud nii mitmeidki tõsiseid lakse Toyotadega, millel pole ükski turvapadi avanenud. Ning kuigi tegu on vastupidavuselt ühe etaloniga, peaks see olema siiski aspektiga, mis Toyota (või üldse Jaapani, Korea vms autosid) osta. Kuigi jah, keegi ei osta vast autosid selle järgi, kuidas auto avariis vastu peab, tuleb siiski tunnistada, et liikluses on väga palju igasugu dolbajoobe, kes teiste autode turvalisust "testivad". Samas- kuigi näiteks BMW on mugav ja turvaline, ei kibele ma uuemat BMW-d just vastupidavuse puudumise tõttu ostma. Ning hoolimata sellest, et Toyota on vastupidavuse etalon, ei kipu ma ka seda soetama esiteks ebaturvalisuse ning teiseks seetõttu, et Toyotad on vähemalt minu silmis ka igavaimate autode edetabeli tippude hulgas :D

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 01.04.2018 15:05 04
Postitas sigaelmar
LauriH kirjutas:Kas keegi üldse peale BMW veel turvalisi autosid toodab?
Ma oskan ainult Euro NCAP tulemusi vaadata, aga seal on suht kõigil uutel autodel viis tärni.
Mis näitaja see Nm/kraad on ja kust selle kohta rohkem infot saaks (autode turvalisuse kontekstis mitte füüsikaõpikust)?

Teoorias peaks Volvod olema. Ütlen teoorias sest mul pole isiklikult kogemusi. Aga ma tean kahte inimest, kes on Saab 9-5'ga tõsise avarii teinud ja see on küll väga turvaline auto.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 01.04.2018 15:11 20
Postitas AARE540
Kui mulle tütar sündis, siis nii mõnigi ütles, et mul pidavat olema üks paremaid valikuid turvaliseks liikumiseks- 9-5 :)
Kuugi jah, vähemalt varem olid Rootsi autod tõesti turvalisuse sünonüümid, palju uuenduslikku turvavarustust on esimesena kasutusele võetud just emma-kumma "rootslase" juures, alustades turvavööst ja lõpetades krt teab millega :)

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 01.04.2018 15:39 11
Postitas MargusA
Ju siis need saabid peavadki turvalised olema kui nad juhitamatud on.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 01.04.2018 17:44 28
Postitas Roland325
varts203 kirjutas:eestis on võibolla 5 inimest kes saaksid hakkama arturi tööga
Läheb küll teemast mööda aga see on ikka eriti julge väide :) Tean ise vähemalt 3 plekimeest, kes vabalt sama asja järgi teeks(olen näinud isegi hullemat korda saamas ja ei mõtle lihtsalt mingit pahtlitööd). Ja seda ainult Tartu kandis. Pakun, et Eestis kümneid mehi, kes sellise asjaga ilusti hakkama saaks.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 01.04.2018 19:04 22
Postitas AARE540
MargusA- kust selline väide, et Saab juhitamatu on? Seda tahaks teada nii mina kui ka näiteks sigaelmar :roll: 6 aasta põhjal ma küll ei saaks öelda, et ta juhitamatu oleks ning pole ma sellele väitele ka mujalt kinnitust saanud. Samas arvan, et auto juhitavus ja turvalisus ei ole siiski seotud.
Sry OT pärast :roll:

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 01.04.2018 23:08 33
Postitas ttsys
Google abiks # märksõnadega "the torsional rigidity" ja "car body torsional rigidity".
Näiteks võib alustada ka sealt (sisaldab ka linke).
http://youwheel.com/home/2016/06/20/car ... sive-list/
LauriH kirjutas: Mis näitaja see Nm/kraad on ja kust selle kohta rohkem infot saaks (autode turvalisuse kontekstis mitte füüsikaõpikust)?
PS: Saab kohta pole midagi kobiseda, aga mäletan hästi seda, et Saab mootorite KW hakkas ühe esimesena puudutama seda lage või piirpunkti, mida pelgalt esiveolisena on ülimalt keeruline teepeal hoida (keerulisem kui tagaveolist). Saab oli oma tehnoloogiaga lihtsalt pisut ajas ees ja ei jõudnud 4 veolist tutvustada. Tänaseks on siililegi selge, et sellist KW on arulage ainuüksi juba juhitavuse saavutamiseks ainult esisillale lajatada.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 02.04.2018 09:19 02
Postitas AndresX
ttsys kirjutas:Saab oli oma tehnoloogiaga lihtsalt pisut ajas ees ja ei jõudnud 4 veolist tutvustada. Tänaseks on siililegi selge, et sellist KW on arulage ainuüksi juba juhitavuse saavutamiseks ainult esisillale lajatada.
Väidan, et kui rehvid on korralikud ja elementaarne ohutunnetus olemas, siis võimas esiveoline 9-5 ei ole vähem turvaline kui tagaveoline auto. Tuginen 10 aastaga maha sõidetud 120 k km-le kõige kurjemas tehaseseades 9-5-ga, mida 15a tagasi toodeti. Olen keskmisest kärsitum ja kannatamatum juht aga 9-5 mul kordagi käest ära ei läinud. Pidamise piir oli lihtsasti tunnetatav. Lörtsivaaludega teel möödasõidu alustamine võtab korraks ratta ringi, juhitavust see ei mõjuta. Tagaveoline ahvatleb juhiabisid välja lülitama ja gaasiga mängima. Saabiga oli see pointless, väga harva õnnestus saba libisema saada. Kuigi parema mustriga rehvipaari panin sügisel alati ette.

Äkki Saabi juhitamatuse all peetakse silmas torque steer'i? Kuival, rööpasse sõidetud teel kõvasti vajutades võib see tagaveoga harjunud juhi ära ehmatada küll alguses :).

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 02.04.2018 15:33 48
Postitas ooDDoo
igal esiveolisel hakkab rool käes teed otsima kui ratta ringi lased.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 02.04.2018 16:30 02
Postitas ttsys
Rikkumata Saab9000 turbo, mis astus edasi nagu sõge ja selle suurim mure oli juhitavus. GM ajastu tõmbas Saab-de turbo-d kokku (loe: haledamaks) ja sellega parandati juhitavust, aga probleemi see ei kõrvaldanud ja muide ka maailma tipptasemel rehvidega, mida tehas spetsiaalselt sinna alla valis. AWD-ga oldi juba millegi olulisema võiduteel, aga sellega on lühidalt RIP. OT muidugi, aga vast sobib nende pingutust natuke siiski meenutada;
https://www.youtube.com/watch?v=7be7V4C6h58

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 05.04.2018 17:59 47
Postitas Supriim
ooDDoo kirjutas:igal esiveolisel hakkab rool käes teed otsima kui ratta ringi lased.
Tänapäeval normaalsel esiveolisel autol ei esine torque steer'i

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 06.04.2018 06:05 06
Postitas ooDDoo
kuidas see võimalik on?

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 06.04.2018 11:58 49
Postitas sigaelmar
Sest tänapäeval on kõik "normaalsed esiveolised" sellised juustud oma mikromootoritega, et need ei suudakski seda tekitada :lol:

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 06.04.2018 15:45 53
Postitas AARE540
Teine asi on see, et paljudel uutel on nii palju igasugu abimehi peal, mis kinni poob.

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 06.04.2018 18:59 40
Postitas jockker26
Siin üks "normaalne esiveoline" (320hj 400NM), millel ei poo miski miskit. Puhas silla geomeetria.


https://www.youtube.com/watch?v=Gw5-lVlzNoY

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 07.04.2018 08:03 54
Postitas ooDDoo
ära aja rumalat juttu .. olen isiklikult talvel sõitnud type riga.. ees piiratud libisemisega differ... iga kord kui kurvis gaasi panna libised otse.. minuarust on see kõige hullem näide üldse.

Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 07.04.2018 08:23 23
Postitas jockker26
Et siis mees videos valetab ja video on monteeritud? Ja me räägime siin torque steerist, mitte alajuhitavusest.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Ostaksite sellise auto endale?

Postitatud: 07.04.2018 08:47 36
Postitas ooDDoo
rool kiskus ikka vastavalt pidamisele .. se oli on ja jääb iga esiveolise probleemiks ja seda pole võimalik sillageomeetriga muuta.