2. leht 2-st

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 26.02.2018 21:54 32
Postitas Henri.
99a polnud vist diislitel (e39, e46) ka dpfi vist...

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 26.02.2018 22:46 26
Postitas Riivo
norm on euro3..ilmselgelt pole

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 26.02.2018 22:56 52
Postitas MargusA
See oli midagi sellist "Mul on ka bmw"...

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 27.02.2018 06:56 54
Postitas ooDDoo
kahjuks ei kesta saa 99a bmw ka igavesti

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 27.02.2018 10:00 03
Postitas RoccatX
Olen üsna kindel, et diisli ja bensuka DPF on erinevad ja bensukas niikuinii ei tahma seda DPFi täis nagu diislid.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 28.02.2018 19:38 29
Postitas Jaakk
https://www.theguardian.com/environment ... -pollution" onclick="window.open(this.href);return false;
Kokku puudutab see 12 miljonit sõidukit- kui sellest ka murdosa müüki tuleb, siis ujutaks see ilmselt euroopa soodsate diislitega üle aga enne peavad linnad need keelama.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 28.02.2018 21:53 49
Postitas Volum
Pole olemas bensuka dpf, selle nimetus on ppf.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 01.03.2018 09:46 05
Postitas toomik
Ei keela neil seal keegi nied ära. Kuskil suurlinna südalinnas võib-olla, kuid terves Saksamaas kindlasti mitte.
Kujutad ette, et sa oled endale just uue uhke Porsche maasturi ostnud ja siis mingi poliitik ütleb, et enam sa sellega kodu sõita ei saa. Seal poliitikute ridades tehakse kähku korrektuurid sellisel juhul.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 01.03.2018 09:50 20
Postitas ooDDoo
sveitsis väiteks diisel poRsche maastureid enam arvele ei saa.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 01.03.2018 14:52 27
Postitas Jaakk
Selle vastu võetud seadusega on suurlinnadel õigus (mitte kohustus) kehtestada saastavatele diisel sõiduautodele sissesõidu keeld- seda saastamise piirmäära pole veel kindlaks määratud aga ma arvan, et see on kõik alla Euro 6.
Porsche enam ei tooda diiselmootoriga autosid ja alates 2014 kõik Porsche diislid on EURO 6, niiet neid see ilmselt ei puuduta ka.

toomik kirjutas:Ei keela neil seal keegi nied ära. Kuskil suurlinna südalinnas võib-olla, kuid terves Saksamaas kindlasti mitte.
Kujutad ette, et sa oled endale just uue uhke Porsche maasturi ostnud ja siis mingi poliitik ütleb, et enam sa sellega kodu sõita ei saa. Seal poliitikute ridades tehakse kähku korrektuurid sellisel juhul.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 01.03.2018 15:01 42
Postitas TarmoV12
Saksamaal on juba tegelikult piirangud peal kesklinnadesse sõidul ja mõjutatud on peamiselt vanemad diislid, ilma tahmafiltrita euro3 masinad rohelist ökokleepsu ei saa ja "umwelt zone" märgi alt sisse sõita ei või. Bensukad peavad olema euro1 ja katalüsaatoriga. 2018 seisuga pole enam kollase ja punase kleepsuga midagi teha. Kleepsu puudumisel saab 80€ trahvi.

Umweltzonen in Deutschland

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 01.03.2018 16:25 54
Postitas toomik
Okei "oma uue uhke x6-ga kodu ei saa" :) ... see Porsche vist sügab siin kohalikku rahvast vastu karva.

Euro 4 normi täidab isegi minu E39 ära, nii et ei näe probleemi ...

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 01.03.2018 17:20 34
Postitas Jaakk
Jep, see ongi hetkel kehtiv kord, mille vastu võideldakse ja kui mõni linn suvatseb keelata kõik alla Euro 6, siis võibolla saavad oma linnaõhu puhtamaks, praegune Euro 4 on ikka naljanumber, meil kehtivaid norme ei hakka isegi mainima, meil võib sõita ükskõik millega.
Võrdluseks siis Pariisis kehtiv süsteem:
http://www.thisismoney.co.uk/money/cars ... icles.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 01.03.2018 19:42 28
Postitas iffiff
positiivne on see, et euroopast hakkab siis odavamalt vanu dislakaid siiakanti tulema. mõni autolammutuskoda hakkab ehk vasakpoolse rooliga masinaid rohkem tooma :D

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 02.03.2018 14:27 03
Postitas TarmoV12
Tundub, et BMW vahelejäämine diisliheitmete manipuleerimisel on pigem aja küsimus ...

Spiegel Online: Bundesregierung geht bei BMW von systematischer Manipulation aus

BMW kutsub "vale tarkvara" tõttu hooldusesse 11 700 diiselmootoriga autot
BMW teade hoolduskutse kohta tuli pärast seda, kui ajakiri Der Spiegel kirjutas, et BMW oli mõned oma autod varustanud tarkvaraga, mis muutis nende väljalaskegaaside koostist sõltuvalt sellest, kas autot testiti ametlikus laboris või kulges see avalikus liikluses. BMW esindajad on sellise petutarkvara kasutust alati eitanud.
Pilt

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 18.03.2018 10:50 08
Postitas Ma®tin
toomik kirjutas:Euro 4 normi täidab isegi minu E39 ära, nii et ei näe probleemi ...
Oot mismoodi?

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 18.03.2018 11:36 18
Postitas Jaakk
http://www.emissionsfinder.com/bmw-5-se ... ing-30cc-5" onclick="window.open(this.href);return false;
E39 on ikka Euro 3

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 19.03.2018 09:45 18
Postitas toomik
Ma®tin kirjutas:
toomik kirjutas:Euro 4 normi täidab isegi minu E39 ära, nii et ei näe probleemi ...
Oot mismoodi?
"Euro 4 oder Euro 3 + Partikelfilter" ...

Mul on saksamaal järelpaigaldatud DPF.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 19.03.2018 10:17 17
Postitas Jaakk
Jah?
Pane siia reg nr, saab vaadata kas ARK ka sama arvab: https://eteenindus.mnt.ee/public/soiduk ... Avalik.jsf" onclick="window.open(this.href);return false;

toomik kirjutas:
Ma®tin kirjutas:
toomik kirjutas:Euro 4 normi täidab isegi minu E39 ära, nii et ei näe probleemi ...
Oot mismoodi?
"Euro 4 oder Euro 3 + Partikelfilter" ...

Mul on saksamaal järelpaigaldatud DPF.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 19.03.2018 10:35 35
Postitas Ma®tin
Väga huvitav, päris tõsiselt. See on mingi passiivne DPF siis? BMW esimese generatsiooni CR mootori juhtplokk ei tea DPF-i protsesside juhtimisest iseenesest midagi, PSA grupil mõned on.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 19.03.2018 12:04 52
Postitas AARE540
Aga mind huvitab, kui palju TEGELIKULT kedagi huvitab see diiselvolksvaagengeit. Minu meelest on see nõme ja mõttetu saagimine mingite numbrite põhjal nagu Euroopa Liidus kombeks on. Minu jaoks on see üks teemadest, mis on nii mõttetu, et lausa vihale ajab. Eesmärgist ja põhjusest saan aru, aga arvan siiski, et aetakse ikkagi juuksekarva ka lõhki.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 19.03.2018 13:32 02
Postitas Jaakk
Mind huvitab see, et lõpuks ometi võetaks Eestis ka vastu seadused mis keelaks ülimalt saastavad autod ära- tõesti pole meeldiv sõita auto taga mis ajab nii metsikult põlemata kütuse tossu välja, et hingata pole midagi. Kui politseisse sellise tossava auto kohta teate teed, siis siiani on vastatud, et tegu on vana autoga mis võibki tossata :evil: selline väiklane mõttelaad ajab mind väga närvi. Kui selleks, et sellised risud teedelt ja tänavatelt kaoks on vaja numbreid taga ajada, siis olen kahe käega poolt.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 19.03.2018 14:15 23
Postitas AARE540
Sellega olen ka mina igati päri, et veduri moodi tossavad vedurid, olgu selleks siis vanad Kamazid või "järeleaidatud" E60-d (:lol:) peaks ära kaduma. Mul oleks küll häbi, kui mul oleks ilus läikiv suurte velgedega ja pilkupüüdev, kuid paremat jalga sirutades mattuks kõik seljataga olev musta tossu. Minu silmis on need "tuunitud" asjad parajad peldikud.
Kuid see Dieselgate- need numbrid, mida taga aetakse, on minu arvates suht marginaalsed ja kusagil nõupidamistel välja mõeldud.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 19.03.2018 14:21 16
Postitas toomik
Ma®tin kirjutas:Väga huvitav, päris tõsiselt. See on mingi passiivne DPF siis? BMW esimese generatsiooni CR mootori juhtplokk ei tea DPF-i protsesside juhtimisest iseenesest midagi, PSA grupil mõned on.
Ei tea. Mul oli autot ostes tähtis paber kaasas, et selline asi tehtud, ning aknal oli samasugune roheline kleeps.

Ma ise oleks ka selle poolt, et sellele, mis autol väljalaskest välja tuleb, suuremat tähelepanu pöörata, kuid ma näen siin kohe ohukohta. Keskmine lammas seostab heitmed automaatselt aastaarvuga, ning väga lihtne on tulema arusaam, et vanem, kui x aastat on ront. Võta aga omale uus auto liisingusse iga 3 aasta tagant, muidu oled huligaan, et oma panniga lumehelbekeste hingeõhku rikud. Kogu arenenud euroopa paistab praegu seda mentaliteeti olevat. Nii on ju mugav ja majandus ka kasvab, sest suurtel tehastel on vaja ainult uusi autosid treida.

Nüüd kohe kohe on tulemas uus "norm" heitmete mõõtmiseks. Vaatame, kuidas järgmine nutt ja hala selle üle lahti läheb, kuidas nende hübriidide, mida valitsused iga nurga peal soovitatavad, norm kütusekulu (ja sellega ka heitmed) kahe(kolme)kordistuvad. Enam ei saa 80% testist ainult aku peal läbi sõita, sest uus test on vahemaalt ligi poole võrra pikem, kui eelmine oli.

100m tahmalonti ja ameeriklaste rolling coal on teine teema. Sellised masinad võiks jah peale tahtliku tuunimise tuvastamist kuubikuteks (või noh, varuosadeks - oleme siiski rohelised) lükata.
Õnneks vähemalt Tartu kandis väga tihti ei näe enam selliseid masinaid.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 22.03.2018 11:48 42
Postitas TarmoV12
Heitmenäitude manipuleerimise skandaali põhipoint on ikkagi ju see, et firma X müüb toodet ja väidab et see vastab etteantud saastenormidele, kuigi tegelikult saastab nelikümmend korda rohkem ja seda teadliku otsuse tulemusena. Sellist tegevust nimetatakse pettuseks, antud kontekstis ka kõlvatuks konkurentsiks.

See, kas euro-heitmenormides olevad numbrid on mõistlikud ja reaalsed või mitte, on hoopis teine teema.

Saksa võimud viisid BMW-s läbi kaks läbiotsimist

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 22.03.2018 14:00 52
Postitas toomik
Sellise definitsiooni järgi on hübriididega seda kõik autotootjad teinud ja alates sellest hetkest, kui esimene hübriid teststendi veeres. Ma tahaks näha, mis näoga BMW boss Tallinnas i8 rooli istub, kui ta 7.5 liitriga paagis Tartu poole teele saadetakse ja vahepeal tankida ei lubata.

Sellel teemal võibki vaidlema jääda, sest sisepõlemismootorite saasteheide ei ole konstant. See sõltub oi kui paljudest teguritest, ning kõiki tegureid saab väänata täpselt nii, nagu enda vaatenurga välja toomise jaoks kasulik on. Senikaua, kuni mingit mõistlikku, tegelikkusele vastavat, mõõtetsüklit välja ei töötata, ilmselt vaieldakse ka. See on bisnessile ainult kasulik ju kui konkurent meedia kurja pilgu all on.

Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.

Postitatud: 28.03.2018 16:18 05
Postitas TarmoV12
TarmoV12 kirjutas:Tundub, et BMW vahelejäämine diisliheitmete manipuleerimisel on pigem aja küsimus ...
Uus "dieselgate"? BMW kaevati USA-s heitgaaside petutarkvara kahtlusega kohtusse
Eraisikuist kannatanuid esindava advokaadifirma Hagens Berman väidab kohtupaberites, et heitgaaside tase on neis autodes rohkem kui 27 korda lubatust kõrgem ja see sai toimuda vaid tänu katkestusseadmete ja heitgaaside näitusid manipuleeriva tarkvara kasutamisele neid automudelites.