1. leht 7-st

BMW kütusekulud

Postitatud: 13.02.2004 11:11 28
Postitas Eerik_K
Ma natuke hädas auto bensiini kuluga, ma ei mõista mix see nii suur on?
Asi selles et tankisin täispaagi 90l ja sõita sain kõigest 470km see teeb peaaegu 20L/100'le. Ja kusjuures pole ma midagi raske jalaga, viimasel ajal ka ekonomaizerit jälginud ja sõitnud tempomaadiga. Ja tulemuseks ysna suur kulu ikkagi, hommikuti autot ei soojenda kohapeal eriti, väldin seda. Samas ei tähelda absull mingit häiret mootori töös või dynaamikas.

Eelmisest talvest meelde jäänud et ikka kulu oli sinna 15-18L kanti jäänud ja tol ajal eriti ei mäleta et yritasin sõita kui pensiokas.

Mootori tyhikäik on yhtlane (lambda nagu peaks enamvähems siis korrass olema) -samas sumpast ka ei tule mingi mädamuna haisu

Mul siis paar kysimust ehk keegi tark võib öelda ligikaudu millist asja võiks piiluda või tähelepanu pöörata. Ja veel kas diagnostikas võivad põhjuse ylesse leida? Seni kuni mu tuttavad käinud keeg pole kunagi konkreetset vastust probleemidele saanud. Ja veel ehk oskaks keegi soovitada norm kohta kus võiks vaadata lasta või regullida.
Yxkord käisin SPEEDSTER'ist läbi seal mul mees midagi kiikas peale ja ütles selle mootori juures midagi regullida küll ei saa kõike juhib aju.

Yldiselt vaadati seal küll sellise pilguga otsa "mees sa liiga pedant
et paranda oma sõidustiil..."
-------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:
See bensukulu probleem on viimasel ajal muutunud väga teravaks.Seepärast oleks huvitav teada saada(klientide paremaks teenindamiseks)järgmist:
1.milline auto
2.läbisõit
3.kulu
4.kelle kütust kasutad ja millist
5.sõidud(linn,mnt,sega)
Kui teil vähegi viitsimist, saaks pildi selgemaks
omalt poolt:
1.535
2.330 000
3.17,4
4.Statoil 98Ult
5.linn

NB! Lisada ka palun läbitud kilomeetrite arv ja bensukogus. Või nt millise kilometraazi keskmine bensukulu on.

Postitatud: 13.02.2004 11:22 32
Postitas Raivo
Ma pakuks esialgu, et süüdi on külmad ilmad.
Kui hommikuti autot käivitad, siis kohe tunned kuidas kõik käib nii raskelt nii raskelt. Rool, pedaalid, mootor veab nagu vastu tahtmist...

Samas täna hommikul (-3C) auto käivitus ja käitus nagu suvel. Nii et see on minu variant.

Endal kah 325iX võtab siin külmematel päevadel 17+ L/100
Võrdluseks, kui suvel võtab 14.5 - 14.9 keskmiselt.

Nii et ootame kevadet ;)

Ahjaa, mingit lihtsat asja, nagu õhufilter, võid proovida vahetada, teinekord aitab.

Postitatud: 13.02.2004 12:12 07
Postitas eero
Külmad ilmad, talvekummid, lumi...

Omal 80l/350-400km. lühikeste otste sõitmisega. Pole midagi teha.
E34 540iA -93

Postitatud: 13.02.2004 12:15 54
Postitas kimmo
pgn.. teie küttekulude juures tundub mu 3.0 lausa ökorelv olema... 13.5/100

Postitatud: 13.02.2004 12:17 57
Postitas Box
Mul sama mure 30L (98euro) vaevu sain 130 km siis hakkas bena tuli põlema ehk siis max 50 km veel tulega.Sõitsin spetsiaalselt rahulikult a la käigud vahetuvad 2000-3000 pöörde juures ja ei teinud ühtegi äkilisemat kiirendust.Olen vahetanud küünlad, õlid, filtrid kontrollisin testriga lamda korrasolekut ja ikka ligi 20/L sajale. Suur kütuse kulu kindlasti tingitud ka sellest et tööle on 7 km ja linnas veel 2 km otsi teen. Ilmselt mootor ei saa õieti soojakski nende vahemaadega.Kuigi mina soojendan iga hommiku mootorit suitsu pikkuse jagu või seni kuni roogin lund autolt maha.Ja minu mäletamist mööda olen mina küll tundnud mädamuna haisu:))Mis see peaks tähendama?Tyhikäigul on mootror mul päris hea, kuid olen kuulnud veel yhtlasemalt käivat mootorit ehks siis sucu võiks olla parem. Autoks siis 525 24v IA. Ja veel naise endise autoga (320I 1990.a.)sai 1 kuu tagasi sai käidud boschi stendis. Probleem oli sama kõik mis võimalik oli vahetatud ja ikka nii trassil kui linnas oli kulu 12L/100km väga rahuliku sõiduga.Sealt abi ma ei saanud vastus oli ,et kõik on ok.Järele on jäänud kontrollida kas liiga rikas segu või õhumõõdik paneb ajudesse.

Postitatud: 13.02.2004 12:17 58
Postitas jjanno
Tere
kimmo kirjutas:pgn.. teie küttekulude juures tundub mu 3.0 lausa ökorelv olema... 13.5/100
Ja mina olen nukker, et kütusekulu on üle 10 l/100km roninud...

Samas muidugi on koguaeg küte sees ja sõiduotsad kipuvad sellised olema, et mootor jõuab vaevu-vaevu soojaks minna.

jJanno

Postitatud: 13.02.2004 12:22 05
Postitas Ain
Mul ka ainult 11.5-12.5/100km kanti (90% linnas), ju ma olen liiga leebe jalaga :D

Postitatud: 13.02.2004 12:33 16
Postitas hanno
Minul benanäidik ei tööta ja sõidan oma arvutuste järgi. Kuu aega tagasi sai paak tühjaks. Siis teadsin, et 0 liitrit. Seni olen arvutanud keskmiselt 15l/100km. Eile mõtlesin et nüüd paak jälle enam-vähem tühi peaks olema, aga mis sakostad - 80 liitri asemel mahtus 16 liitrit :)
Niiet minugi kulu 12-13 vahepeal, kui mitte vähemgi. Seega külm ei pruugi üksi sellist küttekulu kardinaalset tõusu ära seletada.

Postitatud: 13.02.2004 12:37 30
Postitas Cardo
Mis te hädaldate minu 40 l sajale on täiesti vastuvõetav :) . Häda on ikkagi külmas sest mootor jahtub juba 30 minutiga täiesti maha ja tunniajase seisuga on kõik ää hangunud. Igax juhuks võib ju kasutada ka igasugu vee ja sodi eemaldajaid kütusepaagist kuid ei tahaks uskuda kui mootor korralikult käib , et see eriti ökonoomsemax teeb.

Postitatud: 13.02.2004 13:15 11
Postitas Martin_R
Külmad ilmad küll, kuid Eerik just ütles, et eelmine talv oli kulu ca 3 liitrit väiksem ja siis oli ju kaks kuud järjest -25 kraadi külma. Nii, et põhjus ikka kusagil muus.

Minu arvates on ka stock 3.0 R6 mootorile (manuaalkastiga pealgi) 20 sajale palju. See rohkem 4,0 V8 ja 5,0 V12 kulu. Endal oli kunagi automaat 730-ga talvel normaalne kuni 18 sajale.

Aidata paraku ei oska. Kui märts-aprill ikka sama suur kulu on, pead küll autoga arsti juurde minema. Kuni sinnamaani proovi ära kannatada.

Postitatud: 13.02.2004 14:05 07
Postitas Eerik_K
Yldiselt jah, ma ka sisetunde järgi mõtlen et ootan kevade ära, krt teab... ehk läheb paremaks. Vaatab, krt kulu kasv võib ehk ka tingitud olla 95E kytusest, järgmine kord tangin 98 vaatan mis siis näitab. Yldiselt probleem nii suhteline jah.


Mädamuna hais soojal mootoril viitab riknenud lambdale, Kylma mootoriga see vängem hais on täitsa normaalne KAT pole töötempi saavutanud.

Tänud vastajatele, aga lihtsalt kysimus kas BOSCH'i stend on kedagi reaalselt aidanud?

Postitatud: 13.02.2004 14:27 17
Postitas kaspar
Pidurid peal äkki?

See suurendab päris kõvasti kulu

Postitatud: 13.02.2004 14:40 30
Postitas Cardo
Kässar võib küll peale jääda.

Postitatud: 13.02.2004 14:58 06
Postitas Tarvo
Endal viimati 80L tangitud kütusest veits üle 500 km läbi lastud, enamus sellest veel ka maanteel, hetkel veel punane tuli pole põlema läinud..
maanteel 100 km/h tempomaadiga kuskil 11L/100 km
lühikeste otstega linnavahel kukub seier muidugi raketikiirusel :?

ootab juba kevadet..
;)

Postitatud: 13.02.2004 15:43 18
Postitas 417
vaheta tankimiskohta ja proovi siis.

Ma omalajal katsetasin ja sain neste ja statoili vaheks peaaegu 150 km neste kasuks(paagitäie peale)

Postitatud: 13.02.2004 19:32 04
Postitas kalef
mul on ka kütuse kulu kuskil 20L sajale ja sõidan linnas ainult ,ning külma mootoriga :roll:

masinaks E34 525A

Postitatud: 13.02.2004 20:00 31
Postitas nakke
Endal E30 325 ja kütuse kulu linnas praegu 13L sajale, sügisel oli 15-16, sai klapid ära reguleeritud ja kulu 2L vähem. Reguleerimine aitab, kui klapi vahe on väike.

Postitatud: 13.02.2004 20:41 06
Postitas Viljar
Kaidos kirjutas:
417 kirjutas:vaheta tankimiskohta ja proovi siis.

Ma omalajal katsetasin ja sain neste ja statoili vaheks peaaegu 150 km neste kasuks(paagitäie peale)
:shock: :shock: :shock:

Ma arvasin, et nad müüvad samast kohast tulevat kütust.

Bensiin ongi igalpool üks aga lihtsalt oleneb mis lisandit keegi paneb ja kui palju raatsib panna :lol:

Postitatud: 14.02.2004 09:29 00
Postitas Joel_H
Eerik_K kirjutas: Tänud vastajatele, aga lihtsalt kysimus kas BOSCH'i stend on kedagi reaalselt aidanud?
Sai ka ise peale auto ostmist Boschi stendis käidud (kuna ka algul tundus kütusekulu liialt suur), kasu ... no suurt kasu polnud, öeldi et kõik on tibens-tobens :) kõik andurid töötavd normi piires jne. Ainuke reaalne kasu oli vast see, et sain teada termostaadi avanemistempi (80`C) ja see soovitati ka Eesti oludes kõrgema vastu vahetada (mootor läheb kiiremini soojaks ja seega ka kütusekulu väiksem).
Test ise kestis miski 15 min ja 400 eeku läks :(

Postitatud: 14.02.2004 23:23 43
Postitas truumu
See bensukulu probleem on viimasel ajal muutunud väga teravaks.Seepärast oleks huvitav teada saada(klientide paremaks teenindamiseks)järgmist:
1.milline auto
2.läbisõit
3.kulu
4.kelle kütust kasutad ja millist
5.sõidud(linn,mnt,sega)
Kui teil vähegi viitsimist, saaks pildi selgemaks ;)
omalt poolt:
1.535
2.330 000
3.17,4
4.Statoil 98Ult
5.linn
Ette tänades ja teie huvisid arvestades

Postitatud: 15.02.2004 03:16 30
Postitas Eerik_K
1. BMW 730i 92a M30B30
2. 275XXX km (odomeetri järgi)
3. 19,1L viimase arvutuse järgi
4. Neste 95E (viimane paagitäis oli LUKOILIS)
5. 100% Linn


Truumu ise tegeleda nagu diagnostikaga, avatarilt paistab midagi sarnast ehk võimalus kiigata sul üle? Ja loomulikult mitte tasuta :)

PS! Järgmisena proovin ka 98E või ultima vaatab mis vahe siis sisse tuleb

Postitatud: 15.02.2004 08:18 52
Postitas truumu
Tegelen, 10aastat juba :(
Võta ühendust, praegu järtsud lühikesed
Foorumi inimestele hind stabiilselt 250.-
Vaata ka
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... iagnostika

Postitatud: 15.02.2004 23:51 30
Postitas hanno
1.525i '88
2.270000 (näit)
3.ca 12
4.Statoili 95 E
5.linn 95%

Postitatud: 16.02.2004 01:44 57
Postitas meph
mul on ka asi viimasel ajal kahtlaseks kätte ära läinud...

tegu siis 316 94'
kulu 13.4, sõit 100% linnas
läbisõit odomeetri järgi 146xxx.
tangin nestest 98't


Hetkel muidugi võib asi selles ka olla, et hooldusvälp oli selle sõidu ajal läbi saamas just. Täna hakkas viimane tekst põlema autol. Nüüd põlevad Oil service, kell ja inspection kõik :P

Kell ja inspection hakkasid põlema selle pärast, et aeg vahetada piduriõli ja jahutusvedelikku ja oil service räägib enda eest.

aga 1.6L mootori kohta on 13.4L 100km ikkagi tiba kahtlaselt suur minu meelest, olgugi, et õli tasapisi vahetamist saada tahab.

Postitatud: 16.02.2004 08:38 54
Postitas marx
1. BMW 325i 91a M50
2. 231XXX km (odomeetri järgi)
3. 10,5L viimase arvutuse järgi
4. OLEREX 95E (Tartu)
5. Sega(60%linn)
UM-is räägiti, et kütusekulu suureneb, kui KAT hakkab ummistuma, samas aga elektroonika korras, aga ei tea kah täpselt. Võibolla keegi targem kommenteerib seda!

Postitatud: 16.02.2004 10:02 34
Postitas eero
540 M60B40 -93
212,000 km
kompuutri järgi 19,5 praegu, arvutuste järgi 22
Statoil 98 Ultima ainult
linn ainult. Enamasti 3 km otsad külma mootoriga.

Postitatud: 16.02.2004 12:45 07
Postitas kimmo
1. BMW 530i '93
2. 300 000 km
3. 13,5-14 l/100
4. Neste/Statoil 95
5. Linn

Postitatud: 16.02.2004 20:08 04
Postitas Raivo
1. BMW 325iX 86'
2. 309 000 km
3. 14.9 - 17.2
4. Põhiliselt 5+ (Linnu tee nurgal) 98
5. 98% linn, kuni 11km üks ots. (st mootor soe)

Ning

1. BMW 320i 93'
2. 217 000km
3. ~10
4. Neste ja 5+ 95E
5. Linn

Postitatud: 16.02.2004 20:28 38
Postitas E28
528,85a
läbisõitu ei oska öelda
15l/100
neste,statoil 98
sega

kusjuures lihtsalt mntl sõites 9-10 tänu 3.11 diffrile

Postitatud: 16.02.2004 22:45 25
Postitas marx
1. BMW 316i KAT M40 -89
2. 280xxxkm
3. 9.5-11l/100km
4.95 Alexela(mitte piiritus)
5. 30% linn