United Motors toob maale automargi Brilliance

Vaba teema
MESHUGGAH
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 07.06.2006 23:12 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MESHUGGAH »

Ei saa aru kust tuli jutt E36 voi E34st. Uut Brilliance´t ma võrdleks kasutatud E46/E39 ja seda ka ainult hinna järgi. Ja need kaks on palju turvalisemad (alates 2000 ja hinnaga 200-450tuh.)
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Jutt tuli sellest et tuua võrdlus kui kaugel on hiinlased veel euroopa autode turvalisusest. Nagu näha on ikkagi 80'ndate aastate keskel projekteeritud saksa autod oluliselt turvalisemad ka ilma airbagideta kui need BS autod.
Mina sõidan hea meelega oma E34 edasi. Ma ei saa aru miks ma peaks mingi mõnisada tuhat krooni kulutama et osta endale surmalõks. Kui siis selle raha eest tõesti e39/e46/e38.

terv
erich

Edit: tänud jjannole et viitsis selle e34 crash test teema üles otsida, see pilt nüüd arvutis olemas tulevastele põlvedele.
Mina ei leidnud küll, aga kas seal oli ka kuskil kokkupõrke kiirus ära mainitud?
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Esimese Hiina autona tõsiselt Eesti turule pürgiv Brilliance tõotab siin müügile saabuda hoolimata sellest, et toda marki suur sedaan BS6 osutus sakslaste värskes kokkupõrketestis sõitjatele lausa eluohtlikuks.

Isegi paljud kümne aasta tagused Euroopa autod annavad rängas avariis rohkem pääsemislootust.

Hiina suur sedaan Brilliance BS6 näeb tänu itaalia disainile välja muljetavaldav ning selle nimigi tähendab tõlkes midagi erakordselt head. 5kohaline sõiduk on mõõtmeilt peaaegu uue Ford Mondeo masti ning varustus odavaimalgi juhul üpris hea (kliimaseade, elektriaknad, kesklukk, ABS-pidurid, valuveljed, elektrooniline diferentsiaalilukk, parkimisradar, 8 kõlariga CDraadio jne.). Mootorid (2 ja 2,4 l) on laenatud Mitsubishilt, kuid ei pimesta võimsusega (122 ja 140 hj), mistõttu ka dünaamika ning kütusekulu on pisut ajast-arust.

Samas on autol kõigest kaks turvapatja ning neid ei saa juurde ka lisatasu eest. Euroopas ja Jaapanis valmivail seda mõõtu sõidukeil on võrdluseks juba 6–10 patja ning veel ka stabiilsuskontrolliseade algvarustuses.

Kuid ainult turvapatjade vähesus pole süüdi selles, et BS6 kukkus Saksa autoajakirja Auto Bild ning sama riigi suure autoklubi ADAC korraldatud kokkupõrketestis totaalselt läbi.

Testijate väitel täpselt Euro NCAPi nõudeid järgides tehtud laup- ja külgkokkupõrke tulemus on masendav.

Pea sodiks, jalad sodiks, auto sodiks

40% ülekatte ja 64 km/h kiirusega lauppõrkel lömastus näiteks Brilliance`i esiosa täielikult ning juhikohal istuv mannekeen paiskus peaga vastu armatuurlauda, sest roolisammas tungis sügavale kabiini ja nihkus tublisti paremale. Seetõttu kadus turvapadi juhi eest ning too jäi kaitseta. Auto põhi murdus nagu kipsplaat, sõitja jalad lömastusid armatuurlaua vahel ning juhiuks kiilus kinni, mistõttu päris elus oleks roolija päästmiseks olnud vaja pikka raudkangi, millega lömastunud uks lahti murda.

Sakslased nendivad kuivalt, et inimene oleks tolles avariis tõenäoliselt surma saanud ning hindasid BS6 ohutust vaid ühe tärniga Euro NCAPi viiest võimalikust.

Võrdluseks – isegi veel suuremat turvatunnet (1,5 tärni) pakuksid kõigest ühe turvapadjaga ning 10 aastat tagasi sündinud euroautod, näiteks toonane 3. seeria BMW, Citro?n Xantia ning Saab 900. Rääkimata sama aastakäigu Volvo S40st, mis tänu külgturvapatjadele teenis juba toona siiani kiiduväärseks peetavad neli tärni. Praegused keskklassiautod pärjatakse Euro NCAPi testis aga peaaegu eranditult viie maksimumtärniga.

Kas Brilliance`i kokkupõrketest on lihtsalt sakslaste vandenõu koduturu kaitsmiseks? (Alles paar aastat tagasi purustas ADAC väited samuti Hiinast pärit maastikuauto Jiangling Landwindi ohutuse kohta, tituleerides selle pärast sarnast testi samuti ehtsaks surmarelvaks.)

Vist siiski mitte, sest pärast turvatesti lubas Brilliance hakata tegema ADACga koostööd oma autode turvalisuse parandamiseks ehk tunnistas: Hiina auto ei paku siiani sama suurt ohutust kui Euroopa, Jaapani ja Korea sõidukid.

Brilliance loodab Baltikumis suurt tulevikku

Turvatestifiasko ei muuda Eestis BMW ja Miniga kaupleva United Motorsi (UM) verivärske tütarfirma Brilliance Motorsi kava tuua too mark õige pea müügile ka Baltimaades. UMi juhatuse liige Kaljo Karilaid kinnitab, et edasimüüjate otsimine käib ja Brilliance`i müük algab esmalt Riias, Tallinnas ja Vilniuses veel tänavu. Edaspidi tahetakse poevõrku tihendada, sest odavale autole loodetakse suurt tulevikku.

"BS6 oli lihtsalt esimene mudel, mida saab Euroopas müüma hakata. Uued mudelid valmivad Euroopa Liidu nõuete järgi ning ka seniste parendamine toimub kogu aeg," õigustab Karilaid testi kehva tulemust. Veel tänavu tuleb mudelivalikusse kaks uudist (BS6ga samal põhjal valmiv väiksem sedaan BS4 ning omaette põhjal väike sportkupee BC3). Neil on Brilliance`i väitel juba neli turvapatja. Lähitulevik toovat valikusse veel ka väikeauto BS2 ning poolmaastikuauto.

BS6 turvalisuse kohta ütleb Karilaid, et Euroopa Liidu tüübikinnituse hankimise käigus sai auto kaks turvatärni.

SL Õhtuleht 10/07/07
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

ausalt ei saa ma enam aru miks BMW foorumis tegeldakse mingi hiina toodangu analüüsimisega. Ega tegemist ei ole BMW litsentsi alusel tehtud "hiinlasega" :roll:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Seisavad juba UM platsil, eemalt paistsid päris viisakad.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tuleb välja, et Brilliance ei ole juhuslik valik. Nimelt toodab BMW AG juba aastast 2003 Shenyang'is koostöös Brilliance'ga hiina turu jaoks 5- ja 7-seeria mudeleid. Samuti tuleb pikendatud kerega E60 (523Li, 525Li, 530Li) sama tehase liinilt. Siiani on toodetud 50000 sõidukit.
http://english.people.com.cn/200405/21/ ... 44003.html
http://www.bmwgroup.com/bmwgroup_prod/e ... nyang.html
http://www.chinadaily.com.cn/english/do ... 318514.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Paistab, et on hea auto :shock:
Pilt
Pilt
Pildid on pärit AutoBild-i artiklist:
http://www.autobild.de/artikel/Themen-N ... 20767.html
Ja ADAC video:
http://www.adac-tv.de/index.php?clip=07 ... wmv&id=263
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Mis te hädaldate ja imestate, antud isend on ju parem liikumisvahend kui riksa või jalgratas käruga.
Normaalne inimene Eestis ei osta sellist asja nagunii, selliste turg ongi inimestele kes on mõeldud väljasurema.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

priitv8 kirjutas:pikendatud kerega E60 (523Li, 525Li, 530Li)
Kahju, et E34 ei ole L varianti :D Aga jah, see Brilliance on tõesti üpris masendav..
Kasutaja avatar
Ardo S
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 15.01.2006 19:55 03
Asukoht: Hong Kong/Tokyo

Postitus Postitas Ardo S »

Huvitav on pildilt vadata, et esiratas on tugevam kui auto kere....isegi rehv pole tyhjaks l2inud :shock: :D
M5 Winkelhock
997 C2S
EVO Wagon
Kasutaja avatar
JD
Huviline
Postitusi: 266
Liitunud: 14.07.2004 17:58 28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas JD »

Moderniseeritud Hiina päritolu sedaan Brilliance BS6 sai uutel Euro NCAP metoodikal korraldatud crash-testidel järjekordselt nigela tulemuse. Hispaanias asuv konstruktorbüroo IDIADA läbiviidud katsetused lubasid sedaanil jõuda kolme tärnini viiest võimalikust. Siiski on see kõrgeim hinne, mida Hiina autotootjad eales kõnealuse protokolli järgi korraldatud avariitestidelt saanud on.
Mäletatavasti anti Brilliance BS6-le suvel Saksa autoklubi ADAC katsetustel vaid üks tärn, mispeale ettevõte korjas masinad kiirelt müügilt ära ja lubas selle ohutust tõsta. Nüüd teatavad hiinlased, et Hispaanias läbiviidud testid on nende jaoks prioriteetsemad, seda enam, et nende plaanidesse kuulub 158 000 masina müük Euroopas järgmise viie aasta jooksul.

Muide, Frankfurdi näitusel oli oma toodanguga väljas vaid Brilliance ning nende esindajate väitel panustatakse oma sõidukite ohutusse jätkuvalt. Eestis esindab ettevõtet BMW maaletooja United Motors. Kummaline on ehk kokkusattumus, et ka viimased testid BMW X5-ga pole sugugi usaldustäratavamad.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Tauri kirjutas:ausalt ei saa ma enam aru miks BMW foorumis tegeldakse mingi hiina toodangu analüüsimisega. Ega tegemist ei ole BMW litsentsi alusel tehtud "hiinlasega" :roll:
ehk teeme eraldi alajaotuse pilukatele. Saaksite Kia kaubamärki ka arvustada :evil:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

reklaamlause võiks olla "We bring death to the people!" või "Now you can die comfortably at low costs!" ? :?
sellised käkid tuleks euroliidus ära keelata
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Brilliance BS6 tehnilised andmed:

Võimsus: 122-129HJ
Kiirendus 0-100km/h: 13,8s
Maksimaalkiirus: 190km/h
Kütusekulu ECE-tsüklis: 13,8l (Super = 95)

Õnneks on arenguruumi jäetud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

Mitsu mootor ju :P
Kasutaja avatar
sips
Huviline
Postitusi: 359
Liitunud: 30.07.2006 16:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sips »

priitv8 kirjutas:Brilliance BS6 tehnilised andmed:

Võimsus: 122-129HJ
Kiirendus 0-100km/h: 13,8s
Maksimaalkiirus: 190km/h
Kütusekulu ECE-tsüklis: 13,8l (Super = 95)

Õnneks on arenguruumi jäetud.
Kuhu se kütus kaob seal mootoris?
Minu ~ 12 korda ümber maakera vuranud m30b30 võtab umbes samapalju :lol: .
Bmw E46 330D
Vasta