Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Asjalik silmakomm. Isiklikult jääb küll mõistetamatuks, et alla ostetakse 1k+ eur velg, aga coilover pannakse ikkagi odavaim 200 eurine. Aga erinevad inimesed, erinevad prioriteedid :- )
Mingi hobi või suveauto all, millega aastas ~ 1000km kulgetakse, on hirmkallis kvaliteetrehv tõesti küsitav. Endal olin sunnitud ka 6aastat vanad Bridgestonid auto alt "kõrvaldama" kuna pidamist polnud enam peast ega p....st, olgugi et välja nägid nagu tutikad. Nüüd all keskklassi Generalid ja süda rahul. Muidugi kõikse odavamat "väikse hiinaka põlveotsas uuristatud käsitööd" sellegipoolest alla ei paneks
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Ma vaatasin, et mis krdi Z3 see siuke on, millel nii pikk p*rse on, aga kuna jutt oli Mazda juppidest, siis ma julgen arvata, et need Mazda osad on MX-5 kere hoopistükkis. Kuigi- ma ei viitsinud kuugeldada- kas MX-5-l on nii pikk taguots? Veidi meenutab ka 90-ndate lõpu Chrysler Sebring cabrio oma. Või näen ma hunti seal, kus seda tegelikult pole?
Tõsiasi on see, et enamus autodel on läbisõit väiksemaks keritud. Ullikesed ainult jäävad uskuma ja oma arust saavad "väikse" läbisõiduga auto. Minu silmis pole läbisõit mingi näitaja, kui auto on tehniliselt väga heas korras ja välja näeb igati viisakas.
Pigem tõsiasi on see, et ainult ultra-naiivsusega on võimalik kosmoseläbisõiduga autole anda hinnangut "tehniliselt heas korras" või seda enam veel "tehniliselt väga heas korras".
Mootor = auto(?!) Kui auto maksis uuena ca 90 000€ siis keda huvitab kui palju maksis sellest mootor? Või teiste sõnadega - mis see mootor üle-üldse asjasse puutub?
Mis puutub siia keegi üks subjekt ja tema eelistused. 1996 ja 300 000 on faktor, millel on otsene seos negatiivselt kreeni 90 000€ taustal. Enamus on sealt lahkunud ja tagasi seda sinna romulahinnaga soetav subjekt ei pane.
Pealegi üle-üldse väga vähe pannakse BMW-sse tagasi, kui see on üle 5 aasta ja 100 000 sõitnud. Originaalvaruosi on seal juba sealt edasi lineaarselt vähe - kuluosadest rääkimata. Need ei ole ammu enam need BMW autod, mis nad olid uuena ja just sellega käib võrdlus, mitte seda kui palju seal on autot 10 000€ või 20 000€ eest.
Minnakse kasutatud autot ostma, peas vasardab juba enne ostmist mõte auto edasi müümisest ja kohe hakkab muret tekitama, et kuidas edasi müüa, kui läbisõit on suur?
Ma autot ostma lähen, siis ikka sõitmiseks, aga mitte edasi müümiseks.
Ostke siis uus auto endale esindusest, kui läbisõit nii suur probleem on.