E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Kas selliseid asju kuskil Eestis müüa ka on?
Pildil nimelt pimedad, mis klappide ära võtmisel aukudele ette pannakse. Ei pea mingit kruvi sisse keerama.
Otsustasin pöördklapid nimelt küljest ära võtta (mootorile tervislikum)
Kas neid pimedaid on vaja või saab ka ilma? Mingit muutust vist väga ei tohiks anda või olla?
Pildil nimelt pimedad, mis klappide ära võtmisel aukudele ette pannakse. Ei pea mingit kruvi sisse keerama.
Otsustasin pöördklapid nimelt küljest ära võtta (mootorile tervislikum)
Kas neid pimedaid on vaja või saab ka ilma? Mingit muutust vist väga ei tohiks anda või olla?
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Kruvi oleks ju lihtsam ja odavam panna. Aga kui aus olla, siis ise panin ka need pimedad, sain need Leedust, sest Eestis neid vist keegi ei paku lihtsalt.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
EBay'st mugav tellida:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40
http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40
tel. 51 949 859
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Mitme millised pimedad 3.0l diislil on 135kW?PeeterA kirjutas:EBay'st mugav tellida:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p ... &_from=R40
Need vist peaks sobima?
http://www.ebay.co.uk/itm/6x-BMW-SWIRL- ... 416fcde1a4
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Mina ostsin poest 5mm polte 6 tk ja lukustuvaid mutreid ja seibe samuti kuus. Ja muidugi sisselaske kolle tihendid ka 6+6.Ja törts tihendisilikooni ja väga hea sai.Kuigi klappidel pold viga miskit ,aga peale seda hakkas madalamalt kuidagi paremini liikuma.
530d
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Mina tellisin ka need ebay'st ehk siis Leedust. 135kW-sel peaks olema 22mm-sed. Uuematel nagu E60/E61 on 32mm vähemalt. Või oli hoopis nii, et nelja silindrilistel on 22mm ja 6 silindrilistel 32mm.
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Peab uurima vähe jah, et mitmesed on. Kruvidega ukerdamist rohkem. Pimedatega lihtne. Võtad klapid ära ja paned pimedad ette ja korras.
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Otsisin ja otsisin aga ikkagi ei leidnud infot selle kohta, et mitme mm pöördklapid on. Ei tahaks nagu ennem sisselaset maga kakkuda
Mootori tüüp: M57 3.0 135kw
Mootori tüüp: M57 3.0 135kw
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Reaalset kui paljudel siit on kokkupuudet nende klappide sissekukkumisega? Isiklikult tean ühte ja see probleem oli ka omega peal.. Samas tean mitut tüüpi kes on nende pöördklappide välja koukimisega nii pihusteid(isegi 3 tk korraga) ja muud jäädavalt per*e keeranud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
kuidas nad selle käigus pihustid peeti keerasid??ooDDoo kirjutas:Reaalset kui paljudel siit on kokkupuudet nende klappide sissekukkumisega? Isiklikult tean ühte ja see probleem oli ka omega peal.. Samas tean mitut tüüpi kes on nende pöördklappide välja koukimisega nii pihusteid(isegi 3 tk korraga) ja muud jäädavalt per*e keeranud.
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
sisselaske kollektorit eemaldades kangutas pihusteid. tulemuseks kolm rikkis tagasivooluga pihustit.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Kui piixus ei ole siis ära remondi see peaks olema igale ühele sama selge kui Kui jood siis ära juhi.
Mina isiklikult ei tea mida täpselt see tüüp oma pihustitega tegi kuid Käisin ise pärast arvutiga raili survet mõõtmas ja ükshaaval tagasivoolu näpitsatega kinni pigistamas. Surve oli nii suur, et tagasivoolu voolikud läksid enne puruks kui raili surve ülesse sai.
Mina isiklikult ei tea mida täpselt see tüüp oma pihustitega tegi kuid Käisin ise pärast arvutiga raili survet mõõtmas ja ükshaaval tagasivoolu näpitsatega kinni pigistamas. Surve oli nii suur, et tagasivoolu voolikud läksid enne puruks kui raili surve ülesse sai.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Kas sa kuno pole kunagi rikkis tagasivooluga pihustiga autot enne näpitsatega käima aidanud????? Tagasivoolus ikka sama surve küll olla ei saa kui raili peal. kuidas see voolik seal niisama siis otsas püsib
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Eriti meeldiv pole ju, kui diiselkütus vastu silmi lendab
Mõttekam on pihustite tagasivoolude mõõtmist teostada ikka õigete vahenditega. Need ei maksa väga palju. Samas võib ka ise selle valmis ehitada.
Mõttekam on pihustite tagasivoolude mõõtmist teostada ikka õigete vahenditega. Need ei maksa väga palju. Samas võib ka ise selle valmis ehitada.
tel. 51 949 859
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Kontrollida on mõttekas ikka lasta pihusteid mõnes etevõttes kus on vastavad sedamed olemas. Aga kui auto enam metsavahel ei käivitu, siis on küll abiks olnud paar korda bmw kõige mõttetumad kullinokad ja auto on ilusti vähemalt käima saadud kui eetrit pole. Kui auto raili surve pärast ei käivitu tuleb lihtsat tagasivoolusid hakata järjest tagantpoolt kinni pigistama. kui peale mingi pihusti tagasivoolu kinnipigistamist auto käivitub, siis järelikult see pihusti tahab vahetust. Ja see jutt ei käi mitte ainult bmw kohta vaid ka teiste Fiati välja mõeldud common rail diislite kohta.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Häda pärast käib küll
Samas lekkivad pihustid pole ainukesed, mis käivitumist takistada võivad. M57 juures on neid asju jalaga segada ning metsa all neid kõiki ka raske kontrollida.
Samas lekkivad pihustid pole ainukesed, mis käivitumist takistada võivad. M57 juures on neid asju jalaga segada ning metsa all neid kõiki ka raske kontrollida.
tel. 51 949 859
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Kuno_T kirjutas:Ikka nali ruudus, 6 polti keerata ja võtab käed küljest?!bmwpowah kirjutas:Peab uurima vähe jah, et mitmesed on. Kruvidega ukerdamist rohkem. Pimedatega lihtne. Võtad klapid ära ja paned pimedad ette ja korras.
Eks igaühe enda valik ongi see- kas teha prostalt või korralikult
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Miks peaks maha võtma klapid ja poldid sisse panema - kui need NO asendis ja ei liigu kuskile enam:?: Saan aru et kui need lähevad sõidu ajal kinni- on oht...
Kollektor sai maha ja vaadatud klapid asjad ning vaakumvoolikud- Tõmbasin maha selle vooliku mis klapid kinn i ajab ning klapidel puudus lõtk ning kangutamisel olid need ok. Kui nad ei liigu enam (peale vaakumi lahutamist) ning kõik on omal kohal- survet neile ei anta ning on koguaeg NO asendis- miks peaks neid maha võtma ja poldid sisse panema Kas auto nüüd arvab midagi valesti kui tõmbasin selle vaakumi ära (juhe ja peavaakum on alles ilusti ka vaakumile sai pime tehtud et kadu ei tekiks...
Kollektor sai maha ja vaadatud klapid asjad ning vaakumvoolikud- Tõmbasin maha selle vooliku mis klapid kinn i ajab ning klapidel puudus lõtk ning kangutamisel olid need ok. Kui nad ei liigu enam (peale vaakumi lahutamist) ning kõik on omal kohal- survet neile ei anta ning on koguaeg NO asendis- miks peaks neid maha võtma ja poldid sisse panema Kas auto nüüd arvab midagi valesti kui tõmbasin selle vaakumi ära (juhe ja peavaakum on alles ilusti ka vaakumile sai pime tehtud et kadu ei tekiks...
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Neid pöördklappe eemaldatakse kuna kipuvad suvalisel hetkel ära murduma ja mootorisse kukkuma. Isegi vähesõitnud mootoritel, millel kõik korras tundub. Seega parem karta kui kahetseda.
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
AGA- kui klapid ei toimeta- niiöelda seisuasendis- Kas on ohu vähenemine või igal juhul on suur oht (ei kasutata- st. vaakum lahti ja need koguaeg püsti asendis keset kollektori ava...nendele jõud on minimaalne kui vaid vibratsioon ja tempo. kõikumised.)
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Huvitas ka see teema ja Google abil leidsin väikse inglisekeelse ülevaate antud probleemist. Välja toodud ka defektist mõjutatud mootorid, mudelid jne. Samuti paar videot ja joonist.
http://www.bmwforums.info/general-guide ... flaps.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle järgi peaks 99% E46 olema väiksemate 22mm klappidega, kuid on üksikuid juhtusid, kus on ka 32'seid olnud.
http://www.bmwforums.info/general-guide ... flaps.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle järgi peaks 99% E46 olema väiksemate 22mm klappidega, kuid on üksikuid juhtusid, kus on ka 32'seid olnud.
E46
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Leidsin ise sama ülevaate Tellisin 22mm-sed pimedad ära paar päeva tagasi. Ootangi kuna kätte saan. Loodan, et mu autol neid 32-seid pole, kuid alati võimalus ka ebay-sse tagasi saataK-1 kirjutas:Huvitas ka see teema ja Google abil leidsin väikse inglisekeelse ülevaate antud probleemist. Välja toodud ka defektist mõjutatud mootorid, mudelid jne. Samuti paar videot ja joonist.
http://www.bmwforums.info/general-guide ... flaps.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle järgi peaks 99% E46 olema väiksemate 22mm klappidega, kuid on üksikuid juhtusid, kus on ka 32'seid olnud.
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
ooDDoo kirjutas:Reaalset kui paljudel siit on kokkupuudet nende klappide sissekukkumisega? Isiklikult tean ühte ja see probleem oli ka omega peal.. Samas tean mitut tüüpi kes on nende pöördklappide välja koukimisega nii pihusteid(isegi 3 tk korraga) ja muud jäädavalt per*e keeranud.
Ise sain just oma vitsad kätte, paar päeva tagasi murdus ära ning kukkus mootorisse
Ning juhtus täiesti suvalisel hetkel, läksin poodi, suretasin auto välja, tulin poest tagasi ja korras, algul arvasin, et pihusti läks, aga jah, läks natukene nutusemalt enne seda töötas auto ideaalselt ning ei osanud absoluutselt karta neid pöördklappe, õigemini ma isegi ei mõelnud nendele kordagi, vähemalt nüüd targem
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Kui mootori hakad lappama- vaata kas klapp ja vaakum olid ühendatud nendele siibritele (vaakum mis mootorist klapile ja siibrisse ning selle juhtimine- juhtmed). Kas kõik asjad olid küljes ja töökorras Vaakumvoolikud, filtrid ja ning andurid...
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Kõik oli küljes ja töökorras jap, mitte midagi autol valesti ei olnud ning nüüd siis läheb moto vahetuseks ..
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
ooDDoo kirjutas:Reaalset kui paljudel siit on kokkupuudet nende klappide sissekukkumisega? Isiklikult tean ühte ja see probleem oli ka omega peal.. Samas tean mitut tüüpi kes on nende pöördklappide välja koukimisega nii pihusteid(isegi 3 tk korraga) ja muud jäädavalt per*e keeranud.
Minuteada ei ole vaja pihusteid eemaldada, et sisselaskekollektorit ära võtta. Küll aga peab seda tegema kui klapikambri kaant mingil põhjusel (näiteks väljalaskekollektori vahetamiseks) ära võetakse.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Tunnen kaasa. Ise olen ka selle läbin teinud. Kas turbo sai ka kannatada?Tikker kirjutas:Kõik oli küljes ja töökorras jap, mitte midagi autol valesti ei olnud ning nüüd siis läheb moto vahetuseks ..
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Ei ole vaja pihusteid eemaldada. Vanas teemas mõned kasulikud lingid viewtopic.php?f=5&t=37402&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;sigaelmar kirjutas: Minuteada ei ole vaja pihusteid eemaldada, et sisselaskekollektorit ära võtta. Küll aga peab seda tegema kui klapikambri kaant mingil põhjusel (näiteks väljalaskekollektori vahetamiseks) ära võetakse.
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Ahjaa. Julgematel (kui sisselaskekollektor maas) soovitaks juba korraga eelsüüteküünlad ära vahetada. Ise eelmisel talvel kirusin ennast kui pidin kollektori teistkordselt maha katkuma.
Re: E46 sisselaske pöördklapid M57 ATM
Turbo vähemalt esmasel vaatlusel tundus ok, lõtku ega midagi ei ole ja üldse korralik, seega vast jäi terveks ning labad tundusid ka korras olevat, aga eks näha kui uus mootor peale saabuims kirjutas:Tunnen kaasa. Ise olen ka selle läbin teinud. Kas turbo sai ka kannatada?Tikker kirjutas:Kõik oli küljes ja töökorras jap, mitte midagi autol valesti ei olnud ning nüüd siis läheb moto vahetuseks ..