E46 Steptronic käigukast
E46 Steptronic käigukast
Kuna kiire otsing ei andnud mu küsimusele vastuseid, või ma lihtsalt ei osanud otsida. Siis tegin teema.
Vabandan, kui kiirustasin.
Igaljuhul mure järgmine, kohati peale kiirendamist vahetab käigu ülesse jõnksuga. Eeldan, et see on 2't käigult 3'ndale.
Räägiti, et R käik on kõige kõrgem, siis õli puuduses võib anda seal tunda? Vahel on märgata küll, et P pealt R'ile tõmmates, käib väike jõnks.
Ning kui juhe taha panna, siis peaks näitama arvutis, käigukasti kohta, et " oil pressure low" ?
Ette on kerinud 203000 umbes, ning peale ostu minu käes läbinud 15000km. Seega 200 tuhande pealt on vast soovitav õli vahetada kastis, kuna aeg teeb oma töö?
Küsimused siis sellepärast, et kas võib see mõningane jõnks peituda õlis just, või tuleb mõelda juba suurematele kulutustele?
Vabandan, kui kiirustasin.
Igaljuhul mure järgmine, kohati peale kiirendamist vahetab käigu ülesse jõnksuga. Eeldan, et see on 2't käigult 3'ndale.
Räägiti, et R käik on kõige kõrgem, siis õli puuduses võib anda seal tunda? Vahel on märgata küll, et P pealt R'ile tõmmates, käib väike jõnks.
Ning kui juhe taha panna, siis peaks näitama arvutis, käigukasti kohta, et " oil pressure low" ?
Ette on kerinud 203000 umbes, ning peale ostu minu käes läbinud 15000km. Seega 200 tuhande pealt on vast soovitav õli vahetada kastis, kuna aeg teeb oma töö?
Küsimused siis sellepärast, et kas võib see mõningane jõnks peituda õlis just, või tuleb mõelda juba suurematele kulutustele?
E46 Touring - Matu
Re: E46 Steptronic käigukast
kui mingit infot saad, pane kirja, sest mul ka 230 tuhat sõitnud ja käigud on hakanud jõnksutama.
Re: E46 Steptronic käigukast
Niah, mul vahetab kui linnas kiirendada....nii täiegaasiga, siis vahel harva vahetab käigu suuremaks samuti jõnksuga, arvan, et peaks kiirendades teise panema ja siis kolmanda, kui tagasi vahetab, just tagasi vahetades käib jõnks, seda mitte koguaeg, aga siiski vahel.......ülejäänud probleemivaba, jõnkese pole ei kohalt minnes, ega mujal, õli kah vahetatud 180tuhande pealt, nüüd 230 ees.pole ka selle asja kohta siit teemat näinud, äkki nüüd jõuab tõele lähemale.
Holari
Holari
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: E46 Steptronic käigukast
Mingi päev nägin kapoti all ATF(vist oli) markeeringuga korki. Üpris sarnane sellele
Õli paistis kenasti läbi küll, roosakas, ning klimpis ka ei tundnunud, kuid tase oli minimumi peal, see vast ei mängi rolli? Või muidugi võiks natuke juurde lisada? Kui teaks vaid ka mida täpsemalt juurde lisada.
Aga jah, viimaselajal kiirendamist tagasi hoidnud, või kiirendanud seni, kuni vahetab kolmandale ära.
Õli paistis kenasti läbi küll, roosakas, ning klimpis ka ei tundnunud, kuid tase oli minimumi peal, see vast ei mängi rolli? Või muidugi võiks natuke juurde lisada? Kui teaks vaid ka mida täpsemalt juurde lisada.
Aga jah, viimaselajal kiirendamist tagasi hoidnud, või kiirendanud seni, kuni vahetab kolmandale ära.
E46 Touring - Matu
Re: E46 Steptronic käigukast
Okei, tunnistan viga, keegi kõrvalt suure häälega seletas pikalt lahti " automatic transmission fluid" vms. Kuigi tagant järgi mõelda, siis punane on jah roolivõimu oma.
E46 Touring - Matu
Re: E46 Steptronic käigukast
Ma ei ole sõidu ajal täheldanud käigu vahetusel "jõnksu" aga kui auto seisab kaldus teel ja siis käiku sisse pannes teeb küll päris korraliku "jõnksu". Kas see muidu normaalne nähtus?
Kui auto soetatud sai, siis oli ka plaanis käigukasti õli ära vahetada aga teadjad väitsid, et vanal kastil võib uue õliga just neid "jõnkse" esinema hakata.
Kui auto soetatud sai, siis oli ka plaanis käigukasti õli ära vahetada aga teadjad väitsid, et vanal kastil võib uue õliga just neid "jõnkse" esinema hakata.
E46 330d 2000 a.
Re: E46 Steptronic käigukast
Kui kallaku peal seisnud ja käiku sisse lülitade jõnks häirib, siis tõmba enne P peale panemist käsipidur peale.D0N kirjutas:Ma ei ole sõidu ajal täheldanud käigu vahetusel "jõnksu" aga kui auto seisab kaldus teel ja siis käiku sisse pannes teeb küll päris korraliku "jõnksu". Kas see muidu normaalne nähtus?
Ja kässar võta maha alles siis kui D peale valits lülitatud.
Ei oska öelda, kas see on normaalne aga mul on kõikidel aut.kastiga autodel nii olnud kallaku peal parkimisel.
Tutikas E92 kaasa arvatud.
E46 Coupe> upgrade 320i E90> 320dLCI E91
- Jan
- Huviline
- Postitusi: 565
- Liitunud: 19.10.2007 02:58 27
- Peamine sõiduk: BMW F800GS TOURATECH ADVENTURE
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 Steptronic käigukast
see on täitsa normaalne nähtus. kuna käimarile jääb ju pinge peale. sama on ka manuaal kastiga kui kallakul proovid ilma sidurita käiku välja võttaHõbehall kirjutas:Kui kallaku peal seisnud ja käiku sisse lülitade jõnks häirib, siis tõmba enne P peale panemist käsipidur peale.D0N kirjutas:Ma ei ole sõidu ajal täheldanud käigu vahetusel "jõnksu" aga kui auto seisab kaldus teel ja siis käiku sisse pannes teeb küll päris korraliku "jõnksu". Kas see muidu normaalne nähtus?
Ja kässar võta maha alles siis kui D peale valits lülitatud.
Ei oska öelda, kas see on normaalne aga mul on kõikidel aut.kastiga autodel nii olnud kallaku peal parkimisel.
Tutikas E92 kaasa arvatud.
mina soovitan enne parkingule panekut kässar peale tõmmata siis ei ole pärast siukest tõnksutamist kui käigu sisse paned.
Re: E46 Steptronic käigukast
Tervist,mure selline,et käigukangi on raske liigutada.Õli ja filter kastis vahetatud 10tuhat km tagasi. Ei saa pihta .Sõidu ajal toimib kast hästi aga kohapeal on D pealt P peale kuramus raske liigutada ja vastupidi ka.Oskab keegi nõu anda või peab töökoda külastama. e46 125 kw 2001
E46,m54
Re: E46 Steptronic käigukast
On jah ,aga on keegi vahetanud ,oskab äkki keegi selgitada mis ette võtta , ise ei julge kohe lammutama hakata.
E46,m54
Re: E46 Steptronic käigukast
Sai vist jonksu selle värgi,igatahes praegu lasin natuke määret sinna vardale ja kang hakkas libedamat liikuma., loodan ,et korras.
E46,m54
Re: E46 Steptronic käigukast
Miks ma kül seda infot ei leidnud, aga kui tihti oleks soovitatav vahetada käigukasti õli, vahetasin umbes 50000 tagasi, kas peaks jälle? JA tagadiffer samuti?
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: E46 Steptronic käigukast
Tead, siin ei olegi vist ühest vastust. Kõik väidavad erinevat kilometraaži. Viimane kodanik, kes tegeleb kastidega, soovitas vahemikus 40tuh-60tuh vahel ära vahetada. Mõni jällegi, et 150000 jne.
Re: E46 Steptronic käigukast
Äkki siis peaks vahetusele mõtlema hakkama....
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: E46 Steptronic käigukast
"Kahe teraga mõõk"...ise mõtlen hetkel sama, läbisõit 152 000km ees.Holari kirjutas:Äkki siis peaks vahetusele mõtlema hakkama....
Hetkel kõik toimib perfektselt.
Üks väide. Kui vahetada, siis või uus õli sodi lahti leotada ja käigukastis mõne kanali ummistada, lõpptulemus kasti remont , ca 20 000- 25 000eek( + veel eelnenud õlivahetus ca 3000-4000eek). Kuna olulist vajadust vahetada ei ole, siis tundub mõttetu töötavat asja näppida, eriti kui tulemus või kalliks rahaliselt osutuda. Pärast hoiad pead kinni, et oli mul vaja seda õli vahetada... Ja veel siis kui ei plaani selle autoga üle ~30 000km sõita.
Teine väide. Vahetada õli, kastis õli küll "eluaegne" aga ühegi õli parimad määrdeomadused ei ole "eluaegsed".Õli vananeb. Uus õli tagaks parema ja pikemaajalise käigukasti õrgeteta töö ja määrimise.... Olen kuulnud samuti, et ca 150 000km pealt võiks õli vahetada. Ja on ka väidetud, et kui pärast õlivahetust kast per..e läheb, siis oleks ta seda teinud ka ilma õlivahetuseta peatselt.
Kui automaatkäigukasti remont ei oleks nii kallis, siis vahetaks õli ära. Hetkel samuti mõtlemisaeg, et mida siis teha. ..
Küsimus. Kui näiteks pre -facelift E46 323i puhul kasutati Getrag käigukasti ja 328i ZF kasti( parandage mind kui olen valesti aru saanud), kas nende kastide puhul on ka olulist vahet õlivahetuse ja töökindluse poolest? St., et ühe tootja kastil peaks kindlasti enne mingit kilometraazi õli vahetama ja teisel tootja kasti puhul ei ole asi nii oluline?
edit 26.10.10
automaatkastis õli vahetatud.
Viimati muutis Hõbehall, 26.10.2010 14:10 27, muudetud 1 kord kokku.
E46 Coupe> upgrade 320i E90> 320dLCI E91
Re: E46 Steptronic käigukast
Magnus Kaasik, tehniline spetsialist, United Motors AS:
Kas vajab hooldust?
Juba aastaid kasutatakse automaatkäigukastides nn longlife-õlisid, mis on tootjatel erinevad. Longlife-õlidele vahetusvälpa tehasest ette nähtud ei ole. Soovituslikult võiks õli vahetada pärast 200 000 km läbimist ja kindlasti koos õlifiltriga. Vanematel autodel võivad hooldusnõuded erineda.
Täpsem info erinevate automaatkastide kohta on siin: http://www.autoleht.ee/uudised?id=2475
Kas vajab hooldust?
Juba aastaid kasutatakse automaatkäigukastides nn longlife-õlisid, mis on tootjatel erinevad. Longlife-õlidele vahetusvälpa tehasest ette nähtud ei ole. Soovituslikult võiks õli vahetada pärast 200 000 km läbimist ja kindlasti koos õlifiltriga. Vanematel autodel võivad hooldusnõuded erineda.
Täpsem info erinevate automaatkastide kohta on siin: http://www.autoleht.ee/uudised?id=2475
Re: E46 Steptronic käigukast
Et siis võiks see juba kord vahetatud õli kah nagu 200000 km sees olla? Sellest kahjuks ei ole meil siin küll juttu.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: E46 Steptronic käigukast
Nu ideepoolest kui longlife uuesti sisse läheb, siis nagu võiks jah ju. Iseasi, kui sõitvad kast ja mootor on läbisõiduga 400k.
Re: E46 Steptronic käigukast
Eile ringi s6ites hakkas enda masinal ka käigukast jebima ( e46 328ci) , pöörded jäid seisma 2- 2.5 peal, isegi´ kui gaasi põhja vajutasin, jätsin korra seisma auto, siis nagu oleks kolmas käik kadunud, edasi liigub ka suht vaevaliselt .