Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
nukitsamees
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 05.12.2008 23:12 05

Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)

Postitus Postitas nukitsamees »

Tere.
Mul suht selline imelik probleem autoga.
nii sai ostetud sellise veaga, et õlituli hakkas soojalt põlema, jutt oli et õlipump jamab/ ei tööta korralikult. Sai remonti viidud ja seal ei hakkatud kohe pumpa ära vahetama, vaid vahetati alguses õli ( sees oli täis sünt), panin pool sünt õli sisse. Probleem kadus, remondist öeldi weel et tuleb ära vahetada karteri tuulutusklapp (membraan mõrane).
Klappi kohe ära ei vahetanud ja paar nädalat ei olnud prob. kuid siis hakkas jälle pihta. Mootor oli töösoe ja foori all hakkas õlituli pölema. Mhh okei, ostsin siis karterituulutus klapi, sai see ka ära vahetatud ..kõik jälle timm kuni mingi 2 nädalat möödas siis hakkas jälle pihta. Milles jama??
Tegemist automaadiga ja mootor on siis M52B20.
Tyhikäik ka kuidagi suht naljakas 500rmp ja nt kui drive sees siis kui oled foori taga siis vahest võib isegi suts alla 500 olla.
Vahest on nii, et kui autol mootor töösoe ja see õlituli jebib, siis nt seisab 20 minutit, siis prob. kaob.
Õlituli hakkab pölema kuskil 500rmp juures, kui gramm gaasi anda siis tuli kustub.
Mootor ise erk ja kuskilt ei poo isegi madala pöördega on minekut.
Mootori töös mingeid kahtlasi helisid ei ole kõik oleks nagu korras aga see "****" õli tuli teeb muret!
Ülevaatusel oli CO täiesti korras.

Äkki keegi oskab tarka nõu anda? omal mõistus otsas:S
Ise manomeetrit ei oma, ja õlisurvet mõõta pole hetkel võimalik.
e36 Touring;)
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)

Postitus Postitas Cert85 »

Tulekski siiski alustada õlisurve mõõtmisest.
Õlirõhuandur küljest ja sinna kell külge.

Ei taha uskuda, et õlipumba reduktsioonklapp selle vea põhjustab, usutavasti pump ei suuda selliste pöörete juures õlirõhku tekitada piisavalt enam.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
nukitsamees
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 05.12.2008 23:12 05

Re: Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)

Postitus Postitas nukitsamees »

nojaaa, aga miks on pöörded nii madalal?
kotka tn remondimees rääkis, et sellepärast pöörded madalal et karterituulutus klapp vigane.
Aga pärast seda ei muutunud ka midagi. Ikka pöörded madalad.
e36 Touring;)
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)

Postitus Postitas Cert85 »

Tühikäigumootor peaks ikka pöördeid reguleerima.
Auto "saab aru" drosselklapi seisust, et gaasipedaali ei vajutata ja pöörete hoidmine antakse tühikäigumootori ülesandeks.

Kui see nüüd kinni, siis ei suudetagi hoida õigeid pöördeid. Auto näeb hetkepöördeid ja püüab saavutada siiski seda, mis on "ajus" kirjas.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
nukitsamees
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 05.12.2008 23:12 05

Re: Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)

Postitus Postitas nukitsamees »

mhh okei, et viga võib olla siis nagu ka tyhikäigumootoris, et pöörded nii madalal? Samas ta ei loobi pöördeid ja ka madalate rmp on jõudu ja minekut. Nt foori all olles ja drive sees mõnikord on pidurit all hoides pöörde 600 vahest 500 ja vahest alla 500 suts. Ja ei kõigu, vaid seisavad ilusti paigal.
Ja nt kui mootor täitsa kylm, siis praeguste soojade ilmadega on käima pannes pöörded kuskil 700 ja Samuti ei kõigu.
Aga kas diagnostika näitaks mis värk? Ei taha seda raha ka nii lampi maha loopida vms.
e36 Touring;)
Kasutaja avatar
nukitsamees
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 05.12.2008 23:12 05

Re: Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)

Postitus Postitas nukitsamees »

Nii, tere jälle!

Ei ole saanud oma murest ikka lahti:( Eile siis sai käidud remondis uuesti ja vahetati ära õlipump, sisse läks täis synt õli. ikka sama jama. ok kontrolliti kõik saaled ja jutud, kõik tip-top. Mootor ei tiksu ega midagi, isegi kylmalt käivitamisel ei ole mingit tiksu ega midagi. Aga ikka õlituli pöleb siis kui mootor soe.
Sooja mootoriga keerati ka see õlifiltri kopsik maha, õlisurve ilusti olemas.
Survet küll ei möödetud kuna neil polnud seda manomeetrit.
vahetati ka andureid, no ikka ei midagi. Prooviti paksemat õli, ikka sama jama.
No mida ****? ei saa aru.
ülevalt Samuti kõik ilus, puhas ja korras, st et kambrikaane all.
oskab keegi miskit kosta?
e36 Touring;)
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)

Postitus Postitas killer666 »

Nagu aru saada , siis kui mootor läheb soojaks siis pole enam õli piisavalt viskoossne , et survet hoida. Ilmselt siiki on mõni koht , mis annab läbi. Samas ma ei saa aru , et kui gaasi anda , kas siis kaob ära see õlitule põlemine?
Kas kuskilt selle anduri juhe ei ole äkki vigane?
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
nukitsamees
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 05.12.2008 23:12 05

Re: Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)

Postitus Postitas nukitsamees »

jamh just kui natuke pöördeid juurde anda, siis kaob tuli ära.
Ainuke asi mida oskasid pakkuda seal remondis, et mis võib veel viga olla on see yleminne reduktsioonklapp, mis asub seal õlianduri juures.
e36 Touring;)
Kasutaja avatar
nukitsamees
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 05.12.2008 23:12 05

Re: Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)

Postitus Postitas nukitsamees »

Nii, minu jaoks on mure lahenenud;)
Lasin ikkagi ära vahetada õlipumba. algselt jäi prob. alles.
Raua osa oli kõik super ( loe: väga korralik)
Siis sai otsitud kohta, kus saaks mööta õlisurvet, ja siis härra vaatas ja uuris ja pani testri kylge tundus nagu kõik ok! Soovitas ainult anduri ära vahetada et viga peaks ikka selles olema.
Aga minu yllatuseks pärast enam tuli ei pölenud.
Vb oli asi selles, et klemmid olid ära oksudeerunud vms ja siis soojalt hakkas andur valet teadet andma.
siiamaani kõik väga hea;) tuli ei põle
e36 Touring;)
Vasta