Mida teha p****s roolilatiga?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ta5kur
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 09.01.2012 09:53 59

Mida teha p****s roolilatiga?

Postitus Postitas ta5kur »

Vahetasin oma õli tilkuva e46 roolilati uue vastu. Mida vanaga teha? Vanaraua varianti ma tean :cool: , a kas seda on võimalik/otstarbekas ka remontida lasta?

risto
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: Mida teha p****s roolilatiga?

Postitus Postitas redline »

Kui ta väga roostes pole, siis saab remontida ikka. Remont maksab kuskil 200-250eur.
56792145
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: Mida teha p****s roolilatiga?

Postitus Postitas raimo_r »

Kui latt loksub, siis pole midagi teha. Nn remondi ehk tihendite vahetusega roolilati loksu olematuks ei tee.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: Mida teha p****s roolilatiga?

Postitus Postitas redline »

raimo_r kirjutas:Kui latt loksub, siis pole midagi teha. Nn remondi ehk tihendite vahetusega roolilati loksu olematuks ei tee.
Hambumise lõtku ei saa küll parandada, aga lati enda loksu saab korda teha. Latt läheb ümarlihvi ja treitakse ka uued puksid + siis vastavas remondis tihendid.
Kui kellegi huvi, siis on mul ka vastav kontakt olemas, mees on teinud seda tööd ca 10 aastat ja annab ka oma tööle garantii.
56792145
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: Mida teha p****s roolilatiga?

Postitus Postitas redline »

Kuno_T kirjutas:Ümarlihvis lihvitakse kolvivarrelt kroomikiht maha ja mis siis edasi? Mida tähendab "vastavas remondis tihendid"? Kas keegi Vasja teeb neid kuuri all paar kümnendikku peenemale võllile (lati kolvivarrele)?
Kahjuks pole ma nii hästi kursis, sest mina neid ei tee, aga olen küsinud kuidas see protsess välja näeb.
Ma võin sulle jagada kontakti kui soovid ja helistad ise mehele ja küsid täpsemalt järgi. Üle 10 aasta teinud ja ka tuttava autol tema remonditud latt juba mitmeid aastaid auto küljes.
Tema remonditud latte olen tartu linnas pannud ca 100 (töökaaslane juba ehk tuhande) auto külge ja selle kümne aasta jooksul on neid latte ikka hulgim linna peal sõitmas.
Samamoodi remondiatkse ka roolilatte tehases, kui annad poodi enda vana lati vastu. Seal kehtib samamoodi nõue et ei oleks roostes.(kusjuures nendel poe taastatud lattidel pole kroomist haisugi peal)

See kroomikiht on ilmselt vajalik selleks, et kui kumm katki läheb, siis ei teki seda roostet kohe? Kui kummid terved ja mõni sillastendi vend pole kummide klambreid minema visanud või kümne korra keeranud, siis kestab.

Remontida ei saa väga roostes latte, kõveraid latte, samuti pidi ka koyo lattidedega mingi jama olema, et neid enamust ei tee(pole küsinud miks)
56792145
Vasta