Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kui kellelgi veel pöörded kõiguvad ,siis seda põhjustas rikkis lisa elektri soojenduses. Minu isendil igadahes oli selle viga .Sai külmade ilmadega teine peale pandud ja kõikumine oligi kadunud .
Töötab siia maani ilusti.
Mul oleks üks selline töökorras kasutatud vidin ka müüa, sai kogemata millegi päras 2tk ostetud.
On ka proovimis võimalus. Muidugi ilmad juba ka soojad ja kas üldse selle proovimisest ka mingit kasu on ?
Kuna ilmade soojenemisega kadusid ka mootori pöörete kõikumised.
Aga kui kellelgi huvi on andku teada .
mis hinnaga muidu, ja mis mootorile see on
35€ ja sobib diisel .E46-le, X3 E83-le.
Siit saab täpsemalt vaadata millisele mudelile sobib. http://bmwfans.info/parts/catalog/64129145439/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jah minu auto läheb küll peale vahetamist kiiremini soojaks ,muidugi temostaat peab ka korras olema .
Vigase el soojendusega plõksib ta ennast sisse ja välja (kord kütab siis jälle ei küta) .See põhjustab selle mootori pöörete kõikumise .
Jap,nii ta on. Lahke foorumlane loovutas ühe üle oleva soenduse mõistliku hinnaga ära ja nüüd ka mul kõikumine kadunud
Viskasin vana "katkise" tuttavale elektrikule üle mõõta,ehk saab ka tollest asja,annan ka siia teada siis kui viga kergesti eemaldatav.
Kas viga näitab ka diagnostika? Mõtlen siis seda kas see lisasoojendus on tuksis või mitte. Endal ka justkui pöörded ikka kõiguvad(mõlemad termostaadid vahetatud). Mingipäev oli vist siin veidi soojem ja siis nagu ei täheldanud. Oli vist mingi ülemine temp. ka millal ta enam tööle ei rakendugi?
http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... 361039.htm" onclick="window.open(this.href);return false; siin näha kuna ja kui kauaks rakendub.
Diagnoss VIST näitab,kuna autot ostes sai viidud enne diagnostikasse ja vana sogas midagi webastost/soendusest,et on mingi vea salvestanud,webasto aga mul puuudb.. Too hetk ei pannud pilti kokku asjast ja samas ei ole ka 100% kindel,et nüüd seda viga näitas,ehk oli mingi muu kala veel lisaks kunagi..
Ise sain oma vana jubina ka tuttavalt tagasi kes asja üle vaatas.
Mõõtis ja näppis kõik üle mida sai mõõta,kõik oli terve,küttekehad jne. Ainsaks veaks olid külmjooted pooltel trantsidel Seotud pidid aga asjad olema otseselt selle kütte juhtimisega vms. Hetkel ei viitsi testima hakata,kuid mingi päev vahetan prooviks ümber. Ehk ongi tüüpveana see asi küljes Siis asi lihtsalt parandatav http://www.upload.ee/image/2231053/2012-04-05-078.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Sul on ilmselt viga mujal. Kuna brensiinimootoritel lisasoojendus puudub. Umbes karterituulutus, lisaõhk, vanos.
Muidugi raske arvata kui autot ei tea.
Tee uus teema kuhu kirjutad ka auto täpsed andmed.
Kas kellelgi on seda elektrilist lisasoojendit pakkuda? Mul ka asi maha põlenud, remontida polnud seal enam midagi. Mingil ajal kõigutas pöördeid, aga kui lõplikult lepingu lõpetas, oli selles osas kõik ok
Asi toodud Harku BMW lammutusest. Siiski kasutatud kuid väidetavalt korras(usun neid)
Siiani pole mulle keegi suutnud vastata, kas see tegelikult ka mõjub või saame tema olemasolust jälle siis teada, kui ta on p.r.e ja jälle pöördeid kõigutab. Ehk kas tast on kasu ka või ainult kohatäide. Aga uue hind muidugi muljetavaldav
Mingi kasu paistab asjast siiski olevat kui ta töötab,salongi hakkab vähemalt suht kiirelt sooja tulema,enne kui termomeeter midagi näitama hakkab
Samas täpset võrdlust tuua ei mäleta eelmise aasta talvega,et mis see ajaliselt jn juurde annab soojenemisele.
Testida iseenesest lihtne Proovid koos asjaga ühel päeval,ning teisel päeval korra võtad soojendi juhtimise pistiku tagant ja lased ilma.
Sai paigaldatud uus elektriline soojendi aga ei tööta. Kas pärast vahetust peaks minema kuskile diagnostiku juurde või peaks olema nii et võtad vana maha ja paned uue peale ja töötab?
Endal täpselt sama probleem. Autoks siis 330d 2001.
Sümptomid samad, et kui salongi ventika kinni panen, siis pöördeid ei kõiguta.
Olen ka juba mitmeid nädalaid seda kõikumist taga ajanud. Võtan nv. selle el. sojenduse käsile
Ehk saab kõikumisest lahti
MInul näiteks kohapealei kõigu küll aga sõites kindla kiirusega hakkab nagu vahele jätma. Sama ka Aeg ajalt kiirendades. Kütusekulu on ka suurenenud paari liitri võrra. Oskab keegi midagi arvata, suvel kui probleem väiksem oli käisin ka diagnostis, seal ei osatud midagi öelda. Aga nüüd asi igapäevaseks saanud. AUto ka 330d e46.
raivo188 kirjutas:MInul näiteks kohapealei kõigu küll aga sõites kindla kiirusega hakkab nagu vahele jätma. Sama ka Aeg ajalt kiirendades. Kütusekulu on ka suurenenud paari liitri võrra. Oskab keegi midagi arvata, suvel kui probleem väiksem oli käisin ka diagnostis, seal ei osatud midagi öelda. Aga nüüd asi igapäevaseks saanud. AUto ka 330d e46.
enda autoga sama teema... küttekulu ca 10
Horsepower sells cars, torque wins races - V8-s and diesels
omgwtf kirjutas:Ise sain oma vana jubina ka tuttavalt tagasi kes asja üle vaatas.
Mõõtis ja näppis kõik üle mida sai mõõta,kõik oli terve,küttekehad jne. Ainsaks veaks olid külmjooted pooltel trantsidel Seotud pidid aga asjad olema otseselt selle kütte juhtimisega vms. Hetkel ei viitsi testima hakata,kuid mingi päev vahetan prooviks ümber. Ehk ongi tüüpveana see asi küljes Siis asi lihtsalt parandatav http://www.upload.ee/image/2231053/2012-04-05-078.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tere, kas sa panid tagasi parandatud lisasoendi ja kas trantside ülejootmisest oli kasu?
Kas kellelgi on juhuslikult see lisasoendi temperatuuri rakendus graafik kuhugi salvestatud ning on nõus jagama? Vana link on maha võetud http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... 361039.htm" onclick="window.open(this.href);return false; või kust võiks tänasel päeval uue lingi leida? Tänud!
Võrdlesin enda soojendi sisu ülaltoodud fotoga: http://www.hot.ee/sislak/e46/2014-01-01%2020.00.26.jpg http://www.hot.ee/sislak/e46/2014-01-01%2020.00.05.jpg
Mul auto e46 320d 110kW 2004a
Piltidel siis soojendi mis oli rikkis ja mille maha kruttisin, asendades selle lammutusest ostetud "kontrollitud" soojendiga, mis peaks nüüd töötama (kuna ilmad soojad siis raske kontrollida).
Seega tundub, et 330d ja 320d soojendid on küll väliselt väga sarnased, kuid sisult üsna erinevad, saan ma õigesti aru?