Kütuselisandid
Kütuselisandid
Millise firma kütuselisandid oleks kõige paremad 3.0 diisel mootorile?
Re: Kütuselisandid
Kütuselisandid ei tee mitte midagi positiivset autoga.
Kütuses on juba vajalikud lisandid.
Kui raha palju, võid mulle anda.
Kütuses on juba vajalikud lisandid.
Kui raha palju, võid mulle anda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Kütuselisandid
Mina olen kasutanud kütuselisandit mida karla auto soovitab, ja julgen soovitada, kuna ühel autol sain pihusti töökorda sellega.
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 757
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Re: Kütuselisandid
samad sõnad siin julgen soovitada karla oma kütuselisandi, mul küll 2.0 110kw diisel aga mootori töö läks tunduvalt ühtlasemaks,seda lisandit kasutadeserko7 kirjutas:Mina olen kasutanud kütuselisandit mida karla auto soovitab, ja julgen soovitada, kuna ühel autol sain pihusti töökorda sellega.
- carrating56
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 04.02.2010 16:36 33
- Peamine sõiduk: e46 320CD
Re: Kütuselisandid
Ja mis lisandeid karla auto soovitab?
e30 318- Lada 06- MB w124 2.0d- Ford sierra 2.0- MB c180- Opel astra gsi 110kw- e34 2.5 tds- e36 316 kupee- e39 2.5tds- e46 2.0d 110kw- e91 3.0d 150kw- Passat B5.5 1.9TDI- e46 320CD- Passat B5.5 1.9TDI
-
- Huviline
- Postitusi: 220
- Liitunud: 19.10.2012 22:02 30
- Peamine sõiduk: Liisingupill
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütuselisandid
Eeldan, et sedasama, mida kodulehelgi reklaamivad: http://karla.ee/diiselkutuse-lisand/" onclick="window.open(this.href);return false;
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: Kütuselisandid
Paljud lisavad lihtsalt 2 taktilise õli. Tuleb kindlasti kasuks kui kahjuks.
Re: Kütuselisandid
ma ei usu et cr diisel kannatab sed 2t õli liisamist...
Re: Kütuselisandid
Kuidas saab mingi lisand üldse pihusti korda teha? ma saan aru et okey töötab vähe paremini aga mehaanilist viga mingi lisandiga korda teha
Re: Kütuselisandid
Arnis, asi on sellest, et kütuselisand ei tee halba ja meie kütus ei ole alati hea. Üks näide on see, kuidas tuttav alexela tanklas pani täispaaki oma fordile ja remondis KSP ja pihusteid. Saan aru, et lisand sellel korral ei aita, aga kütus ei ole alati hea. Samas mõnikord isegi on tunda kuidas kütusekulu suureneb erineva kütusega. Lisandites tavaliselt kerosiini baas + teised määrimislisandid jne. Pigem kasutaks lisandi, halba ta 100% ei tee.arnis kirjutas:Kütuselisandid ei tee mitte midagi positiivset autoga.
Kütuses on juba vajalikud lisandid.
Kui raha palju, võid mulle anda.
Ise kasutan selle
+372 5 100 607
Re: Kütuselisandid
Selles asi ongi, et kõik eluks vajalik on kütuses olemas, vastasel juhul
99+% diislitest meie teedel ei sõidaks aastatki meie "halva kütusega".
(99% sellepärast, et 99% ei kasuta lisatavaid kütuselisandeid).
Kui satub halb kütus (näiteks kusagil tanklas pesemata küttemahuti
põhi, koos veega ja muu jamaga mis on sinna kogunenud) siis ükski
kütuselisand oma õige kontsentratsiooniga (~1:500) asja ära ei paranda.
Olen lugenud selle Karla lisandi tegeliku tootja kohta. Tundub, et tõesti
kahjulik see ei ole. Kuid mis on autole kasulikum, kas vahetada mootoriõli
tihedamini (kütuselisand maksab ~15€ 250L-le, seega ühe õlivahetusvälba
jooksul vaja vaja ~8 korda osta, ehk ~120€ ehk saab vahetada mootoriõli
2x tihedamini) või lasta iga õlivahetusvälbaga restaureerida üks pihusti?
Minu auto on 300 000 sõitnud ilma ühegi lisanditeta. Poole sellest läbis
Eesti "halva" kütusega. KSP ja pihustid on täiesti töökorras.
Seega auto peaks soovituste kohaselt praeguseks ajaks saanud 84 mudelit
lisandit, mis maksab kokku 1260€. Selle raha eest saab tutikad pihustid ja
KSP. Matemaatika ja statistika ütleb täiesti ümberkukutamatult: ei tasu ära.
Kuigi kütuselisandi hind on 5% kütuse hinnast, tasuks lisand ennast ära
ainult siis kui a) vähendaks kütusekulu 5+% või b) pikendaks komponentide
eluiga rohkem kui 100%. Reaalsuses tundub, et eluiga pikeneb 10-30% ja
kütusekulu korras mootoriga ei paranegi.
TTÜ-s tehti katse Statoili tavalise kütusega vs Miles. Miles ju sisaldab
"neid vajalikke lisandeid", mis puhastavad mootorit ja seetõttu vähendavad
ka kütusekulu "kuni 3%". Katse lõpus kalkulatsioon ütles, et kütusekulu
langes Miles kütusega sõites täpselt null koma null protsenti.
Tuleks märkida, et MÕNED kütuselisandid (Karla ja Bardahl-ist ei räägi)
on alkoholibaasil. See on samaloll tegevus nagu bensiini lisamine diislisse,
eesmärgiga "puhastada" või "tõsta tsetaanarvu", mida alkohol kindlasti teeb.
99+% diislitest meie teedel ei sõidaks aastatki meie "halva kütusega".
(99% sellepärast, et 99% ei kasuta lisatavaid kütuselisandeid).
Kui satub halb kütus (näiteks kusagil tanklas pesemata küttemahuti
põhi, koos veega ja muu jamaga mis on sinna kogunenud) siis ükski
kütuselisand oma õige kontsentratsiooniga (~1:500) asja ära ei paranda.
Olen lugenud selle Karla lisandi tegeliku tootja kohta. Tundub, et tõesti
kahjulik see ei ole. Kuid mis on autole kasulikum, kas vahetada mootoriõli
tihedamini (kütuselisand maksab ~15€ 250L-le, seega ühe õlivahetusvälba
jooksul vaja vaja ~8 korda osta, ehk ~120€ ehk saab vahetada mootoriõli
2x tihedamini) või lasta iga õlivahetusvälbaga restaureerida üks pihusti?
Minu auto on 300 000 sõitnud ilma ühegi lisanditeta. Poole sellest läbis
Eesti "halva" kütusega. KSP ja pihustid on täiesti töökorras.
Seega auto peaks soovituste kohaselt praeguseks ajaks saanud 84 mudelit
lisandit, mis maksab kokku 1260€. Selle raha eest saab tutikad pihustid ja
KSP. Matemaatika ja statistika ütleb täiesti ümberkukutamatult: ei tasu ära.
Kuigi kütuselisandi hind on 5% kütuse hinnast, tasuks lisand ennast ära
ainult siis kui a) vähendaks kütusekulu 5+% või b) pikendaks komponentide
eluiga rohkem kui 100%. Reaalsuses tundub, et eluiga pikeneb 10-30% ja
kütusekulu korras mootoriga ei paranegi.
TTÜ-s tehti katse Statoili tavalise kütusega vs Miles. Miles ju sisaldab
"neid vajalikke lisandeid", mis puhastavad mootorit ja seetõttu vähendavad
ka kütusekulu "kuni 3%". Katse lõpus kalkulatsioon ütles, et kütusekulu
langes Miles kütusega sõites täpselt null koma null protsenti.
Tuleks märkida, et MÕNED kütuselisandid (Karla ja Bardahl-ist ei räägi)
on alkoholibaasil. See on samaloll tegevus nagu bensiini lisamine diislisse,
eesmärgiga "puhastada" või "tõsta tsetaanarvu", mida alkohol kindlasti teeb.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- carrating56
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 04.02.2010 16:36 33
- Peamine sõiduk: e46 320CD
Re: Kütuselisandid
Kas kellelgi on ka kogemust Xado lisandite ja geelidega?
e30 318- Lada 06- MB w124 2.0d- Ford sierra 2.0- MB c180- Opel astra gsi 110kw- e34 2.5 tds- e36 316 kupee- e39 2.5tds- e46 2.0d 110kw- e91 3.0d 150kw- Passat B5.5 1.9TDI- e46 320CD- Passat B5.5 1.9TDI
Re: Kütuselisandid
Arnis, sa oled paljudes asjades õige. Ise ei kasuta alati neid lisandeid mille reklaam või isegi purgi pealne kleeps ütleb, et vähendab, suurendab, puhastab jne. Mul on vana mersu olemas, mille paagi sisse panen 2t õli ka. Kohe tunda, et pihustid ei klõbise ni hullult, aga CRile seda ei tohi panna, siis midagi sellist, et kaitseks rohkem on ikka vaja. See lisandite teema ei ole mul näiteks säästmise jaoks, nagu mõnedel, vaid puhtuse ja määrimise jaoks.
Aga kokkuvõttes yep, tavaküttust piisab
Aga kokkuvõttes yep, tavaküttust piisab
+372 5 100 607
Re: Kütuselisandid
Õige jah, tahtsin sellel teemal ka mõtteainet anda kõigile.
Mis põhjustab diiselmootorile iseloomuliku klõbina?
Nii, ja kui see on selge, siis tekib küsimus:
Kas see on hea, et modifitseeritud kütusega seda ei ole?
Ilma kriitilise mõtlemiseta on igasugused mõtted küsitavad
Ootan kelleltki vastust foorumist ka, pakkuge.
Mis põhjustab diiselmootorile iseloomuliku klõbina?
Nii, ja kui see on selge, siis tekib küsimus:
Kas see on hea, et modifitseeritud kütusega seda ei ole?
Ilma kriitilise mõtlemiseta on igasugused mõtted küsitavad
Ootan kelleltki vastust foorumist ka, pakkuge.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Kütuselisandid
Uskuge või ärge uskuge aga sain tänu karlale pihusti toimima, enne selle kasutamist oli mootori kohapeal käimine ebaühtlane ja sai arvuti taha pandud mis näitas ka et üks ei toimi õieti ja lõpuks sai mootori käimine tühikäigul korda ja sai ka maha müüdud ja toimib siiani. See on lihtsalt minu arvamus et vahepeal seda võib ikka lisada, teeb ainult head.