E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes??
E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes??
Tere
Auto sõidab muidu täitsa ilusti, aga vahest käib nagu kehvemini edasi, ei tõmba istmesse nii nagu peaks.
Vahepeal käis turbo taastamises, seal nüüd kõik korras.
Veakoodid mida hetkel tuvastasin on 4687 -Electronic throttle system (ets)motor ehk drosselklapp ja 41aa map sensor vist,see ära vahetatud, aga viskab ikka koodi.
Kas ja kuidas drosselklapp minekut mõjutab?
Auto sõidab muidu täitsa ilusti, aga vahest käib nagu kehvemini edasi, ei tõmba istmesse nii nagu peaks.
Vahepeal käis turbo taastamises, seal nüüd kõik korras.
Veakoodid mida hetkel tuvastasin on 4687 -Electronic throttle system (ets)motor ehk drosselklapp ja 41aa map sensor vist,see ära vahetatud, aga viskab ikka koodi.
Kas ja kuidas drosselklapp minekut mõjutab?
Viimati muutis rasmus99, 25.05.2017 14:55 10, muudetud 1 kord kokku.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks
Siinkohal aitab ainult diagnostika, spekuleerima hakata vea üle on vaid ajaraiskamine.
Aga drossel võib mõjutada küll mootori tööd. Samamoodi ka map andur.
Aga drossel võib mõjutada küll mootori tööd. Samamoodi ka map andur.
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks
Peab täpselt vaatama, et mida ta hädaldab seal. Ta võib lihtsalt raporteerida, et rõhk on vale mingis suunas ja teda ennast pole vaja üldse vahetada, viga on mujal. Suvalisel ajal esinevaid vigasid on raskem tuvastada, hea kui viga on aktiivne uurimis ajal.rasmus99 kirjutas:41aa map sensor vist,see ära vahetatud, aga viskab ikka koodi
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks
Ma ise arvan ka sama. Hetkel ei jõudnud peale veakoodide lugemise väga süveneda. Peab soovitu ja reaalse turborõhu vahe üle vaatama, aga mis seal see tolereeritud erinevus olla võib? Mis näitajaid veel uurima peaks?teet82 kirjutas:Peab täpselt vaatama, et mida ta hädaldab seal. Ta võib lihtsalt raporteerida, et rõhk on vale mingis suunas ja teda ennast pole vaja üldse vahetada, viga on mujal. Suvalisel ajal esinevaid vigasid on raskem tuvastada, hea kui viga on aktiivne uurimis ajal.rasmus99 kirjutas:41aa map sensor vist,see ära vahetatud, aga viskab ikka koodi
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks
INPA näiteks näitab requested boost ja actual boost.
Sul võib ka map anduri juhe näiteks olla katki kuskilt.
Sul võib ka map anduri juhe näiteks olla katki kuskilt.
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks
Vaatasin turbo remondi pabereid vähe süvenenumalt ja seal oli märgitud potentsiaalseks rikkepõhjuseks umbes katalüsaator. See võis olla seotud ka pidevalt umbes dpf -iga mille eilmine omanik eemaldada lasi. Siit ka küsimus: kuidas teha kindlaks,et katt umbes?
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks
Löö kati sisu välja ja korras.rasmus99 kirjutas:Vaatasin turbo remondi pabereid vähe süvenenumalt ja seal oli märgitud potentsiaalseks rikkepõhjuseks umbes katalüsaator. See võis olla seotud ka pidevalt umbes dpf -iga mille eilmine omanik eemaldada lasi. Siit ka küsimus: kuidas teha kindlaks,et katt umbes?
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks
Pole katte niimoodi lammutanud.Ega vist muud moodi ei saa kui lõikab ühelt küljelt terves pikkuses katki ja lõikab sisu välja? Üv-l probleemi vist ei tohiks ikka tekkida kui mootor korras?vare271 kirjutas:Löö kati sisu välja ja korras.rasmus99 kirjutas:Vaatasin turbo remondi pabereid vähe süvenenumalt ja seal oli märgitud potentsiaalseks rikkepõhjuseks umbes katalüsaator. See võis olla seotud ka pidevalt umbes dpf -iga mille eilmine omanik eemaldada lasi. Siit ka küsimus: kuidas teha kindlaks,et katt umbes?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks
Täna TÜV vaatab laisalt üldist tahmakogust aga rämedalt haisema hakkab ja selle tuvastab kogenud vaatleja koheselt. See, kuidas ilma DPF-ta aastal 2018 TÜV läbida saab põnev olema. Väga vähe usutav, et EURO 4/5 normi ilma kati ja dpf-ta välja puhub - lisaks muust rääkimata. Kui visuaalne osa paneb tahma siis jutt lühike.
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks
Hetkel paistab, et tahavad teha nii nagu Saksamaal- obd järgi vaadatakse tarkvarast kas dpf olemas v väljas... Üldse kuidagi jube vähe kuulda nende uute normide kohta, kui keegi oskab midagi täpsemalt selle kohta rääkida siis oleks küll tore .ttsys kirjutas:Täna TÜV vaatab laisalt üldist tahmakogust aga rämedalt haisema hakkab ja selle tuvastab kogenud vaatleja koheselt. See, kuidas ilma DPF-ta aastal 2018 TÜV läbida saab põnev olema. Väga vähe usutav, et EURO 4/5 normi ilma kati ja dpf-ta välja puhub - lisaks muust rääkimata. Kui visuaalne osa paneb tahma siis jutt lühike.
Kati eemalduse kohapealt veel niipalju, et kuidas ikkagi kontrollida, et umbes on? Otseset kolinat pole täheldanud, seega kärg ei tohiks veel laili olla..
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Kunagi pakkusin ka selle mõtte välja ühes teises foorumis, seal mingid "DPF delete" spetsialistid hakkasid kohe kisama, et elus ei tehta nii, sinna võib mida iganes ette sööta tarkvaraliselt jne.. Minu meelest paljudel autodel on see DPF delete juba täiesti valesti tehtud, auto ei suuda enam muude asjade kohta veakoode väljastada jne.. Aga mida muud nad saavadki väita kui ise raha teenivad sellega.rasmus99 kirjutas:obd järgi vaadatakse tarkvarast kas dpf olemas v väljas
Katalüsaatoris asi vast pole kui viga aeg-ajalt esineb, see oleks ühtemoodi umbes kogu aeg.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Räägin maksimaalsest neeldumistegurist EURO 4/5, kui kat ja dpf eemaldada.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 028:ET:PDF
https://www.riigiteataja.ee/akt/119102016006?leiaKehtiv
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... lisa1.pdf#
"maksimaalne neeldumistegur:
— ülelaadeta diiselmootorite puhul 2,5 m-1;
— turbodiiselmootorite puhul 3,0 m-1;
— piirnorm 1,5 m-1, mis kehtib sõidukite suhtes, mis on tüübikinnituse saanud piirväärtuste kohaselt, mis
on esitatud
a) direktiivi 70/220/EMÜ I lisa punktis 5.3.1.4 sisalduva tabeli B reas (diiselmootoriga väikesõiduk –
Euro 4);
b) direktiivi 88/77/EMÜ (2) I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli B1 reas (diiselmootoriga raskeveok –
Euro 4);
c) direktiivi 88/77/EMÜ I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli B2 reas (diiselmootoriga raskeveok – Euro
5);
d) direktiivi 88/77/EMÜ I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli C reas (raskeveok – EEV),
või piirväärtused, mis vastavad hilisematele muudatustele direktiivis 70/220/EMÜ, või piirväärtused, mis
vastavad hilisematele muudatustele direktiivis 88/77/EMÜ, või samaväärsed piirväärtused, kui kasutatakse
EÜ tüübikinnitamisel kasutatavatest seadmetest erinevaid seadmeliike."
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 028:ET:PDF
https://www.riigiteataja.ee/akt/119102016006?leiaKehtiv
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... lisa1.pdf#
"maksimaalne neeldumistegur:
— ülelaadeta diiselmootorite puhul 2,5 m-1;
— turbodiiselmootorite puhul 3,0 m-1;
— piirnorm 1,5 m-1, mis kehtib sõidukite suhtes, mis on tüübikinnituse saanud piirväärtuste kohaselt, mis
on esitatud
a) direktiivi 70/220/EMÜ I lisa punktis 5.3.1.4 sisalduva tabeli B reas (diiselmootoriga väikesõiduk –
Euro 4);
b) direktiivi 88/77/EMÜ (2) I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli B1 reas (diiselmootoriga raskeveok –
Euro 4);
c) direktiivi 88/77/EMÜ I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli B2 reas (diiselmootoriga raskeveok – Euro
5);
d) direktiivi 88/77/EMÜ I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli C reas (raskeveok – EEV),
või piirväärtused, mis vastavad hilisematele muudatustele direktiivis 70/220/EMÜ, või piirväärtused, mis
vastavad hilisematele muudatustele direktiivis 88/77/EMÜ, või samaväärsed piirväärtused, kui kasutatakse
EÜ tüübikinnitamisel kasutatavatest seadmetest erinevaid seadmeliike."
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Ja mis seal siis nüüd nii keerulist on, neeldumistegurit annab ju ilusti vähendada, kui peaks suitsuga probleeme olema.
Samamoodi võib tarkvaraliselt "stockiks" teha ja siis ÜV minna. Ongi chiptuuneritel rohkem leiba
See EU4/5/6 nagunii üle paisutatud teema minu arvates. Minu jaoks tähtis et auto ülemäära ei suitseks ning olekski kõik korras.
Samamoodi võib tarkvaraliselt "stockiks" teha ja siis ÜV minna. Ongi chiptuuneritel rohkem leiba
See EU4/5/6 nagunii üle paisutatud teema minu arvates. Minu jaoks tähtis et auto ülemäära ei suitseks ning olekski kõik korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Mida seal "stockiks" teha, kui EURO 3 pole neile mootoritele olemas(?) Loomulikult on need offitatud sõidukid kellegi süstla otsas nagu narkarid. Kahe liitrise, mis ideaalses korras pihustite ja muu kooslusega pigistab tarkvaraga veel läbi aga kolme liitrise puhul juba vähe usutav. Pealegi igale autole enne TÜV läbimist remap-i teha on ka väga ühesuunaline äriplaan. Seetõttu ütlengi, et 2018 saab põnev olema, kui E4/5 oma normi pannakse puhuma.
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Ma pean nüüd nagunii lähiajal ülevaatusele minema, eks siis ole näha mis näitajad välja puhub.ttsys kirjutas:Mida seal "stockiks" teha, kui EURO 3 pole neile mootoritele olemas(?) Loomulikult on need offitatud sõidukid kellegi süstla otsas nagu narkarid. Kahe liitrise, mis ideaalses korras pihustite ja muu kooslusega pigistab tarkvaraga veel läbi aga kolme liitrise puhul juba vähe usutav. Pealegi igale autole enne TÜV läbimist remap-i teha on ka väga ühesuunaline äriplaan. Seetõttu ütlengi, et 2018 saab põnev olema, kui E4/5 oma normi pannakse puhuma.
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Kõige lihtsam on oma raiped korda teha ja/või osta endale auto, millele rahakott peale hakkab. Korras auto puhul hoiab DPF nii mõttetult vähe kinni, et pole isegi mõtet tõmmelda.Silver88 kirjutas:Ja mis seal siis nüüd nii keerulist on, neeldumistegurit annab ju ilusti vähendada, kui peaks suitsuga probleeme olema.
Samamoodi võib tarkvaraliselt "stockiks" teha ja siis ÜV minna. Ongi chiptuuneritel rohkem leiba
See EU4/5/6 nagunii üle paisutatud teema minu arvates. Minu jaoks tähtis et auto ülemäära ei suitseks ning olekski kõik korras.
Ja lõpuks jääb ta ikka veel diisliks, vahet pole palju seal turbosid ja väänet on. Üks turbo, 2 turbot, 3 turbot, 500Nm, 1000Nm, ikka on tuim diisel.
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Nii, ülevaatusel käidud ja jälgiti selle auto puhul juba praegu euro 4 normi ehk siis 1.5. Minu auto, millel dpf vahelt ära võetud, puhus välja 0.4, seega pole see asi nii hull ühti.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Kus asub see ülevaatus? EURO4 normile see sõiduk ei vasta.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
dfp politsei möllab jällettsys kirjutas:Kus asub see ülevaatus? EURO4 normile see sõiduk ei vasta.
BMW g31 520d M Sport
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
2018 tuleb EURO pedereerimise aasta ja dpf politsei on köki-möki selle kõrval.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi
Isegi kui tehakse OBD-testi, ei loe sealt mingeid DPF-rikkega seotud veakoode välja(kuna need on maha surutud). Kui normi sisse jääva tahmanäidu välja puhub, läheb ilusti läbi.
Isegi kui tehakse OBD-testi, ei loe sealt mingeid DPF-rikkega seotud veakoode välja(kuna need on maha surutud). Kui normi sisse jääva tahmanäidu välja puhub, läheb ilusti läbi.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Koerad on näljased ja see karavan on pedereerimiseks eriti magus allikas.
Vemblal on uued protseduurid ja see remapitittede I/O sokkimine on just paras kurguloputus enne karavani liikmete "töötlust". Muidugi on uued võtted tekkimas ja need maksavad.
Vemblal on uued protseduurid ja see remapitittede I/O sokkimine on just paras kurguloputus enne karavani liikmete "töötlust". Muidugi on uued võtted tekkimas ja need maksavad.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Mine seo ennast nende karvaste hipide kombel selle remmelgapuu külge, kui tahad Maailma päästa
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Saab ka teisiti. Vemmal ei tee vahet, kas oled Peeter või hipi - saavad kõik ühe noodiga Maailma paranduse suunas.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Dpf politseil on lihtsalt ego nii maha surutud, kuna saab diislite käest pidevalt lüpsi linnavahel.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
DPF politsei ego magab, sest pole näinud diislit, mis jalus ei koperda. Kõigil lüpsikud küljes ja udarad lohisevad vastu maad.
https://www.youtube.com/watch?v=WTUaepAWT5Q
https://www.youtube.com/watch?v=WTUaepAWT5Q
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Arvata võis, et see jama millagi tuleb... st pihta hakkab, ise sellepärast diislilt bensukale üle läksin ja üldse ei kahetse, nt kütusekulu vahe ei ole suur.ttsys kirjutas:2018 tuleb EURO pedereerimise aasta ja dpf politsei on köki-möki selle kõrval.
Kuid ilma huumorita, kuna ise enam eemaldatud DPF iga autoga ei sõida, siis seda "vingu" tunneb aina paremini. Kuna tiirutan linnas tihti ka mootorrattaga, siis ei anna ventilaatorit ka sulgeda, et normaalselt sõita saaks...
Neid suitsevaid diisleid on tõesti palju, pole paha kui osa neist "seisma" jääb.
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Neil haisevatel dislameestel jääb õigust veel ülegi, endal oleks küll häbi mingi haisva kärakaga sõita
- -TaaviK-
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 21.02.2017 19:40 22
- Peamine sõiduk: X6 M Performance
- Asukoht: Helsinki/Espoo
Re: E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes
Siin soomes on palju eesti numbritega diisel saane, tossavad nagu vanad vedurid. Jutt käib, et mingi siim paneb nad tossama siin suure raha eest. Piinlik vaadata.
e34 520> e39 523i> e39 530d> e65 730d> x3 3.0d> X6d