E91 330xd vahest ei käi nii edasi nagu peaks/ katt umbes??

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

rasmus99
Huviline
 
Postitusi: 39
Liitunud: 09.02.2015 21:27 18
Peamine sõiduk: bmw 318,e36

Postitus 22.05.2017 11:10 53

Tere
Auto sõidab muidu täitsa ilusti, aga vahest käib nagu kehvemini edasi, ei tõmba istmesse nii nagu peaks.
Vahepeal käis turbo taastamises, seal nüüd kõik korras.
Veakoodid mida hetkel tuvastasin on 4687 -Electronic throttle system (ets)motor ehk drosselklapp ja 41aa map sensor vist,see ära vahetatud, aga viskab ikka koodi.
Kas ja kuidas drosselklapp minekut mõjutab?
Viimati muutis rasmus99, 25.05.2017 14:55 10, muudetud 1 kord kokku.

Silver88
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1217
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E91 320dA 06'
Telefon: 56642342

Postitus 22.05.2017 11:25 20

Siinkohal aitab ainult diagnostika, spekuleerima hakata vea üle on vaid ajaraiskamine.
Aga drossel võib mõjutada küll mootori tööd. Samamoodi ka map andur.

teet82
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1504
Liitunud: 16.03.2010 20:33 15
Asukoht: võru

Postitus 22.05.2017 22:03 11

rasmus99 kirjutas:41aa map sensor vist,see ära vahetatud, aga viskab ikka koodi

Peab täpselt vaatama, et mida ta hädaldab seal. Ta võib lihtsalt raporteerida, et rõhk on vale mingis suunas ja teda ennast pole vaja üldse vahetada, viga on mujal. Suvalisel ajal esinevaid vigasid on raskem tuvastada, hea kui viga on aktiivne uurimis ajal.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!

rasmus99
Huviline
 
Postitusi: 39
Liitunud: 09.02.2015 21:27 18
Peamine sõiduk: bmw 318,e36

Postitus 23.05.2017 14:19 32

teet82 kirjutas:
rasmus99 kirjutas:41aa map sensor vist,see ära vahetatud, aga viskab ikka koodi

Peab täpselt vaatama, et mida ta hädaldab seal. Ta võib lihtsalt raporteerida, et rõhk on vale mingis suunas ja teda ennast pole vaja üldse vahetada, viga on mujal. Suvalisel ajal esinevaid vigasid on raskem tuvastada, hea kui viga on aktiivne uurimis ajal.

Ma ise arvan ka sama. Hetkel ei jõudnud peale veakoodide lugemise väga süveneda. Peab soovitu ja reaalse turborõhu vahe üle vaatama, aga mis seal see tolereeritud erinevus olla võib? Mis näitajaid veel uurima peaks?

Silver88
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1217
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E91 320dA 06'
Telefon: 56642342

Postitus 23.05.2017 19:52 00

INPA näiteks näitab requested boost ja actual boost.
Sul võib ka map anduri juhe näiteks olla katki kuskilt.

rasmus99
Huviline
 
Postitusi: 39
Liitunud: 09.02.2015 21:27 18
Peamine sõiduk: bmw 318,e36

Postitus 23.05.2017 21:15 03

Vaatasin turbo remondi pabereid vähe süvenenumalt ja seal oli märgitud potentsiaalseks rikkepõhjuseks umbes katalüsaator. See võis olla seotud ka pidevalt umbes dpf -iga mille eilmine omanik eemaldada lasi. Siit ka küsimus: kuidas teha kindlaks,et katt umbes?

vare271
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1556
Liitunud: 21.04.2008 21:18 23
Asukoht: Viljandi mk.
Peamine sõiduk: 320d E91

Postitus 23.05.2017 22:47 38

rasmus99 kirjutas:Vaatasin turbo remondi pabereid vähe süvenenumalt ja seal oli märgitud potentsiaalseks rikkepõhjuseks umbes katalüsaator. See võis olla seotud ka pidevalt umbes dpf -iga mille eilmine omanik eemaldada lasi. Siit ka küsimus: kuidas teha kindlaks,et katt umbes?

Löö kati sisu välja ja korras.

rasmus99
Huviline
 
Postitusi: 39
Liitunud: 09.02.2015 21:27 18
Peamine sõiduk: bmw 318,e36

Postitus 23.05.2017 23:30 46

vare271 kirjutas:
rasmus99 kirjutas:Vaatasin turbo remondi pabereid vähe süvenenumalt ja seal oli märgitud potentsiaalseks rikkepõhjuseks umbes katalüsaator. See võis olla seotud ka pidevalt umbes dpf -iga mille eilmine omanik eemaldada lasi. Siit ka küsimus: kuidas teha kindlaks,et katt umbes?

Löö kati sisu välja ja korras.

Pole katte niimoodi lammutanud.Ega vist muud moodi ei saa kui lõikab ühelt küljelt terves pikkuses katki ja lõikab sisu välja? Üv-l probleemi vist ei tohiks ikka tekkida kui mootor korras?

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3207
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 24.05.2017 00:00 50

Täna TÜV vaatab laisalt üldist tahmakogust aga rämedalt haisema hakkab ja selle tuvastab kogenud vaatleja koheselt. See, kuidas ilma DPF-ta aastal 2018 TÜV läbida saab põnev olema. Väga vähe usutav, et EURO 4/5 normi ilma kati ja dpf-ta välja puhub - lisaks muust rääkimata. Kui visuaalne osa paneb tahma siis jutt lühike.

rasmus99
Huviline
 
Postitusi: 39
Liitunud: 09.02.2015 21:27 18
Peamine sõiduk: bmw 318,e36

Postitus 25.05.2017 14:54 04

ttsys kirjutas:Täna TÜV vaatab laisalt üldist tahmakogust aga rämedalt haisema hakkab ja selle tuvastab kogenud vaatleja koheselt. See, kuidas ilma DPF-ta aastal 2018 TÜV läbida saab põnev olema. Väga vähe usutav, et EURO 4/5 normi ilma kati ja dpf-ta välja puhub - lisaks muust rääkimata. Kui visuaalne osa paneb tahma siis jutt lühike.

Hetkel paistab, et tahavad teha nii nagu Saksamaal- obd järgi vaadatakse tarkvarast kas dpf olemas v väljas... Üldse kuidagi jube vähe kuulda nende uute normide kohta, kui keegi oskab midagi täpsemalt selle kohta rääkida siis oleks küll tore :) .
Kati eemalduse kohapealt veel niipalju, et kuidas ikkagi kontrollida, et umbes on? Otseset kolinat pole täheldanud, seega kärg ei tohiks veel laili olla..

teet82
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1504
Liitunud: 16.03.2010 20:33 15
Asukoht: võru

Postitus 25.05.2017 16:07 52

rasmus99 kirjutas:obd järgi vaadatakse tarkvarast kas dpf olemas v väljas

Kunagi pakkusin ka selle mõtte välja ühes teises foorumis, seal mingid "DPF delete" spetsialistid hakkasid kohe kisama, et elus ei tehta nii, sinna võib mida iganes ette sööta tarkvaraliselt jne.. Minu meelest paljudel autodel on see DPF delete juba täiesti valesti tehtud, auto ei suuda enam muude asjade kohta veakoode väljastada jne.. Aga mida muud nad saavadki väita kui ise raha teenivad sellega.

Katalüsaatoris asi vast pole kui viga aeg-ajalt esineb, see oleks ühtemoodi umbes kogu aeg.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3207
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 25.05.2017 16:52 14

Räägin maksimaalsest neeldumistegurist EURO 4/5, kui kat ja dpf eemaldada.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2009:141:0012:0028:ET:PDF
https://www.riigiteataja.ee/akt/119102016006?leiaKehtiv
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1191/0201/6006/MKM42%20lisa1.pdf#

"maksimaalne neeldumistegur:
— ülelaadeta diiselmootorite puhul 2,5 m-1;
— turbodiiselmootorite puhul 3,0 m-1;
— piirnorm 1,5 m-1, mis kehtib sõidukite suhtes, mis on tüübikinnituse saanud piirväärtuste kohaselt, mis
on esitatud
a) direktiivi 70/220/EMÜ I lisa punktis 5.3.1.4 sisalduva tabeli B reas (diiselmootoriga väikesõiduk –
Euro 4);
b) direktiivi 88/77/EMÜ (2) I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli B1 reas (diiselmootoriga raskeveok –
Euro 4);
c) direktiivi 88/77/EMÜ I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli B2 reas (diiselmootoriga raskeveok – Euro
5);
d) direktiivi 88/77/EMÜ I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli C reas (raskeveok – EEV),
või piirväärtused, mis vastavad hilisematele muudatustele direktiivis 70/220/EMÜ, või piirväärtused, mis
vastavad hilisematele muudatustele direktiivis 88/77/EMÜ, või samaväärsed piirväärtused, kui kasutatakse
EÜ tüübikinnitamisel kasutatavatest seadmetest erinevaid seadmeliike."

Silver88
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1217
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E91 320dA 06'
Telefon: 56642342

Postitus 25.05.2017 22:24 19

Ja mis seal siis nüüd nii keerulist on, neeldumistegurit annab ju ilusti vähendada, kui peaks suitsuga probleeme olema.
Samamoodi võib tarkvaraliselt "stockiks" teha ja siis ÜV minna. Ongi chiptuuneritel rohkem leiba :)
See EU4/5/6 nagunii üle paisutatud teema minu arvates. Minu jaoks tähtis et auto ülemäära ei suitseks ning olekski kõik korras.

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3207
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 25.05.2017 22:37 44

Mida seal "stockiks" teha, kui EURO 3 pole neile mootoritele olemas(?) Loomulikult on need offitatud sõidukid kellegi süstla otsas nagu narkarid. Kahe liitrise, mis ideaalses korras pihustite ja muu kooslusega pigistab tarkvaraga veel läbi aga kolme liitrise puhul juba vähe usutav. Pealegi igale autole enne TÜV läbimist remap-i teha on ka väga ühesuunaline äriplaan. Seetõttu ütlengi, et 2018 saab põnev olema, kui E4/5 oma normi pannakse puhuma.

rasmus99
Huviline
 
Postitusi: 39
Liitunud: 09.02.2015 21:27 18
Peamine sõiduk: bmw 318,e36

Postitus 25.05.2017 23:09 43

ttsys kirjutas:Mida seal "stockiks" teha, kui EURO 3 pole neile mootoritele olemas(?) Loomulikult on need offitatud sõidukid kellegi süstla otsas nagu narkarid. Kahe liitrise, mis ideaalses korras pihustite ja muu kooslusega pigistab tarkvaraga veel läbi aga kolme liitrise puhul juba vähe usutav. Pealegi igale autole enne TÜV läbimist remap-i teha on ka väga ühesuunaline äriplaan. Seetõttu ütlengi, et 2018 saab põnev olema, kui E4/5 oma normi pannakse puhuma.

Ma pean nüüd nagunii lähiajal ülevaatusele minema, eks siis ole näha mis näitajad välja puhub.

Ma®tin
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1917
Liitunud: 05.11.2009 13:50 40
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E61 530d LCI

Postitus 31.05.2017 03:28 47

Silver88 kirjutas:Ja mis seal siis nüüd nii keerulist on, neeldumistegurit annab ju ilusti vähendada, kui peaks suitsuga probleeme olema.
Samamoodi võib tarkvaraliselt "stockiks" teha ja siis ÜV minna. Ongi chiptuuneritel rohkem leiba :)
See EU4/5/6 nagunii üle paisutatud teema minu arvates. Minu jaoks tähtis et auto ülemäära ei suitseks ning olekski kõik korras.


Kõige lihtsam on oma raiped korda teha ja/või osta endale auto, millele rahakott peale hakkab. Korras auto puhul hoiab DPF nii mõttetult vähe kinni, et pole isegi mõtet tõmmelda.
Ja lõpuks jääb ta ikka veel diisliks, vahet pole palju seal turbosid ja väänet on. Üks turbo, 2 turbot, 3 turbot, 500Nm, 1000Nm, ikka on tuim diisel.

S1lv3r
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3108
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Asukoht: Laagri

Postitus 31.05.2017 08:20 01

Word!
E46 323Ci/E46 330d 03/E61 530D/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi 200kw
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail

rasmus99
Huviline
 
Postitusi: 39
Liitunud: 09.02.2015 21:27 18
Peamine sõiduk: bmw 318,e36

Postitus 17.06.2017 18:44 11

Nii, ülevaatusel käidud ja jälgiti selle auto puhul juba praegu euro 4 normi ehk siis 1.5. Minu auto, millel dpf vahelt ära võetud, puhus välja 0.4, seega pole see asi nii hull ühti.

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3207
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 17.06.2017 18:53 28

Kus asub see ülevaatus? EURO4 normile see sõiduk ei vasta.

oja86
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 520
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Asukoht: turku

Postitus 18.06.2017 12:01 44

ttsys kirjutas:Kus asub see ülevaatus? EURO4 normile see sõiduk ei vasta.

dfp politsei möllab jälle :D
BMW M3 2001
Audi A4 1.9tdi 1998
VW Passat 1.9tdi 2003

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3207
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 18.06.2017 12:09 13

2018 tuleb EURO pedereerimise aasta ja dpf politsei on köki-möki selle kõrval. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PeeterA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3363
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus

Postitus 18.06.2017 12:22 44

Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi :mrgreen:

Isegi kui tehakse OBD-testi, ei loe sealt mingeid DPF-rikkega seotud veakoode välja(kuna need on maha surutud). Kui normi sisse jääva tahmanäidu välja puhub, läheb ilusti läbi.
tel. 51 949 859

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3207
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 18.06.2017 12:31 37

Koerad on näljased ja see karavan on pedereerimiseks eriti magus allikas. :mrgreen:
Vemblal on uued protseduurid ja see remapitittede I/O sokkimine on just paras kurguloputus enne karavani liikmete "töötlust". Muidugi on uued võtted tekkimas ja need maksavad.

PeeterA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3363
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus

Postitus 18.06.2017 12:37 15

Mine seo ennast nende karvaste hipide kombel selle remmelgapuu külge, kui tahad Maailma päästa :mrgreen:
tel. 51 949 859

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3207
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 18.06.2017 12:43 33

Saab ka teisiti. Vemmal ei tee vahet, kas oled Peeter või hipi - saavad kõik ühe noodiga Maailma paranduse suunas. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Silver88
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1217
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E91 320dA 06'
Telefon: 56642342

Postitus 18.06.2017 12:45 23

Dpf politseil on lihtsalt ego nii maha surutud, kuna saab diislite käest pidevalt lüpsi linnavahel. :D

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3207
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 18.06.2017 12:48 51

DPF politsei ego magab, sest pole näinud diislit, mis jalus ei koperda. Kõigil lüpsikud küljes ja udarad lohisevad vastu maad. :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=WTUaepAWT5Q

Raemees
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 693
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Asukoht: Rae v, Harjumaa
Peamine sõiduk: Subaru Forester 2015

Postitus 18.06.2017 23:10 12

ttsys kirjutas:2018 tuleb EURO pedereerimise aasta ja dpf politsei on köki-möki selle kõrval. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Arvata võis, et see jama millagi tuleb... st pihta hakkab, ise sellepärast diislilt bensukale üle läksin ja üldse ei kahetse, nt kütusekulu vahe ei ole suur.
Kuid ilma huumorita, kuna ise enam eemaldatud DPF iga autoga ei sõida, siis seda "vingu" tunneb aina paremini. Kuna tiirutan linnas tihti ka mootorrattaga, siis ei anna ventilaatorit ka sulgeda, et normaalselt sõita saaks... :|

Neid suitsevaid diisleid on tõesti palju, pole paha kui osa neist "seisma" jääb.

Tauri_J
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3133
Liitunud: 30.10.2011 09:45 55
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 LCI

Postitus 19.06.2017 00:25 21

Neil haisevatel dislameestel jääb õigust veel ülegi, endal oleks küll häbi mingi haisva kärakaga sõita
BMW E46 320D (müüdud) ----- > BMW E91 LCI


-TaaviK-
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 21.02.2017 20:40 22
Asukoht: Helsinki/Espoo
Peamine sõiduk: X3

Postitus 19.06.2017 00:50 33

Siin soomes on palju eesti numbritega diisel saane, tossavad nagu vanad vedurid. Jutt käib, et mingi siim paneb nad tossama siin suure raha eest. Piinlik vaadata.
e34 520> e39 523i> e39 530d> e65 730d> x3 3.0d

Järgmine

Mine 3. seeria (E21, E30, E36, E46, E90, F30)

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole