Coiloverid vs madaldus vedrud.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Cairi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 49
Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
Asukoht: Tallinn/Laagri
Peamine sõiduk: BMW 318IS

Postitus 26.01.2014 18:28 33

Autoks E36 kupee.
Küsimus siis selles mida kevadel osta..

Odavama poolsed coiloverid - kas hakkab väga välja kannatamatult põrkama?
Või siis pigem madaldus vedrud..

VerineVelg
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 206
Liitunud: 04.09.2013 18:36 29
Peamine sõiduk: BmW

Postitus 27.01.2014 17:19 26

Coliover on ikka tavaliselt parem saad ise timmida ning saad kohe karbist ilma vaevata valmis kauba. Mul otseselt odavatele coiloveritele pole väga usku. Eriti sellele ebay kaubale otse hiinast. Kohapealt ostes saad vähemalt garantii. :)
Madaldusvedrud on küll odavamad kuid väsitavad amorte rohkem sest siis on amort rohkem kokku surutud ja ei tööta enam nagu ta on originaal vedrudele mõeldud. :)
Bayerische Motoren Werke.

Madis.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 4407
Liitunud: 08.09.2005 23:35 57

Postitus 27.01.2014 17:32 52

VerineVelg kirjutas:Madaldusvedrud on küll odavamad kuid väsitavad amorte rohkem sest siis on amort rohkem kokku surutud ja ei tööta enam nagu ta on originaal vedrudele mõeldud. :)

Rämps-coiloverid, mille kõrguse reguleerimine käib vedru eelpingega, mõjuvad amortidele oluliselt halvemini, kui korralikud madaldusvedrud.

Ja korralikku coiloveri ning madaldusvedru vahel ei vali keegi, sest nendel on 5-10x hinnavahe.

Cairi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 49
Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
Asukoht: Tallinn/Laagri
Peamine sõiduk: BMW 318IS

Postitus 28.01.2014 16:43 11

Sain siin kohalike käest infot, et kõige kasulikum oleks osta ette korralikud BC coiloverid ja taha siis madaldus vedrud.

VerineVelg
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 206
Liitunud: 04.09.2013 18:36 29
Peamine sõiduk: BmW

Postitus 28.01.2014 18:07 17

Madis. kirjutas:
VerineVelg kirjutas:Madaldusvedrud on küll odavamad kuid väsitavad amorte rohkem sest siis on amort rohkem kokku surutud ja ei tööta enam nagu ta on originaal vedrudele mõeldud. :)

Rämps-coiloverid, mille kõrguse reguleerimine käib vedru eelpingega, mõjuvad amortidele oluliselt halvemini, kui korralikud madaldusvedrud.

Ja korralikku coiloveri ning madaldusvedru vahel ei vali keegi, sest nendel on 5-10x hinnavahe.


Nõustun
Bayerische Motoren Werke.

Tiit
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 406
Liitunud: 19.08.2008 00:35 43
Asukoht: Tallinn

Postitus 28.01.2014 22:38 55

Pane väiksem ratas madala profiiliga rehviga- saad tühja koha pealt hunnikus madaldust ja vedrustuse geomeetria jääb ka mõistlikuks :)

prelude20
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3311
Liitunud: 19.02.2007 21:38 33
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Högdalen
Peamine sõiduk: Metroo

Postitus 28.01.2014 23:43 04

Kui madalaks siis tahad? Uued fk 60-40 vedrud mingi 5-60 euri. Ainus väljaminek on sport amordid mis maksavad juba ise odava coili hinda. Samas vanad peetud bilsu B4ga töötab ka ilusti selle comboga aga tegelt peaks juba seal B6 vähemalt olema.
HONDA CRX@91kw - ca 124kw+

Martin1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1655
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Postitus 29.01.2014 13:39 07

Alustades kõige kehvemast variandist, lihtsustatult: orig. amort + madaldusvedru, odavad coilid (JOM, TA jne), madaldusele mõeldud amort + madaldusvedru, Korralikud coilid (algavad umbes 800'st eurost normaalsed).

Asja paneb paika kaks asja, kui palju oled nõus kulutama? ja kui madalaks tahad minna?
Sest korraliku madala amordi ja vedru kooslus sul väga madalaks ei lase minna. Seetähendab jah, laseb minna, aga sellisel juhul kaob asja mõte ja ta kukub sõidumugavuselt samasse klassi originaal amordi ja madaldusvedruga. (Need bilsteini b6 jne asjad mis madaldusele mõeldud ei ole mõeldud -80mm vedrule lihtsalt)
Odavate coilide osas on palju juttu liikvel inimestelt kes neid pole kasutanud. Reaalsus on see et nad on täitsa okeid asjad kui tahad väga madalaks minna, viga lihtsalt selles et nad kuradid ei kesta kaua :lol: .
Alati on muidugi võimalus ka osta madaldus vedru ja selleks mõeldud amort ning teha püstakuid ümber nii et saaks madalamaks lasta. (no et -80mm madalduse korral amort ka töötaks).
Selline on minu arusaam nendest asjadest.

Cairi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 49
Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
Asukoht: Tallinn/Laagri
Peamine sõiduk: BMW 318IS

Postitus 30.01.2014 10:47 51

prelude20 kirjutas:Kui madalaks siis tahad?


Tahaks ta enamvähem sama madalaks kui ta oli..
Pilt

Aga tahaks korralikult teha..
Samas soov ka värvida kõik peale katuse põhimõtteliselt üle ja lisaks ka uued veljed. Kulutused tulevad üsna suured.
Seega otsin nüüd sellist mõistliku hinnaga varianti kuidas ta mõnusaks madalaks saada ilma, et sõidumõnu kaoks :D

Tiit
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 406
Liitunud: 19.08.2008 00:35 43
Asukoht: Tallinn

Postitus 30.01.2014 20:53 54

Henri. kirjutas:
janarj kirjutas:
Kuidas vahe on võrreldes coilidega?


Täpselt selline vahe mida ligi neljakordsest hinnavahest ka oodata võis. Hea tee peal polegi suurt vahet, kui aga tavalistel Tallinna tänavatel sõidad, siis on ikka oluliselt parem kui varem.


viewtopic.php?f=4&t=55873&hilit=saaga+akibo&start=1230

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5020
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 30.01.2014 22:06 56

Weitecil (nüüd on ringi nimetatud ST-ks) on suuremat madaldust taluvad amordid valikus kui nt. Bilsul või Konil. Ja vedrud on. Ja amordi-vedru komplektid. Ja ka coilid.
http://www.st-suspensions.net/produktfinder/

Keskmisesest madaldusest madalamaid vedrusid on veel H&R-il. Kusjuures progresseeruva jäikusega, mis annab oluliselt sõiduomadustele juurde võrreldes tavalise madaldusvedruga.
http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?11=107&10=28987B956C3E498EB01A88D07BFE9DA6107001&14=1&12=100

Ja KW-l on väga asjalikud coilikomplektid, enamasti ka reguleeritava jäikusega. Hind ka muidugi kohe vastav ;) Alla 1Keuri pole midagi, pigem 1,5K kanti komplekt.
http://www.kw-suspensions.eu/int/

Puruodavad säästuvedrud on veel ka Eibachil, aga seal pole nii madalaid.

Saan aidata kõikide nende hankimisega. Tarneaeg on 2-3 päeva kuni 3-4 nädalat. Kui kuskil hinnad juures on, siis võib arvestada samad. Transpordikulusid ei lisandu. Kui ei ole, siis küsida. Järjekord ülal on odavamast kallimaks st. Weitec odavaim ja KW kalleim.

Viisakatel tootjatel on veel see eelis, et kõik komponente saab soovi korral 1-haaval varuosana. Ei pea tervet komplekti uut ostma kui miskit puruks peaks kuskil augus kunagi minema.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Cairi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 49
Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
Asukoht: Tallinn/Laagri
Peamine sõiduk: BMW 318IS

Postitus 31.01.2014 10:51 13

Suur aitäh kasuliku info ja linkide eest! :)

J_V
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1322
Liitunud: 18.04.2011 20:33 30
Asukoht: Harjumaa
Peamine sõiduk: E38 728i

Postitus 31.01.2014 13:33 50

Mina võtsin ligi odavad Ta-Techicu coiloverid, ei ole hullu midagi sõita, niikuinii väldid madala autoga igasuguseid auke ja rööpaid. Suht pointless osta migeid über kalleid, a.la KW jne, need pigem rinka, drifti jms sõitjate jaoks.
E38 728i , E36 328i cabrio & E36 328 Winterbeater

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5020
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 31.01.2014 14:48 34

Igatahes. Kui esmatähtis on välimus ja sõiduomadused teisejärgulised.

Progresseeruv vedru jäikus on just see, mis peamiselt tänaval kasutataval autol enim tähtis minu meelest kui mingit sõidumugavust ka soovida. Ja seda odavad ei paku.
Reguleeritav amordijäikus ehk jah pole nii must have kui ülemäära kulutada ei saa või ei soovi.

Ses suhtes, mis ühele on "hea küll" ei pruugi teise soovidele vastata.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Martin1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1655
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Postitus 31.01.2014 18:53 18

Pilt

See siis pole progresseeruv vedru taga?
Lisaks enamus coilidel pole progresseeruvat vedru. Aga jah sellel vastu ei vaidle et need odavad coilid pole võibolla nii mugavad kui mingid korralikumad vähe pehmemas seades.

dreier
Huviline
 
Postitusi: 187
Liitunud: 07.11.2012 16:06 51

Postitus 27.02.2014 12:53 28

Kui rääkida mugavusest ja "korralikust" setupist, siis minu kogemusest ei teeks suurt vahet JOM-coilid / Eibach Sportline vedrud ja stock amordid kombode vahel. Mõlematel kadus vedrustusel "pikem käik" ja suures augus "lööb läbi". Ainuke mis tundub halvem (aga ei ole kindel et asi pole puksides vms) - et JOMide amordid teevad mõnikord häält just järskudes augukestes ja teepinna karedustel. Arvestades JOMide hinda mis on korralikude esiamortide paar võib neid julgelt soovitada :)

city
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 347
Liitunud: 22.11.2004 19:08 18

Postitus 05.03.2014 01:04 41

Tellisin ka ise just Jom bluelinid eks vaatab kaua kestavad,samas ma sõidan ainult suvel hind jäi
250 euri juurde st. toodi koju kätte ,tellisin ise inglismaalt kodulehelt.
E36 328i Cabrio M-tech,VW Transporter 2,5TD ABT. E46 330d M-tech touring

VeikoA
Huviline
 
Postitusi: 665
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37

Postitus 13.06.2017 13:56 21

Ei taha uut teemat teha.

Tahaks auto madalamaks teha.


Hetkel kui valukad alla panna siis on nagu vanker suht.
Rusikas mahub ees rehvi ja tiiva serva vahele. Isegi mõned millid rohkem.


Kas peab tingimata coilid sebima või saab vedrude lühendamisega hakkama?

Ma ei taha mega madaldust. Lihtsalt, et rusika asemel mahuks sinna vaid kaks kolm sõrme.
Nii et midagi sööma ei hakka ja vastu ei käi.


Milline on odavaim ja lihtsaim lahendus?

Kas amordid peab ka teised panema? Lühemad?

Madaldada soovin nii ees kui taga.

VeikoA
Huviline
 
Postitusi: 665
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37

Postitus 14.06.2017 16:35 36

Niipalju sain teada et madaldusvedrud parim variant.
Kuni 40 mm voib kasutada tavaamorte.

Kui 80 siis juba vaja lyhemaid amorte.

Ise vedrusi lõigata polevat ohutu.


40 vist piisab.

Tellin ära ebayst. Kuna siit ei saa

Prejekt
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 72
Liitunud: 23.04.2015 10:23 56
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: 318i cabrio

Postitus 11.08.2017 13:27 27

40/40 madaldus jäi hea tava amortidega? Endal ka plaanis panna ja coile ega sport amorte vms ei tahaks osta.

Hetkel selline. Taha äkki polekski 40 madaldust vaja? Samas tulevad uued veljed aga sama 17" ainult laiemad.


Pilt

VeikoA
Huviline
 
Postitusi: 665
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37

Postitus 12.08.2017 12:12 10

Mina veel pole jõudnud tellida neid.
Pidevalt midagi muud vaja teha.
Nüüd võibolla septembris tellin ära.

Mõtlesin isegi 40/35 peale.

Et esiots jääks madalamale kui tagaots.
Kui 40/40, siis nagu "kukub" võrdselt. See pole ka paha.
Aga mulle meeldib, kui bemmil on esiots madalamal ja tagaots nati kõrgemal.

See sobib talle.


Sinu pilti vaadates jah, mina ei julgeks rohkem madaldada. Eriti tagant.
Ja kui veel 17 all läheb, mida praegused vist pole? Silma järgi ma pole nii spets ära arvama.

Siis vist see koopasse käimine palju tõenäolisem. ma ei tea, ma võin eksida. Ma pole veel ühelegi oma kolmesele saanud 17 alla panna.
Need valukad mis sain 15, on ka esimesed valukad, mis ise olen ostnud ja plaanin alla panna.
Septembris saan ehk sõita nati, enne kui talv tuleb ja uuesti plekid alla.
Koos tavavedrudega. Lund lükata ei tahaks. Kui seda tuleb üldse.


Mine 3. seeria (E21, E30, E36, E46, E90, F30)

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole