E46 2,0d 110kw minek

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
KristoL
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 07.12.2013 21:49 27
Peamine sõiduk: E92, E36
Asukoht: Pärnumaa

E46 2,0d 110kw minek

Postitus Postitas KristoL »

Tervist. Probleem siis selles, et kuni 3-3,5k rpm minekut pole ning siis on tunda et jõud tuleb taha. 2x gaasi andes on ka madalamatel pööretel jõudu aga siiski pole asi korras.
Tehtud tööd: Õhulugeja proovisin tutikat, mapi, n75, vaakumilekkeid, kõik seal uued vollad, softi, uus piduri konn, nuka andur, pihustid, tihendid, egr pime, paak puhastatud, paagi pump töötas, uus kütuse filter, raili rõhk korras, taastatud turbo.

Ehk oskab keegi soovitada mida veel teha? Samas maanteel sõites 100ga umbes 2200rpm ja siis gaasi andes tõmbab normaalselt. Tänud
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: E46 2,0d 110kw minek

Postitus Postitas Volum »

Mis n75 on?
Vaakum solenoidklappi oled vahetanud - nii turbo kui ka EGR oma? Vaakumit on?
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
KristoL
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 07.12.2013 21:49 27
Peamine sõiduk: E92, E36
Asukoht: Pärnumaa

Re: E46 2,0d 110kw minek

Postitus Postitas KristoL »

N75 on turbo solenoid. Egr on pime, seega see ei saa rolli mängida. Vaakum jõuab turboni ja liigutab ilusti geomeetriat.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E46 2,0d 110kw minek

Postitus Postitas teet82 »

KristoL kirjutas:N75 on turbo solenoid.
See on siis VW tähistus, neil on kõigil elektrilistel vidinatel sellised lühikesed nimed.
Kui auto on sellisena ostetud, siis võib viga olla milles iganes, näiteks on keegi geomeetri varda pikkust muutnud. Proovisõit arvutiga võiks mingit infot anda, et mis teeb turborõhk jne..
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: E46 2,0d 110kw minek

Postitus Postitas jass161 »

No logi turborõhku arvutiga tõmbe ajal. Kuidas tegelik tahetule järgi jõuab jne. Vb ka olla mõni mehaaniline viga mis ei lase boostida. Kliendi autoga (mitte bmw) oli alles samalaadne jama ja viga peitus eriti põnevas kohas! Igasuguse vaakumi ja juhtklapi vea saab välistada vaakumi otse järgi ühendades geomeetriale ( läheb avariireziimi) . Ja logis vaadetes rõhkude erinevusi!
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: E46 2,0d 110kw minek

Postitus Postitas Volum »

KristoL kirjutas:N75 on turbo solenoid. Egr on pime, seega see ei saa rolli mängida.
Vahet pole, kas pime või mitte, kui EGR solenoidil on juhe küljes, siis teeb ta oma tööd. Kui solenoidil on midagi viga, siis samuti hakkab jebima. E60'l kogetud teema. (EGR oli pime, juhtiv solenoid oli pekkis ja mõjutas minekut)
Buumer Auto / 53302262
Vasta