K: E36 318i hüdrotõukurid ja mootori töö

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Ahjaa, lisaks veel et too Mondeo oli 96a auto ja orienteeruv läbisõit kusagil 250tuhande kandis. Odomeetril olevat näitu ei saanud kuidagi uskuda.
truumu

Postitus Postitas truumu »

UPS kirjutas:... Vahetusvälbad olid törts alla 10tuhande km. ...
Normaalne täissünt peaks VÄHEMALT 15 000 km vastu pidama
Poolsünt kuni 10 000 km
Mineraal kuni 7 000 km
Räägime bensukatest hetkel
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Tjahh, seda ma isegi tean. Aga Addinoli nimi ei kõla just sedamoodi, et temaga nii palju vurada võiks. Ju mind ongi siis päästnud see, et olen ca 5000km ennem õli ära vahetanud ja õli odavus ning halvem kvaliteet ei pääse niivõrd maksvusele. Õnneks. Kui aus olla, ega ma vast Shelli ja Valvoline`ga ka ei hakkaks seda viimast võtma, pigem vahetaks 12-13 tuhande juures ära. Kahjuks ei tuleks :D
Aga igaljuhul oli see info kokkuvõttes väga teretulnud, sest ma ei oleks elu sees sellist vastukaja oodanud. Ja eks ole seegi näitaja, et inimene kes ise müüb Addinoli toodangut ja tahtmise korral saaks seda pea poolmuidu, kasutab ikkagi teist määrdeainet. On vist mille üle mõelda...
Kasutaja avatar
TCO
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 25.08.2004 13:55 26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TCO »

truumu kirjutas: Normaalne täissünt peaks VÄHEMALT 15 000 km vastu pidama
Poolsünt kuni 10 000 km
Mineraal kuni 7 000 km
Räägime bensukatest hetkel
kui täissünt siis võib rahulikult 15000 km maha uhada, mis sest et õlivahetuse tuli põleb ?
http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
truumu

Postitus Postitas truumu »

TCO kirjutas: kui täissünt siis võib rahulikult 15000 km maha uhada, mis sest et õlivahetuse tuli põleb ?
Kui normaalse firma toode, siis vabalt
Kuigi parem jälgida õlivahetuse tulukesi armatuuris
Sõidustiil igal inimesel erinev ja vastavalt sellele ka õli vananemisaste...
Kompu arvestab seda ja annab optimaalse välba.
Kasutaja avatar
TCO
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 25.08.2004 13:55 26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TCO »

ise arvasin ka sama vt. eelmist kommi
kui kollane tuli põlema läheb siis püüan ikka ära vahetada
http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Kasutaja avatar
taarm
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 16.12.2004 22:01 48

Postitus Postitas taarm »

Lugesin siin vana teemat ja tuli selline küsimus, et mul E30 318i M10B18 motoga auto on juba 20 aastat vana ning kas Esso 15W-40 mineraal õli ei võiks ka kasutada seal või mõjub kehvasti? Või peaks panema ikka nt. Valvoline poolsündi sisse?
BMW= Sõidurõõm
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

mida parem õli seda pikem mootori töö.. sa võid ju panna.. aga poolsünt ikkagi parem :)
Kui õigelajal vahetad seda mineraal õli ei tohix midagi juhtuda.. aga ei soovita.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

taarm kirjutas:Lugesin siin vana teemat ja tuli selline küsimus, et mul E30 318i M10B18 motoga auto on juba 20 aastat vana ning kas Esso 15W-40 mineraal õli ei võiks ka kasutada seal või mõjub kehvasti? Või peaks panema ikka nt. Valvoline poolsündi sisse?
Selle õli viskoossus vastab täiesti BMW soovitusele ja kvaliteediklass SJ ületab nõutu. Suveks on see ideaalne. Vaheta õigeaegselt ja mootoriga ei juhtu mitte midagi.

Julgen soovitada Liqui Moly Touring High Tech 15W-40 õli. 50 kr/l. Kiidetakse saksa foorumites. Kvaliteetne õli ka enda kogemustele tuginedes.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
quattro
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 08.02.2005 00:00 23
Asukoht: tallinn 5254238

Postitus Postitas quattro »

tean et julmalt jahutud teema aga selline küsimus et kumba valada kas pool või täissünti (mootor 141kw 92a. ja läbinud 290000km (spido näit õige) ) et kas võib ka poolsündi panna keegi rääkis et hüdrotõukurid hakkavad klõbisema :roll:
kunagi kasutasin 520 110kw poolsünti ei klõbisenud kl miskit
marki pole vaja soovitama hakata (peale castroli,shelli,mobili ei vala nagu nii miskit sisse)
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Õli ei ole asi, mille pealt raha kokku hoida...
truumu

Postitus Postitas truumu »

quattro kirjutas:tean et julmalt jahutud teema aga selline küsimus et kumba valada kas pool või täissünti (mootor 141kw 92a. ja läbinud 290000km (spido näit õige) ) et kas võib ka poolsündi panna keegi rääkis et hüdrotõukurid hakkavad klõbisema :roll:
kunagi kasutasin 520 110kw poolsünti ei klõbisenud kl miskit
marki pole vaja soovitama hakata (peale castroli,shelli,mobili ei vala nagu nii miskit sisse)

Mina valaksin poolsünti aga see rohkem maitse asi
Täissündiga võib sellise läbisõiduga mootor jäigemalt tööle hakata, lihtsalt häirib kõrva :D
Muud hullu ei juhtu midagi, kui mootor tihe
Vasta