oil service loendur

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Suletud
saqkas
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 28.06.2006 16:54 18
Asukoht: Saku

oil service loendur

Postitus Postitas saqkas »

tere!
ennem teema algatust kasutasin ka otsingu abi, kui ei leidnud oma küsimusele vastust. et nimelt, kui see loendur nullida, et mida see tähendab? et mis pidi need numbrid jooksma hakkavad.
Ma olen värske bmw omanik, 3 päeva nimelt. Kui ostsin auto siis loendur näitas 10500 praegu näitab 10300 ehk siis loendur loeb tagasi. Et kas see nii ongi? ja et kas ma siis pean vahetama õli siis kui leondur jõuab nulli, või on midagi totaalselt mäda.
autoks on 316i
kas need e21, e30, e36 jne on sõiduki kategooriad? sel juhul on mul M1

Terv
2001 bmw 316i
Kasutaja avatar
dellu
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 10.11.2003 15:18 39
Kontakt:

Re: oil service loendur

Postitus Postitas dellu »

saqkas kirjutas:tere!
ennem teema algatust kasutasin ka otsingu abi, kui ei leidnud oma küsimusele vastust. et nimelt, kui see loendur nullida, et mida see tähendab? et mis pidi need numbrid jooksma hakkavad.
Ma olen värske bmw omanik, 3 päeva nimelt. Kui ostsin auto siis loendur näitas 10500 praegu näitab 10300 ehk siis loendur loeb tagasi. Et kas see nii ongi? ja et kas ma siis pean vahetama õli siis kui leondur jõuab nulli, või on midagi totaalselt mäda.
autoks on 316i
kas need e21, e30, e36 jne on sõiduki kategooriad? sel juhul on mul M1

Terv
M1 on sõiduki kategooria ARKi poolt. Need siin on BMW poolt antud keremudelite nimed. Sest 316 ju mitukümmend aastat tehtud ja kuidagi peab neid eristama ju.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8282
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: oil service loendur

Postitus Postitas priitv8 »

saqkas kirjutas:Kui ostsin auto siis loendur näitas 10500 praegu näitab 10300 ehk siis loendur loeb tagasi. Et kas see nii ongi? ja et kas ma siis pean vahetama õli siis kui leondur jõuab nulli, või on midagi totaalselt mäda.
Kas kasutusjuhendit ei saanud autoga kaasa? Seal ju kõik kirjas. Aga muidu oled oma arutluses õigel teel. Kui aeg kätte jõuab, süttib veel vastavalt oludele kas OILSERVICE või INSPECTION. Kui üle hooldusvälba sõidad, hakkab ka hoolduseni jäänud kilomeetreid miinustesse lugema.
http://www.unofficialbmw.com/images/BMW ... t_2001.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
saqkas
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 28.06.2006 16:54 18
Asukoht: Saku

Postitus Postitas saqkas »

Tänan :)
Kahjuks jah ei saanud autoga manuaali kaasa :(
Aga äkki oskad öedal ka seda, et kui pika aja peale see loendur kilometraasi ette lööb?
2001 bmw 316i
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8282
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

saqkas kirjutas:Aga äkki oskad öedal ka seda, et kui pika aja peale see loendur kilometraasi ette lööb?
Sa mõtled, kui pikk on esialgne hooldusvälp peale nullimist? Ei oska öelda, ja see sõltub ka mootorist. Aga peale resetti näed ära. Täna võid aga arvestada, et õlivahetuseni saad veel 10300km sõita. Sõltuvalt sõidustiilist. Linnasõidul kahaneb kiiremini, maanteesõidul aeglasemalt. Tegelikult baseerub see arvutus läbilastud kütusekogusel, see on ootamatult hästi seoses mootori koormusega (nt. külm mootor=suurem bensiinikulu ajas).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
saqkas
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 28.06.2006 16:54 18
Asukoht: Saku

Postitus Postitas saqkas »

tänud :)
2001 bmw 316i
Suletud