K: throttle body vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

K: throttle body vahetus

Postitus Postitas Mihkel_O »

ei tea kas sellest on siin juttu olnud, aga leidsin netist sellise teema:
http://www.e36coupe.com/ (see krt ei lase linkida õiget lk, valige menüüst 'products' ja sealt 'big bore throttle bodys')
kõik võib õige olla, aga küsimus tekkis selle suurema läbimõõduga throttle body kohta: mis masinalt seda algselt leida võiks?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

puuri olemasolev suuremaks
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

raimo_r kirjutas:puuri olemasolev suuremaks
no sel on ju ka klapp sees, niisama suuremaks puurimine on küll vale tegu minu arust.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Olen üsna kindel, et kui panna voolupinki plokikaas ja siis TB, siis seeria TB voolavus on kõvastu suurem kui kaanel. ;)

Isiklikult arvan, et sellel tegevusel puudub sügavam mõte modifitseerimata mootori puhul.

Suuremaks treimise (mitte puurimise) korral tehakse lihtsalt suurem siiber ka.

Sellise isetreitud TB miinusteks kipub kergesti olema jamav tühikäik, sest põlve otsas uuristades ei õnnestu saada piisaval täpset sulgepinda, mis hoiaks siibri tühikäigul tihendana. Natuke lisaõhku ja goodbye korras tühikäik.

Kõige suurem ja kergemini hangitav siiber on 535i oma (kas E28 või E34).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

kahepoolesel pole tõesti mõtet. antud lingistki selgub, et efekt on ainult 2,8 puhul, sest sellel on sisselase kõvasti kägistatud.
suurem siiber on elementaarne, selle peale peaks ise tulema.

selliste asjade asemel võiks mõelda kompressorkiti soetamisele, on mingi tulememus vähemalt.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

Aare kirjutas: Kõige suurem ja kergemini hangitav siiber on 535i oma (kas E28 või E34).
tänud, seda tahtsingi teada.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

2.8-sel on ka muud asjad väiksemad, selles rivis on TB vaid üks väike osa.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

Aare kirjutas:2.8-sel on ka muud asjad väiksemad, selles rivis on TB vaid üks väike osa.
jah, ma sain ka nii aru, 2,8 tuleks kogu sisselase ära vahetada. samas 2,5 puhul kiideti selle effekti küll seal, mis on muidugi subjektiivne. konkreetseid näitajaid välja toodud polnud.
Vasta