83a E30 süütenurk

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

83a E30 süütenurk

Postitus Postitas velz »

tere vajaks abi e30 süüte paika seadmisega mootriks on 2,0i ja jagaja asub sisselaske kollektori all. Nii siis vajaks abi selleks et teada saad kus need märgid mis ühte tulevad ajada asuvad ja kuidas panna rootori asend
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Peast mäletan, et käsiraamatus on 2 erinevat võimalust

vähemalt 86 aastal tarvitatud mootoril peab süütemärk (märk enne OT märku) olema hammasrihma kattel valatud kriipsuga kohakuti 5000 rpm.

Omaette kino on leida strobo, mis selliste pööretel vilgub stabiilselt, vähemalt minul olev Hella oma seda teha ei tahtnud.

Valesti (harilikult varasemaks) pandud süüde tähendab, et külmast peast ei lähe käima või puterdab jubedasti.

Jagaja pannakse paika
1. mootor 1 silindri survetakti lõpus ÜSS-i
2. jagaja panna paika nii, et rootor on ca 30 kraadi üle 1 silindri (jagaja korpuse serva peal on orienteerumiseks üks kriips) (1. ja järgmise silindri vahel)

Stroboga pannakse süüdet paika nii, et vaakumregulaatori voolik on lahti ühendatud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

selle süütega tekkis aga uus küsimus et vanadel mootoritel nagu mul on kus asub väntvõlli loendur mis infot saadab ajule
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

ajule võetakse imulss süütepooli impulssklemmilt.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
velz
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 26.11.2006 17:42 52

Postitus Postitas velz »

vana teema uuesti käigus ja probleem nimelt selline et selle impulsi mähise küljes on kuus püstist metall otsa millede vahel liigub mingi ka kuue kidaga metallist rattake aga kas selle ratta kidade ja mähise otste vahel peab olema mingi kindel vahe ja kui palju peab see siis olema vajaks abi selle juures
truumu

Postitus Postitas truumu »

velz kirjutas:vana teema uuesti käigus ja probleem nimelt selline et selle impulsi mähise küljes on kuus püstist metall otsa millede vahel liigub mingi ka kuue kidaga metallist rattake aga kas selle ratta kidade ja mähise otste vahel peab olema mingi kindel vahe ja kui palju peab see siis olema vajaks abi selle juures
Õhuvahe vähemalt 1mm, kokku ei tohi vastaspoolega puutuda
Ideaalis kõik kidad ühekaugusel vastaspoolest, muidu hakkab süütenurka loopima
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

L-jetronicuga ei loeta väntvõlli pealt mitte midagi. Seal ees otsas on üks pööreteandur, mis on ühendatud diagnostikapistikusse ja kogu lugu. Selle anduri võib ka küljest ära võttta, midagi ei juhtu.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

L-jetronicuga ei loeta väntvõlli pealt mitte midagi. Seal ees otsas on üks pööreteandur, mis on ühendatud diagnostikapistikusse ja kogu lugu. Selle anduri võib ka küljest ära võttta, midagi ei juhtu.
nii ta on. endal oli kõik üleliigne eemaldatud kapoti alt.

ja pöörded võetakse ikka jagajast läbi kommutaatori ja süütepoolist. ja need kahvlid peaks ikka vabalt käima, st. vahe ikka sees.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Vasta