Reduktori probleem E36 lsd.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Reduktori probleem E36 lsd.

Postitus Postitas Karol »

Asi nimelt selles, et paremalt poolt leemetab veidi õli. Otseselt küll ei tilgu kuid ülevaatusel avastasin. Muid probleeme pole. Kas keegi on seda remontinud ja kas saab nn koduste vahenditega sinna ligi? Mis tihend sinna läheb? Äkki on kellelgi võimalik nõu anda...

Parimatega ja ettetänades....
Roman_V
Huviline
Postitusi: 380
Liitunud: 14.09.2006 11:07 12
Peamine sõiduk: Nissan X-Trail T31
Asukoht: Tallinn / Viimsi

Re: Reduktori probleem E36 lsd.

Postitus Postitas Roman_V »

kollerimees kirjutas:Asi nimelt selles, et paremalt poolt leemetab veidi õli. Otseselt küll ei tilgu kuid ülevaatusel avastasin. Muid probleeme pole. Kas keegi on seda remontinud ja kas saab nn koduste vahenditega sinna ligi? Mis tihend sinna läheb? Äkki on kellelgi võimalik nõu anda...

Parimatega ja ettetänades....
Sama asi oli mul remont läks u. 500.- Seal sees ona ka täissünt õli! Aega läks 2 tundi. muidugi tihend oli kohapeal olemas! See maksis alla 100.-
BMW E36 M52B28 142kW/ 280Nm [Müüdud]
Kontakt: Roman 55690463
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

imho lihtsam juba kõik tihendid korraga ära vahetada, need ei maksa palju. igat tihendit eraldi vahetada ka veidi tülikas

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
http://nublu.lahe.net/gallery/v/z3/tood_bmwga/
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Tänud kuid siit nüüd ei selgu kuidas see vahetus käib ja mis tihend sinna sobib.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

mis tihend = simmerling vahetad nii et kisud pooltele ehk ratta veovõlli eest minema ja siis nokid vana tihendi sealt välja siis paned uue asemele samamoodi ja siis paned pooltelje alla tagasi uuesti ja siis peaks bro olema. Uue tihendi saad UM ist või mõnest muust Autotarvete poest. kodus teostada on täitsa võimalik.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

kapa kirjutas:mis tihend = simmerling vahetad nii et kisud pooltele ehk ratta veovõlli eest minema ja siis nokid vana tihendi sealt välja siis paned uue asemele samamoodi ja siis paned pooltelje alla tagasi uuesti ja siis peaks bro olema. Uue tihendi saad UM ist või mõnest muust Autotarvete poest. kodus teostada on täitsa võimalik.
Seda oligi vaja teada saada. Hea oleks kui saaks veel simmerlingi mõõdud. Kas see reduktoripoolne flants tuleb lihtsalt tõmmates sealt välja?
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

http://realoem.com/bmw
Vaata ja imesta.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Tänud. Siiski veel üks küsimus. Kas selle võlli saab sealt reduktorist nii kätte, et reduktorit ei pea mahavõtma? Pildil näitab veel mingit stopperit seal otsas. /jutt käib reduktoris olevast veovõllist, mille külge kinnitub pooltelg/
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko28 »

Mul reduktoriga selline värk tundub, et üks pool veab tugevamalt :roll: ja talvel pidevalt kinni, kuna ei jaga jõudu võrdselt ära, kas reduktor läbi
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

kollerimees kirjutas:Tänud. Siiski veel üks küsimus. Kas selle võlli saab sealt reduktorist nii kätte, et reduktorit ei pea mahavõtma? Pildil näitab veel mingit stopperit seal otsas. /jutt käib reduktoris olevast veovõllist, mille külge kinnitub pooltelg/
Peaks saama küll (E36 pole ise tegelenud). Pooltelje 6 polti keerad lahti, siis tõmbad pooltelje otsa diffrist eemale la lükkad kõrvale (jalust ära). Siis tirid selle nuudi ja flantsi välja. Tõenäoliselt vajab väikest kangiga kaasaaitamist.

Pooltelje simmereid pole vahetanud, aga vahetasin E30 kardaanipoolset simmerit ja see oli tõsine n**s. Kõige hullem oli vana simmerit välja saada.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

kapa kirjutas:mis tihend = simmerling vahetad nii et kisud pooltele ehk ratta veovõlli eest minema ja siis nokid vana tihendi sealt välja siis paned uue asemele samamoodi ja siis paned pooltelje alla tagasi uuesti ja siis peaks bro olema. Uue tihendi saad UM ist või mõnest muust Autotarvete poest. kodus teostada on täitsa võimalik.
:shock:
ei, nii lihtsalt see kindlasti ei käi
peale pooltelje lahtivõtmist reduktori küljest tuleb veel eemaldada pooltelje flants, mis tuleb välja tõmmates (vedrustopperiga), kuid koba käes on selle kättesaamine tavaliselt tiba keeruline
alles siis saab simmerile ligi

E36 puhul on see töö samaväärne günekoloogiaga. Soovitan usaldada asjatundjale.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta