E30 sisu "lammutamine"

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

E30 sisu "lammutamine"

Postitus Postitas Muhv »

Tere,

Tekkis mõte järgmine nädal auto seest pisut vaiksemaks teha.
Kavas:
1. põhi -pigimatid + vilt
2. uksed -NoisEX
3. lagi -NoisEX

Kuna varem olen ainult uksi lammutanud, oleks tänulik kui keegi viitsiks kribada mõned suunised kuidas näiteks oleks kõige parem põhjamati kätte saada, mis selleks eemaldada tuleb jne. Sama ka lae katte kohta. Eest saan aru - päiksevarjud ja koos nendega plastik ära, käepidemed ära, uksetihendid ära - aga taga paistab kõik kuidagi aknatihendi vahel olevat. Kas klaas tuleb eemaldada? Ühesõnaga - Help needed!
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Re: E30 sisu "lammutamine"

Postitus Postitas Arvo »

Põhjamati eemaldamiseks viskad esiistmed ja keskkonsooli välja, esimestelt kickpanelitelt ja ka B-piilaritelt tuli vist plastkoorikud kah maha võtta... siis sikudad uste allumistest äärtest need mustad plastliistud maha ja peakski sisuliselt käes olema.
Laepolstriga olen mässanud ainult ilma luugita E28-l... ega midagi eriti keerulist seal polnud, aega muidugi kulub... hakkad aga eestpoolt tahapoole liikuma. laest see päiksevarjude alune papp maha, siis tuli ajada käsi laepolstri vahele - seal on sellised vedrutraadist pingutusvardad mis tahapoole lükates tulevad oma pesast välja ... uksetihendid tuleb kah maha võtta ja ka tagaklaas :(
Kui sul luugiga auto siis on kogu töö ilmselt tunduvalt töömahukam; mina isiklikult jätaks vahele või võtaks ette alles siis kui põhja ja torpeedopleki polsterdamisest piisavalt tolku polnud. Suurem osa mürast jõuab E30 salongi siiski mootoriruumist ja rehvidest.
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Kalmer K. »

Noh, sai nagu eelmine suvi omal põhi seest välja tõmmatud, kõige hullem polnud: istmed välja, siis need seespoolsed liistud, natuke tegu oli juhi ja kõrvalistuja jalgade kohtadega ( need kohad, mis lähevad armatuuri alla).
Ja muidugi need keskmised plast osad välja.
Igatahes kui mina omal katte välja sain, siis eesistuja kohal oleks saanud rott põhjas ujuda :shock:
Ei tea, kas see sind aitas, aga edu tegemisel. Võibolla tutvustaksid seda NoisEx-i, endal ka nagu plaan uksed üle teha
E90 325I LCI´10 M-Tech
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Tänud heade nõuannete eest.
Kas B-piilar on keskmine ukse post või see kickpaneeli külg?

Lagi on mul jah luugiga. Seega ilmselt paras õudukas. Ega ma seda nii väga lahti kiskuda ei tahakski, aga seal kõrvalistuja pea taga koliseb aeg-ajalt midagi ja see on häiriv. Ehk õnnestub kuidagi sinna vahele pugeda ja olukorda selgitada. Teisisõnu, kui lae esimene ots lahti lasta, kas ta vajub siis piisavalt alla, et pea luugiaugust läbi, näeks, mis seal toimub ja saaks vajadusel ka seda NoisEXi lisaks sinna toppida?

To Kalmer - NoisEX on selline pahtle taoline mass, mida on mõnus igasugu vastikutesse kohtadesse toppida. Jääb hästi kinni ja on muidu hea.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Muhv kirjutas:Tänud heade nõuannete eest.
Kas B-piilar on keskmine ukse post või see kickpaneeli külg?
keskmine post.
Ehk õnnestub kuidagi sinna vahele pugeda ja olukorda selgitada. Teisisõnu, kui lae esimene ots lahti lasta, kas ta vajub siis piisavalt alla, et pea luugiaugust läbi, näeks, mis seal toimub ja saaks vajadusel ka seda NoisEXi lisaks sinna toppida?
Eks proovi, võibolla ka uste tihendid maha võtta ja sealt vahest piiluda - äkki tekib piisavalt lai vahe ja saad kolina allikale jälile.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Nii. Istmed väljas, osa keskkonsoolist samuti. Uste lävepakkude katted osutusid tõeliseks katsumuseks. Tüüblid kõvastunud ja mingi hinna eest välja tulla ei taha. Kõrvalistuja poolne kate nüüd ribadeks - ega kellelgi üle pole? UMist oleks vist mõistlik uued tüüblid ka tuua.

Veel ei ole suutnud välja mõelda kuidas gaasipedaali küljest ära saab - mu meelest muidu põhjamatti seest välja ei saa. Kas keegi oskab nõu anda?

Teen kogu üritusest tulevastele põlvedele ka fotoseerija ehk on kellelgi tulevikus sellest abi.

Näpu otsad juba tulitavad... ;)
Jallo
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 08.08.2003 12:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jallo »

selle katte äravõtmine käib nii et eestpoolt lükkad kruvika vahele ja tõmbad ühe tüübli lahti ja siis tõmbad terve katte ettepoole ära, no nagu pedaalide suunas
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

See hea nõu jäi nüüd pisut hiljaks. :(
Vahel peab ka oma vigadest õppima.

Aga ikkagi - kuidas ma gaasipedaalist jagu saan?
Kasutaja avatar
hzd
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 12.11.2003 16:36 36
Asukoht: keskeestikiirteed
Kontakt:

tere

Postitus Postitas hzd »

gaasi pedaalist saad nii jagu
seal taga on üks poolkuu seib ja lükkad selle ära ja siis saad gaasipedaali liikuvaks ja saad vaiba ära tõsta

sai ka ise kogu sisu välja roogitud :)
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Tänud kõigile vastajatele. 7 tundi tööd ja alumine sisu väljas. Raskendavateks asjaoludeks olid kõikmõeldavad lisad. Eriti ebamugavad olid hiljem paigaldatud juhtmed, milledest nii mõnigi tuli lõpuks lihtsalt läbi lõigata.

Jube pain oli juhi jalgade eest mattide kätte saamine. Õnneks oli mul nii palju oidu, et vähemalt salongi ventika alune matt läbi lõigata. See lihtsustas mõnevõrra opereerimist. Kogu töö sai tehtud ka arvestusega, et pärast oleks midagi ka tagasi panna. Mõned rebendid kahjuks siiski lisandusid.

Mattide all avanev pilt tegi tuju jälle heaks. Erinevalt nii mõnegi poolt kogetud ehmatusest - all on ju auk, ootas mind ees täitsa kena plekk. Vaid ühes kohas avastasin märke roostest. Kuna see on nii väike siis otsustasin, et teen koha lihtsalt puhtaks ja käin Hammerite'ga üle. Ehk püsib.

edit: See viimane lootus osutus enneaegseks. Puhastades tekkis ca 15x30mm auk kuni, ilmselt auto koopa, mastiksini. Nüüd küsimus, mida peaks üks normaalne mobilist tegema?
1. hammerit rooste jäägile peale, pigihermeetikuga auk täis ja pigimatt selga - ehk peab järgmised 10a vastu.
2. relakaga augu ääred sirgeks, auk hermeetikut täis ja matt selga
3. relakaga augu ääred sirgeks, sissepoole plekkpaik, koopa poolt täita hermeetikuga, sissepoole pigimatt.

Ise tahaks piirduda esimesega, mõistus ütleb, et alla teise variandi pole mingit mõtet. Andunud fänn peaks vist kolmanda variandi tegema. Mida teie arvate
Viimati muutis Muhv, 24.06.2004 14:08 10, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
hzd
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 12.11.2003 16:36 36
Asukoht: keskeestikiirteed
Kontakt:

tere

Postitus Postitas hzd »

oma kogemusest ütleks pane parem suusatõrva see on igati parem kui hammerite
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Nii, nüüd siis relakaga ka ära veheldud. Tegelikult oleks vist hoopis minifreesi vaja läinud. Igaljuhul on nüüd auk ca tikutopsi suurune. Otsustasin, et homme toon poest katuse lappimiseks mõeldud bituumenmastiksit ja mätsin rohkelt kõik sisse. Originaal põhjaalune mastiks õnneks kenasti terve, nii et see jääb kivide eest kaitsma. Täiendava tugevuse seestpoolt annab 4mm pigimatt.

Kui mõni kogemustega tegija nõustub midagi paremat soovitama, oleksin väga tänulik.
Vasta