E30 sisu "lammutamine"
E30 sisu "lammutamine"
Tere,
Tekkis mõte järgmine nädal auto seest pisut vaiksemaks teha.
Kavas:
1. põhi -pigimatid + vilt
2. uksed -NoisEX
3. lagi -NoisEX
Kuna varem olen ainult uksi lammutanud, oleks tänulik kui keegi viitsiks kribada mõned suunised kuidas näiteks oleks kõige parem põhjamati kätte saada, mis selleks eemaldada tuleb jne. Sama ka lae katte kohta. Eest saan aru - päiksevarjud ja koos nendega plastik ära, käepidemed ära, uksetihendid ära - aga taga paistab kõik kuidagi aknatihendi vahel olevat. Kas klaas tuleb eemaldada? Ühesõnaga - Help needed!
Tekkis mõte järgmine nädal auto seest pisut vaiksemaks teha.
Kavas:
1. põhi -pigimatid + vilt
2. uksed -NoisEX
3. lagi -NoisEX
Kuna varem olen ainult uksi lammutanud, oleks tänulik kui keegi viitsiks kribada mõned suunised kuidas näiteks oleks kõige parem põhjamati kätte saada, mis selleks eemaldada tuleb jne. Sama ka lae katte kohta. Eest saan aru - päiksevarjud ja koos nendega plastik ära, käepidemed ära, uksetihendid ära - aga taga paistab kõik kuidagi aknatihendi vahel olevat. Kas klaas tuleb eemaldada? Ühesõnaga - Help needed!
Re: E30 sisu "lammutamine"
Põhjamati eemaldamiseks viskad esiistmed ja keskkonsooli välja, esimestelt kickpanelitelt ja ka B-piilaritelt tuli vist plastkoorikud kah maha võtta... siis sikudad uste allumistest äärtest need mustad plastliistud maha ja peakski sisuliselt käes olema.
Laepolstriga olen mässanud ainult ilma luugita E28-l... ega midagi eriti keerulist seal polnud, aega muidugi kulub... hakkad aga eestpoolt tahapoole liikuma. laest see päiksevarjude alune papp maha, siis tuli ajada käsi laepolstri vahele - seal on sellised vedrutraadist pingutusvardad mis tahapoole lükates tulevad oma pesast välja ... uksetihendid tuleb kah maha võtta ja ka tagaklaas
Kui sul luugiga auto siis on kogu töö ilmselt tunduvalt töömahukam; mina isiklikult jätaks vahele või võtaks ette alles siis kui põhja ja torpeedopleki polsterdamisest piisavalt tolku polnud. Suurem osa mürast jõuab E30 salongi siiski mootoriruumist ja rehvidest.
Laepolstriga olen mässanud ainult ilma luugita E28-l... ega midagi eriti keerulist seal polnud, aega muidugi kulub... hakkad aga eestpoolt tahapoole liikuma. laest see päiksevarjude alune papp maha, siis tuli ajada käsi laepolstri vahele - seal on sellised vedrutraadist pingutusvardad mis tahapoole lükates tulevad oma pesast välja ... uksetihendid tuleb kah maha võtta ja ka tagaklaas
Kui sul luugiga auto siis on kogu töö ilmselt tunduvalt töömahukam; mina isiklikult jätaks vahele või võtaks ette alles siis kui põhja ja torpeedopleki polsterdamisest piisavalt tolku polnud. Suurem osa mürast jõuab E30 salongi siiski mootoriruumist ja rehvidest.
Noh, sai nagu eelmine suvi omal põhi seest välja tõmmatud, kõige hullem polnud: istmed välja, siis need seespoolsed liistud, natuke tegu oli juhi ja kõrvalistuja jalgade kohtadega ( need kohad, mis lähevad armatuuri alla).
Ja muidugi need keskmised plast osad välja.
Igatahes kui mina omal katte välja sain, siis eesistuja kohal oleks saanud rott põhjas ujuda
Ei tea, kas see sind aitas, aga edu tegemisel. Võibolla tutvustaksid seda NoisEx-i, endal ka nagu plaan uksed üle teha
Ja muidugi need keskmised plast osad välja.
Igatahes kui mina omal katte välja sain, siis eesistuja kohal oleks saanud rott põhjas ujuda
Ei tea, kas see sind aitas, aga edu tegemisel. Võibolla tutvustaksid seda NoisEx-i, endal ka nagu plaan uksed üle teha
E90 325I LCI´10 M-Tech
Tänud heade nõuannete eest.
Kas B-piilar on keskmine ukse post või see kickpaneeli külg?
Lagi on mul jah luugiga. Seega ilmselt paras õudukas. Ega ma seda nii väga lahti kiskuda ei tahakski, aga seal kõrvalistuja pea taga koliseb aeg-ajalt midagi ja see on häiriv. Ehk õnnestub kuidagi sinna vahele pugeda ja olukorda selgitada. Teisisõnu, kui lae esimene ots lahti lasta, kas ta vajub siis piisavalt alla, et pea luugiaugust läbi, näeks, mis seal toimub ja saaks vajadusel ka seda NoisEXi lisaks sinna toppida?
To Kalmer - NoisEX on selline pahtle taoline mass, mida on mõnus igasugu vastikutesse kohtadesse toppida. Jääb hästi kinni ja on muidu hea.
Kas B-piilar on keskmine ukse post või see kickpaneeli külg?
Lagi on mul jah luugiga. Seega ilmselt paras õudukas. Ega ma seda nii väga lahti kiskuda ei tahakski, aga seal kõrvalistuja pea taga koliseb aeg-ajalt midagi ja see on häiriv. Ehk õnnestub kuidagi sinna vahele pugeda ja olukorda selgitada. Teisisõnu, kui lae esimene ots lahti lasta, kas ta vajub siis piisavalt alla, et pea luugiaugust läbi, näeks, mis seal toimub ja saaks vajadusel ka seda NoisEXi lisaks sinna toppida?
To Kalmer - NoisEX on selline pahtle taoline mass, mida on mõnus igasugu vastikutesse kohtadesse toppida. Jääb hästi kinni ja on muidu hea.
keskmine post.Muhv kirjutas:Tänud heade nõuannete eest.
Kas B-piilar on keskmine ukse post või see kickpaneeli külg?
Eks proovi, võibolla ka uste tihendid maha võtta ja sealt vahest piiluda - äkki tekib piisavalt lai vahe ja saad kolina allikale jälile.Ehk õnnestub kuidagi sinna vahele pugeda ja olukorda selgitada. Teisisõnu, kui lae esimene ots lahti lasta, kas ta vajub siis piisavalt alla, et pea luugiaugust läbi, näeks, mis seal toimub ja saaks vajadusel ka seda NoisEXi lisaks sinna toppida?
Nii. Istmed väljas, osa keskkonsoolist samuti. Uste lävepakkude katted osutusid tõeliseks katsumuseks. Tüüblid kõvastunud ja mingi hinna eest välja tulla ei taha. Kõrvalistuja poolne kate nüüd ribadeks - ega kellelgi üle pole? UMist oleks vist mõistlik uued tüüblid ka tuua.
Veel ei ole suutnud välja mõelda kuidas gaasipedaali küljest ära saab - mu meelest muidu põhjamatti seest välja ei saa. Kas keegi oskab nõu anda?
Teen kogu üritusest tulevastele põlvedele ka fotoseerija ehk on kellelgi tulevikus sellest abi.
Näpu otsad juba tulitavad...
Veel ei ole suutnud välja mõelda kuidas gaasipedaali küljest ära saab - mu meelest muidu põhjamatti seest välja ei saa. Kas keegi oskab nõu anda?
Teen kogu üritusest tulevastele põlvedele ka fotoseerija ehk on kellelgi tulevikus sellest abi.
Näpu otsad juba tulitavad...
tere
gaasi pedaalist saad nii jagu
seal taga on üks poolkuu seib ja lükkad selle ära ja siis saad gaasipedaali liikuvaks ja saad vaiba ära tõsta
sai ka ise kogu sisu välja roogitud
seal taga on üks poolkuu seib ja lükkad selle ära ja siis saad gaasipedaali liikuvaks ja saad vaiba ära tõsta
sai ka ise kogu sisu välja roogitud
Tänud kõigile vastajatele. 7 tundi tööd ja alumine sisu väljas. Raskendavateks asjaoludeks olid kõikmõeldavad lisad. Eriti ebamugavad olid hiljem paigaldatud juhtmed, milledest nii mõnigi tuli lõpuks lihtsalt läbi lõigata.
Jube pain oli juhi jalgade eest mattide kätte saamine. Õnneks oli mul nii palju oidu, et vähemalt salongi ventika alune matt läbi lõigata. See lihtsustas mõnevõrra opereerimist. Kogu töö sai tehtud ka arvestusega, et pärast oleks midagi ka tagasi panna. Mõned rebendid kahjuks siiski lisandusid.
Mattide all avanev pilt tegi tuju jälle heaks. Erinevalt nii mõnegi poolt kogetud ehmatusest - all on ju auk, ootas mind ees täitsa kena plekk. Vaid ühes kohas avastasin märke roostest. Kuna see on nii väike siis otsustasin, et teen koha lihtsalt puhtaks ja käin Hammerite'ga üle. Ehk püsib.
edit: See viimane lootus osutus enneaegseks. Puhastades tekkis ca 15x30mm auk kuni, ilmselt auto koopa, mastiksini. Nüüd küsimus, mida peaks üks normaalne mobilist tegema?
1. hammerit rooste jäägile peale, pigihermeetikuga auk täis ja pigimatt selga - ehk peab järgmised 10a vastu.
2. relakaga augu ääred sirgeks, auk hermeetikut täis ja matt selga
3. relakaga augu ääred sirgeks, sissepoole plekkpaik, koopa poolt täita hermeetikuga, sissepoole pigimatt.
Ise tahaks piirduda esimesega, mõistus ütleb, et alla teise variandi pole mingit mõtet. Andunud fänn peaks vist kolmanda variandi tegema. Mida teie arvate
Jube pain oli juhi jalgade eest mattide kätte saamine. Õnneks oli mul nii palju oidu, et vähemalt salongi ventika alune matt läbi lõigata. See lihtsustas mõnevõrra opereerimist. Kogu töö sai tehtud ka arvestusega, et pärast oleks midagi ka tagasi panna. Mõned rebendid kahjuks siiski lisandusid.
Mattide all avanev pilt tegi tuju jälle heaks. Erinevalt nii mõnegi poolt kogetud ehmatusest - all on ju auk, ootas mind ees täitsa kena plekk. Vaid ühes kohas avastasin märke roostest. Kuna see on nii väike siis otsustasin, et teen koha lihtsalt puhtaks ja käin Hammerite'ga üle. Ehk püsib.
edit: See viimane lootus osutus enneaegseks. Puhastades tekkis ca 15x30mm auk kuni, ilmselt auto koopa, mastiksini. Nüüd küsimus, mida peaks üks normaalne mobilist tegema?
1. hammerit rooste jäägile peale, pigihermeetikuga auk täis ja pigimatt selga - ehk peab järgmised 10a vastu.
2. relakaga augu ääred sirgeks, auk hermeetikut täis ja matt selga
3. relakaga augu ääred sirgeks, sissepoole plekkpaik, koopa poolt täita hermeetikuga, sissepoole pigimatt.
Ise tahaks piirduda esimesega, mõistus ütleb, et alla teise variandi pole mingit mõtet. Andunud fänn peaks vist kolmanda variandi tegema. Mida teie arvate
Viimati muutis Muhv, 24.06.2004 14:08 10, muudetud 1 kord kokku.
tere
oma kogemusest ütleks pane parem suusatõrva see on igati parem kui hammerite
Nii, nüüd siis relakaga ka ära veheldud. Tegelikult oleks vist hoopis minifreesi vaja läinud. Igaljuhul on nüüd auk ca tikutopsi suurune. Otsustasin, et homme toon poest katuse lappimiseks mõeldud bituumenmastiksit ja mätsin rohkelt kõik sisse. Originaal põhjaalune mastiks õnneks kenasti terve, nii et see jääb kivide eest kaitsma. Täiendava tugevuse seestpoolt annab 4mm pigimatt.
Kui mõni kogemustega tegija nõustub midagi paremat soovitama, oleksin väga tänulik.
Kui mõni kogemustega tegija nõustub midagi paremat soovitama, oleksin väga tänulik.