kuda 320d (100kw) kiirendus võrreldes 320 bensuga (110kw) on

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Suletud
bemvee
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 13.03.2007 14:39 24

kuda 320d (100kw) kiirendus võrreldes 320 bensuga (110kw) on

Postitus Postitas bemvee »

kuda 320d (100kw) kiirendus võrreldes 320 bensuga (110kw) on?? jääb palju alla v peale?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

kiirenduselt jääb diisel alla aga on palju ökonoomsem.
visitor
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 17.09.2006 17:07 06
Asukoht: Võru

Postitus Postitas visitor »

diislil peaks pöördemoment madalamatel pööretel suurem olema kui bensukal. Kõrgematel pööretel kui turbo oma efektiivse töö punkti ületab on teevad kW juba oma töö. ja nelja potine diisel peaks minema sama hästi või paremini pöördesse kui 6 potine bensukas.
erkz82
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 16.11.2005 13:57 47

Postitus Postitas erkz82 »

e46 320d R4 16V 100kw ja 280nm
e36 320i R6 24V 110kw ja 190nm

siin ei ole kysimust ka, kumb paremini kiirendab, vaata lihtsalt momenti, kuna kiirendamisel loeb just moment, mitte kw!!!
aga samas tippkiirus on 320i-l natuke suurem, sest tal on 10kw rohkem...
Exz
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 26.02.2007 22:25 44

Postitus Postitas Exz »

bena paneb ära nii et diisel näeb 20 meetripeal aint tagatulesi korra vilksatamas, diisli käik on nii lyhike et hirmus
vvallo
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 08.11.2006 10:37 19
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Postitus Postitas vvallo »

ise kunagi oma e36 2,0 110kw bensukaga ja e46 2,0 disla sõitsime koos siis kohapeal minekus oli mina ees ikka
Exz
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 26.02.2007 22:25 44

Postitus Postitas Exz »

loogika et diisel 2 meetri peal sent ees aga edasi nagu ei sõidaks
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Exz kirjutas:loogika et diisel 2 meetri peal sent ees aga edasi nagu ei sõidaks
Jep,oma väändemomendi maksimumini kiirendab ta nobedalt, aga kahjuks on see madalal ja redline tuleb vara kätte.
Uuematel diislitel on mõlemat asjaolu muidugi parandatud. Aga 200kW diisel kiirendab ikkagi samakiiresti, nagu 200kW bensukas.
Ja siiani on veel nii, et võrdsete töömahtudega mootoritest on bensukal kW ikka rohkem. Peamiselt tänu kiiremale käigule.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Erki_E
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 23.08.2007 23:34 34
Peamine sõiduk: 330Cd
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Erki_E »

Ma arvan, et kui nüüd jälle neid kahte autot võrrelda, siis 80-120km/h sprindi aeg on diislil väiksem, st möödasõidud teeb diisel kiiremini kui bensukas. Ja igapäevaliikluses ongi see kõige vajaminev omadus mootori puhul.
Kasutaja avatar
Viljo
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Hareid, Norra

Postitus Postitas Viljo »

mitte palju aega tagasi joonele pandud E36 320i 110 KW ja minu E46 320D 110KW

distants umbes 300 m ja põhimõtteliselt olid autod võrdsed, see kes stardist paremini minema sai, see võitis, kiirendusel liikusid autod võrdselt. 4 katsest 2 diisli kasuks ja 2 bensuka kasuks.

Aga märkima peab seda, et E46 on pea 300 kilo raskem :!:
E39 530i, E61 530d
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

Seda kiirendusnumbrit ei saa nii üks-ühele kW ja Nm järgi ümber tõlkida. Lisaks mängivad rolli käigukast, peaülekanne (mis on neil erinev tõenäoliselt) jne.
Sama kiirendusnumbri juures on disla ja bensu vahe minumeelest igapäevaelus just see, et (automaatkastiga vähemalt) on diisliga suht raske järsult paigalt vahele torgata kuskil. Kui turbo pole rõhku üles saanud, siis on minek nagu traktoril. Turbo tuleb taha, siis lööb jalaga selga, aga selleks ajaks oled juba poole tänava peale aeglaselt ette kökerdanud. Lahenduseks olen leidnud ainult selle, et vasakuga hoiad pidurit ja paremaga ajad pöördeid natuke üles - kui on näha et pole aega kökerdada. Eks manuaaliga annab muidugi enne siduri ühendamist lihtsalt tuure ülespoole ajada.
Aga üldjoontes tagab bensumootor ikka sujuvama sõidu.
corpse1
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 10.07.2006 14:18 59
Asukoht: Põltsamaa-Helsingi

Postitus Postitas corpse1 »

Minu 320d püsib 325 bensukal kuni 90 järel ja 320 saab 100-ni pähe aga selge on see et bensiini mootor veab suurematel kiirustel paremini!!!
Ainuke viga on stardis see et diisel mõtleb natuke kaua...
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Minu 320d püsib 325 bensukal kuni 90 järel ja 320 saab 100-ni pähe
:D :D :D

kas 325 juht oli vanamees, kes on klotsi pedaali alla pannud, et kütet ei võta? 325 bensiin vs. 320d - siin pole midagi võrrelda, juba 1. käiguga jääb diisel haledalt maha ja ei saa see ka kuidagi 320 bensiinist kiirem olla. Kui 320d oleks nii kiire, et püsiks pea sajani 325-l kannul, siis peaks 330d päris kiirenduse pill olema, aga ei saa ka see 325 bensiinile vastu. Endal on 525 ja raadil sai proovitud 400m ühe 330 diisel automaadiga ja see jäi lõpuks vähemalt 2 autopikkusega maha.
Kasutaja avatar
Kaido325i
Huviline
Postitusi: 350
Liitunud: 21.07.2007 13:17 27
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Kaido325i »

Roland325 kirjutas:
Minu 320d püsib 325 bensukal kuni 90 järel ja 320 saab 100-ni pähe
:D :D :D

kas 325 juht oli vanamees, kes on klotsi pedaali alla pannud, et kütet ei võta? 325 bensiin vs. 320d - siin pole midagi võrrelda, juba 1. käiguga jääb diisel haledalt maha ja ei saa see ka kuidagi 320 bensiinist kiirem olla. Kui 320d oleks nii kiire, et püsiks pea sajani 325-l kannul, siis peaks 330d päris kiirenduse pill olema, aga ei saa ka see 325 bensiinile vastu. Endal on 525 ja raadil sai proovitud 400m ühe 330 diisel automaadiga ja see jäi lõpuks vähemalt 2 autopikkusega maha.
saja juures läheb alles kolmas käik sisse.... :roll: mu 325ga kiirendades vähemalt..:P kahtlen sügavalt, et mingi 320d kõrval püsib :roll: jutt käis 100kw nii, et unustage parem ära see kõrval püsimine :P
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

aga samas diisli vääne on veits teisest klassist ;)
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

See on ainult korraks madalal pöördel pensukast parem aga kui pensukat pöördes hoida, ei jõua diisel kuidagi järgi
Kasutaja avatar
prt
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 13.06.2007 12:42 51

Postitus Postitas prt »

mul üks lõik on: e36 2.0B sain sel lõigul 155km/h kätte, nüüd e46 320D 100kw ning 140km/h kuskil õnnestub väga raskelt saada.

ma ei tea kas see on nii aga tundus, et kui veojõukotroll oli maas, läks masin suts kiiremini.
e46 D
Kasutaja avatar
Raitz
Huviline
Postitusi: 366
Liitunud: 06.06.2006 14:53 39
Asukoht: Tallinn + Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Kas veidi tobe teema ei ole? Te võrdlete täiesti erineva tühimassiga autosid. Kuna juba veidi OT-ks kiskus.
Võtke töömahult ja tühimassilt sarnased (loomulikult diisli mass veidi suurem) masinad ja võrrelge uuesti. Uuema aja common rail diislid (eriti peab see paika väikesemahuliste mootorite puhul) on oma võimetelt kahtlemata bensukast üle, sest pidevalt suurenevat tühimassi jõuab paremini vedada suurema pöördemomendiga mootor. Näide: 320i ja 320d
Kiirendused 0-100 km/h vastavalt 8,1 ja 7,8 s. Seda kõike muidugi hea juhi korral, sest diislil esimene käik saab ikka väga väga kiiresti otsa. Mis te arvate kumb möödasõidu teeb kiiremini?
Kokkuvõttes tahan seda öelda, et visates kõrvale diisli kapriissuse ja väikese lollikindluse, on tänapäeval väikese kubatuuriga diisel dünaamika poolest ammu üle.
EDIT: Suuremahulise mootori puhul on eelised väiksemad.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Sa tõid näite päris uutest diislitest aga teema on e46 mudelitest, kus bensukas on kiirem(mida osad püüdsid vastupidi väita), uued diislid on muidugi üpris hästi arenenud juba.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Roland325 kirjutas:Sa tõid näite päris uutest diislitest aga teema on e46 mudelitest, kus bensukas on kiirem(mida osad püüdsid vastupidi väita), uued diislid on muidugi üpris hästi arenenud juba.
Suhteliselt loll teema tõesti.

Aga kui faktidest rääkida, siis E46 2l diisel (110kw) on sama kubatuuriga bensukast (ehk siis 318i, 105kw) kiirem. Disla läheb sajani 8.9 sek, bensukas 9.3 sek. Andmete aluseks carfolio.com.

M.O.T.T.

320i on tegelikult 2.2l rida 6 (125kw), mis läheb sajani 8.3 sek.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

330dX'ga on Imprezale kott pähe tõmmatud :D bemm oli küll chipiga :P

320d ja 320i on e46 peal ilmselt üsna võrdse minekuga.

Turbo lag on bemmidel peaaegu olematu. Keegi kommenteeris siin, et diisliga ei saa kuhugi vahele torgata või süstida. No saab ikka küll, ise olen Vabaduse väljaku parklast keskmisest veidi kiiremini väljudes (kristiine poole) järgnevas kurvis külje ette saanud :D
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Midagi tarka siit teemast vist enam ei tule, kes sõidab diiselautoga, ülistab diisli minekut ja kes bensiinii mootoriga, ülistab seda. Selge on see et e46 kere peal 320i on kiirem, kui 320d, olgu siis üks r4 või r6 ja muud vist teema algataja teada ei tahtnudki?
Kasutaja avatar
Kaido325i
Huviline
Postitusi: 350
Liitunud: 21.07.2007 13:17 27
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Kaido325i »

raadil e46 330d minu 325 bensiini oma vastu ei saanud. :P
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Kaido325i kirjutas:raadil e46 330d minu 325 bensiini oma vastu ei saanud. :P
Oli ta manual või auto?

BTW, inglise keeles pole sõna "vains". "Vain" on küll, aga see tähendab tühist, edevat. Sa ilmselt otsid sõna "veins" - veenid, sooned jne. ;)
Kasutaja avatar
Kaido325i
Huviline
Postitusi: 350
Liitunud: 21.07.2007 13:17 27
Asukoht: tartu

Postitus Postitas Kaido325i »

Ilves kirjutas:
Kaido325i kirjutas:raadil e46 330d minu 325 bensiini oma vastu ei saanud. :P
Oli ta manual või auto?

BTW, inglise keeles pole sõna "vains". "Vain" on küll, aga see tähendab tühist, edevat. Sa ilmselt otsid sõna "veins" - veenid, sooned jne. ;)
aga manuaal. OT= sry copysin ühest kohast selle.... :oops:
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Kui sa mõtled seda musta sedaani ilusate velgedega, mis pidevalt raadil käib, siis see on automaat
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

Tundub, et siin teemas midagi teemakohast enam ei arutata, seega läheb lukku!
Suletud