K: Peale mootorivahetust immo probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

K: Peale mootorivahetust immo probleem

Postitus Postitas Margo_325 »

Mure siis selline, et sai 95a 316i mootor ära vahetatud. Asemele sai samuti 95a autolt tulnud mootor. Vana ajuga asi toimima ei hakanud, panime uue mootori aju. Sellega toimis asi nii, et aku ja õlituli põlema ei läinud, aga starterit lasi ringi küll. Uurisin asja ja tuli välja, et on uue aju jaoks süütevõtit ka vaja, mis sama auto pealt tulnud. Sain ka võtme. Kuna süütelukku vahetama ei tahtnud hakata, siis võtsin immorõnga ära ja hoidsin uut võtit vastu immorõngast ja käivitasin vana võtmega. Nüüd selline jama, et ei võta starterit ringi...kõik juhtmed üle vaadatud ja peaks töötama. Teised astmed töötavad kõik. Kas see asi toimib üldse nii, või on vaja doonorauto küljest veel see immorõngas ka võtta?
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

minu 525tds- oli sama jamaga.... Tundub et immo kaotas mälu ära --starterit ei võtnud taha.
Ühesõnaga kiirlahenduseks kiskusin originaal immo ära ja tööle ta läks. Kuid huviga tahaks teada kuidas sinu probleem laheneb- kuna riiuli peal olev immo oleks mõistlik kuidagi tagasi tööle saada.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

tuleb ära sünkroniseerida
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Danil523 kirjutas:minu 525tds- oli sama jamaga.... Tundub et immo kaotas mälu ära --starterit ei võtnud taha.
Ühesõnaga kiirlahenduseks kiskusin originaal immo ära ja tööle ta läks. Kuid huviga tahaks teada kuidas sinu probleem laheneb- kuna riiuli peal olev immo oleks mõistlik kuidagi tagasi tööle saada.
kulla mees, püüa nüüd aru saada et selline asi ei ole võimalik originaal immoga. ainutl valet informatsiooni jagad siin juba mitmesse teemasse
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Ja sünkroniseerimine käib läbi mingi aparaadi ja elektriku osavate käte?
Et kus seda teha saab, st mis peaks olemas olema, et sünkroniseerida?
Päris 220km ei tahaks autot vedada patriku juurde.
Ja see tähendab siis seda, et pean ikka uue süüteluku panema või saab võtme seest immo ära vahetada?

Ja siit üks küsimus veel. Ma saan aru, et immoblokk on ajus. Immosüsteem on veel süüteluku ümber ja võtmes ka. Miks siis nii on, et auto vana aju ja võtmega käima ei lähe? Mootori enda küljes ju mingit immosüsteemi ei ole...
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Meelis »

Mina olen aru saanud, et kindalaeka all on immol eraldi aju ka (EWS)
Endal jääb mootorivahetus immo pärast ära, kuna ei ole kõiki immo komponente alles enam :(
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Sünkroniseerimine tähendab siis seda, et jääb alles vana võti, vana immorõngas ja uus aju?

Ikkagi ei leia loogikat. Kui vahetan ära ainult mootori, siis ei saa immo ju kuidagi tema käimaminemist mõjutada. Kui kõik süsteem jääb vana, sealhulgas ka aju. M43B16 aju peaks ju kõikide M43B16 mootoritega hakkama saama. Enda M50B25 E36 näiteks pole vahet, millise 2,5 aju ma sinna vahele panen, võib nii viiese kui kolmese aju olla.
raske_jalg
Huviline
Postitusi: 169
Liitunud: 02.04.2007 00:34 16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raske_jalg »

süütelukku ära vahetama ei pea, viskad kiibi ühe võtme seest teise.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Sünkroniseerimine tähendab siis seda, et jääb alles vana võti, vana immorõngas ja uus aju

kui mulle tallinnas samalaadse auto leiad, võid ainult immo, võtme ja aju saata
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

raske_jalg kirjutas:süütelukku ära vahetama ei pea, viskad kiibi ühe võtme seest teise.
see kehtib immo ploki vahetusel.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

tehke mulle lollile ka selgeks ,kust immo aru saab, et mootor on ära vahetatud.kui jätad kõik vanad el vidinad?mul sõber tahab ka mootorit vahetada kuid juba hirmutasin teda!kas siis kui ainult mootori alumine osa ära vahetada peaks ikka mootor tööle jääma?
:roll:
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kusjuures see immorõngas on tavaline antenn. Koosluses immo-mootori "aju" ei ole tal mingit unikaalset rolli. Võib jääda vana, võib panna uue.
Kokku on laulatatud DME ja EWS plokid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Ise küsin, ise vastan.

Asi lahenes nüüd nii, et panin kõik mootorijuhtmestiku vana mootori oma. Kuigi mõlemad olid 95a mootorid, oli erinevusi päris palju, mistõttu tuli ka sisselaske kolle vana jätta, teine pihustilatt panna ja osad andurid välja vahetada (teistsugune pistik) ja üks pistik mootoriploki küljes jäi üldse ilma juhtmeta (vana juhtmepuu küljes sellist polnud, vanal mootoril oli seal pime ees). Ühesõnaga polnud ühtegi immo komponenti, mis uue mootoriga kaasa tuli, vaja. Vana mootori aju ja süütelukuga oli immo samuti maas, kuid mootoripistiku pin-id olid teistsuguse asetusega. Bensupump töötas, kuid sädet polnud jne. Juhtmed vana mootori omad ja kogu asi sõidab praegu veatult ringi. Nii et karta pole vaja, kogu immosüsteem võib vana jääda, tuleb lihtsal mõlemad juhtmepuud üle kontrollida, et samad oleks. Minu poolt teema lukku.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

siis on tegemist 94 aasta mootoriga. löö vin sisse ja saad teada
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Vasta