2. leht 2-st

Re: E46 320D Õlisurve probleem

Postitatud: 21.06.2016 20:25 05
Postitas teet82
Õlisurve kaob peale mootori seisma jätmist, ükski klapp ei jää seda hoidma peale mootori seisma jätmist, nagu siin aastaid tagasi mõned arvanud on. Kui õlituli pikalt põleb, siis jooksevad lihtsalt kanalid või õlifilter tühjaks mingil põhjusel, kas või kulunud saalede tõttu. Kunagi sai M30 mootoril vahetatud kogu õlifiltri korpus sarnase jama pärast, seal olid igal juhul mingid klapid sees, läbi mille filter tühjaks jooksis.

Re: E46 320D Õlisurve probleem

Postitatud: 22.06.2016 10:36 35
Postitas Kermo144
Enda 2.0D 100kw sama jama, et külmalt käivitades paar sekundit õlituli põleb ja mootor lagiseb kuni tuli kustub. E46le läheb täpselt 5l mootoriõli.

Re: E46 320D Õlisurve probleem

Postitatud: 22.06.2016 11:45 50
Postitas illukas316
Ju see selline vana mootori sündroom on. Ei ole kuulnud, et keegi peale kapremondi läbimist kurdaks. (Kui siis ainult rahakoti kerguse üle.)

Samas nagu enne mainisin, mu peldik teeb juba 3a seda ja pole veel tähendanud, et otseselt midagi halvemaks oleks läinud. Läbisõitu mootoril 415000, aga jõu ning kütuse- ja õlikuluga on kõik korras.