2. leht 2-st

Postitatud: 16.12.2006 02:23 05
Postitas quattro
huvitav milleks jamada kui tehase poolt 318 ette nähtud trummel pidurid siis milleks sinna aretama hakata ketast :roll:
kas lihtsam poleks mitte osta r6 motoga masinat

Postitatud: 08.01.2007 13:11 07
Postitas eku111
mul on 318i e36 ja taga on ketaspidur auto 91a

Postitatud: 08.01.2007 15:26 31
Postitas elm
quattro kirjutas:huvitav milleks jamada kui tehase poolt 318 ette nähtud trummel pidurid siis milleks sinna aretama hakata ketast :roll:
kas lihtsam poleks mitte osta r6 motoga masinat
Realoemi järgi on 318i-l ette nähtud taga nii trummel, kui ketaspidurid - http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=34&fg=10

Postitatud: 09.01.2007 00:52 09
Postitas hollow
teemaalgatajal ju autoks 316... sellel trummel

Postitatud: 09.01.2007 11:49 41
Postitas andresv
hollow kirjutas:teemaalgatajal ju autoks 316... sellel trummel
minu 316-nel on kettad taga,
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=34&fg=10

Postitatud: 20.01.2007 21:00 47
Postitas deepsky
Kas keegi teab kus Pärnus sillastendi tehakse ja mis hinnad ka on?

Postitatud: 21.01.2007 16:05 44
Postitas E36 318 ti
Pärnus olen käinud Härmas

Postitatud: 21.01.2007 20:21 24
Postitas deepsky
ja härmas tehakse sillastendi??? Palju plekkis?

Postitatud: 22.01.2007 21:15 12
Postitas E36 318 ti
kuule , vastuse jään võlgu, lasin regullida aasta tagasi ja hinda ei mäleta..mine sealt läbi..küsi .

Postitatud: 23.01.2007 09:45 45
Postitas meph
toom kirjutas:Aga ei ole ju.
Aga ikka on küll ju. 320 ülekanne peaks olema 3,15 ja 318 oma 3,45.

----


Ja mul on ka 316, millel on taga ketaspidurid, tehke omad järeldused :p

Postitatud: 23.01.2007 11:52 49
Postitas deepsky
Pärnus tehakse autobaasis. Hind on 350.-

Postitatud: 23.01.2007 21:45 28
Postitas toom
meph kirjutas:
Aga ikka on küll ju. 320 ülekanne peaks olema 3,15 ja 318 oma 3,45.
Oletada pole mõtet, võta või Realoem.com lahti ja vaata.

Postitatud: 24.01.2007 05:27 47
Postitas meph
Tohho tonti :) 320 klassifitseerub siis ka veel järelikult sääreväristajaks :)

Postitatud: 26.09.2007 11:36 44
Postitas andresv
Jätkaks seda teemat.

Eelmine sügis sai lastud sillad reguleerida, sain kena paberi paljude numbritega, seega vist reguleeriti ikka paika.
Nüüd suvel sai vahetatud amordid ja amordipadjad ning üks pooltelgedest (kahjuks ei tea kas just tolle poole oma vahetati)

Paar päeva tagasi siis vaatasin, et üks tagumistest rehvidest seestpoolt riideni juba ara kulunud. Teise poole oma oli ka kulunud kuid mitte väga hullusti. (Antud rehvid olid juba enne allapanekut natukene kulunud).

Siit ka küsimused.

Kas peale amortide/poolteje vahetust oleks pidanud silla reguleerimisse minema või reguleeriti eelmine kord natu mööda?

Kas kusagil on ka mingi tabel kus on n.ö. nominaal väärtused kirjas, mida saaks siis võrrelda selle peale reguleerimist saadud väärtustega.

Enne uuesti silla regulli minekut tahaks natu targemaks saada

Postitatud: 26.09.2007 13:10 08
Postitas meph
Pooltelje vahetus ei muuda sillageomeetriat.

Amortide vahetusel võib tekkida mingit ebakõla, aga väga minimaalselt. Üldiselt amordivahetus ei tohiks autot kõrgemaks ega madalamaks teha, kuigi olen kuulnud ka vastupidist juttu.

Postitatud: 26.09.2007 13:13 19
Postitas Indrek_M
meph kirjutas:Pooltelje vahetus ei muuda sillageomeetriat.

Amortide vahetusel võib tekkida mingit ebakõla, aga väga minimaalselt. Üldiselt amordivahetus ei tohiks autot kõrgemaks ega madalamaks teha, kuigi olen kuulnud ka vastupidist juttu.
Kõrgemaks ikka teeb. Tuksis amordil kukub keskmine pulk ju lihtsalt sisse, uuel amordil nii kui kinnihoidva rihma päästad, nii lükatakse see pulk jõuga välja ... sama jõuga lükatakse autot ülespoole. Minu E34 kerkis uute amortide tõttu umbes 3 cm ...