3. leht 5-st

Postitatud: 29.01.2008 14:23 59
Postitas zaruljom
Sellest muidugi ma ei saanud aru seal, et kas vanos ei rakendu mitte kiirendamisel/gaasi andmisel, et kuidas on seotud vanos ja tühikäik, ei saanud seal hästi aru. pole nii tehniline inimene selle kohapealt. oskab selgitada keski täpsemalt?

Postitatud: 29.01.2008 16:28 09
Postitas jürgen
thend kirjutas:keegi võiks nüüd selle vanose asja ära teha :)
Kannata natukene, mu autol 4ndal veebruaril lähevad vanose tihendid valdeku juures vahetusse. Eks siis saab teada kas asi paranes.

Postitatud: 05.02.2008 10:23 05
Postitas thend
No nii kas võib oodata mingi vastust nüüd? On masin juba valmis?

Postitatud: 05.02.2008 11:18 41
Postitas jürgen
thend kirjutas:No nii kas võib oodata mingi vastust nüüd? On masin juba valmis?
Valmis jah. Igatahes täna hommikul enam külma mootoriga pöörded ei kõikunud, võib öeda, et aitas! Ja nendel tihenditel on muidu sissesõidu aeg ka olemas (ca 800km). Mina olen rahul. :)

Postitatud: 05.02.2008 11:19 46
Postitas thend
Mis vahetus maksma läks ja kaua tegi? Et seega võib sellele probleemile joone alla tõmmata, et tihendid vahetada ja korras?

Postitatud: 05.02.2008 13:33 44
Postitas raul123
pinniks veel Jürgenit veidi. Kas auto jõudlus paranes mingilmääral? Madalalt peaks nüüd tunduvalt paremini tõmbama. Ja mida see "sissesõidu aeg" täpsemalt tähendab? Kolbide liikumist ei ole ju võimalik kontrollida, vanos rakendub automaatselt enamuses pööretevahemikus st. töötab koguaeg täiskoormusel. Või olen mina asjast valesti aru saanud.

Postitatud: 05.02.2008 15:29 42
Postitas jürgen
thend kirjutas:Mis vahetus maksma läks ja kaua tegi? Et seega võib sellele probleemile joone alla tõmmata, et tihendid vahetada ja korras?
Vanose tihendite vahetamise maksumus oli 1500kr. Ja sellega võib sellele jamale joone alla tõmmata küll! :)

Postitatud: 05.02.2008 15:31 03
Postitas thend
palju tihendid ise tulid koos siia saatmisega?

Postitatud: 05.02.2008 15:34 18
Postitas jürgen
raul123 kirjutas:pinniks veel Jürgenit veidi. Kas auto jõudlus paranes mingilmääral? Madalalt peaks nüüd tunduvalt paremini tõmbama. Ja mida see "sissesõidu aeg" täpsemalt tähendab? Kolbide liikumist ei ole ju võimalik kontrollida, vanos rakendub automaatselt enamuses pööretevahemikus st. töötab koguaeg täiskoormusel. Või olen mina asjast valesti aru saanud.
Krt selle jõudluse paranemise kohta kindlalt midagi öelda ei saa, kuna pole dünos käinud :D aga persedüno järgi on nagu madalamatel pööretel jõudu rohkem jah. :) Ja eks need kummi ja teflontihendid tahavad vist sissesõitu ka saada...?! Paki peal oli kirjas et 800km. Igatahes soovitan teil need ka ära vahetada, pole ju väga kallis!

Postitatud: 05.02.2008 15:46 45
Postitas thend
äkki oli et peavad vastu 800km :lol: kuid mis oli siis see hind, milega said need rõngad enda näpuvahele?

Postitatud: 05.02.2008 17:12 38
Postitas jürgen
thend kirjutas:äkki oli et peavad vastu 800km :lol: kuid mis oli siis see hind, milega said need rõngad enda näpuvahele?
Kuskil ennem kirjutasin ka, et tihendid 60 dollarit ja postikulu 20 dollarit-kokku ca 900krooni.

Postitatud: 05.02.2008 20:14 51
Postitas Madis399
900 + 1500 ja arvestage mingi 500 juurde(mingid muud tiendid ka)...vähemalt sellel konkreetsel 325 tulid juurde!

Postitatud: 17.02.2008 23:05 35
Postitas zaruljom
nii, paar nädalat tagasi siis sai asi UM uuesti üle vaadatud, külmale mootorile pandi siis juhtmed järgi. Konstateerisid olukorda, kuid midagi ei paistnud, et paigast ära oleks. Lasti siis uus soft peale mootori juhtplokile. Iseenesest kadus termomeetri näidiku sinise ala pealt kõikumine ära, kuid liikus sinna näidiku esimese kolmandiku lõpuossa. Samas kõikumise iseloom muutus nii palju, et natuke väiksema amplituudiga on see ning vähem arv kordi tahhoka seier võbeles. Iseenesest see kestab suhteliselt lühikest aega võrreldes eelneva olukorraga, niiet suht märkamatu. Väljas oli -4 Tõenäoliselt siis miski hetk katsun ka rõngad ära vahetada ikkagi.

E46 328 1999

Postitatud: 04.03.2008 22:19 48
Postitas driverkriss
Lugesin siin sellest vanosest ja minugi isendil samad sümptomid UM-s tehti lühikontroll aga seal oli kõik ok. Täpselt nagu eelpool mainitud külmalt käivitades kõiguvad vahest isegi 300rpm peale viskab aga kohe tõstab jälle pöörded yles siuke tunne nagu pooks hetkeks kinni. Samas niikui veits sinisest alast välja saab probleem kaob. Täheldanud olen ka seda et probleem just siis kui auto terve öö seisnud ja siis esimese käivituse ajal kui juba korra hommikul soojaks sõitnud ja õhtul uuesti käivitad ja töölt koju sõidad siis ka kylmas alas seda probleemi ei esine (mootori jääksoojus vms).

Postitatud: 06.03.2008 17:22 58
Postitas jürgen
thend kirjutas:äkki oli et peavad vastu 800km :lol: kuid mis oli siis see hind, milega said need rõngad enda näpuvahele?
Krt, sa sõnusid mu auto ära, kuna umbes nii palju need tihendid vastu pidasidki. :evil: :? Ühesõnaga, sai käidud täna uuesti Patriku juures ja tulemuseks oli järjekordselt vanose leke. Seega tuleb uuesti tihendid tellida ja uuesti lasta ära vahetada. :shock: Esimese korra vahetuse (1500 krooni) ja tihendi komplekti (ca 900kr) raha oleks võinud siis kohe ahju all ära põletada, oleks midagi ka kasu olnud!!! :evil:

Postitatud: 06.03.2008 22:55 15
Postitas zaruljom
kas sa nüüd jäädki neid vahetama niimoodi? ;)

Postitatud: 08.03.2008 20:48 55
Postitas tom1001
tänud
teie arutelust oli väga palju abi, et siis viga vanoses.

Postitatud: 08.03.2008 22:31 01
Postitas thend
ju siis ei ole needki tihendid kuigi head, või siis oli viga paigalduses? Miks nii vähe vastup peavad? Tõesti, selle jutujärgi võidki neid tihendeid vahetama jääda. Mismoodi ta selle vanose lekke teada sai ja ära fikseeris? Kas um-il ei ole sellist võimalust? Äkki siis oleks ikka mõttekam vanos ise uus osta, ning eab vastu ehk 100 000 km? Kallis ta on, kuid kui nii edasi vahetama jääd, siis tuleb sama välja.

Postitatud: 08.03.2008 23:01 49
Postitas Cert85
Diagnoosida sai seda vist arvutiga. Jälgides, kas vanos keerab nukkasid või kas on veakoodi sisse lugenud, et nende liikumist ei toimu )võrdleb nuka- ja vändaandureid). Kuna vanoseid liigutatakse õlisurvel ning elektrooniliselt juhitakse selle nn juhtõli klappi siis nende tihendite lekkimisel vist siis lihtsalt puudub vajalik surve, et vanost keerata.

Ei tea täpselt.

Postitatud: 08.03.2008 23:22 16
Postitas jürgen
thend kirjutas:ju siis ei ole needki tihendid kuigi head, või siis oli viga paigalduses? Miks nii vähe vastup peavad? Tõesti, selle jutujärgi võidki neid tihendeid vahetama jääda. Mismoodi ta selle vanose lekke teada sai ja ära fikseeris? Kas um-il ei ole sellist võimalust? Äkki siis oleks ikka mõttekam vanos ise uus osta, ning eab vastu ehk 100 000 km? Kallis ta on, kuid kui nii edasi vahetama jääd, siis tuleb sama välja.
Tihendite kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda ja vahetuse kohta ka midagi, kuna ise ei vahetanud vaid lasin vahetada. :) Kui viga ilmsiks tuli siis rääkisin ka sellest Valdekuga ja ta arvas, et äkki on vanose raudvara kulunud, s.t vanose kolvid! Ise kaldun ka seda arvama!! Eks takka järgi ollakse ikka tagem, aga oleks ikka pidanud uue vanose ostma. :(

Postitatud: 08.03.2008 23:22 21
Postitas Ain
Ei viitsinud kogu teksti läbi lugeda, aga mõningad tähelepanekud samalaadse probleemi puhul.

Pöörded kõikusid 500-1300 vahel külmalt, kohati suri auto isegi välja. Kuni veerandi tempini toimus see asi ja peale seda kadus ära. Vahetusse läks esialgu nuka andur, aga see tulemust ei andnud. Armatuuris süttis ka muidugi vahelduva eduga mootori kollane tuli.

Peale karterituulutuse klapi ja torude vahetust UM'is asi korras, pöördeid ei kõigu külmade ilmadega, kollane tuluke kustnud ja küttekulu ca. 1L väiksem.

Vot nii :roll:

Postitatud: 09.03.2008 01:14 48
Postitas thend
mis raha see maksma läks, kui meeles on? Äkki oleks siis odavam see ära proovida? Kui kas sul jürgen olid nähtavalt siis kohe tihendid kulunud? Ega seda klappi vist ka um-diagnostika välja ei näita?

Postitatud: 09.03.2008 14:59 49
Postitas zaruljom
tom1001 kirjutas:tänud
teie arutelust oli väga palju abi, et siis viga vanoses.
100% ju seda öelda ei saa, et asi vanoses. Keegi täpselt ju ei tea milles asi, igal vennal võib ju erinev probleem ka olla, kuigi sümptomid samad.

karterituulutus klappi diagnostiga ei tohiks näidata. mootor vist pidi imelikku häält tegema kui see umbes.

Postitatud: 09.03.2008 17:22 13
Postitas Ain
thend kirjutas:Ega seda klappi vist ka um-diagnostika välja ei näita?
Um'i diagnostika seda välja ei näita, aga härra Truumu juures sai see selgeks tehtud lihtsal viisil ;) Muidugi on vaja selleks juhtmeid autole järgi ja siis veel mõningaid asju, aga eks kõike seda saate Truumu juures teha.

Õppind mehed ja head tööriistad :)
Maksma läks koos klapiga sinna 2000.- kanti.
zaruljom kirjutas: karterituulutus klappi diagnostiga ei tohiks näidata. mootor vist pidi imelikku häält tegema kui see umbes.
Minul puudus igasugune imelik ääl, v.a see esimese veerandi mootori soojenemise ajal pöörete kõikumine ja sellest tulenev hääl.

Postitatud: 09.03.2008 17:34 56
Postitas thend
millised olid need lisa voolikud, mis välja vahetamisele läksid? Saan ma õieti aru, et see mis vahetamist vajab, on detail nr1 ja kõik sellese ja selest tulevad voolikud?Üks versioon on seal külakliima jaoks ka. Kas siis äkki oleks mõistlikum see panna? Hinnavahe ka väikene muidugi.Äkki aitaks lihtsalt klapi vahetusest, ning voolikute/torude läbi pesust, kui muidugi päris mädaks ei ole see voolik muutunud.

Postitatud: 10.03.2008 17:45 14
Postitas Ain
Kuna pilt kaob ära, siis panen lingi siia:
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/e/54.png

1,2,3,4

Need voolikud on tavaliselt enda aja ära elanud ja vigased.

Postitatud: 10.03.2008 18:09 22
Postitas Cert85
Ei tea, kas see võis mul ka seda kahtlaselt podisevad/müdisevat (meenutas diislit) häält ka teha. Oleks ka nagu sealt sisselaskekollektori alt tulnud see heli.

Postitatud: 10.03.2008 19:24 17
Postitas MartenL
Ain kirjutas: 1,2,3,4

Need voolikud on tavaliselt enda aja ära elanud ja vigased.

Paistab, et edaspidi peab linkima bmwfans.info lehelt.

Minul kadus pöörete kõikumine soojemate ilmade tulekuga.

Postitatud: 10.03.2008 20:12 28
Postitas zaruljom
MartenL kirjutas:
Ain kirjutas: 1,2,3,4

Need voolikud on tavaliselt enda aja ära elanud ja vigased.

Paistab, et edaspidi peab linkima bmwfans.info lehelt.

Minul kadus pöörete kõikumine soojemate ilmade tulekuga.
nii ta on jah, läheb külmemaks hakkab jälle pihta.

Postitatud: 10.03.2008 21:53 23
Postitas thend
külmaga ong see emulsioon seal torudes umbes ja klapis ka, nii kui soojaks läheb kõik jälle libedam ja puhtam.