1. leht 1-st

K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 04.11.2010 19:57 14
Postitas helitehnik
Tere, enne mootori ostmist tahaks siis täpsemalt järgi uurida mis mul vaja seal ümber muuta, käigukasti poolse osaga saan ise hakkama, otsisin küll foorumi ka läbi aga ei leidnud teemasid üles kus sellest juttu, ühesõnaga keegi võiks üksikasjalikult lahti seletada, saan aru et õhulugeja ja aju on asjad mis kindlasti vahetusse lähevad, mis veel? kütusepump? mida juhtmestikuga teha? Tänud vastamast

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 05.11.2010 02:08 01
Postitas Slava_323
Teemasid siin kuhjaga,aga see selleks... Kui sul hetkel mootor vanoseta, ja uus 2.5 ka vanoseta siis vahetad aint mootori, aju ja õhulugeja ehk juhtmestiku näpima ei pea. Differ soovitaks välja vahetada, kuna 2.0 veidi kiirem on peal ja pöördeid rohkem kui 2.5sel. Ülejäänud R6 mudelitel enam vähem sama.

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 05.11.2010 07:03 24
Postitas helitehnik
Kui ma jätan enda käigukasti alla, siis võib ju sama diffri jätta, midagi ei tohiks muutuda, ma ei saa aru kuidas 2,5 saab hakata 2,0 õhulugeja ung ajuga tööle kas neil ühed ja samad need?

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 05.11.2010 12:27 20
Postitas Brutality
Öeldigi just, et ei ole aju ja õhulugeja samad. Need pead ära vahetama. Muidu ülejäänu on mootoril küll sama. Tõstad vahele lihtsalt ja läheb tööle.

Käigukastid on kõikidel R6 mootoritel samad. Ka ülekanded kasti sees on samad, seega seda ei pea sa üldse näppima. Ainus asi oleks differ, kuna difri peaülekanne on 2.0 mootori väiksema võimsuse jaoks pisut kiirem ehk siis pöördeid on rohkem sõidu ajal. 2.5 mootoriga saad selle eest hea kiirenduse, kuid maanteel sõites võtab kütet rohkem. Tehas arvas, et sellele mootorile oleks aeglasem ülekanne parem. Samas ei ole difri vahetus kohustuslik, kui kannatab suurema küttekulu välja, siis parem kiirendus tasub ka end ära.

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 05.11.2010 12:48 32
Postitas XxxX
ma küsiks, et mis siis teha tuleb kui 2,5 on vanosega mootor?

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 05.11.2010 13:26 33
Postitas helitehnik
Sama küsimus ka endal, kuna mootor mille ostan ongi just 2,5 vanos selgus siis nüüd.

Mida summutiga ette võtta? kas 2,5 pole mitte 2 lambdaga?, minu 2,0 aga vaid 1.

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 05.11.2010 15:17 39
Postitas Kriks
Hea teema, sest endal ka selline swap ehk kunagi plaanis ja rohkem isegi huvitaks mis on vaja ümber teha kui plaanis vahele istutada m52b28?

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 05.11.2010 15:43 48
Postitas Brutality
helitehnik kirjutas:Sama küsimus ka endal, kuna mootor mille ostan ongi just 2,5 vanos selgus siis nüüd.

Mida summutiga ette võtta? kas 2,5 pole mitte 2 lambdaga?, minu 2,0 aga vaid 1.
M50B25 on ühe lambdaga. Andur istub sellise koha peal, kus kõik väljalase ühineb ühte torusse. Sumpsi vahetus oleks muidu hea ja tore, kuna 2.0'i sumps võib piirama jääda. Samas ma ei usu, et see ülimalt kriitiline oleks...

Kui on Vanoseta mootori asemel läheb peale Vanosega mootor, siis tuleb ära vahetada mootori juhtmestik või vedada hunnik uusi juhtmeid. Ise täpselt ei tea, kogemus puudub.

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 06.11.2010 22:16 49
Postitas -Kaido-
No mu vanosega 2.0 on ka 2 lambda andurit, juba sealt tuleb lisa juhtmete teema ma usun.

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 06.11.2010 22:27 46
Postitas Brutality
Sel juhul on sul juba M52 mootor, mis on uuema tüübi oma. Ma ekslikult arvasin, et jutt käib M50 mootorist.
M52 puhul on juhtmete olukord juba keerulisem, elektroonikat on rohkem. Sellisel juhul enam aidata ei oska.

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 04.02.2011 20:45 50
Postitas E36Jupp
Tere!

selline küsimus et vanal 2,0 110Kw oli õhulugeja boshi oma (kandiline)
aga uuel motol simensi oma (ümmargune) Kuna pistikud ise otse ei ühendu siis kuidas
saaks need asjad korralikult vahetatud ? või pole vaja vahetada ??

Re: K: e36 320le m50b25 mootor

Postitatud: 08.02.2011 15:15 42
Postitas unis
Pane vana bosch-i õhulugeja siis uue mootori otsa.