1. leht 1-st

Tagasi voolu klapp

Postitatud: 23.11.2010 20:24 53
Postitas alla110
KUS ASUB 1996 AASTA 318TDS-I KÜTUSE TAGASI VOOLU KLAPP HOMMIKUKS ON KÜTTE TAGASI VAJUNUD EI LÄHE KORRALIKULT KÄIMA

Re: Tagasi voolu klapp

Postitatud: 24.11.2010 02:03 25
Postitas toivoku
alla110 kirjutas:KUS ASUB 1996 AASTA 318TDS-I KÜTUSE TAGASI VOOLU KLAPP HOMMIKUKS ON KÜTTE TAGASI VAJUNUD EI LÄHE KORRALIKULT KÄIMA
mine poodi näiteks www.avsk.ee ja ostad selat tagasivoolu klapp ja paigalda vahele :) nii on lihtsam ;)

Re: Tagasi voolu klapp

Postitatud: 24.11.2010 02:10 32
Postitas Steven89
kas m21d24 on ka tagasivooluklapp? Mul ka ei taha hästi hommikuti enam käima minna.

Re: Tagasi voolu klapp

Postitatud: 24.11.2010 02:13 38
Postitas toivoku
Steven89 kirjutas:kas m21d24 on ka tagasivooluklapp? Mul ka ei taha hästi hommikuti enam käima minna.
mine osta poest tagasivooluklapp, see süsteem on nii haige,et seda ei saa keegi käima normaalselt ilma pumpa ja pumbaraami jne vahetamatta. uus klapp maksab miski 150 eeku, viska see paaki ja voila.

Re: Tagasi voolu klapp

Postitatud: 24.11.2010 16:40 59
Postitas Heavy
Kaugele see küte alla vajuda saab?
Kui süüde on sees, siis küte tuleb momentaanselt üles kõrgsurvepumba juurde.
Just võtsin filtri juurest vooliku ära ning kui süüte sisse panin, hakkas välja pritsima.
Endal ka jama, et kui auto kauem seisab, siis käivitub halvasti.

Mul näiteks kõrgsurvepumba all pisike loik ning diislihais kapoti all.
Arvatavasti see on minu jama põhjuseks.
Võta mootorikate pealt ära ja vaata pumba alla, et ega lekkeid ei ole.

Re: Tagasi voolu klapp

Postitatud: 24.11.2010 22:36 59
Postitas toivoku
Kuno_T kirjutas:
InterFace kirjutas:tagasivooluklapi paigaldamine midagi kehvemaks nüüd küll ei tee.
ja auto käivitTub paremini :D
See mootor ei vaja kävitumiseks rohkem, kui et pritsepumbas oleks kütus. Sealt ta saab ära kaduda ainult tema lekkivate tihendite kaudu. Nii, et kui pump lekib, ei ole klapist mingit tolku ja tuleb pump ära remontida (ka uus kaelustihend panna). Samuti tuleb hoolitseda, et pihustite äravooluvoolikud oleksid terved, kütusefiltri liitmike juures oleksid korras o-rõngad ja hõõgküünlad töötaksid. Kuid need asjad annaksid sellise vea, et läheb alguses käima ja mõne aja pärast teeb "töta-töta". Kuid kes keelab torule klappi panna ja veenduda, et temast tolku polnud, kui muud tingimused täitmata? Andku aga minna... Ainult segadust võib tekitada see, kumma toru vahele seda toppida.
Mina+ veel mitu mitu inimest oleme ehtsad näited,et see tagasivooluklapp on mõistlik lahendus.
Ei leki mul kuskilt mittemidagi, aga igajummala hommik anna 3 korda südüet,et küte ülesse jõuaks, see närune paagipump ei jõua õhku ka eest ära lükata ju. Panin tagasivooluklapi ja asi lahenes, keera aga hommikul võtit ja parts esimese korraga käib.
Neid pumbajuures olevaid tihendeid olen vahetanud 100 korda, tolku mittemidagi. Seee mida siin alati soovitatud vahetada on see on puhas pullikaka jutt, tegemist on tagasivoolu miskise lambi tihendiga mis ei mõjuta mittemidagi.

Re: Tagasi voolu klapp

Postitatud: 25.11.2010 21:49 43
Postitas alla110
toivoku kirjutas:
Kuno_T kirjutas:
InterFace kirjutas:tagasivooluklapi paigaldamine midagi kehvemaks nüüd küll ei tee.
ja auto käivitTub paremini :D
See mootor ei vaja kävitumiseks rohkem, kui et pritsepumbas oleks kütus. Sealt ta saab ära kaduda ainult tema lekkivate tihendite kaudu. Nii, et kui pump lekib, ei ole klapist mingit tolku ja tuleb pump ära remontida (ka uus kaelustihend panna). Samuti tuleb hoolitseda, et pihustite äravooluvoolikud oleksid terved, kütusefiltri liitmike juures oleksid korras o-rõngad ja hõõgküünlad töötaksid. Kuid need asjad annaksid sellise vea, et läheb alguses käima ja mõne aja pärast teeb "töta-töta". Kuid kes keelab torule klappi panna ja veenduda, et temast tolku polnud, kui muud tingimused täitmata? Andku aga minna... Ainult segadust võib tekitada see, kumma toru vahele seda toppida.
Mina+ veel mitu mitu inimest oleme ehtsad näited,et see tagasivooluklapp on mõistlik lahendus.
Ei leki mul kuskilt mittemidagi, aga igajummala hommik anna 3 korda südüet,et küte ülesse jõuaks, see närune paagipump ei jõua õhku ka eest ära lükata ju. Panin tagasivooluklapi ja asi lahenes, keera aga hommikul võtit ja parts esimese korraga käib.
Neid pumbajuures olevaid tihendeid olen vahetanud 100 korda, tolku mittemidagi. Seee mida siin alati soovitatud vahetada on see on puhas pullikaka jutt, tegemist on tagasivoolu miskise lambi tihendiga mis ei mõjuta mittemidagi.

aga kuhu on see kõige parem tagasivoolu klapp kas paagi juurte kaane peale kus kaks otsa välja tulevad

Re: Tagasi voolu klapp

Postitatud: 26.11.2010 00:00 44
Postitas toivoku
MIna olen paigaldanud alati paaki sisse.

Re: Tagasi voolu klapp

Postitatud: 26.11.2010 01:33 34
Postitas Kalev
Nõustun Kuno_T -ga. Aga pumbamembraanist ei ole siin teemas keegi rääkinud. On mainitud pumbaraami.. ;)

Lisaks, et pihustite äravoolu voolikud oleks vähe kvaliteetsemad, mingi tuntud firma. (n. Gates) Odavate itaallastega on negatiivsed kogemused. Paigaldades lõhenesid ja peale talve olid kõik niisked. Muutusid plastikuks. Efekt võib olla lühiajaline :(

Sõbral vahetasin hiljuti pumba tihendiringi, ülevoolu voolikud ja toitesüsteemiga seonduvad O-ringid ja käima lükkamise asemel käivitub auto hommikuti poolest pöördest. Isegi kui kauem seisab. ;)

Lisaks võib olla teisigi probleeme, miks auto hommikuti ei käivitu kohe. Kulunud kett näiteks.


Leke tagasivoolu peal põhjustabki kütuse paaki vajumist. Leke ei pea üldse suur olema selleks. Näiteks eelmisel tds-il oli kuulda kuidas pihusti ülevoolu voolikust õhku imes.
toivoku kirjutas:Seee mida siin alati soovitatud vahetada on see on puhas pullikaka jutt, tegemist on tagasivoolu miskise lambi tihendiga mis ei mõjuta mittemidagi.

Re: Tagasi voolu klapp

Postitatud: 26.11.2010 02:01 23
Postitas toivoku
Igatahes, olen mina vahetanud enda auto lterveringi igasuguseid asju, mida ei ole vahetanud on ülejooksu voolikud, kuid ei tundu need lekkivat, nii,et pole näinud mõtet neid torkida, ju kuskil mujal miski kotermann sees.

Re: Tagasi voolu klapp

Postitatud: 26.11.2010 11:35 08
Postitas lauri86
Toits, tegelt tasub need ülevoolud väga kriitiliselt üle vaadata. Mu kunagisel 524-l oligi sama jama, ja märg ega niiske polnud kusagilt, lihtsalt kuskilt imes auto seisma jätmisel ülivaikselt õhku. Vahetasin ülevoolu voolikud ära ja probleem kadund. Muidugi enne seda sai ka kõrgsurvepumbal kõik tihendid vahetatud.