e46 kütuse ja mineku probleem
Postitatud: 09.03.2011 11:05 40
Tere kõigile!
Olen hädas oma bmw- ga. Pole abi saanud kusagilt veel. Läbi olen käinud Peaaegu kõik oma kodukandi autoremondi töökojad.
Auto: Bmw e46 318i 2000 aasta touring.
Ostsin auto kaks aastat tagasi saksmaalt. Munchenis autot ülevaadates tundus kõik viimase peal olevat. Auto läbisõit oli 122 000. Ajalugu passi peal teada. Teeninduses regulaarselt käidud. Üks omanik autol ainult olnud ja selleks oli ka 50 - 55 aastane daam. Kõik oli väga hästi hoitud ( puhas ja puutumata ) Asusin siis kodupoole teele. Saksamaalt välja sain võtsin poolas kütust. Ja pärast toda läks mootori tuli armatuuris põlema. See põleb kuni siiamaani. Ma sõitsin tulega vähemalt 5000 km ei mingit probleemi. ( muidugi küsisin ka kohe teenidnusest ,et mis probleem võiks olla aga sain vastuseks ,et seal võivad paljud asjaolud olla - kehv kütus jne. et kui auto töötab ilusti pole hullu. Aga siis ükspäev hakkas auto kiirendusel natuke puperdama. Eriti just siis kui gaasi põhja vajutan. Siis poob kinni nagu. Mida aeg edasi seda hullemaks läks. Siis hakkasin ma teeninduse vahet käima. Pandi juhtmed taha ning diagnostik arvas kohe et nuka andur läbi. Ja nii hakkasime juppe pimesi proovima ( ta kogenud diagostik vist ei ole olnud kuna ta küsis minu käest sõnade tähendusi inglise keelest. Ingilise keelne soft oli neil mingi 60 000 kr boshi masin. Vahetasime ära siis nuka anduri, Lambdad enne ja pärast katti. Siis arvas et katalüsaator on tuksis lõikas siis relakaga kati maha , proovis siis igat pidi ei midagi. Siis läksid küünlad vahetusse , temperatuuri andur , õhulugeja jne. Ühesõnaga sai mul seal firmas üks 15 000 kr küll tulutult maha raisatud. Siis käisin ka mitmes teises diagnostikas - sealmaal ka pakuti eri variante välja , mis võib olla - süütepool näiteks.
Kirjeldan siis auto käitumist nüüd.
Käivitub nii sooja kui külma mootoriga hästi. Pöörded vahepeal natuke kõiguvad tühikäigul , kuid väga natuke. Kui optimaalselt tundega gaasi vajutada siis läheb kuidagi veel pöördesse. Aga kui gaasi põhja vajutada siis pole vahet mis käik sees on sureb mootor kohe. Täiesti kinni kiilumine. Kui gaasi põhjas hoida aina siis hakkab natuke jõngsutama ning peksab õhufiltrisse sellised kõvad litid ,et salongi kuulda ilusti. Lisaks selle on tulnud 5 kuud tagasi veel suur kütusekulu - maanteel alla 10 ei saa kuidagi. Kui gaasi kasvõi natuke vajutada lendab näit kohe üle kümne. Ning kui pöördes sõita autoga natuke aega siis pärast on sumpa ots tuline ning tagumised potid suitsevad.
Kütusefilter, õhufilter vahetatud 1,5 aastat tagasi.
Veateateid on olnud vahepeal mitmeid kuid see mis nüüd jäänud on - 171 Fuel supply system.
Selline siiis minu kurb lugu bmw-ga. Olen lugenud ise ka kõvasti bmw foorumit, kuid ei midagi.
Mida teie sellest asjast arvate selle loo põhjal?
Teie peale lootma jäädes!!
Olen hädas oma bmw- ga. Pole abi saanud kusagilt veel. Läbi olen käinud Peaaegu kõik oma kodukandi autoremondi töökojad.
Auto: Bmw e46 318i 2000 aasta touring.
Ostsin auto kaks aastat tagasi saksmaalt. Munchenis autot ülevaadates tundus kõik viimase peal olevat. Auto läbisõit oli 122 000. Ajalugu passi peal teada. Teeninduses regulaarselt käidud. Üks omanik autol ainult olnud ja selleks oli ka 50 - 55 aastane daam. Kõik oli väga hästi hoitud ( puhas ja puutumata ) Asusin siis kodupoole teele. Saksamaalt välja sain võtsin poolas kütust. Ja pärast toda läks mootori tuli armatuuris põlema. See põleb kuni siiamaani. Ma sõitsin tulega vähemalt 5000 km ei mingit probleemi. ( muidugi küsisin ka kohe teenidnusest ,et mis probleem võiks olla aga sain vastuseks ,et seal võivad paljud asjaolud olla - kehv kütus jne. et kui auto töötab ilusti pole hullu. Aga siis ükspäev hakkas auto kiirendusel natuke puperdama. Eriti just siis kui gaasi põhja vajutan. Siis poob kinni nagu. Mida aeg edasi seda hullemaks läks. Siis hakkasin ma teeninduse vahet käima. Pandi juhtmed taha ning diagnostik arvas kohe et nuka andur läbi. Ja nii hakkasime juppe pimesi proovima ( ta kogenud diagostik vist ei ole olnud kuna ta küsis minu käest sõnade tähendusi inglise keelest. Ingilise keelne soft oli neil mingi 60 000 kr boshi masin. Vahetasime ära siis nuka anduri, Lambdad enne ja pärast katti. Siis arvas et katalüsaator on tuksis lõikas siis relakaga kati maha , proovis siis igat pidi ei midagi. Siis läksid küünlad vahetusse , temperatuuri andur , õhulugeja jne. Ühesõnaga sai mul seal firmas üks 15 000 kr küll tulutult maha raisatud. Siis käisin ka mitmes teises diagnostikas - sealmaal ka pakuti eri variante välja , mis võib olla - süütepool näiteks.
Kirjeldan siis auto käitumist nüüd.
Käivitub nii sooja kui külma mootoriga hästi. Pöörded vahepeal natuke kõiguvad tühikäigul , kuid väga natuke. Kui optimaalselt tundega gaasi vajutada siis läheb kuidagi veel pöördesse. Aga kui gaasi põhja vajutada siis pole vahet mis käik sees on sureb mootor kohe. Täiesti kinni kiilumine. Kui gaasi põhjas hoida aina siis hakkab natuke jõngsutama ning peksab õhufiltrisse sellised kõvad litid ,et salongi kuulda ilusti. Lisaks selle on tulnud 5 kuud tagasi veel suur kütusekulu - maanteel alla 10 ei saa kuidagi. Kui gaasi kasvõi natuke vajutada lendab näit kohe üle kümne. Ning kui pöördes sõita autoga natuke aega siis pärast on sumpa ots tuline ning tagumised potid suitsevad.
Kütusefilter, õhufilter vahetatud 1,5 aastat tagasi.
Veateateid on olnud vahepeal mitmeid kuid see mis nüüd jäänud on - 171 Fuel supply system.
Selline siiis minu kurb lugu bmw-ga. Olen lugenud ise ka kõvasti bmw foorumit, kuid ei midagi.
Mida teie sellest asjast arvate selle loo põhjal?
Teie peale lootma jäädes!!