1. leht 1-st

1.8-----=2.0

Postitatud: 18.04.2011 20:21 05
Postitas soundstream
Tervist,

Sai ette v6etud mootorivahetus olude sunnil, hinna t6ttu sai valitud siis m50b20 mootor m43 asemel.
Kere on siis E36.

Hetkel hätta jäänud kardaani pikkusega, mis on 1.8 mootori puhul 2 cm pikem.

Stabilisaatorvarda kohta ei ole infot leidnud, kuid tundub, et peaks olema jämedam ja mootorikarteri koha pealt peaks minema rohkem allapoole, ehk siis kumerus peaks suurem olema.

Juhtmestikus kuskil kamm sees. Ei ole sädet ega ei saa pumpa relee vahendusel toimima. pumba relee alt ühendades (Olid vist) 2 ja 6 klemmid, hakkab pump tööle. ühte klemmi tuleb veel vool peale, kui süüde sisse keerata. ilma bensupumba releeta siis 2 klemmi ilma vooluta, kui süüde sees, üks neist siis klemm, mida mõõda läheb vool bensiinipumpa, aga teist klemmi ei tea. kas teisest klemmist peaks tulema vool või peaks relee ka sinna voolu juhtima?

Ma ei tea miks, aga mul on tunne et see bensiinipumba ja sädeme puudumise teema on seotud ja jookseb ajusse?

Ettepanekud, nõuanded jne oodatud.

Kes on veel rida4 mootori rida6 vastu vahetanud, v6iks kirjutada, mis vaja vahetada oli ja mis vahetatud sai, kuidas juhtmestik kokku istus jne.:)

Igasugune abi on teretulnud ja olen abi eest tänulik:)

Re: 1.8-----=2.0

Postitatud: 18.04.2011 21:01 09
Postitas bumps
Aju vahetasid ka ikka ära?

Muidu, kui mõtled seda mootorikatet, mis kapoti all kinni on siis oleks isegi pakkuda, terve.

Re: 1.8-----=2.0

Postitatud: 19.04.2011 12:39 46
Postitas soundstream
mootorikatet vaja ei ole. aju on ikka 2.0 oma.
Äkki aju kahjustada saanud vms? sellep2rast ei toimi kompott? v6i 1.8 ja 2.0 pistikutes mingid juhtmed erinevalt ja vaja ümber tõsta?