E36 konditsioneeri paigaldus!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
IronMan
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 19.05.2010 13:23 23

E36 konditsioneeri paigaldus!

Postitus Postitas IronMan »

Tere!

Oleks soov vahetada tavaline soojendus konditsioneeri vastu, kuid kas keegi on sellega kokku puutunud?
Kui palju tuleks seal elektrisüsteemi muuta? Põhimõtteliselt kui saaks kõik vajalikud osad pole paigaldus kõige keerulisem(loodan), kuid tahaks et toimima ka hakkaks!

Igasugune abi teretulnud
IronMan
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 19.05.2010 13:23 23

Re: E36 konditsioneeri paigaldus!

Postitus Postitas IronMan »

Keegi pole sellega kokku puutunud?
Kasutaja avatar
Sass
Huviline
Postitusi: 541
Liitunud: 04.03.2008 23:21 01
Asukoht: Tallinn

Re: E36 konditsioneeri paigaldus!

Postitus Postitas Sass »

Kui sul see tavaline pliidirullidega variant praegu ja tahad konti või kliimat peale, siis sa alustuseks uuri välja kas sul on autol selline lisa nagu 848 ENLARGED WIRING HARNESS.
Kui on siis on suht kerge kõik.
Kui ei siis vaja 4 juhet vedada, siis hakkab ta sul puhuma, kui tahad veel et kont ise ka külma puhuks siis vaja veel vist mingi 6 või 7 juhet vedada kapoti alla ja veel elektri vendijaoks relee.
IronMan
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 19.05.2010 13:23 23

Re: E36 konditsioneeri paigaldus!

Postitus Postitas IronMan »

Tänud!

Jah tavalised pliidinupud hetkel küll
Kas oskaksid seletasda kuidas ma saan uurida kas mul see 848 ENLARGED WIRING HARNESS on või mitte?
Ning olen uurinud skeeme ja paistab et mõned juhtmed tuleb vedada ja vist väga hullu pole.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: E36 konditsioneeri paigaldus!

Postitus Postitas jargo »

suht lihtsalt teostatav!kui ikka tinutuskolb käes püsib ja mutrivõtmeid ei karda.elektroonikaga ei olegi asi nii hull.hullem on minu meelest kõik need komponendid paika saada.kapotialune radikas,filter,pump,torud salongi soojenduskrempel jne.
elektriosast tuleb ka paar otsa ajusse vedada.seal tuleb eriti täpselt vaadata mis kuu ja aastatega masinat ehitad.endal oli skeem paar kuud uuema masina oma ja seal need otsad kohe teistpidi.täiesti teiste numbrite all.
kont osta kindlalt sama mootoriga isendilt,muidu pead hiljem mingeid torusi ja kronkusi juurde otsima hakkama.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
IronMan
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 19.05.2010 13:23 23

Re: E36 konditsioneeri paigaldus!

Postitus Postitas IronMan »

Tere!

Tänud! Õnneks olen jootekolbi ja mutrivõtmetega vägagi sina peal, kuid üks asi veel huvitab, et kuidas peaks kinnituma kliima radikas ja vent? Kas lähevad ....kuidas öelda.... esimesest vahetalast siia neerude poole, mitte jahutusradika külge mootori poole?

Ning veel kas keegi soovitaks kohta kus saaks tartus kliimale selle aine sisse mis iganes sinna ka ei lähe?
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4693
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: E36 konditsioneeri paigaldus!

Postitus Postitas Fred »

Tavalise radika ees on selline metallist plaat, mis neerude vahelt paistab. Radikas läheb sellest taha poole ja vent sellest ettepoole. Kliimamees Tartus - 50 917 38
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
IronMan
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 19.05.2010 13:23 23

Re: E36 konditsioneeri paigaldus!

Postitus Postitas IronMan »

Tänud!

Veel üks küsimus! Mis peaks olema "park heating ventilation" et võimalus joonise järgi kas koos või ilma selleta?
Saaks aru mis see endast kujutab oleks pilt selgem!
Vasta