Autos on pardakompuuter ühendamata. Mitte 6-nupuline vaid see, kus esipaneelil vaba ruumi polegi, kõik on nuppe täis.
Kompu taga on kaks pistikut. Kundepoolse ühendasin pesasse, midagi ei muutunud. Juhipoolse pistiku ühendades hakkab tehasesigna üürgama ja auto käima ei lähe. Autole on järelpaigaldatud mingi odav signa (Fighter) koos immoga. Immo näeb välja selline, et kui see peal on, siis ei süti süüte sissekeeramisel ükski tuluke kelladeplokis.
Oskab keegi soovitada, kust otsast alustada, et pardakompuutri tööle saaks? Jagab keegi analoogseid kogemusi?
Silver
K: e36 is `92 pardakompuutri kohta
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 23.12.2010 19:55 57
- Asukoht: Tallinn
K: e36 is `92 pardakompuutri kohta
Suzuki GSX 750 WR; Skoda Rapid Scout, Berlingo 2001, Vivaro 06, H1 06, Jimny 99 ja Samurai 02.
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 23.12.2010 19:55 57
- Asukoht: Tallinn
Re: K: e36 is `92 pardakompuutri kohta
Täpsustuseks veel niipalju, et pagasiluugist keskluku lahti keerates ja siis pistik kompuutriga ühendades on auto vait. Kui süüde sisse keerata, hakkab lärmama ja displeile ilmub loendur, mis 15 min-ist alla loeb. Väikses aknas on 4-kohaliae koodi koht. Vilgub "code" nupp.
Kompu on 18-nupuline ja kahe displeiga.
Kompuutri juhtmed on tehases pandud, vähemalt nii tundub. Kõik on õiges pikkuses ja ilusti pandud, midagi liigset pole.
Kust võiks seada koodi hankima hakata ja kuidas seda sisestada?
Kompu on 18-nupuline ja kahe displeiga.
Kompuutri juhtmed on tehases pandud, vähemalt nii tundub. Kõik on õiges pikkuses ja ilusti pandud, midagi liigset pole.
Kust võiks seada koodi hankima hakata ja kuidas seda sisestada?
Suzuki GSX 750 WR; Skoda Rapid Scout, Berlingo 2001, Vivaro 06, H1 06, Jimny 99 ja Samurai 02.