BMW 320d käivitusprobleemid jätkuvad
Postitatud: 28.10.2011 11:51 38
Tere taas!
Kes on lugenud, siis kõik sai alugse sellest, et reostaat jäi tööle ning siis hakkasid ka käivitusprobleemid.
Mida siis vahepeal tehtud:
vahetati ära reostaat ja starter, kui ikka ei käivitunud, siis vahetati ka etteandepump.;
peale pumba vahetust sai pandud klapp, et kütus ära ei vajuks ja ikka ei midagi.
Oleks keegi hea ja pakuks, mis siis veel võib viga olla?
Nii palju veel infot, et õlituli ka põleb ning diagnostik ütles, et tuleks indikaator(vist oli see nimetus:D) ära vahetada ning turbo samuti, kuna viliseb ning kui auto tööle panna, siis tuleb valget suitsu nii, et töömees ja diagnostik olid vaata, et pisarsilmil autot testinud.
Diagnostik pakkus, et kuna ei leitud enam kusagilt viga, siis peaks minema diislikeskusesse, et kontrollida pihusteid.
Mis teie arvate?
Auto alla juba nii palju raha pandud, et kuku pikali. Olen palju foorumitest lugenud, et igasugune voolikute ja pihustite vahetamine võib päris kalliks minna.
Igasugused soovitused on teretulnud.
Tänud!
Kes on lugenud, siis kõik sai alugse sellest, et reostaat jäi tööle ning siis hakkasid ka käivitusprobleemid.
Mida siis vahepeal tehtud:
vahetati ära reostaat ja starter, kui ikka ei käivitunud, siis vahetati ka etteandepump.;
peale pumba vahetust sai pandud klapp, et kütus ära ei vajuks ja ikka ei midagi.
Oleks keegi hea ja pakuks, mis siis veel võib viga olla?
Nii palju veel infot, et õlituli ka põleb ning diagnostik ütles, et tuleks indikaator(vist oli see nimetus:D) ära vahetada ning turbo samuti, kuna viliseb ning kui auto tööle panna, siis tuleb valget suitsu nii, et töömees ja diagnostik olid vaata, et pisarsilmil autot testinud.
Diagnostik pakkus, et kuna ei leitud enam kusagilt viga, siis peaks minema diislikeskusesse, et kontrollida pihusteid.
Mis teie arvate?
Auto alla juba nii palju raha pandud, et kuku pikali. Olen palju foorumitest lugenud, et igasugune voolikute ja pihustite vahetamine võib päris kalliks minna.
Igasugused soovitused on teretulnud.
Tänud!