Coiloverid vs madaldus vedrud.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Cairi
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
Peamine sõiduk: BMW 318IS
Asukoht: Tallinn/Laagri

Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas Cairi »

Autoks E36 kupee.
Küsimus siis selles mida kevadel osta..

Odavama poolsed coiloverid - kas hakkab väga välja kannatamatult põrkama?
Või siis pigem madaldus vedrud..
Kasutaja avatar
VerineVelg
Huviline
Postitusi: 208
Liitunud: 04.09.2013 18:36 29
Peamine sõiduk: BmW

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas VerineVelg »

Coliover on ikka tavaliselt parem saad ise timmida ning saad kohe karbist ilma vaevata valmis kauba. Mul otseselt odavatele coiloveritele pole väga usku. Eriti sellele ebay kaubale otse hiinast. Kohapealt ostes saad vähemalt garantii. :)
Madaldusvedrud on küll odavamad kuid väsitavad amorte rohkem sest siis on amort rohkem kokku surutud ja ei tööta enam nagu ta on originaal vedrudele mõeldud. :)
Bayerische Motoren Werke.
Madis.
Klubiliige - admin
Postitusi: 4591
Liitunud: 08.09.2005 23:35 57

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas Madis. »

VerineVelg kirjutas:Madaldusvedrud on küll odavamad kuid väsitavad amorte rohkem sest siis on amort rohkem kokku surutud ja ei tööta enam nagu ta on originaal vedrudele mõeldud. :)
Rämps-coiloverid, mille kõrguse reguleerimine käib vedru eelpingega, mõjuvad amortidele oluliselt halvemini, kui korralikud madaldusvedrud.

Ja korralikku coiloveri ning madaldusvedru vahel ei vali keegi, sest nendel on 5-10x hinnavahe.
Kasutaja avatar
Cairi
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
Peamine sõiduk: BMW 318IS
Asukoht: Tallinn/Laagri

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas Cairi »

Sain siin kohalike käest infot, et kõige kasulikum oleks osta ette korralikud BC coiloverid ja taha siis madaldus vedrud.
Kasutaja avatar
VerineVelg
Huviline
Postitusi: 208
Liitunud: 04.09.2013 18:36 29
Peamine sõiduk: BmW

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas VerineVelg »

Madis. kirjutas:
VerineVelg kirjutas:Madaldusvedrud on küll odavamad kuid väsitavad amorte rohkem sest siis on amort rohkem kokku surutud ja ei tööta enam nagu ta on originaal vedrudele mõeldud. :)
Rämps-coiloverid, mille kõrguse reguleerimine käib vedru eelpingega, mõjuvad amortidele oluliselt halvemini, kui korralikud madaldusvedrud.

Ja korralikku coiloveri ning madaldusvedru vahel ei vali keegi, sest nendel on 5-10x hinnavahe.
Nõustun
Bayerische Motoren Werke.
Kasutaja avatar
Tiit
Huviline
Postitusi: 532
Liitunud: 19.08.2008 00:35 43
Asukoht: Tallinn

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas Tiit »

Pane väiksem ratas madala profiiliga rehviga- saad tühja koha pealt hunnikus madaldust ja vedrustuse geomeetria jääb ka mõistlikuks :)
prelude20
Huviline
Postitusi: 3722
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas prelude20 »

Kui madalaks siis tahad? Uued fk 60-40 vedrud mingi 5-60 euri. Ainus väljaminek on sport amordid mis maksavad juba ise odava coili hinda. Samas vanad peetud bilsu B4ga töötab ka ilusti selle comboga aga tegelt peaks juba seal B6 vähemalt olema.
Kasutaja avatar
Martin1
Huviline
Postitusi: 1726
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Peamine sõiduk: F31
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas Martin1 »

Alustades kõige kehvemast variandist, lihtsustatult: orig. amort + madaldusvedru, odavad coilid (JOM, TA jne), madaldusele mõeldud amort + madaldusvedru, Korralikud coilid (algavad umbes 800'st eurost normaalsed).

Asja paneb paika kaks asja, kui palju oled nõus kulutama? ja kui madalaks tahad minna?
Sest korraliku madala amordi ja vedru kooslus sul väga madalaks ei lase minna. Seetähendab jah, laseb minna, aga sellisel juhul kaob asja mõte ja ta kukub sõidumugavuselt samasse klassi originaal amordi ja madaldusvedruga. (Need bilsteini b6 jne asjad mis madaldusele mõeldud ei ole mõeldud -80mm vedrule lihtsalt)
Odavate coilide osas on palju juttu liikvel inimestelt kes neid pole kasutanud. Reaalsus on see et nad on täitsa okeid asjad kui tahad väga madalaks minna, viga lihtsalt selles et nad kuradid ei kesta kaua :lol: .
Alati on muidugi võimalus ka osta madaldus vedru ja selleks mõeldud amort ning teha püstakuid ümber nii et saaks madalamaks lasta. (no et -80mm madalduse korral amort ka töötaks).
Selline on minu arusaam nendest asjadest.
Kasutaja avatar
Cairi
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
Peamine sõiduk: BMW 318IS
Asukoht: Tallinn/Laagri

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas Cairi »

prelude20 kirjutas:Kui madalaks siis tahad?
Tahaks ta enamvähem sama madalaks kui ta oli..
Pilt

Aga tahaks korralikult teha..
Samas soov ka värvida kõik peale katuse põhimõtteliselt üle ja lisaks ka uued veljed. Kulutused tulevad üsna suured.
Seega otsin nüüd sellist mõistliku hinnaga varianti kuidas ta mõnusaks madalaks saada ilma, et sõidumõnu kaoks :D
Kasutaja avatar
Tiit
Huviline
Postitusi: 532
Liitunud: 19.08.2008 00:35 43
Asukoht: Tallinn

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas Tiit »

Henri. kirjutas:
janarj kirjutas:
Kuidas vahe on võrreldes coilidega?
Täpselt selline vahe mida ligi neljakordsest hinnavahest ka oodata võis. Hea tee peal polegi suurt vahet, kui aga tavalistel Tallinna tänavatel sõidad, siis on ikka oluliselt parem kui varem.
viewtopic.php?f=4&t=55873&hilit=saaga+akibo&start=1230" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5621
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas eero »

Weitecil (nüüd on ringi nimetatud ST-ks) on suuremat madaldust taluvad amordid valikus kui nt. Bilsul või Konil. Ja vedrud on. Ja amordi-vedru komplektid. Ja ka coilid.
http://www.st-suspensions.net/produktfinder/

Keskmisesest madaldusest madalamaid vedrusid on veel H&R-il. Kusjuures progresseeruva jäikusega, mis annab oluliselt sõiduomadustele juurde võrreldes tavalise madaldusvedruga.
http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 4=1&12=100

Ja KW-l on väga asjalikud coilikomplektid, enamasti ka reguleeritava jäikusega. Hind ka muidugi kohe vastav ;) Alla 1Keuri pole midagi, pigem 1,5K kanti komplekt.
http://www.kw-suspensions.eu/int/

Puruodavad säästuvedrud on veel ka Eibachil, aga seal pole nii madalaid.

Saan aidata kõikide nende hankimisega. Tarneaeg on 2-3 päeva kuni 3-4 nädalat. Kui kuskil hinnad juures on, siis võib arvestada samad. Transpordikulusid ei lisandu. Kui ei ole, siis küsida. Järjekord ülal on odavamast kallimaks st. Weitec odavaim ja KW kalleim.

Viisakatel tootjatel on veel see eelis, et kõik komponente saab soovi korral 1-haaval varuosana. Ei pea tervet komplekti uut ostma kui miskit puruks peaks kuskil augus kunagi minema.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Cairi
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
Peamine sõiduk: BMW 318IS
Asukoht: Tallinn/Laagri

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas Cairi »

Suur aitäh kasuliku info ja linkide eest! :)
Kasutaja avatar
J_V
Huviline
Postitusi: 1497
Liitunud: 18.04.2011 20:33 30
Peamine sõiduk: E65
Asukoht: Harjumaa

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas J_V »

Mina võtsin ligi odavad Ta-Techicu coiloverid, ei ole hullu midagi sõita, niikuinii väldid madala autoga igasuguseid auke ja rööpaid. Suht pointless osta migeid über kalleid, a.la KW jne, need pigem rinka, drifti jms sõitjate jaoks.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5621
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas eero »

Igatahes. Kui esmatähtis on välimus ja sõiduomadused teisejärgulised.

Progresseeruv vedru jäikus on just see, mis peamiselt tänaval kasutataval autol enim tähtis minu meelest kui mingit sõidumugavust ka soovida. Ja seda odavad ei paku.
Reguleeritav amordijäikus ehk jah pole nii must have kui ülemäära kulutada ei saa või ei soovi.

Ses suhtes, mis ühele on "hea küll" ei pruugi teise soovidele vastata.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Martin1
Huviline
Postitusi: 1726
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Peamine sõiduk: F31
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas Martin1 »

Pilt

See siis pole progresseeruv vedru taga?
Lisaks enamus coilidel pole progresseeruvat vedru. Aga jah sellel vastu ei vaidle et need odavad coilid pole võibolla nii mugavad kui mingid korralikumad vähe pehmemas seades.
dreier
Huviline
Postitusi: 242
Liitunud: 07.11.2012 15:06 51

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas dreier »

Kui rääkida mugavusest ja "korralikust" setupist, siis minu kogemusest ei teeks suurt vahet JOM-coilid / Eibach Sportline vedrud ja stock amordid kombode vahel. Mõlematel kadus vedrustusel "pikem käik" ja suures augus "lööb läbi". Ainuke mis tundub halvem (aga ei ole kindel et asi pole puksides vms) - et JOMide amordid teevad mõnikord häält just järskudes augukestes ja teepinna karedustel. Arvestades JOMide hinda mis on korralikude esiamortide paar võib neid julgelt soovitada :)
Kasutaja avatar
city
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: 22.11.2004 18:08 18

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas city »

Tellisin ka ise just Jom bluelinid eks vaatab kaua kestavad,samas ma sõidan ainult suvel hind jäi
250 euri juurde st. toodi koju kätte ,tellisin ise inglismaalt kodulehelt.
E36 328i Cabrio M-tech,VW Transporter 2,5TD ABT. E46 330d M-tech touring,E36 323i Touring M-tech 1999.
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1155
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas VeikoA »

Ei taha uut teemat teha.

Tahaks auto madalamaks teha.


Hetkel kui valukad alla panna siis on nagu vanker suht.
Rusikas mahub ees rehvi ja tiiva serva vahele. Isegi mõned millid rohkem.


Kas peab tingimata coilid sebima või saab vedrude lühendamisega hakkama?

Ma ei taha mega madaldust. Lihtsalt, et rusika asemel mahuks sinna vaid kaks kolm sõrme.
Nii et midagi sööma ei hakka ja vastu ei käi.


Milline on odavaim ja lihtsaim lahendus?

Kas amordid peab ka teised panema? Lühemad?

Madaldada soovin nii ees kui taga.
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1155
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas VeikoA »

Niipalju sain teada et madaldusvedrud parim variant.
Kuni 40 mm voib kasutada tavaamorte.

Kui 80 siis juba vaja lyhemaid amorte.

Ise vedrusi lõigata polevat ohutu.


40 vist piisab.

Tellin ära ebayst. Kuna siit ei saa
Kasutaja avatar
Prejekt
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 23.04.2015 10:23 56
Peamine sõiduk: BMW E53 3.0i
Asukoht: Tartu

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas Prejekt »

40/40 madaldus jäi hea tava amortidega? Endal ka plaanis panna ja coile ega sport amorte vms ei tahaks osta.

Hetkel selline. Taha äkki polekski 40 madaldust vaja? Samas tulevad uued veljed aga sama 17" ainult laiemad.


Pilt
VeikoA
Huviline
Postitusi: 1155
Liitunud: 16.04.2007 17:20 37
Asukoht: Prn - Tln - Rkv

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.

Postitus Postitas VeikoA »

Mina veel pole jõudnud tellida neid.
Pidevalt midagi muud vaja teha.
Nüüd võibolla septembris tellin ära.

Mõtlesin isegi 40/35 peale.

Et esiots jääks madalamale kui tagaots.
Kui 40/40, siis nagu "kukub" võrdselt. See pole ka paha.
Aga mulle meeldib, kui bemmil on esiots madalamal ja tagaots nati kõrgemal.

See sobib talle.


Sinu pilti vaadates jah, mina ei julgeks rohkem madaldada. Eriti tagant.
Ja kui veel 17 all läheb, mida praegused vist pole? Silma järgi ma pole nii spets ära arvama.

Siis vist see koopasse käimine palju tõenäolisem. ma ei tea, ma võin eksida. Ma pole veel ühelegi oma kolmesele saanud 17 alla panna.
Need valukad mis sain 15, on ka esimesed valukad, mis ise olen ostnud ja plaanin alla panna.
Septembris saan ehk sõita nati, enne kui talv tuleb ja uuesti plekid alla.
Koos tavavedrudega. Lund lükata ei tahaks. Kui seda tuleb üldse.
Vasta