E46 330d käivitub vaevaliselt
Postitatud: 01.05.2014 11:26 19
Tere foorumlased!
Ma arvan, et ma pole esimene sellise probleemiga ja see teema on võibolla juba läbi nämmutatud.
Mure selles, et viimase nädala jooksul on mu E46 330xd M57D30 mootoriga ja manuaalkastiga isend hakanud külmalt raskelt käivituma. Akul jõudu on, et starterit ringi ajada. Käivitades käib lihtsalt tühja, isegi ei luba käivituda. Paremal juhul läheb ca. 10sek jooksul käima. Eile ja täna oli nii, et asi ei läinud ei soojalt ega külmalt üldse käima. Käiasin aku peaaegu tühjaks. Kõige pullim on see, et eile tõmmates läks ilusti matsust tööle, täna pole proovinud tõmmata.
Arvutiga INPA näitab viga 2550 rail pressure low. Kütuse etteande pumba rõhk on pea 4 bar (see pump on uus) aga lati rõhk on käivitamisel naeruväärsed 120bar. Kui auto käivitub siis peale seda on mälu järgi latis 350 bar ümber ja asi töötab laitmatult. Jõu vähenemist ma ei tähelda. Igaks juhuks katsetasin teist süüteluku põhja ja abi polnud.
Siit küsimus, miks auto tõmmates käivitub korralikult, tõrgeteta ja starterist mitte? Mida ma saaksin veel teha, et veale jälile jõuda?
Kas pihusti ülevool võib sellist anomaaliat pohjustada ja võiksin ülevoolu kogust kontrollida?
Kas on äkki mingit lolli tüüpviga, mis põhjustab seda anomaaliat?
Ma arvan, et ma pole esimene sellise probleemiga ja see teema on võibolla juba läbi nämmutatud.
Mure selles, et viimase nädala jooksul on mu E46 330xd M57D30 mootoriga ja manuaalkastiga isend hakanud külmalt raskelt käivituma. Akul jõudu on, et starterit ringi ajada. Käivitades käib lihtsalt tühja, isegi ei luba käivituda. Paremal juhul läheb ca. 10sek jooksul käima. Eile ja täna oli nii, et asi ei läinud ei soojalt ega külmalt üldse käima. Käiasin aku peaaegu tühjaks. Kõige pullim on see, et eile tõmmates läks ilusti matsust tööle, täna pole proovinud tõmmata.
Arvutiga INPA näitab viga 2550 rail pressure low. Kütuse etteande pumba rõhk on pea 4 bar (see pump on uus) aga lati rõhk on käivitamisel naeruväärsed 120bar. Kui auto käivitub siis peale seda on mälu järgi latis 350 bar ümber ja asi töötab laitmatult. Jõu vähenemist ma ei tähelda. Igaks juhuks katsetasin teist süüteluku põhja ja abi polnud.
Siit küsimus, miks auto tõmmates käivitub korralikult, tõrgeteta ja starterist mitte? Mida ma saaksin veel teha, et veale jälile jõuda?
Kas pihusti ülevool võib sellist anomaaliat pohjustada ja võiksin ülevoolu kogust kontrollida?
Kas on äkki mingit lolli tüüpviga, mis põhjustab seda anomaaliat?