1. leht 1-st

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 20.06.2014 14:53 20
Postitas arnis
"DRL dimmung" valib PWM tehnoloogial 12V toite keskmise pinge,
kuid 2-juhtmega drossel/inverter/toiteseade enne pirni ei
saa ju ometi kaarlahendust modifitseerida, kaar lihtsalt kustub ära ju :?

Minuteada kõige suurem kurja juur reflektori põletamisel on UV-filtri puudumine.
Arvestades, et see võiks olla tõde, siis minu statistika tundub et vastab tõele:
55W halogeenpirnid E39 FL tuledes põletavad palju vähem reflektoreid kui 35W
ksenoonpirnid (enamikul, 60-70% klientidest, on 10€-sed hiinakad) samas kohas.

Kahtlane, et !XENON märki ei ole juurde pandud valikutes. Võibolla US's bixenoneid
ei olnudki. Mida üldse tähendab BIXENON? Kas katikuga lähituli või eraldi kaugtule
pirn on kaugtule reflektoris? Viimane minuteada pole üldse tehastes olemas.

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 20.06.2014 21:28 17
Postitas aixx
Mul on US Spec E85, Põhimoodul on c35. sellel töötavad kõik kombinatsioonid( hämarasensoriga auto). Nii bi-ksenoonid päevatuledena(DAYLIGHT RUNNING LIGHT ECE) kui ka kaugtuled päevatuledena (GED_FL_ALS_DRL). Muuseas H7 ei põle bi-ksenoonidega kunagi koos peale vilgutamise. Euroopa mudelil on näiteks ainult lähituled ksenoonid seal põleb ksenoon koos H7-ga. E46 peaks loogiliselt üsna sarnane olema.

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 21.06.2014 11:42 09
Postitas PeeterA
Proovi LSZ moodulis muuta parameetrid PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1 kuni PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13 väärtuse "ece" pealt "us" peale.

Parameeter "FERNLICHT_DRL" väärtus peab kah "aktiv" olema.

Vähemalt E38 ja E39 tulemoodulites on US-päevatuled toimima hakanud. Tulede pealüliti peab nende kasutamiseks olema 0-asendis.

Enda autol juba aastaid kasutusel :D

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 21.06.2014 12:16 12
Postitas ttsys
Mooduli firmware versioon kindlasti oluline ja see võib ka põhjus olla, miks täit selgust kuskil ei paisata, kuidas seda saavutatud. Firmware võrdluse/uuenduste peale oled kindlasti juba ka ise mõelnud.

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 21.06.2014 12:59 59
Postitas arnis
Sellest bixenonist tulenevalt tuleb märgatav erinevus sisse (võrreldes E39-ga).
Sellest tulenevalt ei saa toetuda E39 võimalustest.

Antud moodul peab juhtima ksenoonpirni, katikut ja kaugtulepirni eraldi
(kuna vilgutamine väidetavalt katikut ei liiguta, siis arvatavasti ongi eraldi).
Viimane mure peakski olema selles, et tarkvara on lihtsalt loll ja ei võimalda
PWM-i ainult kaugtulepirnil. Esmane ravi oleks "kõige uuem tulede plokk" E46-le :?

Teine ravi oleks valetada moodulile, näiteks sellega et tegu ei ole ksenooniga
lähitules, kuid lülitada välja cold-check, võibolla see lollitab süsteemi ära.

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 21.06.2014 15:26 01
Postitas PeeterA
Need parameetrid olid C29 kodeerimisindeksiga LSZ ploki omad, kuna esimeses postituses seda ka mainisid.

C31 puhul oli GED_FL_ALS_DRL vaja aktiivseks teha.

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 21.06.2014 17:10 02
Postitas tna
Auto mul e46 m3 ja drl toimib ilusasti. Tulede lüliti on A peal, päeval drl ja pimedas läheb automaatselt lähituledele üle.

Mul muidugi auto us-spec.

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 25.06.2014 23:15 31
Postitas arnis
E39 puhul on tuledelüliti 0-asendis ainult kaugtulepirnid, kabariidiasendis
lisandusid kaugtuledele rõngad (või suunad), tagumised ääretuled, numbrituled
ja armatuurivalgustus.

Kui sa seadust mõtled, siis minuteada täpselt nii peakski olema.

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 25.06.2014 23:36 34
Postitas arnis
Kindel et hämardatud suunad pole legaalsed?
E39 FL asendab mahapõlenud kabariidi just hämardatud suunaga, seda kodeerimata :?

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 25.06.2014 23:47 25
Postitas aixx
Kõik asendused saab maha kodeerida.

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 26.06.2014 00:38 32
Postitas eero
arnis kirjutas:E39 puhul on tuledelüliti 0-asendis ainult kaugtulepirnid, kabariidiasendis
lisandusid kaugtuledele rõngad (või suunad), tagumised ääretuled, numbrituled
ja armatuurivalgustus.
Ja see on tegelikult kehvasti, et nii on. Minu E53-l on ka. Ainult gabariite ei saagi töötava mootoriga valida. Näiteks teeäärde seisma jäädes pimedal ajal.

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 26.06.2014 01:16 44
Postitas arnis
eero kirjutas:
arnis kirjutas:E39 puhul on tuledelüliti 0-asendis ainult kaugtulepirnid, kabariidiasendis
lisandusid kaugtuledele rõngad (või suunad), tagumised ääretuled, numbrituled
ja armatuurivalgustus.
Ja see on tegelikult kehvasti, et nii on. Minu E53-l on ka. Ainult gabariite ei saagi töötava mootoriga valida. Näiteks teeäärde seisma jäädes pimedal ajal.
Sakslastel on asi juba ammu selge: kui mootor töötab, siis juht tahab sõita.
Kui juht ei taha sõita, siis mootor ei tööta.
Kui auto on täiesti korras, siis pole ühtegi põhjust mootorit mitte välja suretada,
eriti BMW puhul (meil on spetsiaalselt sellisele olukorrale olemas lahendused).

Kui ma ei eksi, siis filosoofia tuleneb sellest, et ei oleks võimalik sõita tuledeta
(jätta välja inimfaktorid: "oih unustasin" ja "olen idioot, sõidan ääretuledega").
Selline automaatika vaieldamatult mõjub ohutusele positiivselt.

Re: E46-le USA-stiilis päevatuled

Postitatud: 27.06.2014 10:23 08
Postitas eero
No arvestades, et EU seades, kus päevasõidutuledena on lähituled kasutusel, saab gabariite valida olenemata süütevõtme asendist, kaldub seegi sinu teooria sinna valdkonda taas, kus sa arvadki teadvat et asi nii ongi ja seda rohkem, mida kauem sa seda endale ette kujutad.
Pigem on see üks neist, mida fritsud pole päris läbi mõelnud. Või pole õigesti kodeeritud.
Või on sul õigus, sest US inimesi peetakse tohmaniteks, kes cruise controliga sõites ka tagaistmele magama ronivad, kui juhendisse pole kirjutatud, et ei maksa.