Kas 2,8 liitrine e28 mootor istub e30-le?
Kas 2,8 liitrine e28 mootor istub e30-le?
Selline küsimus oleks siis teadjate meeste poole läkitada...
Jalgrattaga maad ei kaevata...
ei istu, aga saab istuma panna. 700 karteri vann ja rohkem ei tulegi meelde... Kandurid pead nii või naa ise tegema.
Viimati muutis krs, 26.02.2006 17:44 16, muudetud 1 kord kokku.
Tahtsin ükspäev osta kogu 528 süsteem et seda aretada enda e28 520i peale kuid see jääb vist tegemata kuna just liiga palju osi on vaja vahetada. Viimane asi mis tegi minu heale plaanile lõppu peale oli see et differ on vaja vahetada... Mootor iseenesest ei ole nii kallis sellele - kuskil 3000- 4000 see on kogu süsteem kuid see et tuleb väga palju ümber tõsta.. Ja veel on vaja 2.8 aju ja juhtmestik.... Nii et lõpp kokkuvõteks see ei ole just kõige parem asi millega tegeleda.. veel lisaks sellele kõigele ARK-s on nõudmised suured.....
Vabandan et teema natsa vales kohas on, ma suht toores veri alles siin.
Aga ark siinkohal suurt rolli ei mängi.Tegelikult on teema selline et mul on täiskomplektne e28..töötab ja särki värki.Ainult kere on asfaltteega pihta saanud 190 lennu pealt.Elektroonika ja kõik töötab, kahju oleks heal pillil lasta raisku minna, seega tekkis mõte teda värskendada uue kerega, milleks oleks e30 või paremal juhul e36.
Nagu aru saan siis jamps tuleb karteri põhjaga...samas on keegi saanud ka sama karteriga asja tehtud.tea nüüd kohe mida arvata, eks tuleb asi käsile võtta ja siis näha mis juhtub, Suurem pettumus võib olla see, et tiffer on jama St. et näitkes sõites 100 km/h näitab tahhokas ligi 3000 pööret (5 käiguga)...on see võimalik????
Aga ark siinkohal suurt rolli ei mängi.Tegelikult on teema selline et mul on täiskomplektne e28..töötab ja särki värki.Ainult kere on asfaltteega pihta saanud 190 lennu pealt.Elektroonika ja kõik töötab, kahju oleks heal pillil lasta raisku minna, seega tekkis mõte teda värskendada uue kerega, milleks oleks e30 või paremal juhul e36.
Nagu aru saan siis jamps tuleb karteri põhjaga...samas on keegi saanud ka sama karteriga asja tehtud.tea nüüd kohe mida arvata, eks tuleb asi käsile võtta ja siis näha mis juhtub, Suurem pettumus võib olla see, et tiffer on jama St. et näitkes sõites 100 km/h näitab tahhokas ligi 3000 pööret (5 käiguga)...on see võimalik????
Jalgrattaga maad ei kaevata...
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
käimakas tuleb ikka 2,8 oma(ringi tegema midagi ei pea), gardaan- esimene pool e28 ja tagumine pool e30. hoovastiku ka leiad kindlasti mingi sobiva. 2.8 radikas istub vahele kui valatult, kuid liikumis ruumi võib väheks jääda. e30.de üldse kirjutab mingist volvo radikast... Jahutustriiviku pead ka etepoole radikat panema mingi elekrilise.
Mis muud ikka, jõudu tööle!
Mis muud ikka, jõudu tööle!
Vot sellist juttu on rõõm lugeda, kõditab silmi kohe...ühesõnaga sellega ei teki mingit suurt problempsi..aga mind on selle elektri süseemiga ära hirmutanud..sama projekti saatuseks on osutunud mingi elektri vimpka millest jagu ei saada..võibolla ainult vaja korralikult näpuga järge ajada..hmm..kes teab.--
Jalgrattaga maad ei kaevata...
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
redline kirjutas:
To Goodyear: vooli pärat ära muretse, ega see pole mingi 700 kuis kõik mingi totaalselt elektrit täis. ainult aju ja mõned andurid. ei ole midagi hullu kui asja reaalselt näed ja endale poindi selgeks teed, et mis on ja kuhu läheb.
edu igatahe
kas sa arvad, et sul on mootor hästi õlitatud ka?alla soovitan tõugata 2.7 LSD differ....mul endal 528i ja kui sõidan 120km/h on pöörded 1500
To Goodyear: vooli pärat ära muretse, ega see pole mingi 700 kuis kõik mingi totaalselt elektrit täis. ainult aju ja mõned andurid. ei ole midagi hullu kui asja reaalselt näed ja endale poindi selgeks teed, et mis on ja kuhu läheb.
edu igatahe
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Nii, siis see voolu värk mind päris selili ei tohiks lüüa, käisin eila kapoti all maad kuulamas pole asi üldse hull seal jah...läheb juhe, läheb vool..
Järgmine küssa on selles : olen näinud piltidelt samu projkete kus on pandud 3,5 vahele, aga seal on pandud mootori kohale veel raud tugi mis on ühendatud amordi kohtade peale...tõenäoliselt siis et asi laiali ei vajuks..aga kas on see vajalik ka mul teha..eks ta vist sutsu julgem on?
Järgmine küssa on selles : olen näinud piltidelt samu projkete kus on pandud 3,5 vahele, aga seal on pandud mootori kohale veel raud tugi mis on ühendatud amordi kohtade peale...tõenäoliselt siis et asi laiali ei vajuks..aga kas on see vajalik ka mul teha..eks ta vist sutsu julgem on?
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Ja kere on ka juba välja aetud..85 aasta 320 r6 91 kw kupee..vot ei tea nüüd kuidas need mootori kinnitused erinevad..mootorid ju tegelikult mõlemad suured sellised.. ..kere ei pidavat roostes olema järelikult ikka mootor omavoliliselt eest ära ei tohiks sõita..aga eks näis..
Jalgrattaga maad ei kaevata...
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa